Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v4


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Just now, Fulgore said:

Γιατί πολύ απλά στην πράξη δεν γίνεται το παραπάνω που αναφέρεις, για τα περισσότερα παιχνίδια που κυκλοφορούν, εντός ή εκτός gamepass(μια από τα ίδια και στην άλλη πλευρά), γιαυτό και αναφέρονται συνεχώς τα metacritic, opencritic, steam users κλπ.

Επίσης πολλοί έχουν γράψει και παλιότερα ότι δεν θέλουν να γράφουν για τα περισσότερα παιχνίδια που παίζουν για διάφορους λόγους.

Αρα??

Αν εγω γραψω την  γνωμη μου για το Χ που παιχνιδι που επαιξα και δεν απαντησει κανενας, θα παω για καφε δεν θα γραφω κατεβατα οτι ειστε τραγικοι γιατι το παιχνιδι εχει 50/90 στο metacritic. Θα ακουσω την γνωμη του fulgore αν εχει παιξει ενα game. Αν δεν θελει να την πει δικαιωμα του. Αλλα δεν με απασχολει να μου δειξεις πχ το metacritic. Mπορω να το δω και μονος μου. Γνωμη μου

  • Thanks 1
  • Απαντ. 4,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Fulgore είπε

 

Αρα??

Αρα ειναι οκ να χαρακτηριζεις παιχνιδαρα οποια σαβουρα μπαινει στο gamepass πριν κυκλοφορησει αλλα αφου κυκλοφορησει και αποδειχθει πατατα πρεπει να το κανεις platinum για να εκφερεις αποψη.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, TutaKachun είπε

Δεν καταλαβαίνω την λυσσα καποιων με το Metacritic. Δεν εχετε προσωπικη αποψη;

Δεν υπάρχει συμμετοχή πια στο site

Δημοσ.
1 ώρα πριν, TutaKachun είπε

Ενα παιχνιδι που αν δεν ειχε απο πισω το ονομα του υπερεκτιμημενου Kojima, θα μιλουσαμε για την φλομπα της δεκαετιας.

Παρόλο που δεν το έχω παίξει ακόμα, δεν νομίζω όσα εκατομμύρια το έπαιξαν και τους άρεσε, να τους άρεσε μόνο και μόνο επειδή το έφτιαξε ο Κοτζίμα...

Δηλαδή από τη μία σχολιάζουμε το κόλλημα  με το κάθε metacritic (με το οποίο και εγώ συμφωνώ ότι δίνουμε πολύ περισσότερη σημασία απ' ότι θα έπρεπε) και από την άλλη τσουβαλιάζουμε ένα παιχνίδι που έχει αγαπηθεί πολύ γιατί... 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, stevenfins είπε

Παρόλο που δεν το έχω παίξει ακόμα, δεν νομίζω όσα εκατομμύρια το έπαιξαν και τους άρεσε, να τους άρεσε μόνο και μόνο επειδή το έφτιαξε ο Κοτζίμα...

Δηλαδή από τη μία σχολιάζουμε το κόλλημα  με το κάθε metacritic (με το οποίο και εγώ συμφωνώ ότι δίνουμε πολύ περισσότερη σημασία απ' ότι θα έπρεπε) και από την άλλη τσουβαλιάζουμε ένα παιχνίδι που έχει αγαπηθεί πολύ γιατί... 

δε νομίζω ότι τσουβάλιασε ο @TutaKachun, τη γνώμη του είπε. Είμαστε off topic αλλα κ εμένα που είμαι υπέρ τρελαμένος με την... τρέλα του Kojima το συγκεκριμένο δεν με τρέλανε κ το έπαιξα μετά την κυκλοφορία του, όταν πια μπήκε στο pc gamepass. Σε δεκάδες χιλιάδες κ βαλε όμως άρεσε. 

Ας μην σκαλωνουμε στις προσωπικές μας απόψεις, δεν μας αρέσουν προσπερνάμε, στο Metacritic ήτανε το επιχείρημα το κύριο, αν είναι αντιπροσωπευτικα τα εν πολλοίς fake reviews πλέον από μη επιβεβαιωμενους παίχτες. Το τελευταίο το εννοώ επειδή όπως φαίνεται κ παρακάτω στο true achievements που είναι μέλη μόνο hardcore gamers κ είναι επιβεβαιωμενοι παίχτες του παιχνιδιού το σκορ είναι 4/5.

