Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα επανέλθω σε λίγες μέρες όταν ξεμπλέξω οριστικά (ελπίζω) από την ταλαιπωρία που τραβάω από 31/10 για να πω τι έγινε ακριβώς.

Για συνήγορους του καταναλωτή και τέτοια δε ξέρω αν έχει νόημα καθώς τελικά λογικά θα πάρω τα λεφτά μου πίσω.

Γίνεται κάποια συντονισμένη προσπάθεια ενημέρωσης του διεθνούς ομίλου ώστε να αφαιρεθεί η εκπροσώπηση στην Ελλάδα; Μπορούμε να επικοινωνήσουμε κάπως μαζί τους;

  • 6 μήνες μετά...
  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάνω που είχε ομαλοποιηθεί η κατάσταση σε ένα βαθμό, έχω νέα παραγγελία σε μεγάλη καθυστέρηση, ενώ έχει κοπεί η απόδειξη και έχει σταλεί στο e-mail.

Επεξ/σία από QuantumWanderer
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Έχουν χάσει πλήρως την επαφή της ροής της παραγγελίας τους και δεν μπορούν να ελέγξουν τη μεταφορική που συνεργάζονται.

Σε ημερομηνία που είχε περάσει κατά πολλού ως προβλεπόμενη παράδοση, έκανα 3 συνεχείς επικοινωνίες με διαφορά ημερών ... και μού λέγανε έρχεται την επόμενη και όλο ερχόταν.

Η παραγγελία δεν ήρθε ποτέ και την ακύρωσα και τώρα καθυστερεί η επιστροφή χρημάτων.

Case study ερασιτεχνισμού.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε συνέχεια του παραπάνω, έχω επικοινωνήσει κατ' επανάληψη, μού λένε ότι έχει δρομολογηθεί η επιστροφή των χρημάτων, αλλά ακόμα «δρομολογείται».

Δεσμευμένα 500+ ευρώ στην κάρτα μου εδώ και 1 μήνα, χωρίς να έχει παραδοθεί κανένα προϊόν.

Το επαναλαμβάνω.

ΙΚΕΑ στην Ελλάδα. Case study ερασιτεχνισμού.

Καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή και συνεχίζουμε και με άλλα μέτρα αν χρειαστεί.

Επεξ/σία από QuantumWanderer
Δημοσ.
Στις 22/1/2025 στις 12:40 ΜΜ, Dj_kourampies είπε

Θα επανέλθω σε λίγες μέρες όταν ξεμπλέξω οριστικά (ελπίζω) από την ταλαιπωρία που τραβάω από 31/10 για να πω τι έγινε ακριβώς.

Για συνήγορους του καταναλωτή και τέτοια δε ξέρω αν έχει νόημα καθώς τελικά λογικά θα πάρω τα λεφτά μου πίσω.

Γίνεται κάποια συντονισμένη προσπάθεια ενημέρωσης του διεθνούς ομίλου ώστε να αφαιρεθεί η εκπροσώπηση στην Ελλάδα; Μπορούμε να επικοινωνήσουμε κάπως μαζί τους;

Αν θέλεις μπορείς να μας πεις και την εμπειρία σου.

Δημοσ.

Η εμπειρία μου με παραγγελία από ΙΚΕΑ. Υποβολή 31/07, αποστολή 5/8, παράδοση 13/8. Δευτέρα 11/8 επικοινώνησα με την ΙΚΕΑ, μου λένε θα σας καλέσουμε πίσω σε λίγο. Δεν κάλεσαν ποτέ. Την επόμενη μέρα μου λένε θα έπρεπε η μεταφορική ήδη να σας έχει καλέσει. 13/8 έλαβα μήνυμα ότι η παράδοση θα γίνει μέχρι 14:00. Ήρθαν 16:00. Ούτε αριθμός αποστολής, ούτε ενημέρωση για το ποια είναι η μεταφορική, τίποτα τελείως. Ότι να'ναι 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, alexander098 είπε

Η εμπειρία μου με παραγγελία από ΙΚΕΑ. Υποβολή 31/07, αποστολή 5/8, παράδοση 13/8. Δευτέρα 11/8 επικοινώνησα με την ΙΚΕΑ, μου λένε θα σας καλέσουμε πίσω σε λίγο. Δεν κάλεσαν ποτέ. Την επόμενη μέρα μου λένε θα έπρεπε η μεταφορική ήδη να σας έχει καλέσει. 13/8 έλαβα μήνυμα ότι η παράδοση θα γίνει μέχρι 14:00. Ήρθαν 16:00. Ούτε αριθμός αποστολής, ούτε ενημέρωση για το ποια είναι η μεταφορική, τίποτα τελείως. Ότι να'ναι 

Εσύ είσαι «τυχερός».

