Προς το περιεχόμενο

Σταυροδρόμι


jobous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, pifilos είπε

Ναι ωστόσο το point όπως ξέρω ότι λες και εσύ είναι οι φακοί. Να πάρει κάποιος μια A7 III και μετά να βάλεις πάνω τον 50mm 1.8 στα 200 ; Να πάρει μια R6 - R8 - R και να βάλει τον αντίστοιχο στα 200 ευρω ; 

Οι 50ρηδες, είναι εύκολο σχέδιο να φτιαχθούν και έχει τελειοποιηθεί δεκαετίες. Το ότι είναι φθηνό, δεν σημαίνει ότι είναι κακό . Πανάκριβοι , είναι τα ακραία σχέδια, που σε φως δεν προσφέρουν πολλά παραπάνω. Σε f/8 μέρα, αποδίδουν σπουδαία οι φθηνοί 50ρηδες. Στα ίδια χιλιοστά με μπόλικο φως, δεν θα δώσει κάτι παραπάνω ένας ζουμ , που κοστίζει τα 30πλασια από ένα nifty fifty. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dr_73 είπε

Οι 50ρηδες, είναι εύκολο σχέδιο να φτιαχθούν και έχει τελειοποιηθεί δεκαετίες. Το ότι είναι φθηνό, δεν σημαίνει ότι είναι κακό . Πανάκριβοι , είναι τα ακραία σχέδια, που σε φως δεν προσφέρουν πολλά παραπάνω. Σε f/8 μέρα, αποδίδουν σπουδαία οι φθηνοί 50ρηδες. Στα ίδια χιλιοστά με μπόλικο φως, δεν θα δώσει κάτι παραπάνω ένας ζουμ , που κοστίζει τα 30πλασια από ένα nifty fifty. 

Κακό δεν είναι. Φαντάζομαι όμως ότι κάποιος που παίρνει FF μηχανή και φακό με διάφραγμα 1.8 δεν τα αγοράζει για να βγάζει σε f/8 συνέχεια. Αν το κάνει είναι κακή επένδυση. Μπορεί να το κάνει με πολύ φθηνότερα και ελαφρύτερα σύνολα ή δε χρειάζεται να αγοράσει καν σταθερό φακό, μένει στον κιτ που λογικά πήρε μαζί με τη μηχανή. 

Εγώ απλώς στάθηκα αρχικά στις συγκρίσεις παρόμοιων προϊόντων και στη συνέχεια στην αναλογία κόστους μηχανής/φακού. Είναι budget λύσεις, τίμιες για τα χρήματα που ζητάνε και μέχρι εκεί. Βέβαια όπως είπες και ο highpriest δίνουν επιλογές στον καταναλωτή κάτι το οποίο είναι θετικό φυσικά. 

Επεξ/σία από pifilos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, jobous είπε

Συμφωνώ. Μιας και αναφέρθηκε. Αγορά απο e-infinity , τι παίζει ?? Εννοώ είναι απο Ευρώπη? Εγγύηση ?? Γιατί βλεπω μόνο 12 Months Warranty στην αναφορά της εγγύησης.

Παραεισαγωγή από Χόνγκ Κόνγκ και δεν έχεις εγγύηση πέρα από την δική τους. 
Έχουν για τα μάτια του κόσμου κάτι αποθήκες/έδρες ΕΕ, αλλά όλα έρχονται από Κίνα.
Όταν έψαχνα, οι τιμές στα σώματα ήταν στην καλύτερη 50-150€ κάτω από τα επίσημα μαγαζιά/αντιπροσώπους.
Αυτά δίχως τυχών καμπάνιες και εκπτώσεις που τρέχουν πάντα στα φυσιολογικά μαγαζιά.
Εάν τύχει κάτι και αρνηθούν οι ινφίνιτοι να σε το φτιάξουν/αλλάξουν, μένεις με το κιτ στο χέρι.
Εφόσον οι επίσημες εταιρίες δεν σε καλύπτουν λόγω παραεισαγωγής.

Εάν αξίζει το ρίσκο εσύ το ξέρεις, πάντως η διαφορά στην τιμή είναι μικρή έως ανύπαρκτη σε μεγάλο εύρος σωμάτων-φακών. 
Ίσως αξίζει εάν έχεις στο μάτι κάποιον φακό που η διαφορά είναι -20% στην μαύρη, αλλά προσωπικά προτιμώ το νορμάλ καινούργιο, ή το καλό μεταχειρισμένο από mpb κι παρόμοια μαγαζιά για όταν θέλω να δώσω λιγότερα. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 .

