Προς το περιεχόμενο

Nikon z5 αξιζει?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, udroxoos είπε

Με τον συγκεκριμένο 17-55 ναι

Αυτος ειναι που κοστιζει 1600€ ? εαν ναι τοτε μιλαμε για αλλο επιπεδο κοστολογιου. Δυναμιτης πρεπει να ειναι...

Η d7500 ηταν μια απο τις επιλογες μου εδω κ καιρο  αλλα βλεποντας οτι πλησιαζει το κοστος ενος συστηματος ff οπως της z5 με mirrorless τεχνολογια, που μας αρεσει δεν μας αρεσει πανω σε αυτη θα δουλευουν οι κατασκευαστες θεωρω πως ειναι πιο λογικη επιλογη μακροπροθεσμα....

Ειναι δεδομενο πως ff mirrorles φακοι ειναι ακομα ακριβοι. Ο 24-70 θα με βολεψει ελπιζω μεχρι να δημιουργηθει η αναγκη για καποιον αλλον.

Υπαρχει ομως καποιο συστημα με τις αποδοσεις μιας z5 στα 1400€ με καλυτερο value for money κ φθηνοτερους φακους? 

Θα θελα να απολαμβανω τα καλουδια μιας sony a7 iv αλλα ξεφευγει για μενα το κοστος αγορας κ οι φακοι ειναι επισης ακριβοι.

 

Επεξ/σία από Dimitris256
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 231
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, Dimitris256 είπε

Υπαρχει ομως καποιο συστημα με τις αποδοσεις μιας z5 στα 1400€ με καλυτερο value for money κ φθηνοτερους φακους? 

Η αποδοση , σηκώνει κουβέντα. Κανενός συστήματος , δεν θα σε χαλάσει . Φθηνότερους από τη nikon z,  έχει το canon rf mount. Έχει προσιτούς σε πολλές εστιακές αποστάσεις, εκτός macro ίσως αλλά και εκεί υπάρχει λύση.Έχει προσιτό ευρυγώνιο ζουμ 15-30 , ζουμ τηλεφακό 100-400 , σταθερο 50ρη , σχετικα οικονομικο 35ρη , αρκετά οικονομικό 16ρη σταθερό και ο αντάπτορας για φακούς dslr ef που είναι άπειροι , είναι κι αυτός προσιτός . 

Για dslr crop , μη κοιτάς τιμή του nikon dx 17-55 f/2.8 σε καινούριο . Βρίσκεται μεταχειρισμένος πχ εδω

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σκέφτεσαι το πέρασμα σε FX λόγω αναγκών, τότε η Ζ5 είναι μια καλή περίπτωση. Αν όμως είναι λόγω γούστου, καλύτερα να κάνεις ένα βηματάκι πίσω και να το ξαναδείς το όλο θέμα.

Αν το κριτήριο είναι η ποιότητα εικόνας, τότε μπορείς να έχεις εξαιρετικά αποτελέσματα ακόμα και  από m4/3 ,  ή Crop υλοποιήσεις. Το βασικότερο είναι να έχεις εσύ την ικανότητα να συλλάβεις, και κατόπιν να επεξεργαστείς τη εικόνα σου.

Το σημαντικότερο είναι η ματιά, ακολουθούν οι φακοί τελευταίο το format του συστήματος.

Έχε υπόψη, ότι όπως ανέφεραν και παραπάνω, οι τιμές των φακών είναι λίγο... δηλητήριο.

Επίσης, αναφορικά με τον 24-70 f4, μιας και είναι φακός που το έχω δουλέψει και επαγγελματικά, θα σου ότι πρόκειται απλά για έναν αξιοπρεπή, καταγραφικό φακό. μην περιμένεις ιδιαίτερο γράψιμο/ χαρακτήρα.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, joya111 είπε

Αν σκέφτεσαι το πέρασμα σε FX λόγω αναγκών, τότε η Ζ5 είναι μια καλή περίπτωση. Αν όμως είναι λόγω γούστου, καλύτερα να κάνεις ένα βηματάκι πίσω και να το ξαναδείς το όλο θέμα.