Εγώ, όπως έγραφα παραπάνω, είχα την εμπειρία να μού λένε κάθε μέρα ότι θα σάς καλέσει η μεταφορική και όλο «ερχόταν» και δεν ήρθε ποτέ. Ακύρωσα την παραγγελία, και τώρα παλεύω να μού επιστρέψουν τα χρήματα και έχω αρχίσει τις καταγγελίες.

Δημοσ.

Καταχώρηση παραγγελία το σάββατο, ακόμα βρίσκεται σε εκείνο το στάδιο, είναι φυσιολογικό αυτό; Πρόκειται για αγορά προϊόντος το οποίο είναι πλήρως διαθέσιμο.

Δημοσ.

Παραγγελία από 24/08, καθε μερα τα ιδια οτι εχουν συστημικο θεμα και θα παραλαβω με καθυστερηση. Τους εστειλα μαιλ που τους λεω οτι αν δεν παραλαβω θα προσφυγω στον συνηγορο του καταναλωτή.. τι συμβουλεύετε ;;;

Δημοσ.
Στις 1/9/2025 στις 4:54 ΜΜ, evamsch είπε

Παραγγελία από 24/08, καθε μερα τα ιδια οτι εχουν συστημικο θεμα και θα παραλαβω με καθυστερηση. Τους εστειλα μαιλ που τους λεω οτι αν δεν παραλαβω θα προσφυγω στον συνηγορο του καταναλωτή.. τι συμβουλεύετε ;;;

Εγώ στις τελευταίες κοροϊδίες που μού έλεγαν κάθε 2 μέρες «επικοινωνήσαμε, και αύριο θα σάς το φέρουν» και δεν ήρθε ποτέ, έκανα ακύρωση παραγγελίας. Πάλεψα για να καταφέρω να πάρω και τα χρήματα πίσω στην κάρτα.

Ποτέ ξανά από ελληνικό IKEA e-shop. Μόνο από τα τοπικά φυσικά καταστήματα και ΜΟΝΟ για προϊόντα που είναι στην τοπική αποθήκη και θα δρομολογηθούν τοπικά (είναι αυτά με το κίτρινο ταμπελάκι).

Δημοσ.

Τι κατάσταση είναι αυτή πραγματικά. Δεν είχα κάνει ποτέ προσωπικά παραγγελία ως ιδιώτης, μόνο παραγγελίες για την εταιρεία που εργάζομαι και δεν είχα αντιμετωπίσει τέτοιο θέμα και τώρα βλέπω ένα θέμα που δεν βλέπω να λύνεται!! Προς το παρόν κρούσεις ακόμα και κάτω από τα posts τους στα σοσιαλ. Εκεί κατάφερα να πάρω γραπτή επιβεβαίωση, αλλά όχι κάτι συγκεκριμένο.

Θα το προσπαθήσω όσο μπορώ και το μόνο που λέω πως το ποσό ήταν σχετικά χαμηλό, γιατί ακούω ότι ακόμα και σε ακυρώσεις τους παρακαλάνε για τα χρήματα. 

Δημοσ.

Χτες ήμουν σε ένα φυσικό κατάστημα ΙΚΕΑ και πλησιάζω έναν υπάλληλο στους καναπέδες.

Ξεκινάω: «Γειά σας, έχω ένα πρόβλημα τελευταία με το e-shop ...».

Με διακόπτει, δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω.

Λέει: «Αργούν πολύ να φτάσουν οι παραγγελίες ή δεν έρχονται ποτέ».

«Ναι», του απαντώ.

Τα ξέρουν όλα λεπτομερώς, καθώς είναι μαζικό το φαινόμενο.

Μία απορία έχω μόνο.

Γιατί το διεθνές IKEA, δεν κινεί διαδικασίες να πάρει την ελληνική αλυσίδα από τον Όμιλο Fourlis;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...