56 λεπτά πριν, pifilos είπε

Κακό δεν είναι. Φαντάζομαι όμως ότι κάποιος που παίρνει FF μηχανή και φακό με διάφραγμα 1.8 δεν τα αγοράζει για να βγάζει σε f/8 συνέχεια. Αν το κάνει είναι κακή επένδυση. Μπορεί να το κάνει με πολύ φθηνότερα και ελαφρύτερα σύνολα ή δε χρειάζεται να αγοράσει καν σταθερό φακό, μένει στον κιτ που λογικά πήρε μαζί με τη μηχανή. 

Εγώ απλώς στάθηκα αρχικά στις συγκρίσεις παρόμοιων προϊόντων και στη συνέχεια στην αναλογία κόστους μηχανής/φακού. Είναι budget λύσεις, τίμιες για τα χρήματα που ζητάνε και μέχρι εκεί. Βέβαια όπως είπες και ο highpriest δίνουν επιλογές στον καταναλωτή κάτι το οποίο είναι θετικό φυσικά. 

Νομίζω πως στα 50mm prime στο f/1.8 οι διαφορές δεν είναι τόσο μεγάλες. Είναι ένα εστιακό μήκος που έχει δουλευτεί και μελετηθεί απο τις εταιρίες όσο κανένα άλλο. 

Έβλεπα τις προάλλες μια φωτογράφο γάμων στις ΗΠΑ που έκανε σύγκριση τον RF 50mm f/1.8 με τον αντίστοιχο f/1.2 L
200 δολάρια ο ένας, πάνω απο 2500 δολάρια ο άλλος. Ελάχιστες διαφορές πραγματικά στο f/2, και απο το f/4 και πάνω ουσιαστικά το ίδιο sharp σε γενικές γραμμές. Λίγες χρωματικές διαφοροποιήσεις μόνο, λόγο coating.

Δεν το συζητάμε για κάποιον που χρειάζεται το f/1.2. Εκεί μιλάμε για άλλο πράγμα.

Αλλά ειλικρινά, δεν ξέρω πόσοι χρειάζονται το f/1.2 σε πραγματικές συνθήκες. Μιλάμε για βάθος πεδίου που σε πορτραίτο πχ έχεις το μάτι σε φόκους και η άκρη της μύτης και τα αυτιά είναι out of focus.
Κάτι τέτοιο έλεγε και η κοπέλα. Πως το f/1.2 είναι ωραίο μεν, αλλά συνήθως τραβάει πάνω απο f/1.4 και κατα πλειοψηφία f/1.8 έως f/2.8

Κι εκεί έρχεται και το σημείο της φθίνουσας απόδοσης. Αγοράζεις ενα φακό 200 ευρώ και μετά απο έναν χρόνο τον αλλάζεις με έναν 400 ευρώ ή 600 ευρώ. Είναι δύο ή τρεις φορές καλύτερος; Μάλλον όχι. Θα είναι 30% καλύτερος συνήθως. Και στην συνέχεια τον αλλάζεις με έναν φακό 2000 ευρώ. Είναι 10 φορές καλύτερος απο τον πρώτο των 200 ευρώ; Μάλλον όχι, αλλά κυρίως η ψαλίδα απόδοσης/κόστους ανοίγει κι άλλο. Επειδή μάλλον θα είναι μόλις 80% καλύτερος απο τον plastic fantastic.

Το ιδανικό είναι να υπάρχουν επιλογές για όλα τα βαλάντια. 
Κι αυτήν την ώρα αυτό συμβαίνει μόνο στην Sony. Επειδή άρχισε νωρίτερα τις mirrorles.
Θα την φτάσουν και οι υπόλοιπες μεγάλες, αλλά για την ώρα όποιος αγοράζει μηχανή FF mirrorles, ας έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του και τι φακούς θα χρειαστεί. Επειδή όταν γίνει η σούμα τι κόστισε η μηχανή με τους φακούς, μπορεί μια ακριβότερη μηχανή να είναι πιο συμφέρουσα.