Άρα μ@λακια το σκορ του Metacritic κ μη επιβεβαιωμενοι οι χρήστες(γεγονός). 

IMG_20230717_200620.jpg.9d70227c066e68d8fb78596b9ae27b79.jpg

υγ. για όποιον δεν γνωρίζει στο true achievements συνδέεις το  xbox account σου κ διαβάζει τι παίζεις κ σε μετράει στα μέλη που έπαιξαν το game εφόσον ξεκλειδώσεις τουλάχιστον 1 achievement. 

 

Επεξ/σία από rodosf1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

Ας μην σκαλωνουμε στις προσωπικές μας απόψεις, δεν μας αρέσουν προσπερνάμε, στο Metacritic ήτανε το επιχείρημα το κύριο, αν είναι αντιπροσωπευτικα τα εν πολλοίς fake reviews πλέον από μη επιβεβαιωμενους παίχτες.

Και εγώ θα προτιμούσα τις απλές κριτικές στο insomnia αλλά δεν γράφει κανένας πια

Εκεί που παίρνει φωτιά το νήμα είναι άμα τους θίξεις την κονσόλα τους ή την αγαπημένη τους εταιρεία 😂

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, firepc είπε

Και εγώ θα προτιμούσα τις απλές κριτικές στο insomnia αλλά δεν γράφει κανένας πια

Εκεί που παίρνει φωτιά το νήμα είναι άμα τους θίξεις την κονσόλα τους ή την αγαπημένη τους εταιρεία 😂

True Story

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@rodosf1 Ρε συ εννοείται πως δέχομαι απολύτως την προσωπική γνώμη του καθενός. Μπορεί το χειρότερο σου παιχνίδι να είναι το αγαπημένο μου και το αντίστροφο. Η ένσταση μου ήταν στο ότι ένα παιχνίδι είχε καλές βαθμολογίες μόνο και μόνο επειδή ο δημιουργός ήταν ο τάδε και άρα είναι τελείως πλασματικές, το οποίο για μένα δεν είναι σοβαρή τεκμηρίωση. Αυτό και μόνο. 

Για το κάθε site με user scores το έχω γράψει πολλές φορές ότι προσπαθώ να μη δίνω πολύ σημασία. Εδώ υπάρχουν άτομα στο steam που δεν προτείνουν παιχνίδια, ενώ έχουν αφιερώσει 100+ ώρες. Γενικά δεν βγάζεις άκρη. Για αυτό και εκτιμώ πολύ τα δύο θέματα "Τι τερμάτισα και πως μου φάνηκε" (απλό και console version).  

Επεξ/σία από stevenfins
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, stevenfins είπε

Εδώ υπάρχουν άτομα στο steam που δεν προτείνουν παιχνίδια, ενώ έχουν αφιερώσει 100+ ώρες

Αυτό κάποιες φορές συμβαίνει

Π.χ. έχω ακούσει πολλούς που παίξανε τα Nioh 1&2 (πολλές ώρες) μα μην τα προτείνουν γτ είναι υπερβολικά δύσκολα/άδικα

Και στο Dayz υπάρχει αυτό

Επείδη ήταν ανέτοιμο, όχι δύσκολο

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, stevenfins είπε

@rodosf1 Ρε συ εννοείται πως δέχομαι απολύτως την προσωπική γνώμη του καθενός. Μπορεί το χειρότερο σου παιχνίδι να είναι το αγαπημένο μου και το αντίστροφο. Η ένσταση μου ήταν στο ότι ένα παιχνίδι είχε καλές βαθμολογίες μόνο και μόνο επειδή ο δημιουργός ήταν ο τάδε και άρα είναι τελείως πλασματικές, το οποίο για μένα δεν είναι σοβαρή τεκμηρίωση. Αυτό και μόνο. 

Για το κάθε site με user scores το έχω γράψει πολλές φορές ότι προσπαθώ να μη δίνω πολύ σημασία. Εδώ υπάρχουν άτομα στο steam που δεν προτείνουν παιχνίδια, ενώ έχουν αφιερώσει 100+ ώρες. Γενικά δεν βγάζεις άκρη. Για αυτό και εκτιμώ πολύ τα δύο θέματα "Τι τερμάτισα και πως μου φάνηκε" (απλό και console version).  

