Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, 1comment είπε

Έχεις κανα νέο αν συνδέεται με pax a80 πειραιώς; Με ποιο πος τη σύνδεσες;

.

Οχι δεν ξέρω δυστυχώς,και δεν την έχω καν συνδέσει ακόμη,προσχτές την είχα πάει για αναβάθμιση και μου είχαν πει θα πάρει OTA νέο.Δυστυχώς περιμένω να ενημερωθεί η ΑΑΔΕ με τον νέο POS μου ωστε να την συνδέσω με MyPosGO2 wifi, μου είπαν οτι δουλεύει.

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Όσοι έχουμε POS αλλά δεν έχουμε ταμειακές πρέπει να κάνουμε κάτι; Στα στοιχεία Τερματικών EFT-POS της ΑΑΔΕ γράφει προς Αναβάθμιση. Εγώ τώρα τι να την κάνω την αναβάθμιση; Άσε που μου είπαν από την Cardlink ότι το συγκεκριμένο (Ingenico IWL220) δεν αναβαθμίζεται. Το ίδιο όμως η mellon το έχει αναβαθμίσει 😀

Δημοσ.
3 ώρες πριν, tomtsir είπε

Έχω viva e-pos μέσω του κινητού και στην ααδε μου γράφει ΠΡΟΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ , συμβαίνει σε κάποιον άλλο αυτό; 

Και σε εμένα. Έχεις ταμειακή; Γιατί κι εγώ που δεν έχω δεν νομίζω ότι με αφορά τίποτα από την παραπάνω συζήτηση. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, theopan είπε

Και σε εμένα. Έχεις ταμειακή; Γιατί κι εγώ που δεν έχω δεν νομίζω ότι με αφορά τίποτα από την παραπάνω συζήτηση. 

Όχι δεν έχω ταμειακή , είδα ότι στο site τους λένε ότι οι κινήσεις θα γίνουν από μεριάς τους και ότι χρειαστεί θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου. 

Δεν έχω κάνει ενημέρωση όπως είπε ο φίλος παραπάνω οπότε θα το κάνω , θα ρωτήσω και τον λογιστή και βλέπουμε. Λέω μην φάμε και κανένα πρόστιμο και τρέχουμε 😛

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Όχι δεν έχω ταμειακή , είδα ότι στο site τους λένε ότι οι κινήσεις θα γίνουν από μεριάς τους και ότι χρειαστεί θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου. 

Δεν έχω κάνει ενημέρωση όπως είπε ο φίλος παραπάνω οπότε θα το κάνω , θα ρωτήσω και τον λογιστή και βλέπουμε. Λέω μην φάμε και κανένα πρόστιμο και τρέχουμε 😛

Όσοι δεν είμαστε υπόχρεοι σε ταμειακή δεν μας αφορά το θέμα φίλε. Όπως δουλεύαμε συνεχίζουμε να δουλεύουμε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, theopan είπε

Όσοι δεν είμαστε υπόχρεοι σε ταμειακή δεν μας αφορά το θέμα φίλε. Όπως δουλεύαμε συνεχίζουμε να δουλεύουμε.

Έχω στείλει ερώτημα στην ΑΑΔΕ τι κάνουμε εμείς που δεν έχουμε ταμειακή αλλά έχουμε ένδειξη POS "προς αναβάθμιση".

Ερώτημα:

Καλησπέρα σας. Έχω στην επιχείρησή μου POS από το 2017. Στα στοιχεία Τερματικών EFT-POS της ΑΑΔΕ γράφει προς  Αναβάθμιση. Στην επιχείρησή μου δεν έχω ταμειακή. Χρησιμοποιώ αποκλειστικά εμπορικό πρόγραμμα τιμολόγησης και η πληρωμή με POS γίνεται πάντα στο χώρο του πελάτη. Υποχρεούμαι και εγώ να προχωρήσω σε αναβάθμιση του POS από τη στιγμή που δεν έχω ταμειακή; Επίσης το POS που έχω(2017) δεν μπορεί να δεχθεί αυτή την αναβάθμιση. Στα στοιχεία Τερματικών δηλαδή θα φαίνεται πάντα μη αναβαθμισμένο. Είναι δυνατόν στην περίπτωσή μας να μας έρθει πρόστιμο ενώ δεν έχουμε ταμειακή άρα δεν χρειαζόμαστε και αυτή την αναβάθμιση του POS; Το ρωτάω γιατί ακούω για πρόστιμο 1500€ για μη αναβαθμισμένο POS