Επεξ/σία από highpriest
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, highpriest είπε

 .

Νομίζω πως στα 50mm prime στο f/1.8 οι διαφορές δεν είναι τόσο μεγάλες. Είναι ένα εστιακό μήκος που έχει δουλευτεί και μελετηθεί απο τις εταιρίες όσο κανένα άλλο. 

Έβλεπα τις προάλλες μια φωτογράφο γάμων στις ΗΠΑ που έκανε σύγκριση τον RF 50mm f/1.8 με τον αντίστοιχο f/1.2 L
200 δολάρια ο ένας, πάνω απο 2500 δολάρια ο άλλος. Ελάχιστες διαφορές πραγματικά στο f/2, και απο το f/4 και πάνω ουσιαστικά το ίδιο sharp σε γενικές γραμμές. Λίγες χρωματικές διαφοροποιήσεις μόνο, λόγο coating.

Δεν το συζητάμε για κάποιον που χρειάζεται το f/1.2. Εκεί μιλάμε για άλλο πράγμα.

Αλλά ειλικρινά, δεν ξέρω πόσοι χρειάζονται το f/1.2 σε πραγματικές συνθήκες. Μιλάμε για βάθος πεδίου που σε πορτραίτο πχ έχεις το μάτι σε φόκους και η άκρη της μύτης και τα αυτιά είναι out of focus.
Κάτι τέτοιο έλεγε και η κοπέλα. Πως το f/1.2 είναι ωραίο μεν, αλλά συνήθως τραβάει πάνω απο f/1.4 και κατα πλειοψηφία f/1.8 έως f/2.8

Κι εκεί έρχεται και το σημείο της φθίνουσας απόδοσης. Αγοράζεις ενα φακό 200 ευρώ και μετά απο έναν χρόνο τον αλλάζεις με έναν 400 ευρώ ή 600 ευρώ. Είναι δύο ή τρεις φορές καλύτερος; Μάλλον όχι. Θα είναι 30% καλύτερος συνήθως. Και στην συνέχεια τον αλλάζεις με έναν φακό 2000 ευρώ. Είναι 10 φορές καλύτερος απο τον πρώτο των 200 ευρώ; Μάλλον όχι, αλλά κυρίως η ψαλίδα απόδοσης/κόστους ανοίγει κι άλλο. Επειδή μάλλον θα είναι μόλις 80% καλύτερος απο τον plastic fantastic.

Το ιδανικό είναι να υπάρχουν επιλογές για όλα τα βαλάντια. 
Κι αυτήν την ώρα αυτό συμβαίνει μόνο στην Sony. Επειδή άρχισε νωρίτερα τις mirrorles.
Θα την φτάσουν και οι υπόλοιπες μεγάλες, αλλά για την ώρα όποιος αγοράζει μηχανή FF mirrorles, ας έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του και τι φακούς θα χρειαστεί. Επειδή όταν γίνει η σούμα τι κόστισε η μηχανή με τους φακούς, μπορεί μια ακριβότερη μηχανή να είναι πιο συμφέρουσα.

      Συγγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω ........... τι είναι όλα αυτά ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, highpriest είπε

 .

Νομίζω πως στα 50mm prime στο f/1.8 οι διαφορές δεν είναι τόσο μεγάλες. Είναι ένα εστιακό μήκος που έχει δουλευτεί και μελετηθεί απο τις εταιρίες όσο κανένα άλλο. 

Έβλεπα τις προάλλες μια φωτογράφο γάμων στις ΗΠΑ που έκανε σύγκριση τον RF 50mm f/1.8 με τον αντίστοιχο f/1.2 L
200 δολάρια ο ένας, πάνω απο 2500 δολάρια ο άλλος. Ελάχιστες διαφορές πραγματικά στο f/2, και απο το f/4 και πάνω ουσιαστικά το ίδιο sharp σε γενικές γραμμές. Λίγες χρωματικές διαφοροποιήσεις μόνο, λόγο coating.

Δεν το συζητάμε για κάποιον που χρειάζεται το f/1.2. Εκεί μιλάμε για άλλο πράγμα.

