Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v4


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η όλη κουβέντα ξεκίνησε από το πιο πίσω σχόλιο παντως, μιας και γράφτηκαν διάφορα περί SeriesS.

19 ώρες πριν, gameleon είπε

Το series s (το έχω στην 2η tv μαζί με το switch και είναι αξιοπρεπέστατο), ήταν ενα μέσο για να αύξησει η Microsoft την μερίδα της στην gaming πίτα (το πέτυχε τελικά?).

Σίγουρα πήρε κάμποσο από τους casual gamers και τους Nintendo fans (τους action-raytracing-Curious).

 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
On 14/06/2024 at 15:12, p07apo said:

Κοίτα. Προφανώς και δεν είναι ρεαλιστικό σενάριο. Τρόπος του λέγειν ήταν το φορητό. Το θέμα είναι ότι κρατάει πολύ πίσω το SeX.

 

3 hours ago, Fulgore said:

Η όλη κουβέντα ξεκίνησε από το πιο πίσω σχόλιο παντως, μιας και γράφτηκαν διάφορα περί SeriesS.

 

Το οποίο βασίστηκε σε σκέψεις που προκάλεσαν τα προηγούμενα σχόλια και παρέθεσα κάποιες πληροφορίες,στην συνέχεια (ότι την ίδια δυσκολία συναντούσαν και με το one) ,ώστε να κάνουμε compare and contrast.

That said, θα ήθελα όντως μια γνώμη σχετικά με το ΥΓ μου, καθώς το roadmap της Microsoft δεν μου είναι τόσο ξεκάθαρο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, gameleon είπε

Το οποίο βασίστηκε σε σκέψεις που προκάλεσαν τα προηγούμενα σχόλια και παρέθεσα κάποιες πληροφορίες,στην συνέχεια (ότι την ίδια δυσκολία συναντούσαν και με το one) ,ώστε να κάνουμε compare and contrast.

That said, θα ήθελα όντως μια γνώμη σχετικά με το ΥΓ μου, καθώς το roadmap της Microsoft δεν μου είναι τόσο ξεκάθαρο. 

Δεν συναντούσαν την ίδια δυσκολία οι devs με το Xbox One, γιατί αυτό δεν ήταν πολύ πιο αδύναμο σε σχέση με το Ps4, όπως είναι το SeriesS σε σχέση με το ps5 σε αυτή την γενιά.

Οσο για το τελευταίο που ρωτάς, κανείς δεν γνωρίζει αν θα βγάλει ο phil αναβαθμισμένη κονσόλα μέχρι το τέλος αυτής της γενιάς, μιας και δεν έχει αναφερθεί κάτι τέτοιο και από τον ίδιο.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
1 minute ago, Fulgore said:

Ναι απλά δεν ισχύει αυτό περί Xbox one.

Δεν συναντούσαν την ίδια δυσκολία οι devs με το Xbox One, γιατί αυτό δεν ήταν πολύ πιο αδύναμο σε σχέση με το Ps4, όπως είναι το SeriesS σε σχέση με το ps5 σε αυτή την γενιά.

Οσο για το τελευταίο που ρωτάς, κανείς δεν γνωρίζει αν θα βγάλει ο phil αναβαθμισμένη κονσόλα μέχρι το τέλος αυτής της γενιάς, μιας και δεν έχει αναφερθεί κάτι τέτοιο και από τον ίδιο.

Συμφωνώ με τα λεγόμενα σου,αλλά εννοούσα την δυσκολία του παράλληλου development για το Xbox one και το one X (και το κερασάκι στην τούρτα ,η αξιοποίηση της ESRAM). Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με τα series S και X. 

Οι συμφορουμιτες έθιξαν το αν κρατάει πίσω η ομόσταβλη αδύναμη κονσόλα , την πιο ισχυρή. Γι'αυτό κι αναφέρθηκα στα τεκταινόμενα της προηγούμενης γενιάς.

Όπως και να'χει με την τρέχουσα γενιά , λοιπόν... ελπίζω όντως το φορητό Xbox να μην είναι streaming console.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, gameleon είπε

Συμφωνώ με τα λεγόμενα σου,αλλά εννοούσα την δυσκολία του παράλληλου development για το Xbox one και το one X (και το κερασάκι στην τούρτα ,η αξιοποίηση της ESRAM). Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με τα series S και X. 