Ρώτησα την εταιρία του POS (Cardlink) για αυτή την κατάσταση και δεν γνώριζαν να μου απαντήσουν. Μου είπαν να αποστείλω το ερώτημα σε εσάς, για το αν θα μείνω με το παλιό POS ή αν θα πρέπει να πάρω νεότερο μοντέλο (που στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται γιατί δεν έχω ταμειακή).

Σας ευχαριστώ και αναμένω την απάντησή σας!

Απάντηση της ΑΑΔΕ

Σας ενημερώνουμε ότι, ακολουθώντας την εξής διαδικτυακή διαδρομή: https://www.aade.gr/ Ψηφιακές υπηρεσίες/ myAADE/ Διασύνδεση POS - Ταμειακών Συστημάτων/επιλέγοντας το πεδίο "Οδηγοί αναβάθμισης / διασύνδεσης", έχουν αναρτηθεί οδηγοί αναβάθμισης και διασύνδεσης ανά μοντέλο POS, καθώς και Οδηγοί Ρύθμισης ROUTER. Επίσης, οι  επιχειρήσεις μπορούν να ελέγξουν την ετοιμότητα διασύνδεσης μεταξύ του POS τους και του ταμειακού τους συστήματος.

Πάντα στη διάθεσή σας
Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ)
Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων

Την απάντηση την έστειλαν την επόμενη μέρα, δεν ήταν δηλαδή αυτοματοποιημένη. Βγάλτε τα συμπεράσματά σας!

Επεξ/σία από NiKoSmile
Δημοσ.
Στις 24/2/2024 στις 2:18 ΜΜ, theMando είπε

Είμαι κάτοχος του A80, έγινε η αναβάθμιση και στην σύνδεση με ECR έχει μια παύλα στο terminal IP και port:4000. Καμμια ιδέα τι μπορεί να φταίει;

Εχω ακριβως το ίδιο θεμα a80 cardlink ενω βγαζει επιτυχης διασυνδεση ααδε..στο Terminal ip εχει παυλα

οταν πας να δωσεις ποσο -τμημα καρτα -μετρητα ...γυριζει το κυκλακι στιγμαια στο pos και επανέρχεται ξαμα δοκιμαστε συναλλαγη από το ταμειακο συστημα..

Καμια ιδέα τι φταει

Δημοσ.

Καλησπερα

Softpos της viva φαινονται ολα κομπλε αλλα δεν συνδεεται

Η ταμειακη ειναι της plastronic aq smart φυσικα εχει γινει αναβαθμιση, παραθετω φωτο μπας κ μπορει να βοηθησει καποιος κ λειπει καποια παραμετρος απο τις ρυθμισεις του pos που δινει η ταμειακη

Master key μεσα στο integrations της εφαρμογης δεν εμφανιζεται, αρα δεν επικοινωνει προφανως

Ευχαριστω πολυ

20240307_183103.jpg

20240307_183108.jpg

20240307_183110.jpg

20240307_183112.jpg

20240307_183114.jpg

20240307_183116.jpg

20240307_183118.jpg

Δημοσ.
2 hours ago, NiKoSmile said:

Έχω στείλει ερώτημα στην ΑΑΔΕ τι κάνουμε εμείς που δεν έχουμε ταμειακή αλλά έχουμε ένδειξη POS "προς αναβάθμιση".