Αλλά ειλικρινά, δεν ξέρω πόσοι χρειάζονται το f/1.2 σε πραγματικές συνθήκες. Μιλάμε για βάθος πεδίου που σε πορτραίτο πχ έχεις το μάτι σε φόκους και η άκρη της μύτης και τα αυτιά είναι out of focus.
Κάτι τέτοιο έλεγε και η κοπέλα. Πως το f/1.2 είναι ωραίο μεν, αλλά συνήθως τραβάει πάνω απο f/1.4 και κατα πλειοψηφία f/1.8 έως f/2.8

Κι εκεί έρχεται και το σημείο της φθίνουσας απόδοσης. Αγοράζεις ενα φακό 200 ευρώ και μετά απο έναν χρόνο τον αλλάζεις με έναν 400 ευρώ ή 600 ευρώ. Είναι δύο ή τρεις φορές καλύτερος; Μάλλον όχι. Θα είναι 30% καλύτερος συνήθως. Και στην συνέχεια τον αλλάζεις με έναν φακό 2000 ευρώ. Είναι 10 φορές καλύτερος απο τον πρώτο των 200 ευρώ; Μάλλον όχι, αλλά κυρίως η ψαλίδα απόδοσης/κόστους ανοίγει κι άλλο. Επειδή μάλλον θα είναι μόλις 80% καλύτερος απο τον plastic fantastic.

Επειδή εδώ θα καταλήξει η κουβέντα πάλι μιας και είναι φιλοσοφική να πω ότι δε διαφωνώ απλώς θέλησα να διαχωρίσω τις δύο κατηγορίες φακών καθότι προορίζονται για τελείως διαφορετική χρήση και άλλο κοινό. 
 

8 λεπτά πριν, highpriest είπε

Το ιδανικό είναι να υπάρχουν επιλογές για όλα τα βαλάντια. 
Κι αυτήν την ώρα αυτό συμβαίνει μόνο στην Sony. Επειδή άρχισε νωρίτερα τις mirrorles.
Θα την φτάσουν και οι υπόλοιπες μεγάλες, αλλά για την ώρα όποιος αγοράζει μηχανή FF mirrorles, ας έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του και τι φακούς θα χρειαστεί. Επειδή όταν γίνει η σούμα τι κόστισε η μηχανή με τους φακούς, μπορεί μια ακριβότερη μηχανή να είναι πιο συμφέρουσα.

Έτσι ακριβώς είναι για αυτό και έγραψα σε κάποια φάση προς τον OP πως αν σκέφτεται και το Nikon Z σύστημα να κοιτάξει καλά τις τιμές των φακών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/4/2023 στις 9:24 ΠΜ, Dr_73 είπε

Στη fuji ειδικά, το jpg είναι πολύ καλό για πορτραίτα . Για τοπία , κτίρια , αντικείμενα, μόνο καλό δεν είναι . Για το θεματοθέτη . Αν πάρει τώρα δύο καλούς μτχ φακούς , θα βγάζει καλές φωτογραφίες. Πουλώντας τους τέλη του χρόνου, σε χαμηλή τιμή για να φύγουν γρήγορα, θα έχει χασούρα 100€ με 200€ (από τα 600€ που θα τους πάρει τώρα)  . Είναι καλή τιμή ενοικίασης ουσιαστικά εξοπλισμού για όλο αυτό το διάστημα. Αν περιμένουμε,  όπως και στους υπολογιστές, συνεχώς θα πέφτουν οι τιμές και θα βγαίνει καλύτερος εξοπλισμός , αλλά δεν θα αγοράσουμε ποτέ τίποτε. Αγορές μτχ για τις dslr είναι πολύ προσιτές τώρα. Πχ σετ φακών για ef-s (γύρω στα 400€ οι δύο)

 

https://www.mpb.com/en-eu/product/tamron-sp-af-17-50mm-f-2-8-xr-di-ii-ld-aspherical-if-canon-ef-s-fit

https://www.mpb.com/en-eu/product/sigma-10-20mm-f-4-5-6-ex-dc-hsm-canon-ef-s-fit

 

Συγγνώμη αλλά από που και ως που υστερεί σε κτίρια και αντικείμενα η Fuji???😂😂 Επειδή τις χρησιμοποιώ από το 2019 αν ο φακός είναι καλός μια χαρά ειναι και η Fuji όπως και οι περισσότερες μάρκες σήμερα. Μερικά παραδείγματα με Fuji που δεν κάνει για κτήρια και αντικείμενα:

Ancient market Athens Love time - Scene 1 Spring traces DSCF4107 DSCF6792 DSCF1804

Και μερικά τοπία:

Tinos sunset Sunset at Tinos Agios Antonios Paros

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Yannis1976 είπε

Συγγνώμη αλλά από που και ως που υστερεί σε κτίρια και αντικείμενα η Fuji???😂😂 Επειδή τις χρησιμοποιώ από το 2019 αν ο φακός είναι καλός μια χαρά ειναι και η Fuji όπως και οι περισσότερες μάρκες σήμερα. Μερικά παραδείγματα με Fuji που δεν κάνει για κτήρια και αντικείμενα:

Ancient market Athens Love time - Scene 1 Spring traces DSCF4107 DSCF6792 DSCF1804

Και μερικά τοπία:

Tinos sunset Sunset at Tinos Agios Antonios Paros

 

    Σαφέστατα κάνουν μιά χαρά οι Fujifilm και για αντικείμενα και για κτήρια και για οτιδήποτε ............ μάλιστα έχοντας δεί παλιότερα φωτογραφίες του @pifilos έμεινα εντυπωσιασμένος με το αποτέλεσμα , το ίδιο φυσικά βλέποντας και τις δικές σας . 

   

2 λεπτά πριν, highpriest είπε

Canon RF. Ο φτηνός και ο ακριβός

     Για τους φακούς της Canon , δεν θέλω να ξανακούσω ούτε σαν αστείο , αλλά και την Canon συνολικά , ενώ πρέπει να διευκρινίσω ότι μιλάω για ερασιτεχνική χρήση και φυσικά αυτό είναι μία προσωπική εκτίμηση . 

    Από εκεί και πέρα ........ proceed at your own risk !

    Όσο για τις λογικές του είδους , τόσα κέρδισα , τόσα έχασα ......... δεν είμαι μαντραδόρος αυτοκινήτων , ερασιτέχνης φωτογράφος είμαι και το μόνο βέβαιο είναι πως δεν πρόκειται να βγω οικονομικά κερδισμένος μέσα από αυτή την διαδικασία , ούτε και επιδιώκω κάτι τέτοιο .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, highpriest είπε

Υπέροχες εικόνες η Fuji.
Για πείτε οι Fujiδες, η συνεργασία με την σουίτα της adobe (lightroom/photoshop) βελτιώθηκε;

Αν και οι απόψεις διίστανται για μένα όχι δεν.. Σε κάποιες εικόνες μπορώ να διακρίνω αυτή την πλαστικίλα για την οποία κατηγορείται ο αισθητήρας. Βέβαια αρκετοί επαγγελματίες δουλεύουν με αυτό οπότε..

Δυστυχώς κορυφαίο παραμένει το -δωρεάν μεν - RawTherapee και λέω δυστυχώς επειδή το θεωρώ αρκετά δύσχρηστο μαζί με το DarkTable. Κοντά αλλά με εμφανείς μικροδιαφορές σε pixel - peeping είναι το Capture One και το DXO. 

1 ώρα πριν, babisskg είπε

    Σαφέστατα κάνουν μιά χαρά οι Fujifilm και για αντικείμενα και για κτήρια και για οτιδήποτε ............ μάλιστα έχοντας δεί παλιότερα φωτογραφίες του @pifilos έμεινα εντυπωσιασμένος με το αποτέλεσμα , το ίδιο φυσικά βλέποντας και τις δικές σας . 

Μιας και μόλις έληξε η συνδρομή στο Capture One και καθώς η τιμή του έχει πάει σε σχετικά απαγορευτικά επίπεδα με βλέπω να ξαναγυρίζω στα jpeg για ένα διάστημα οπότε θα έχω και φρέσκο υλικό γιατί οι άλλες πάλιωσαν :P . Τα διαχωρίζω γιατί αλλιώς βγάζω έχοντας στο μυαλό το τι θα κάνω μετά στο edit με το RAW και αλλιώς όταν θα χρησιμοποιήσω μόνο το jpeg ειδικά όταν πρόκειται για τοπία ή νυχτερινές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, pifilos είπε

Αν και οι απόψεις διίστανται για μένα όχι δεν.. Σε κάποιες εικόνες μπορώ να διακρίνω αυτή την πλαστικίλα για την οποία κατηγορείται ο αισθητήρας. Βέβαια αρκετοί επαγγελματίες δουλεύουν με αυτό οπότε..