Οι συμφορουμιτες έθιξαν το αν κρατάει πίσω η ομόσταβλη αδύναμη κονσόλα , την πιο ισχυρή. Γι'αυτό κι αναφέρθηκα στα τεκταινόμενα της προηγούμενης γενιάς.

Όπως και να'χει με την τρέχουσα γενιά , λοιπόν... ελπίζω όντως το φορητό Xbox να μην είναι streaming console.

Ναι αλλά το OneX βγήκε 4χρόνια μετά το XboxOne.

Δεν κυκλοφόρησε day one οπως το SX για να πεις ότι το κράταγε πίσω από την αρχή όπως έχουμε σε αυτή την γενιά.

Είχε ανέβει πριν λίγο καιρό και σχετικό άρθο πάνω σε αυτό

https://comicbook.com/gaming/news/xbox-series-x-s-losing-confidence-third-party-publishers/

''Xbox's requirement that publishers support both the Xbox Series S and Series X continues to be a source of frustration for companies.

Essentially, they're putting in extra effort to make sure that games are playable on two different sets of Xbox hardware while the majority of interest is in PC and PlayStation 5.''

Να θυμήσω ότι και το Baldurs Gate3 καθυστέρησε να βγεί σε Xbox μεριά λόγω του SeriesS.

Τώρα με την Activision/Blizzard μένει να δούμε αν θα ανακάμψει και πόσο η όλη κατάσταση.

Τέλος λόγω του δημοφιλέστερου SeriesS, είναι πολύ χαμηλή η προσφορά/ζήτηση στις αγγελίες για μας τους κατόχους SeriesX σε σχέση με Sony/Nintendo.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.

Εάν το SeS έχει πουλήσει καλύτερα από το SeX όπως φημολογείται (δεν έχω δει νούμερα προσωπικά), αλλά οι devs ζορίζονται να βγάλουν τα games τους στην κονσόλα που έχουν επιλέξει οι περισσότεροι XBOX owners, τότε το πρόβλημα έγκειται στις ικανότητες των devs, σόρι κιόλας.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Εάν το SeS έχει πουλήσει καλύτερα από το SeX όπως φημολογείται (δεν έχω δει νούμερα προσωπικά), αλλά οι devs ζορίζονται να βγάλουν τα games τους στην κονσόλα που έχουν επιλέξει οι περισσότεροι XBOX owners, τότε το πρόβλημα έγκειται στις ικανότητες των devs, σόρι κιόλας.

Διαφωνω. 

Τυχαια αλλα υποθετω ρεαλιστικα νουμερα απο αυτα που διαβαζω:

PS5 60εκ.   XSX 10εκ.  XSS 20εκ.

Τα παιχνιδια τα βγαζουν με βαση το PS5 για ευλογους λογους. Το port στο XSX δεν εχει λογο να εχει δυσκολια αφου ειναι παρεμφερη. Το port στο XSS ειναι ευλογο να εχει αρκετη δουλεια λογω των οποιων περιορισμων σε μνημη η οτι αλλο υπαρχει.
 

Η λυση θα ηταν να γινεται το development με βαση το XSS και μετα απλα να προσθετουν πραγματα για τις εκδοσεις των twins αλλα αυτο δε δικαιολογειται απο τα νουμερα και οντως θα ηταν ο ορισμος του κραταω τη γενια πισω.

ΥΓ. Να διευκρινησω οτι και εγω εχω αναφερει αρκετες φορες την ελλειψη ταλεντου και το ριχνω στον developer οταν βλεπω παιχνιδια μα τρεχουν πχ στα 30fps αλλα αυτο αφορα παιχνιδια XSX/PS5 υπο το πρισμα οτι αν δε τρεχουν εκει 60fps σε ποια σκατα κονσολα θα τρεχουν; Σε τι specs βασισαν το development/optimisation τους; Δεν ισχυει το ιδιο οταν μιλαμε για μια υποδεεστερη κονσολα που δεν ειναι και ο leader

Επεξ/σία από Mitroglou7
Δημοσ.

Προσωπικά πιστεύω ότι έχουν λιγότερες πωλήσεις παιχνιδιών στο SS και το ρίχνουν στο optimization όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω στο σχετικό άρθρο.

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Προσωπικά πιστεύω ότι έχουν λιγότερες πωλήσεις παιχνιδιών στο SS και το ρίχνουν στο optimization όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω στο σχετικό άρθρο.

Υπάρχει version παιχνιδιού μόνο για series s? Δεν είναι η ίδια version με series x απλά με διαφορετικό optimization για τα specs της κάθε κονσόλας?

Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω ότι είναι μόνο τεμπελιά των studios, γιατί έχει αναφερθεί και παλιότερα ότι τα dev tools του Xbox δεν τόσο εύχρηστα, χωρια και τα updates που περνάνε από 40 κύματα μέχρι να κυκλοφορήσουν (όπως είδαμε με το palworld)

Αν η Microsoft είχε βγάλει series X και digital series X και είχε ματσαρει τις τιμές του ps5 και ps5 digital ίσως να μην κάναμε αυτες τις συζητήσεις και να ήταν διαφορετικό και το τοπίο στις πωλήσεις των κονσολών 

Δημοσ.
2 hours ago, Malthador said:

Εάν το SeS έχει πουλήσει καλύτερα από το SeX όπως φημολογείται (δεν έχω δει νούμερα προσωπικά), αλλά οι devs ζορίζονται να βγάλουν τα games τους στην κονσόλα που έχουν επιλέξει οι περισσότεροι XBOX owners, τότε το πρόβλημα έγκειται στις ικανότητες των devs, σόρι κιόλας.

Διαφωνώ με τη λογική ότι αυτόματα πρέπει να τα ρίχνουμε όλα σε ανίκανους devs.

Το SS έχει πολύ μικρότερη memory pool από το SX και δεν έχουν όλοι οι 3rd party devs (ειδικά οι μικροί) πρόσβαση και βοήθεια από την MS (όπως οι 1st parties/συνεργάτες) για να μπορέσουν να κάνουν εύκολα τα optimizations που πρέπει. 

Προφανώς υπάρχουν και άμπαλοι αλλά καλό είναι να μη τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι. Το development για αδύναμο hw είναι σίγουρα δύσκολο και απαιτεί περισσότερο χρόνο. Άρα πιθανώς και πιο ακριβό.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, lkv100 είπε

Υπάρχει version παιχνιδιού μόνο για series s? Δεν είναι η ίδια version με series x απλά με διαφορετικό optimization για τα specs της κάθε κονσόλας?

Αν η Microsoft είχε βγάλει series X και digital series X και είχε ματσαρει τις τιμές του ps5 και ps5 digital ίσως να μην κάναμε αυτες τις συζητήσεις και να ήταν διαφορετικό και το τοπίο στις πωλήσεις των κονσολών 

Δεν υπάρχει version παιχνιδιού μόνο για SeriesS, αλλά ξέρουν ότι σε αντίθεση με το SeriesX, όλες οι πωλήσεις παιχνιδιών του S γινονται ψηφιακά.

Και δεν νομίζω οι περισσότεροι κάτοχοι SeriesS να αγοράζουν την φθηνότερη/πιο αδύναμη κονσόλα για να αγοράζουν ότι νέο ΑΑΑ παιχνίδι βγαίνει σε σχεση με τους κατόχους SeriesX. Αλλιώς θα αγόραζαν μια και καλή το SeriesX.

Γιαυτό λέω ότι αυτή η μουρμούρα μάλλον προέρχεται από τις χαμηλότερες πωλήσεις.

Κατά τα άλλα και εγώ συμφωνώ ότι έπρεπε να είχαν βγεί 2 SeriesX από την αρχή. 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
On 15/06/2024 at 19:15, Mitroglou7 said:

Διαφωνω. 

Τυχαια αλλα υποθετω ρεαλιστικα νουμερα απο αυτα που διαβαζω:

PS5 60εκ.   XSX 10εκ.  XSS 20εκ.