Ερώτημα:

Καλησπέρα σας. Έχω στην επιχείρησή μου POS από το 2017. Στα στοιχεία Τερματικών EFT-POS της ΑΑΔΕ γράφει προς  Αναβάθμιση. Στην επιχείρησή μου δεν έχω ταμειακή. Χρησιμοποιώ αποκλειστικά εμπορικό πρόγραμμα τιμολόγησης και η πληρωμή με POS γίνεται πάντα στο χώρο του πελάτη. Υποχρεούμαι και εγώ να προχωρήσω σε αναβάθμιση του POS από τη στιγμή που δεν έχω ταμειακή; Επίσης το POS που έχω(2017) δεν μπορεί να δεχθεί αυτή την αναβάθμιση. Στα στοιχεία Τερματικών δηλαδή θα φαίνεται πάντα μη αναβαθμισμένο. Είναι δυνατόν στην περίπτωσή μας να μας έρθει πρόστιμο ενώ δεν έχουμε ταμειακή άρα δεν χρειαζόμαστε και αυτή την αναβάθμιση του POS; Το ρωτάω γιατί ακούω για πρόστιμο 1500€ για μη αναβαθμισμένο POS

Ρώτησα την εταιρία του POS (Cardlink) για αυτή την κατάσταση και δεν γνώριζαν να μου απαντήσουν. Μου είπαν να αποστείλω το ερώτημα σε εσάς, για το αν θα μείνω με το παλιό POS ή αν θα πρέπει να πάρω νεότερο μοντέλο (που στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται γιατί δεν έχω ταμειακή).

Σας ευχαριστώ και αναμένω την απάντησή σας!

Απάντηση της ΑΑΔΕ

Σας ενημερώνουμε ότι, ακολουθώντας την εξής διαδικτυακή διαδρομή: https://www.aade.gr/ Ψηφιακές υπηρεσίες/ myAADE/ Διασύνδεση POS - Ταμειακών Συστημάτων/επιλέγοντας το πεδίο "Οδηγοί αναβάθμισης / διασύνδεσης", έχουν αναρτηθεί οδηγοί αναβάθμισης και διασύνδεσης ανά μοντέλο POS, καθώς και Οδηγοί Ρύθμισης ROUTER. Επίσης, οι  επιχειρήσεις μπορούν να ελέγξουν την ετοιμότητα διασύνδεσης μεταξύ του POS τους και του ταμειακού τους συστήματος.

Πάντα στη διάθεσή σας
Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ)
Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων

Την απάντηση την έστειλαν την επόμενη μέρα, δεν ήταν δηλαδή αυτοματοποιημένη. Βγάλτε τα συμπεράσματά σας!

Επειδή και εγώ δεν έχω ταμειακή και ρώτησα 3 διαφορετικούς λογιστές μου είπαν ότι δεν μας αφορά ΑΛΛΑ τα POS πρέπει να φαίνονται αναβαθμισμένα. Σε γνωστή μου χωρίς ταμειακή που είχε παλιό που δεν αναβαθμιζόταν, της το αντικατέστησαν με νεότερο από nexi. Τα δικά μου αναβαθμίστηκαν και τα 2 αυτόματα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
57 minutes ago, Imasous said:

Εχω ακριβως το ίδιο θεμα a80 cardlink ενω βγαζει επιτυχης διασυνδεση ααδε..στο Terminal ip εχει παυλα

οταν πας να δωσεις ποσο -τμημα καρτα -μετρητα ...γυριζει το κυκλακι στιγμαια στο pos και επανέρχεται ξαμα δοκιμαστε συναλλαγη από το ταμειακο συστημα..

Καμια ιδέα τι φταει

Το ίδιο θέμα και εδώ,  τους πήρα τηλέφωνο είπε να περιμένουμε απο αυτούς

 

3 hours ago, NiKoSmile said:

Όσοι έχουμε POS αλλά δεν έχουμε ταμειακές πρέπει να κάνουμε κάτι; Στα στοιχεία Τερματικών EFT-POS της ΑΑΔΕ γράφει προς Αναβάθμιση. Εγώ τώρα τι να την κάνω την αναβάθμιση; Άσε που μου είπαν από την Cardlink ότι το συγκεκριμένο (Ingenico IWL220) δεν αναβαθμίζεται. Το ίδιο όμως η mellon το έχει αναβαθμίσει 😀

Αυτή την στιγμή η υποχρέωση έχει να κάνει με αυτούς που έχουν ταμειακή και Pos, το πρωτόκολλο για ERP/εμπορικά θα έρθει αργότερα, περιμένουμε και τα νέα για τους φορολογικούς μηχανισμούς  πλέον ΦΗΜΑΣ