Αν το κριτήριο είναι η ποιότητα εικόνας, τότε μπορείς να έχεις εξαιρετικά αποτελέσματα ακόμα και  από m4/3 ,  ή Crop υλοποιήσεις. Το βασικότερο είναι να έχεις εσύ την ικανότητα να συλλάβεις, και κατόπιν να επεξεργαστείς τη εικόνα σου.

Το σημαντικότερο είναι η ματιά, ακολουθούν οι φακοί τελευταίο το format του συστήματος.

Έχε υπόψη, ότι όπως ανέφεραν και παραπάνω, οι τιμές των φακών είναι λίγο... δηλητήριο.

Επίσης, αναφορικά με τον 24-70 f4, μιας και είναι φακός που το έχω δουλέψει και επαγγελματικά, θα σου ότι πρόκειται απλά για έναν αξιοπρεπή, καταγραφικό φακό. μην περιμένεις ιδιαίτερο γράψιμο/ χαρακτήρα.

 

    Πάρα πολύ σωστά ....... η ματιά , μετά οι φακοί και στο τέλος το format του συστήματος ......... κι' όποιος χρειάζεται το παρακάτω , θα βρει τρόπο να του δώσει αξία ........ 

   

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ συμφωνουμε σε ολα κ εγω μαζι σας.

Οι απαντησεις ολων σας αποτελουν σημειωσεις σεμηναριου...

Οποτε εχουμε μια πολυ καλη ευκαιρια να αποκτησει κανεις ενα τετοιο σωμα κ φακο, αλλα το περαιτερω χτισιμο των φακων ειναι πανακριβο. 

Εναλλακτικα μενω σε crop dslr κρατωντας τους υπαρχοντες φακους κ τα δινω για ενα σωμα πχ d7500 κ συνεχιζω να αγοραζω φακους τυπου 17-55 

Ή μεταβαση σε canon ff mirrorless με ιδιο σχεδον κοστος αγορας σωματος ισως υποδιεστερο της z5 με πιο προσιτους φακους.

Φανταζομαι πως σε οποιδηποτε περιπτωση θα λυθει ενα προβλημα που εχω τωρα, το οποιο ειναι η κακη ποιοτητα σε οριακο χαμηλο φως. Πχ σε εσωτερικο χωρο ανεβαζω iso σε επιπεδα που μετα με βαζει σε επιπλεον επεξεργασια (δεν ειναι η καλυτερη μου χασιμο χρονου)...

Ο 24-70 ειναι αρκετα φωτεινος? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, joya111 είπε

Έχε υπόψη, ότι όπως ανέφεραν και παραπάνω, οι τιμές των φακών είναι λίγο... δηλητήριο.

υπάρχει πάντα και η λύση  αγοράς ενός καλού/ακριβού φακού της κάθε ομώνυμης μάρκας σε μετ/νο - να βρεθεί σε κατάσταση πιό πάνω απο καλή -   αντί να αγοράσει κάποιος έναν αντίστοιχο φθηνό τρίτης εταιρείας (βέβαια θα είναι φρέσκος + κάποια εγγύηση) και στην πορεία  να προκύψουν τυχόν θεματάκια πλήρους συμβατότητας, αυτόματης εστίασης , μαζί με την όποια διαφορά εικόνας του ενός με τον άλλον ή χρειαστεί τυχόν επισκευή.

προσωπικά κάνω χρήση μετ/νων φακών, όπως nikon 24 - 120 f4 , tamron 24 - 70 f2.8 g1  σε dslr όμως.. δεν έχω mirollers μηχανή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Dimitris256 είπε

Οκ συμφωνουμε σε ολα κ εγω μαζι σας.

Οι απαντησεις ολων σας αποτελουν σημειωσεις σεμηναριου...

Οποτε εχουμε μια πολυ καλη ευκαιρια να αποκτησει κανεις ενα τετοιο σωμα κ φακο, αλλα το περαιτερω χτισιμο των φακων ειναι πανακριβο. 

Εναλλακτικα μενω σε crop dslr κρατωντας τους υπαρχοντες φακους κ τα δινω για ενα σωμα πχ d7500 κ συνεχιζω να αγοραζω φακους τυπου 17-55 

Ή μεταβαση σε canon ff mirrorless με ιδιο σχεδον κοστος αγορας σωματος ισως υποδιεστερο της z5 με πιο προσιτους φακους.