Σωστός σε όλα σου. Κ εγω έπαιξα το Grounded πάνω από 100 ώρες κ θα το πρότεινα με χίλια, απλά βαρέθηκα να γράψω την κριτική :)

Επίσης σωστός είσαι και στις biased κριτικές, όλοι έχουμε συμπάθειες κ αντιπάθειες, όπως κ εγώ με τον Kojima ή κάποιες άλλες παραγωγές/εταιρείες. Η τελική Ultimate κριτική είναι η προσωπική μας άποψη αφού παίξουμε έστω κ λίγο. Εκεί πήγαινε το σχόλιο κ η αναφορά στην κριτική 4/5 στο true achievements από επιβεβαιωμενους παίχτες. 

υγ. ο... εμπειρογνωμονας παραπάνω που μπαίνει στο νήμα για να πουλήσει ειρωνεία μάλλον δεν γνωρίζει ότι το πρώτο achievement δίνεται στο tutorial κατά 99%, άρα κριτική εκεί έχουν κάνει όσοι έχουν παίξει τουλάχιστον αυτό. :)

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 hour ago, stevenfins said:

Παρόλο που δεν το έχω παίξει ακόμα, δεν νομίζω όσα εκατομμύρια το έπαιξαν και τους άρεσε, να τους άρεσε μόνο και μόνο επειδή το έφτιαξε ο Κοτζίμα...

Δηλαδή από τη μία σχολιάζουμε το κόλλημα  με το κάθε metacritic (με το οποίο και εγώ συμφωνώ ότι δίνουμε πολύ περισσότερη σημασία απ' ότι θα έπρεπε) και από την άλλη τσουβαλιάζουμε ένα παιχνίδι που έχει αγαπηθεί πολύ γιατί... 

Oχι οχι δεν καταλαβες. Δεν τσουβαλιασα. Ειπα απλα οτι πρεπει να εχουμε προσωπικες γνωμες. Ο Kojima δεν μου αρεσει. Θεωρω οτι ειναι με τεραστια διαφορα ο πιο υπερεκτιμημενος δημιουργος. Αυτο δεν αποτελει fact. Eιναι η γνωμη μου. Αν εσυ τον θεωρεις τον καλυτερο πχ, δεν θα σε κραξω. Απλα λεω οτι αν τον θεωρεις καλο ή κακο να ειναι επειδη σου αρεσαν/δεν σου αρεσαν τα παιχνιδια του και οχι επειδη το καθε metacritic του εχει βαλει 90 η 20

39 minutes ago, firepc said:

Και εγώ θα προτιμούσα τις απλές κριτικές στο insomnia αλλά δεν γράφει κανένας πια

Εκεί που παίρνει φωτιά το νήμα είναι άμα τους θίξεις την κονσόλα τους ή την αγαπημένη τους εταιρεία 😂

Νταξει αυτο συμβαινει παντου. Ομαδες, κονσολες, αμαξια. Πιστευω ειναι ψυχολογικο. Γιατι ο "σωστος" gamer οφειλει να εχει και switch και xbox και pc και ps5. Οσοι θιγονται πιστευω ειναι γιατι δεν μπορουν να αγορασουν τα παντα (λογικο) και δεν δεχονται οτι καποιος θεωρει λαθος την επιλογη τους

18 minutes ago, stevenfins said:

@rodosf1 Ρε συ εννοείται πως δέχομαι απολύτως την προσωπική γνώμη του καθενός. Μπορεί το χειρότερο σου παιχνίδι να είναι το αγαπημένο μου και το αντίστροφο. Η ένσταση μου ήταν στο ότι ένα παιχνίδι είχε καλές βαθμολογίες μόνο και μόνο επειδή ο δημιουργός ήταν ο τάδε και άρα είναι τελείως πλασματικές, το οποίο για μένα δεν είναι σοβαρή τεκμηρίωση. Αυτό και μόνο. 

Για το κάθε site με user scores το έχω γράψει πολλές φορές ότι προσπαθώ να μη δίνω πολύ σημασία. Εδώ υπάρχουν άτομα στο steam που δεν προτείνουν παιχνίδια, ενώ έχουν αφιερώσει 100+ ώρες. Γενικά δεν βγάζεις άκρη. Για αυτό και εκτιμώ πολύ τα δύο θέματα "Τι τερμάτισα και πως μου φάνηκε" (απλό και console version).  

Ισως το εθεσα λαθος. Εννοω οτι λογω του Kojima πηρε παραπανω βαθμολογια απο οτι του αξιζε ακομα και για καποιους που δεν τους αρεσε τοσο πολυ. 

  • Like 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, TutaKachun είπε

Oχι οχι δεν καταλαβες. Δεν τσουβαλιασα. Ειπα απλα οτι πρεπει να εχουμε προσωπικες γνωμες. Ο Kojima δεν μου αρεσει. Θεωρω οτι ειναι με τεραστια διαφορα ο πιο υπερεκτιμημενος δημιουργος. Αυτο δεν αποτελει fact. Eιναι η γνωμη μου. Αν εσυ τον θεωρεις τον καλυτερο πχ, δεν θα σε κραξω. Απλα λεω οτι αν τον θεωρεις καλο ή κακο να ειναι επειδη σου αρεσαν/δεν σου αρεσαν τα παιχνιδια του και οχι επειδη το καθε metacritic του εχει βαλει 90 η 20

Και γω δε γουστάρω Kojima. Έχω απολαύσει πολλά από τα παιχνίδια του και να πω την αλήθεια το βασικό τους μειονέκτημα για μένα είναι ο ίδιος ο Kojima και αυτή η "δηθενιά" που έχουν. 

Έχω άλλη οπτική για το Metacritic πάντως από σένα. Το Metacritic ή αντίστοιχα το Opencritic (και όχι τα userscores που γελάει ο κόσμος με την ύπαρξή τους) σου δίνει κάποιες πληροφορίες για το πόσο καλό είναι ένα παιχνίδι ή όχι. Δε σου δίνει καμιά πληροφορία για το αν θα σου αρέσει ή όχι.

Μπορεί να λατρέψεις ένα παιχνίδια που έχει 75 metacritic γιατί πατάει τα προσωπικά κουμπιά σου επειδή είναι το στυλ/genre σου. Αντίστοιχα δικαίωμά σου να μη θες ούτε να δεις ένα παιχνίδια με υψηλό metacritic γιατί απλά δεν είναι το στυλ σου.

Δεν είναι λογικό πχ. αύριο να πας να παίξεις Madden ή NFL χωρίς να έχεις ιδέα για το άθλημα επειδή μπορεί να έχει υψηλό metacritic. Αντίστοιχα μπορεί να περάσεις άπειρες ώρες με το Fifa και ας είναι σκουπίδι επειδή γουστάρεις το ποδόσφαιρο.

Παρόλα αυτά το metacritic όσο και να το υποτιμούν κάποιοι είναι αυτή τη στιγμή η μοναδική μονάδα μέτρησης που έχουμε για το πόσο καλό είναι ένα παιχνίδι. Όχι για το πόσο θα αρέσει σε σένα και μένα. Έχει την αξία του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως ακόμα δεν κατάλαβα πως ακριβώς από το Exoprimal πήγαμε στο Death Stranding.

Επίσης γιατί διαφωνούμε με metacritic και είμαστε υπέρ της προσωπικής γνώμης/κουβέντας, όταν στην πράξη δεν γίνεται κάτι τέτοιο.

Σαν να σου λέει κάποιος πόσο σημαντικό είναι να πάς να ψηφίσεις, και να βλέπεις μετά στην πράξη τεράστια αποχή.

Αυτά στην φετινή χρονιά που θεωρείται από κυκλοφορίες(συνολικα)παιχνιδιών μια από τις καλύτερες εδώ και χρόνια.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Εγώ πάντως ακόμα δεν κατάλαβα πως ακριβώς από το Exoprimal πήγαμε στο Death Stranding.

Επίσης γιατί διαφωνούμε με metacritic και είμαστε υπέρ της προσωπικής γνώμης/κουβέντας, όταν στην πράξη δεν γίνεται κάτι τέτοιο.

Σαν να σου λέει κάποιος πόσο σημαντικό είναι να πάς να ψηφίσεις, και να βλέπεις μετά στην πράξη τεράστια αποχή.

Αυτά στην φετινή χρονιά που θεωρείται από κυκλοφορίες(συνολικα)παιχνιδιών μια από τις καλύτερες εδώ και χρόνια.

Καλά το που πάει η κουβέντα είναι... ανεξέλεγκτο :)

Η προσωπική τεκμηριωμένη γνώμη είναι σεβαστή. Το να λεει κάνεις κάτι σκουπίδι έτσι αστηρικτα πάλι αν κ προσωπική άποψη μάλλον περνάει χωρίς να ακουμπήσει. 

Η αρχή έγινε για αναφορά σαν υπέρτατου επιχειρηματος του σκορ στο Metacritic από 25 reviews, άγνωστων λοιπόν στοιχείων. Εκεί πάτησε η όλη κουβέντα περί λιγων κ fake πιθανόν reviewers (τους οποίους οι στάνταρ γνωστοί - άγνωστοι θα υπερασπιστουν μέχρι ρανίδος), σε αντίθεση με την hands on εμπειρια κ την κριτική σε πλατφόρμες όπως το true achievements, που όσοι βάζουν κριτική έχουν παίξει αποδεδειγμένα το παιχνίδι. 

Η αναφορά σου στις εκλογές με έβαλε σε σκέψεις....

λες ο Kojima να είναι ο μοναδικός ψηφοφόρος του Δημοσθένη Βεργή τελικά; 😉

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας που γράφουμε τις προσωπικές μας απόψεις, ας γράψω και γω τη δική μου. 
 

Είναι στην κρίση του καθενός πόση βάση θα δώσει στο metacritic αλλά πέρα από τα νούμερα, όταν ένα παιχνίδι είναι καλό ο κόσμος συζητάει ενθουσιασμένα γι αυτό, ανταλλάσσει απόψεις, δίνει tips, υπάρχουν ερωτήσεις και γενικά ασχολούνται πολλά άτομα ακόμα και καιρό μετά την κυκλοφορία του. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι πιο αξιόπιστο μέτρο από ένα ξερό σκορ.

Βέβαια υπάρχουν και τα guilty pleasures. Παιχνίδια που ενώ δικαίως έχουν θαφτεί από την πλειοψηφία θα μπορούσαν να προσφέρουν διασκέδαση σε κάποιους.

Για παράδειγμα εγώ με το Ryse πέρασα μερικές πολύ ευχάριστες ώρες. Ήταν repetitive, ρηχό, οι κινήσεις με το σπαθί μετρημένες στα δάχτυλα, οι εχθροί είχαν το πολύ 5-6 variations (μπορεί να λέω και πολλά) αλλά παρόλα αυτά το τερμάτισα και θα έπαιζα άνετα και sequel αν έβγαινε. 
 

Όμως δεν σημαίνει ότι επειδή εγώ απόλαυσα κάτι ότι είναι και αριστούργημα. Δεν θα βγω πχ να υποστηρίξω το Ryse ενάντια σε αυτούς που λένε ότι είναι φόλα και να προσπαθώ να τους πείσω ότι είναι κατά βάθος ένα καλό παιχνίδι που θάφτηκε από τις κριτικές…
 

Και ισχύει και το αντίστροφο. Δεν μου άρεσε καθόλου το RDR2. Όμως αναγνωρίζω ότι εκτός από τα υψηλά νούμερα, υπάρχει μεγάλο community από πίσω και πολύς κόσμος που ασχολείται και ακόμα μιλάει γι αυτό. Άρα πρόκειται για ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι που απλά εμένα δεν με τράβηξε. Απλά γούστα. Δεν θα αρχίσω πχ να λέω “α πήρε υψηλές βαθμολογίες επειδή είναι το όνομα της Rockstar από πίσω”. 
 

Για να κλείσω, το αν είναι κάτι φόλα ή αριστούργημα θα φανεί στο τέλος από την αποδοχή του κόσμου. Από κει και πέρα ο καθένας μπορεί να έχει την προσωπική του άποψη και τα γούστα του αλλά δεν μπορεί από μόνος του να αλλάξει τα γεγονότα και την πραγματικότητα. 
 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...