1 hour ago, pamarakos said:

Καλησπερα

Softpos της viva φαινονται ολα κομπλε αλλα δεν συνδεεται

Η ταμειακη ειναι της plastronic aq smart φυσικα εχει γινει αναβαθμιση, παραθετω φωτο μπας κ μπορει να βοηθησει καποιος κ λειπει καποια παραμετρος απο τις ρυθμισεις του pos που δινει η ταμειακη

Master key μεσα στο integrations της εφαρμογης δεν εμφανιζεται, αρα δεν επικοινωνει προφανως

Ευχαριστω πολυ

20240307_183103.jpg

20240307_183108.jpg

20240307_183110.jpg

20240307_183112.jpg

20240307_183114.jpg

20240307_183116.jpg

20240307_183118.jpg

Εκεί που λέει tdes πρέπει να τα σβήσεις όλα ώστε να τα πάρει με την πρώτη επικοινωνία

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, sdikr είπε

Το ίδιο θέμα και εδώ,  τους πήρα τηλέφωνο είπε να περιμένουμε απο αυτούς

 

Αυτή την στιγμή η υποχρέωση έχει να κάνει με αυτούς που έχουν ταμειακή και Pos, το πρωτόκολλο για ERP/εμπορικά θα έρθει αργότερα, περιμένουμε και τα νέα για τους φορολογικούς μηχανισμούς  πλέον ΦΗΜΑΣ

Εκεί που λέει tdes πρέπει να τα σβήσεις όλα ώστε να τα πάρει με την πρώτη επικοινωνία

 

Ευχαριστω πολυ, νομιζω η μιση δουλεια εγινε

Οντως τα πηρε τα 2 κλειδια pos id κ tdes μετα απο κανα 2 επανεκκινησεις, τωρα γραφει ομως παλι καμια συνδεση στο pos, κατι ακομα;

Και αν βοηθαει στο κινητο δεβ εμφανιζεται master κλειδι κ κλειδι συνεδριας

Επεξ/σία από pamarakos
Δημοσ.

Σε ερώτηση μου προς το live chat της Viva Wallet για το e terminal pos που φαίνεται ΠΡΟΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ στην ΑΑΔΕ , μου απάντησαν ότι αν φαίνεται έτσι αυτοί από την μεριά τους έχουν στείλει ότι χρειάζεται και μένει να το αναβαθμίσουν/επιβεβαιώσουν αυτοί από ΑΑΔΕ.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Όσοι έχουμε POS αλλά δεν έχουμε ταμειακές πρέπει να κάνουμε κάτι; Στα στοιχεία Τερματικών EFT-POS της ΑΑΔΕ γράφει προς Αναβάθμιση. Εγώ τώρα τι να την κάνω την αναβάθμιση; Άσε που μου είπαν από την Cardlink ότι το συγκεκριμένο (Ingenico IWL220) δεν αναβαθμίζεται. Το ίδιο όμως η mellon το έχει αναβαθμίσει 😀

φίλε μου εχω το iWL220 της ingenico με ΕΘΝΙΚΗ αλλά μέχρι σήμερα δεν κατάφερε ο τεχνικός να το συνδέσει με την ταμειακή...και τα 2 είναι αναβαθμισμένα!ΕΝΑ ΦΡΕΝΟΚΟΜΕΙΟ!

Δημοσ.
59 minutes ago, pamarakos said:

Ευχαριστω πολυ, νομιζω η μιση δουλεια εγινε

Οντως τα πηρε τα 2 κλειδια pos id κ tdes μετα απο κανα 2 επανεκκινησεις, τωρα γραφει ομως παλι καμια συνδεση στο pos, κατι ακομα;

Και αν βοηθαει στο κινητο δεβ εμφανιζεται master κλειδι κ κλειδι συνεδριας

Μπορεί να έχει αλλάξει ip, Μπορεί να θέλει να πατάς κάθε φορά σύνδεση απο το pos πριν κόψεις απόδειξη,  δοκίμασε και με 2η ip που δίνει που είναι ο server της viva

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...