Φανταζομαι πως σε οποιδηποτε περιπτωση θα λυθει ενα προβλημα που εχω τωρα, το οποιο ειναι η κακη ποιοτητα σε οριακο χαμηλο φως. Πχ σε εσωτερικο χωρο ανεβαζω iso σε επιπεδα που μετα με βαζει σε επιπλεον επεξεργασια (δεν ειναι η καλυτερη μου χασιμο χρονου)...

Ο 24-70 ειναι αρκετα φωτεινος? 

Μια ερώτηση. Δεν είσαι ικανοποιημένος σε εσωτερικό χώρο ούτε με τον 35 1.8 ; Ρωτάω γιατί δεν ξέρω τι διαφορά θα δεις με τη Ζ5 αν τη δουλέψεις σε f4 που είναι και ο κιτ που θα έχεις. Χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει ούτε τη Ζ5 ούτε την 5200 που έχεις τώρα δεν ξέρω αν θα μείνεις ικανοποιημένος για αυτό το λέω σα γενική απορία. Οκ ναι η μια είναι FF με αισθητήρα νεότερης τεχνολογίας αλλά χωρίς φωτεινό φακό δεν κάνει και θαύματα. Κάποιες φορές όποια μηχανή και να έχεις ακόμα και με φωτεινό φακό μπορεί το φως απλώς να μην επαρκεί και να χρειάζεται άλλη προσέγγιση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, pifilos είπε

Μια ερώτηση. Δεν είσαι ικανοποιημένος σε εσωτερικό χώρο ούτε με τον 35 1.8 ; Ρωτάω γιατί δεν ξέρω τι διαφορά θα δεις με τη Ζ5 αν τη δουλέψεις σε f4 που είναι και ο κιτ που θα έχεις. Χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει ούτε τη Ζ5 ούτε την 5200 που έχεις τώρα δεν ξέρω αν θα μείνεις ικανοποιημένος για αυτό το λέω σα γενική απορία. Οκ ναι η μια είναι FF με αισθητήρα νεότερης τεχνολογίας αλλά χωρίς φωτεινό φακό δεν κάνει και θαύματα. Κάποιες φορές όποια μηχανή και να έχεις ακόμα και με φωτεινό φακό μπορεί το φως απλώς να μην επαρκεί και να χρειάζεται άλλη προσέγγιση. 

Με τον 35αρι ειναι οκ αλλα θα ηθελα κ καλυτερα. 

Πχ ειμασταν μερα μεσημερι σε ενα παρκο ελαφιων που εχει κ ενα εκκλησακι. Εξω ειχα τον 18 105 για ζουμ στα ελαφια κ οταν μπηκα στο εκκλησακι επρεπε να αλλαξω φακο ή να ανεβασω το  iso σε επιπεδα που δεν ηθελα.

Τετοια βασανα...😉

 

Επεξ/σία από Dimitris256
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Dimitris256 είπε

Με τον 35αρι ειναι οκ αλλα θα ηθελα κ καλυτερα. 

Πχ ειμασταν μερα μεσημερι σε ενα παρκο ελαφιων που εχει κ ενα εκκλησακι. Εξω ειχα τον 18 105 για ζουμ στα ελαφια κ οταν μπηκα στο εκκλησακι επρεπε να αλλαξω φακο ή να ανεβασω το  iso σε επιπεδα που δεν ηθελα.

Τετοια βασανα...😉

 

      Δεν θα μιλήσω για την επιθυμία , την οποία κατανοώ , αλλά για την εναλλαγή των σεναρίων .......... ένας φωτογραφικός περίπατος πρέπει να είναι συγκεκριμένος . Αυτού του είδους οι εναλλαγές , θέλω μία εξωτερική λήψη , στην συνέχεια θέλω και μία με πολύ χαμηλό φωτισμό και λίγο πιο κάτω και μία macro , δεν οδηγούν πουθενά η τουλάχιστον δεν ωφελούν .

   Αν κάποιος κουβαλούσε έναν σκέτο 50αρη εκείνη τη μέρα μαζί του , είναι μία επιλογή συνειδητή διότι αυτή η εστιακή απόσταση τον εκφράζει , κάτι που με την σειρά του δεν αφήνει περιθώρια για λήψεις τύπου tele αλλά και για οτιδήποτε άλλο . 

  Η λογική βγαίνω έξω για να φωτογραφήσω ΟΛΟ τον κόσμο ....... και να τραβήξω τα πάντα ....... περισσότερο μπερδεύει παρά βοηθάει στην ανάπτυξη της οπτικής ενός φωτογράφου κι' ας είναι και ερασιτέχνης . Δεν γίνεται να έχουμε τα πάντα μαζί μας , σε επίπεδο φακών , ούτε και να φωτογραφήσουμε το σύμπαν ολάκερο σε όλες τις αποστάσεις και κάτω απ' όλες τις συνθήκες . Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με τους ζουμ φακούς του είδους 18 - 1000 , όπου μπερδεύουν τον ερασιτέχνη , ο οποίος νομίζει ( no offense ) ότι μ' αυτό τον τρόπο μπορεί να καλυφθεί φωτογραφικά με έναν και μοναδικό φακό , καταλήγοντας να τραβάει ότι νάναι μέσα στα κάδρα του , φέρνοντας άλλα πιο κοντά και άλλα πιο μακριά χωρίς να περπατάει για να δεί ποιά και πόσα στοιχεία χρειάζεται μέσα στο κάδρο του , αν πρέπει η όχι να αλλάξει την γωνία λήψης και εν τέλει να " φλυαρεί " , αντί να παράγει έστω και σε ερασιτεχνικό επίπεδο . 

   Έτσι φτάνουμε στο αν μας καλύπτει η όχι το τάδε σώμα ( η πλέον δημοφιλής εκδοχή ) και ψαχνόμαστε για κάτι " καλύτερο " , το οποίο έχει μέλλον μπροστά του , έτσι μας είπαν όλοι , παραμερίζοντας άλλα όπως τον χρόνο εξοικείωσης που χρειάζεται για να συνηθίσουμε κάποιες λειτουργίες , το αν χρειαστεί να αλλάξουμε κάποιους δικούς μας τρόπους , αν χρειαστεί πολύ περισσότερα χρήματα για να αντικαταστήσουμε το mount που είχαμε κι' όλα αυτά γιατί έχουμε πεισθεί ότι αυτό είναι που έλειπε . 

  Επαναλαμβάνω το τρίπτυχο όπως το έθεσε κάποιος λίγο πιο μπροστά προς τιμήν του , πρώτα η ανάπτυξη της ματιάς , στην συνέχεια οι φακοί και τέλος το format του συστήματος , αν θάναι δλδ aps - c , full frame , μεσαίο φορμά ........ από εκεί και πέρα ........ έτσι είναι ......... αν έτσι νομίζετε . 

   

18 ώρες πριν, pifilos είπε

Μια ερώτηση. Δεν είσαι ικανοποιημένος σε εσωτερικό χώρο ούτε με τον 35 1.8 ; Ρωτάω γιατί δεν ξέρω τι διαφορά θα δεις με τη Ζ5 αν τη δουλέψεις σε f4 που είναι και ο κιτ που θα έχεις. Χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει ούτε τη Ζ5 ούτε την 5200 που έχεις τώρα δεν ξέρω αν θα μείνεις ικανοποιημένος για αυτό το λέω σα γενική απορία. Οκ ναι η μια είναι FF με αισθητήρα νεότερης τεχνολογίας αλλά χωρίς φωτεινό φακό δεν κάνει και θαύματα. Κάποιες φορές όποια μηχανή και να έχεις ακόμα και με φωτεινό φακό μπορεί το φως απλώς να μην επαρκεί και να χρειάζεται άλλη προσέγγιση. 

👍👍👍

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, pifilos είπε

Μια ερώτηση. Δεν είσαι ικανοποιημένος σε εσωτερικό χώρο ούτε με τον 35 1.8 ; Ρωτάω γιατί δεν ξέρω τι διαφορά θα δεις με τη Ζ5 αν τη δουλέψεις σε f4 που είναι και ο κιτ που θα έχεις. Χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει ούτε τη Ζ5 ούτε την 5200 που έχεις τώρα δεν ξέρω αν θα μείνεις ικανοποιημένος για αυτό το λέω σα γενική απορία. Οκ ναι η μια είναι FF με αισθητήρα νεότερης τεχνολογίας αλλά χωρίς φωτεινό φακό δεν κάνει και θαύματα. Κάποιες φορές όποια μηχανή και να έχεις ακόμα και με φωτεινό φακό μπορεί το φως απλώς να μην επαρκεί και να χρειάζεται άλλη προσέγγιση. 

      Μα φυσικά και υπάρχει άλλη προσέγγιση , με μίνι έστω τρίποδα , χρονοδιακόπτη που έχει η μηχανή και ένα τυπικό remote control . Τι παραπάνω θα έκανε μία Z5 ........ 24mp έχει η D5200 ......... έτσι κι' αλλιώς όλοι θα πέσουν στην συνέχεια με τα μούτρα στο post processing ........ άντε ..... καλά ...... είναι full frame η Z5 ...... να δώσω κάποιους πόντους ........ 

   Συγγνώμη , το ξέχασα ....... η D5200 δεν είναι το μέλλον ........ βλέπεις τα πράγματα 30 χρόνια πίσω ....... δεν βλέπεις τα χάλια μας εν έτει 2023 ........ τα βλέπεις με μελλοντική προοπτική ......... 

  Τώρα πως γίνεται όλοι να βλέπουν το μέλλον και αντί να πηγαίνουν για το top model μιάς φίρμας , αλλά να καταλήγουν στο πιο οικονομικό μοντέλο ......... κάνοντας ουσιαστικά , βήματα πίσω ....... είναι αυτή η ανακολουθία όπου η επιθυμία από την μία πλευρά και η πρακτική ( πορτοφόλι ) από την άλλη δεν βλέπουν το μέλλον με τον ίδιο τρόπο ......... 

  Αυτό που γνωρίζουν οι εταιρείες πολύ καλά και βγάζουν διαφορετικές εκδοχές του μέλλοντος , βλέπε Z9 , 7 , 6 , 5 ........ ώστε όλοι να έχουν την ευκαιρία να τα στάξουν , για να ρίξουν έστω μιά κλεφτή ματιά στα μελλούμενα ........ τα οποία μπορεί να είναι οι ίδιες πάπιες που έβγαζαν και με την παλιά μηχανή και φακούς ........ ξανά no offense ....... 

  Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων , δεν αρνούμαι το μέλλον , απλά αδυνατώ οικονομικά να ανταποκριθώ στις επιταγές του , συν κάποιους άλλους λόγους για τους οποίους προτιμώ CCD αισθητήρα σε μορφή aps - c DSLR , αλλά και digicam και φυσικά έχω και κάποιες mirrorlles για μπες βγες χρήση ......... μεταχειρισμένες ...... 

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, babisskg είπε

      Δεν θα μιλήσω για την επιθυμία , την οποία κατανοώ , αλλά για την εναλλαγή των σεναρίων .......... ένας φωτογραφικός περίπατος πρέπει να είναι συγκεκριμένος . Αυτού του είδους οι εναλλαγές , θέλω μία εξωτερική λήψη , στην συνέχεια θέλω και μία με πολύ χαμηλό φωτισμό και λίγο πιο κάτω και μία macro , δεν οδηγούν πουθενά η τουλάχιστον δεν ωφελούν .

   Αν κάποιος κουβαλούσε έναν σκέτο 50αρη εκείνη τη μέρα μαζί του , είναι μία επιλογή συνειδητή διότι αυτή η εστιακή απόσταση τον εκφράζει , κάτι που με την σειρά του δεν αφήνει περιθώρια για λήψεις τύπου tele αλλά και για οτιδήποτε άλλο . 

  Η λογική βγαίνω έξω για να φωτογραφήσω ΟΛΟ τον κόσμο ....... και να τραβήξω τα πάντα ....... περισσότερο μπερδεύει παρά βοηθάει στην ανάπτυξη της οπτικής ενός φωτογράφου κι' ας είναι και ερασιτέχνης . Δεν γίνεται να έχουμε τα πάντα μαζί μας , σε επίπεδο φακών , ούτε και να φωτογραφήσουμε το σύμπαν ολάκερο σε όλες τις αποστάσεις και κάτω απ' όλες τις συνθήκες . Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με τους ζουμ φακούς του είδους 18 - 1000 , όπου μπερδεύουν τον ερασιτέχνη , ο οποίος νομίζει ( no offense ) ότι μ' αυτό τον τρόπο μπορεί να καλυφθεί φωτογραφικά με έναν και μοναδικό φακό , καταλήγοντας να τραβάει ότι νάναι μέσα στα κάδρα του , φέρνοντας άλλα πιο κοντά και άλλα πιο μακριά χωρίς να περπατάει για να δεί ποιά και πόσα στοιχεία χρειάζεται μέσα στο κάδρο του , αν πρέπει η όχι να αλλάξει την γωνία λήψης και εν τέλει να " φλυαρεί " , αντί να παράγει έστω και σε ερασιτεχνικό επίπεδο . 

   Έτσι φτάνουμε στο αν μας καλύπτει η όχι το τάδε σώμα ( η πλέον δημοφιλής εκδοχή ) και ψαχνόμαστε για κάτι " καλύτερο " , το οποίο έχει μέλλον μπροστά του , έτσι μας είπαν όλοι , παραμερίζοντας άλλα όπως τον χρόνο εξοικείωσης που χρειάζεται για να συνηθίσουμε κάποιες λειτουργίες , το αν χρειαστεί να αλλάξουμε κάποιους δικούς μας τρόπους , αν χρειαστεί πολύ περισσότερα χρήματα για να αντικαταστήσουμε το mount που είχαμε κι' όλα αυτά γιατί έχουμε πεισθεί ότι αυτό είναι που έλειπε . 

  Επαναλαμβάνω το τρίπτυχο όπως το έθεσε κάποιος λίγο πιο μπροστά προς τιμήν του , πρώτα η ανάπτυξη της ματιάς , στην συνέχεια οι φακοί και τέλος το format του συστήματος , αν θάναι δλδ aps - c , full frame , μεσαίο φορμά ........ από εκεί και πέρα ........ έτσι είναι ......... αν έτσι νομίζετε . 

   

👍👍👍

Να πω ότι διαφωνώ δε γίνεται καθότι τους τελευταίους μήνες κάνω ακριβώς αυτό. Βγαίνω με τον σταθερό ο οποίος αντικατέστησε τον κιτ που είχα και πραγματικά πιστεύω πως αποδίδει ως προς το πως βλέπει κάποιος. Τα είχαμε πει και εδώ ως προς το "χάνω λήψεις" 

Ωστόσο, μιας και ο καθένας έχει άλλο σκοπό όταν βγαίνει έξω και υπάρχει και το στοιχείο της καταγραφής το καταλαβαίνω. Καλά για τους φακούς τύπου 18-300mm συμφωνώ και επαυξάνω, τους θεωρώ χάσιμο χρόνου ΑΛΛΑ σε ένα ταξίδι π.χ. που είσαι με οικογένεια - παιδιά κλπ υποθέτω πως είναι λυτρωτικοί. Μάλλον όμως δε θα παράξει κάτι αξιοσημείωτο με αυτούς κάποιος αλλά μπορεί να μην είναι και αυτό το ζητούμενο. 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, pifilos είπε

Καλά για τους φακούς τύπου 18-300mm συμφωνώ και επαυξάνω, τους θεωρώ χάσιμο χρόνου 

Δεν είναι χάσιμο χρόνου. Εφόσον μιλάμε για φακούς όπως ο Nikon 28-300mm f/3.5-5.6 VR ή ο Nikon 18-300mm VR
f/3.5-6.3 DX AF-S G ED ή ο Canon EF-S 18-200m f/3.5-5.6 IS EF-s ή ακόμη περισσότερο ο ακριβός Canon Full Frame  28-300mm f/3.5-5.6L IS USM και από νεότερους ο Canon RF 24-240mm f/4~6.3 IS USM ή ο Nikon Z 24-200mm f/4-6.3 VR όλοι μια χαρά φωτογραφίες βγάζουν . Φθηνοί δεν είναι και δεν τους έχουμε , αυτά είναι μειονεκτήματά τους !  Αλλά από κάτι αρχαίους prime  , όπως και να έχει καλύτεροι είναι και καλύτερες φωτογραφίες βγάζουν . Ας μην έχουν το bokeh των αρχαίων . (Θα μας δαγκώσει  ο babis που του θίγω τους Helios) .Το ότι δεν είναι κορυφαίοι σε σχέση με σετ prime φακών με κόστος διαμερίασματος δεν νομίζω ότι είναι θέμα κουβέντας. 

Και πορτραίτα βγάζει ο nikon 28-300 όπως βλέπεις. 

DB1_0902LR Tatiana

Ωραία γράφει σε τοπία ο canon rf 24-240 όπως φαίνεται . 

Greece -- Island of Rhodes

 

Δεν έβγαλε ωραία το πουλάκι ο nikon dx 18-300 με την ταπεινή D3300 ;;

Great Tit

 

Το ότι θα ήταν καλύτερα με έναν 600mm f/4 των 17.000€ το ξέρουμε όλοι. Πρέπει να το επαναλαμβάνουμε ; Θα τον πάρει κανείς ; Αν πρόκειται να τον αγοράσει , θα τον απολαύσει , αλλά δεν θα τον συγκρίνει με φακούς που κάνουν 300€ μεταχειρισμένοι . Που κάνουν όμως δουλειά . Όχι με κορυφαίο αποτέλεσμα, αλλά αν είναι για χόμπυ, νομίζω κάνουν καλή δουλειά. Μιλάμε άλλωστε πάντα για σύνολα φθηνότερα ενός iPhone 14 pro max !

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, pifilos είπε

Να πω ότι διαφωνώ δε γίνεται καθότι τους τελευταίους μήνες κάνω ακριβώς αυτό. Βγαίνω με τον σταθερό ο οποίος αντικατέστησε τον κιτ που είχα και πραγματικά πιστεύω πως αποδίδει ως προς το πως βλέπει κάποιος. Τα είχαμε πει και εδώ ως προς το "χάνω λήψεις" 

Ωστόσο, μιας και ο καθένας έχει άλλο σκοπό όταν βγαίνει έξω και υπάρχει και το στοιχείο της καταγραφής το καταλαβαίνω. Καλά για τους φακούς τύπου 18-300mm συμφωνώ και επαυξάνω, τους θεωρώ χάσιμο χρόνου ΑΛΛΑ σε ένα ταξίδι π.χ. που είσαι με οικογένεια - παιδιά κλπ υποθέτω πως είναι λυτρωτικοί. Μάλλον όμως δε θα παράξει κάτι αξιοσημείωτο με αυτούς κάποιος αλλά μπορεί να μην είναι και αυτό το ζητούμενο. 
 

     Μοιραία θα βγούμε από το θέμα , λίγο όμως , είναι το ίδιο πάνω κάτω με τον χρόνο που αφιερώνει κανείς σε ένα σύστημα , όποιο κι' αν είναι αυτό κι' όπως κι' αν λέγεται . Η φλυαρία στην φωτογραφία , έχει να κάνει και με το αισθητικό αλλά και με το τεχνικό μέρος .

      Σαφώς και είναι αξιόλογη και αξιοπρεπής λύση μία Fujifilm , αρκεί να της αφιερώσεις χρόνο , όπου θα δείς και με ποιόν / ποιούς φακό θα σου δώσει πίσω το αποτέλεσμα που ήθελες . Έτσι στα καλά καθούμενα , να αλλάξεις το σύστημα χάριν κι' εγώ δεν ξέρω ποιού νεωτερισμού , είναι ξεκάθαρη τεχνολογική φλυαρία . Πέθαναν οι DSLR , λένε όλοι οι αστρολόγοι στο YouTube και αλλού ........ τρέξτε , προλάβετε ........ 

   Δεν θα διαφωνήσω με έναν μεγάλο ζουμ , μόνο και μόνο για το ανώτερο άκρο του πχ 300mm , διότι το αντίστοιχο του σε prime θα κοστίσει πανάκριβα . Αν κάτι τέτοιο βασίζεται σε μιά παρόμοια λογική , συμφωνώ απόλυτα . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

 

Δεν έβγαλε ωραία το πουλάκι ο nikon dx 18-300 με την ταπεινή D3300 ;;

Great Tit

 

 

Είναι με τον 55-300 αυτή στα 300mm

Όχι οτι δε θα βρεις άλλη καλή με τον 18-300 απλά το λέω μιας και το είδα. Γράφει καλά και ο 55-200 στα 200 και ο 55-300 στα 300.

Άντε για να μην ψάχνεις.. 

εδώ με 18-300 σε d5300 στα 300mm

African Safari. Lilac-breasted roller.

 

Επεξ/σία από stratigos24
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...