Προς το περιεχόμενο

Ομάδα προγραμματισμού (Projects)


thebaby

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, είμαι προγραμματιστής φοιτητής. Και έχω στο μυαλό μου να μαζέψω άτομα να φτιάξουμε οτιδήποτε. Να ανταλλάξουμε γνώσεις και να προσθέσουμε πράγματα στο βιογραφικό μας.
Υπάρχει κανείς που ενδιαφέρεται ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω βγάλει Bachelor Πληροφορικής. Μπορώ να πιάσω τα πάντα. Αλλά έχω ασχοληθεί με τα παρακάτω • C, Python, Dart-Flutter • SQL, POSTGRESQL • HTML, CSS, JavaScript • REST-Django-DRF.
Το θέμα είναι να δοκιμάσουμε καινούρια πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 18/2/2023 στις 9:59 ΜΜ, masteripper είπε

Πάντα το θέμα είναι η ιδέα...τα υπόλοιπα γίνονται 

Πάντα το θέμα είναι το implementation και το commitment. Οι ιδέες είναι τσάμπα και όλοι έχουνε άπειρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Maniakos είπε

Πάντα το θέμα είναι το implementation και το commitment. Οι ιδέες είναι τσάμπα και όλοι έχουνε άπειρες.

Τι πιστεύεις είναι πιο δύσκολο. ..να σκεφτείς π.χ το επόμενο Facebook ή να υλοποιήσεις μια πλατφόρμα στην οποία θα εγγράφονται χρήστες και θα ανταλλάξουν μηνύματα...

Παρόμοιες πλατφόρμες με τον τόνο.... επιτυχημένες...στα δάχτυλα του ενός χεριού 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδιαφέρομαι και εγώ. Ίσως θα μπορούσαμε να σκεφτούμε κάποιο project και να φτιάξουμε ένα αποθετήριο στο Github όπου ο καθένας θα κάνει commit τον κώδικά του ή τις διορθώσεις του στον υπάρχοντα κώδικα. Εγώ προσωπικά αυτή τη περίοδο μαθαίνω Python.

Επεξ/σία από gokuthelegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλημέρα κύριοι. Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει ακόμη: