Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v4


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
17 hours ago, Mitroglou7 said:

Ναι αλλα αν το κανουν bottom up πρακτικα θα δινουν βαση στην εκδοση Series S και οχι στου PS5 που εχει τα μεγαλυτερα νουμερα. Οταν εδιναν βαση στη PS4 εκδοση και ειχαμε αυτο το ατελειωτο crossgen δε τους κραζαμε;

Οταν η MS αποφασισε να φτιαξει μια φτηνη κονσολα σε συνδιασμο με μια γαματη συνδρομη για φτηνο gaming προσελκυσε και το αναλογο κοινο. Τα νουμερα που πηρε μπορει να ειναι καλα για την MS αλλα δε ξερω ποσο δελεαστικα ειναι για τους developers αυτα τα νουμερα αλλα και αυτο το κοινο ωστε να ριξουν μεγαλη βαρυτητα εκει. 

Προσωπικά θεωρώ λάθος το SeS και θα προτιμούσα να μην είχε κυκλοφορήσει, ωστόσο δεδομένων των συνθηκών δεν νομίζω ότι υπήρχε εναλλακτική για το XBOX. Αν δεν υπήρχε το SeS, τώρα δεν θα είχαν πουληθεί ούτε τα μισά συστήματα.

Οι devs θα τα βρουν μπαστούνια αν συνεχίσουν με αυτή την τακτική, γιατί θα τους καπελώσει τις κυκλοφορίες η MS, όταν θα κυκλοφορεί τα in-house της παράλληλα και στα δύο SKU's. Έχει αγριέψει η MS μετά το τελευταίο presentation.

17 hours ago, D.Luffy said:

Ok, να βάζουμε τα πράγματα στο σωστό context. Εδώ μιλάμε για το Black Myth Wukong...

Ένα UE5 game που σπρώχνει πολύ σοβαρά visuals σε semi-open world όχι για cross-gen τίτλο. 

Ακριβώς, σε UE5 το φτιάχνουν, μια μηχανή που τρέχει μέχρι και στην τοστιέρα μου. Να ήταν κάτι πιο πολύπλοκο, proprietary κλπ να έλεγα οκ.

Αλλά δυσκολεύτηκαν να προσαρμόσουν UE5 game στο SeS;

  • Like 1
Δημοσ.
38 minutes ago, Malthador said:

Ακριβώς, σε UE5 το φτιάχνουν, μια μηχανή που τρέχει μέχρι και στην τοστιέρα μου. Να ήταν κάτι πιο πολύπλοκο, proprietary κλπ να έλεγα οκ.

Αγαπητέ συγνώμη αλλά το επιχείρημα σου δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα μιας και με αυτή τη λογική θα πρέπει να περιμένουμε port του Hellblade 2 (UE5) μέχρι και στο Switch. Σίγουρα θα είναι εφικτό αφού "η μηχανή τρέχει και σε τοστιέρες"...

Προφανώς και δεν έχουν όλα τα παιχνίδια που τρέχουν σε μία μηχανή τις ίδιες απαιτήσεις, ούτε χτίζονται με το ίδιο οπτικό αποτέλεσμα. Άλλες απαιτήσεις και visuals έχει πχ το Fortnight, άλλες απαιτήσεις και visuals έχει το Black Myth Wukong. 

Είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις πολύ καλά και συ αλλά έχεις κολλήσει στην ιδέα ότι αν κάτι δεν βγει day-one στο SS, έχει πρόβλημα ο dev και γενικεύεις ότι κάθε κατάσταση είναι ακριβώς η ίδια.

Στην τελική το στούντιο είπε ότι το port θα αργήσει λόγω επιπλέον χρόνου για optimization. Που είναι και λογικό εφόσον μιλάμε για πολύ πιο αδύναμο hw από τα SX/PS5. Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι οι άνθρωποι φταίνε κατά κάποιο τρόπο, οκ εγώ πάω πάσο.

 

  • Moderators
Δημοσ.
3 minutes ago, D.Luffy said:

Αγαπητέ συγνώμη αλλά το επιχείρημα σου δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα μιας και με αυτή τη λογική θα πρέπει να περιμένουμε port του Hellblade 2 (UE5) μέχρι και στο Switch. Σίγουρα θα είναι εφικτό αφού "η μηχανή τρέχει και σε τοστιέρες"...

Προφανώς και δεν έχουν όλα τα παιχνίδια που τρέχουν σε μία μηχανή τις ίδιες απαιτήσεις, ούτε χτίζονται με το ίδιο οπτικό αποτέλεσμα. Άλλες απαιτήσεις και visuals έχει πχ το Fortnight, άλλες απαιτήσεις και visuals έχει το Black Myth Wukong. 

Είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις πολύ καλά και συ αλλά έχεις κολλήσει στην ιδέα ότι αν κάτι δεν βγει day-one στο SS, έχει πρόβλημα ο dev και γενικεύεις ότι κάθε κατάσταση είναι ακριβώς η ίδια.

Στην τελική το στούντιο είπε ότι το port θα αργήσει λόγω επιπλέον χρόνου για optimization. Που είναι και λογικό εφόσον μιλάμε για πολύ πιο αδύναμο hw από τα SX/PS5. Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι οι άνθρωποι φταίνε κατά κάποιο τρόπο, οκ εγώ πάω πάσο.

Χάριν αστεϊσμού ήταν αυτό για τις τοστιέρες, μην κολλάς εκεί. Τα point μου ήταν τα εξής:

  1. Δεν έχει νόημα το επιχείρημα «θα γραφτεί με βάση το PS5, γιατί αυτό έχει πουλήσει περισσότερο», γιατί σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να βγαίνουν όλα στο Switch που έχει πουλήσει τα τριπλάσια από το PS5. Άρα δεν μας ενδιαφέρει το πόσο έχει πουλήσει μια κονσόλα, μας ενδιαφέρει αν είναι current-gen για να υλοποιήσει ο dev αυτά που έχει κατά νου.
  2. Κατά την γνώμη μου, είναι λάθος η διαχείριση που κάνουν. Ένας τίτλος που είναι multi-platform πρέπει να βγαίνει ταυτόχρονα παντού. Εάν κυκλοφορήσει 2-3-5 μήνες μετά σε κάποιο σύστημα, χάνει το momentum που είχε κατά το launch του. Το σωστό θα ήταν να πάει παραπίσω και η PS5 έκδοση. Ξαναλέω, γνώμη μου.

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει πότε θα βγει σε SeX|S και ποτέ να μην βγει πάλι δεν με ενδιαφέρει, έχω PS5 για να το παίξω.

Btw, βγαίνει και σε PC την ίδια ημερομηνία με το PS5, προβλέπω να είναι Arkham Knight η φάση all over again.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Malthador said:

Χάριν αστεϊσμού ήταν αυτό για τις τοστιέρες, μην κολλάς εκεί. Τα point μου ήταν τα εξής:

  1. Δεν έχει νόημα το επιχείρημα «θα γραφτεί με βάση το PS5, γιατί αυτό έχει πουλήσει περισσότερο», γιατί σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να βγαίνουν όλα στο Switch που έχει πουλήσει τα τριπλάσια από το PS5. Άρα δεν μας ενδιαφέρει το πόσο έχει πουλήσει μια κονσόλα, μας ενδιαφέρει αν είναι current-gen για να υλοποιήσει ο dev αυτά που έχει κατά νου.
  2. Κατά την γνώμη μου, είναι λάθος η διαχείριση που κάνουν. Ένας τίτλος που είναι multi-platform πρέπει να βγαίνει ταυτόχρονα παντού. Εάν κυκλοφορήσει 2-3-5 μήνες μετά σε κάποιο σύστημα, χάνει το momentum που είχε κατά το launch του. Το σωστό θα ήταν να πάει παραπίσω και η PS5 έκδοση. Ξαναλέω, γνώμη μου.

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει πότε θα βγει σε SeX|S και ποτέ να μην βγει πάλι δεν με ενδιαφέρει, έχω PS5 για να το παίξω.

Btw, βγαίνει και σε PC την ίδια ημερομηνία με το PS5, προβλέπω να είναι Arkham Knight η φάση all over again.

1. Προσωπικά δεν αναφέρθηκα πουθενά ούτε σε πωλήσεις, ούτε σε ποια κονσόλα θα έπρεπε να γράφονται οι τίτλοι ως βάση. Αυτό είναι μια άλλη κουβέντα αλλά πάνω κάτω συμφωνώ σε αυτό που λες. Το πρόβλημα εδώ όμως είναι ότι πλέον ο όρος "current gen" δεν είναι τόσο ξεκάθαρος όσο ήταν δύο γενιές πίσω. Έχουμε μια πληθώρα "current-gen" κονσολών. Μία με αδύναμο hw, δυο με σχεδόν ίδιες δυνατότητες και μία επερχόμενη που θα είναι πιο δυνατή... Δεν είναι τόσο cut and dried κατάσταση. Προσωπικά "current-gen" θεωρώ μόνο τα twins PS5/SX. Στο SS τα παιχνίδια βγαίνουν πετσοκομμένα και στο PS5 Pro θα έχουν μικρές βελτιώσεις.

2. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Υπενθυμίζω ότι όσο αναφορά το Wukong, το στούντιο είναι μικρό (και νέο) ενώ ο τίτλος ταυτόχρονα πολύ φιλόδοξος στο τεχνικό κομμάτι. Δεν νομίζω ότι έχουν τα εκατομμύρια και τον άπειρο χρόνο και μου φαίνεται λογικό να χρειάζονται ένα cash flow ώστε να φέρουν εις πέρας και τα υπόλοιπα ports μεταγενέστερα. Δεν είναι η Blizzard. Έτσι κι αλλιώς το παιχνίδι βρίσκεται ήδη αρκετά χρόνια σε ανάπτυξη. Δεν φαίνεται να είναι άρπα κόλλα δουλειά.

Ούτε καν publisher(!) δεν έχουν από πίσω. Δεν υπάρχει ούτε Ubisoft, ούτε Namco/Bandai, ούτε EA, ούτε Square-Enix.

Δηλαδή τα κάνουν όλα μόνοι τους χωρίς χρηματοδοτήσεις από 3ους και το βρίσκω λίγο άδικο (και παράλογο) να έχουμε τόσο υψηλές απαιτήσεις όσο αναφορά χρόνο και ports.

Γι αυτό σου λέω ότι εξαρτάται από την περίπτωση και δεν γίνεται να γενικεύουμε για όλα. 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, D.Luffy said:

Δηλαδή τα κάνουν όλα μόνοι τους χωρίς χρηματοδοτήσεις από 3ους και το βρίσκω λίγο άδικο (και παράλογο) να έχουμε τόσο υψηλές απαιτήσεις όσο αναφορά χρόνο και ports.

Τελοσπάντων, δεν χωράει και πολύ περισσότερη ανάλυση, αλλά θα σταθώ μόνο εδώ. Από κάθε στούντιο έχω την ίδια απαίτηση: να μου προσφέρει μία εμπειρία αντίστοιχη των χρημάτων που ζητάει. Ελπίζω να μην είναι τίγκα στα bugs ο τίτλος, γιατί φαίνεται πανέμορφος.

Από εκεί και πέρα, όπως είπα δεν με ενδιαφέρει αν και πότε θα βγει σε XBOX, προσωπικά. Απλά θεωρώ ότι τον εαυτό τους βλάπτουν με την διαχείριση που κάνουν. Μέχρι εκεί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/6/2024 στις 1:18 ΜΜ, Lotof είπε

Ανέβηκε gamepass. Τίμιο φαίνεται. 

υποψιν το IGN του εβαλε 6 επειδη δεν του αρεσoυν του αρθρογραφου τα γραμμικα παιχνιδια. δεν εχει να κανει με την ποιοτητα του ιδιου του τιτλου. αυτο για να κατανοηθει η "αντικειμενοτητα" αυτων των κριτικων.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, KilliK είπε

υποψιν το IGN του εβαλε 6 επειδη δεν του αρεσoυν του αρθρογραφου τα γραμμικα παιχνιδια. δεν εχει να κανει με την ποιοτητα του ιδιου του τιτλου. αυτο για να κατανοηθει η "αντικειμενοτητα" αυτων των κριτικων.

Άμα του βάλεις ένα κέρμα στο στόμα όπως στα jukebox θα του αρεσουν

  • Thanks 2
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το να έχει κάποιος άλλο γούστο δεν το δεχόμαστε δηλαδή; Σημαίνει ότι πάντα πρέπει να παίζει κάπου το οικονομικό; Που όσα χρόνια παρακολουθώ, τη μόνη περίπτωση που θυμάμαι που υπήρξε θέμα από εταιρεία ήταν με τον Gerstmann για το Kane and Lynch στο Gamespot. Παρόλα αυτά, η ίδια καραμέλα παραμένει, λες και δεν θα έβρισκε κάποιος την ευκαιρία τόσα χρόνια, ειδικά ανταγωνιστής, να τους ξεμπροστιάσει αν ήταν τόσο σύνηθες πρακτική. Στο IGN, που δεν τους έχω και σε καμιά τρομερή υπόληψη, το μοναδικό περίεργο που θυμάμαι με τα reviews ήταν με εκείνον τον τύπο που είχε αντιγράψει λέξη προς λέξη τις κριτικές άλλων. 

Γενικά, καμία κριτική δεν μπορεί είναι αντικειμενική, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για τέχνη.

Επεξ/σία από stevenfins
Δημοσ.

σημαινε οτι αν δεν σου αρεσει ενα συγκεκριμενο ειδος, δεν γραφεις κριτικη για παιχνιδια του ειδους αυτου. τοσο απλα.

 

  • Like 2
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, KilliK είπε

σημαινε οτι αν δεν σου αρεσει ενα συγκεκριμενο ειδος, δεν γραφεις κριτικη για παιχνιδια του ειδους αυτου. τοσο απλα.

Δεν είχα διαβάσει το review, αλλά μιας και το ανέφερες https://www.ign.com/articles/still-wakes-the-deep-review 

Τα βάζω σε spoiler να μην πιάνει πολύ χώρο

Spoiler
Αναφορά σε κείμενο

It’s a shame, then, that these environments end up being absolutely, tyrannically linear most of the time. Still Wakes the Deep feels like it absolutely hates the concept of exploration, and that got on my nerves. There is generally exactly one path, rarely more than an arm's length wide, through any given area. The very beginning sequence allows you to collect some lore on your fellow crewmates by visiting their cabins, but never again was I rewarded for trying to go off the main track or snoop around in side areas – of which there really aren't many to begin with.

...

And I know “yellow paint” being used to indicate interactable objects or the correct path forward has become a point of discourse again recently, but Still Wakes the Deep is like Yellow Paint: The Game. ....The real issue is that the level design doesn't seem to have any other way of indicating where you're actually, physically allowed to go, so I think people would get hopelessly confused without it ....  There is so little in-world logic to which areas can be traversed and which can't, that I often needed the yellow paint to figure out what the hell they even expected me to do. It's a very heavy-handed fix for a fundamental failing in the way areas are presented and laid out.

...

And that's where my biggest point of disappointment comes in: Still Wakes the Deep is not that scary. .... But the fear I was hoping would grip me, like it did in previous games by The Chinese Room like Amnesia: A Machine for Pigs, never arrived.

 

Σύμφωνα με το παραπάνω, μπορώ να δεχθώ το θέμα με το linearity και αυτό μέχρι ενός σημείου, γιατί δεν λέει ότι δεν της αρέσουν τα γραμμικά παιχνίδια καθόλου, αλλά ότι ήθελε λίγο περισσότερο εξερεύνηση. Πέρα από αυτό όμως, αναφέρει για θέματα που είχε τόσο με το traversing, όσο και με το story και το horror στοιχείο του παιχνιδιού. Οπότε με βάση αυτά, δεν καταλαβαίνω το πως προκύπτει ότι δεν της άρεσε το είδος. 

Δημοσ.

κυριολεκτικα το λεει εδω:

Αναφορά σε κείμενο

It’s a shame, then, that these environments end up being absolutely, tyrannically linear most of the time. Still Wakes the Deep feels like it absolutely hates the concept of exploration, and that got on my nerves.

ηθελε το παιχνιδι να εχει εξερευνηση, ενω ηταν ξεκαθαρα σχεδιαστικη επιλογη του developer, ειτε λογω budget, ειτε λογω εμφασης στην ιστορια, ειτε γιατι ετσι γουσταρε, να το κανει γραμμικο.

αν διαφημιζοταν το παιχνιδι σαν παιχνιδι εξερευνησης, θαχε καποιο νοημα η κριτικη της. αλλα εδω δεν σχολιαζει την υλοποιηση του σχεδιασμου, αλλα οτι δεν της αρεσε αυτη η επιλογη σχεδιασμου. αυτο ειναι καθαρα θεμα προσωπικου γουστου, και ως ετσι αδικει το παιχνιδι, γιατι το συγκρινει με κατι το οποιο το παιχνιδι δεν σκοπευε εξαρχης να ειναι.

βασικα το προβλημα δεν ειναι καν η κριτικη της. καποιος που θα την διαβασει, δεν θα την παρει σοβαρα. ο ελεφαντας στο δωματιο ειναι το συστημα αριθμητικης αξιολογησης, το οποιο ειναι απαρχαιωμενο και πρεπει να καταργηθει. αλλα αυτο ειναι θεμα για αλλη συζητηση.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, KilliK είπε

ηθελε το παιχνιδι να εχει εξερευνηση, ενω ηταν ξεκαθαρα σχεδιαστικη επιλογη του developer, ειτε λογω budget, ειτε λογω εμφασης στην ιστορια, ειτε γιατι ετσι γουσταρε, να το κανει γραμμικο.

Αυτό μπορώ να το δεχθώ, αλλά όπως είδες, παρακάτω παρέθεσα και άλλα αρνητικά που βρήκε όπως το story.

4 λεπτά πριν, KilliK είπε

ο ελεφαντας στο δωματιο ειναι το συστημα αριθμητικης αξιολογησης, το οποιο ειναι απαρχαιωμενο και πρεπει να καταργηθει. αλλα αυτο ειναι θεμα για αλλη συζητηση.

Σε αυτό με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Το Metacritic έχει κάνει μεγάλη ζημιά..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...