Τα παιχνιδια τα βγαζουν με βαση το PS5 για ευλογους λογους. Το port στο XSX δεν εχει λογο να εχει δυσκολια αφου ειναι παρεμφερη. Το port στο XSS ειναι ευλογο να εχει αρκετη δουλεια λογω των οποιων περιορισμων σε μνημη η οτι αλλο υπαρχει.

Ο εύλογος λόγος είναι τα νούμερα;

Υπήρχε μια εποχή όπου εκτός του ότι το X360 είχε βγει ένα χρόνο νωρίτερα από τον ανταγωνιστή του (άρα είχε ήδη μερικά εκατομμύρια κονσόλες αβάντα), είχε και πολύ πιο αργό ξεκίνημα η Sony. Επιπλέον, το development στον Cell ήταν σκέτη κόλαση. Δεν θυμάμαι ποτέ να είχε κυκλοφορήσει 3rd-party τίτλος με διαφοροποιημενό launch date στη μία ή στην άλλη κονσόλα (εξαιρουμένων των timed-exclusives προφανώς).

Και τώρα κολλάμε στα νούμερα όταν όλες οι κονσόλες έχουν ίδια αρχιτεκτονική; Οκ, μπορεί να είναι και έτσι, μου μπάζει σαν σκεπτικό, αλλά δεν το αποκλείω.

On 15/06/2024 at 21:03, D.Luffy said:

Το development για αδύναμο hw είναι σίγουρα δύσκολο και απαιτεί περισσότερο χρόνο. 

Όχι, αν το κάνουν bottom up, όπως έκαναν και μέχρι πριν από λίγο καιρό που έβγαζαν τα games τους ακόμα και για PS4.

  • Like 1
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ο εύλογος λόγος είναι τα νούμερα;

Υπήρχε μια εποχή όπου εκτός του ότι το X360 είχε βγει ένα χρόνο νωρίτερα από τον ανταγωνιστή του (άρα είχε ήδη μερικά εκατομμύρια κονόλες αβάντα), είχε και πολύ πιο αργό ξεκίνημα η Sony. Επιπλέον, το development στον Cell ήταν σκέτη κόλαση. Δεν θυμάμαι ποτέ να είχε κυκλοφορήσει 3rd-party τίτλος με διαφοροποιημενό launch date στη μία ή στην άλλη κονσόλα (εξαιρουμένων των timed-exclusives προφανώς).

Και τώρα κολλάμε στα νούμερα όταν όλες οι κονσόλες έχουν ίδια αρχιτεκτονική; Οκ, μπορεί να είναι και έτσι, μου μπάζει σαν σκεπτικό, αλλά δεν το αποκλείω.

Όχι, αν το κάνουν bottom up, όπως έκαναν και μέχρι πριν από λίγο καιρό που έβγαζαν τα games τους ακόμα και για PS4.

Ναι αλλα αν το κανουν bottom up πρακτικα θα δινουν βαση στην εκδοση Series S και οχι στου PS5 που εχει τα μεγαλυτερα νουμερα. Οταν εδιναν βαση στη PS4 εκδοση και ειχαμε αυτο το ατελειωτο crossgen δε τους κραζαμε;

Οταν η MS αποφασισε να φτιαξει μια φτηνη κονσολα σε συνδιασμο με μια γαματη συνδρομη για φτηνο gaming προσελκυσε και το αναλογο κοινο. Τα νουμερα που πηρε μπορει να ειναι καλα για την MS αλλα δε ξερω ποσο δελεαστικα ειναι για τους developers αυτα τα νουμερα αλλα και αυτο το κοινο ωστε να ριξουν μεγαλη βαρυτητα εκει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Malthador said:

Όχι, αν το κάνουν bottom up, όπως έκαναν και μέχρι πριν από λίγο καιρό που έβγαζαν τα games τους ακόμα και για PS4.

Ok, να βάζουμε τα πράγματα στο σωστό context. Εδώ μιλάμε για το Black Myth Wukong...

Ένα UE5 game που σπρώχνει πολύ σοβαρά visuals σε semi-open world όχι για cross-gen τίτλο. 

Επεξ/σία από D.Luffy

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...