 

Κρίμα.
Μου αρέσει πολύ η Fuji, αλλά δεν γίνεται δουλειά χωρίς adobe...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, highpriest είπε

Κρίμα.
Μου αρέσει πολύ η Fuji, αλλά δεν γίνεται δουλειά χωρίς adobe...

Σίγουρα είναι και πως έχει συνηθίσει κάποιος αλλά φυσικά και τι χρήση κάνει. Με Capture One και affinity photo πάντως μέχρι στιγμής είμαι οκ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, highpriest είπε

Υπέροχες εικόνες η Fuji.
Για πείτε οι Fujiδες, η συνεργασία με την σουίτα της adobe (lightroom/photoshop) βελτιώθηκε;

Όλες οι φωτογραφίες που ανέβασα είναι επεξεργασμένες με LR. Προσωπικά ακόμα δεν έχω ιδιαίτερες διάφορες μεταξύ των προγραμμάτων. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, pifilos είπε

Αν και οι απόψεις διίστανται για μένα όχι δεν.. Σε κάποιες εικόνες μπορώ να διακρίνω αυτή την πλαστικίλα για την οποία κατηγορείται ο αισθητήρας. Βέβαια αρκετοί επαγγελματίες δουλεύουν με αυτό οπότε..

Δυστυχώς κορυφαίο παραμένει το -δωρεάν μεν - RawTherapee και λέω δυστυχώς επειδή το θεωρώ αρκετά δύσχρηστο μαζί με το DarkTable. Κοντά αλλά με εμφανείς μικροδιαφορές σε pixel - peeping είναι το Capture One και το DXO. 

Μιας και μόλις έληξε η συνδρομή στο Capture One και καθώς η τιμή του έχει πάει σε σχετικά απαγορευτικά επίπεδα με βλέπω να ξαναγυρίζω στα jpeg για ένα διάστημα οπότε θα έχω και φρέσκο υλικό γιατί οι άλλες πάλιωσαν :P . Τα διαχωρίζω γιατί αλλιώς βγάζω έχοντας στο μυαλό το τι θα κάνω μετά στο edit με το RAW και αλλιώς όταν θα χρησιμοποιήσω μόνο το jpeg ειδικά όταν πρόκειται για τοπία ή νυχτερινές.

 

6 ώρες πριν, highpriest είπε

Κρίμα.
Μου αρέσει πολύ η Fuji, αλλά δεν γίνεται δουλειά χωρίς adobe...

    Όπως έχει ειπωθεί ήδη ........ είναι ζήτημα αναγκών ( ερασιτεχνικών / επαγγελματικών ) αλλά και προσωπικών απόψεων και επιπλέον μπαίνουν στην μέση τα οικονομικά , ένα αρκετά σοβαρό θέμα , όπως και κάποιες παράμετροι , κάτι που ανέφερα και στο παρελθόν με αφορμή έναν προσωπικό μου γνωστό , ο οποίος έχοντας σοβαρό θέμα αρτιμέλειας δεν είναι σε θέση να χρησιμοποιεί βαριές κατασκευές κι' έτσι δουλεύει με premium compact , ενώ τελευταία βρήκε ιδιαίτερα βολικό τον πλαϊνό διακόπτη ελέγχου του ζουμ σε μία bridge camera , κάτι που τον διευκολύνει να κρατάει την μηχανή με το ένα χέρι . 

  Αν μείνω στον ερασιτέχνη , το πρώτο κριτήριο είναι το οικονομικό κι' αν δεν έχει τέτοιο πρόβλημα ακόμη καλύτερα , οι λύσεις που υπάρχουν είναι πάμπολλες . Οι περιπτώσεις όπου κάποιος φαντάζεται ότι μπορεί και να βγεί κερδισμένος οικονομικά ....... γιατί έδωσε αυτό , ενώ βρήκε εκείνο 50 ευρώ φθηνότερα κλπ ...... δεν με αφορούν . Δικό του και το πορτοφόλι και ο τρόπος σκέψης . Όπως επίσης δεν με αφορούν οι περιπτώσεις όπου κάποιος ανακάλυψε ότι αυτές κάνουν για να φωτογραφίζουν πισίνες πχ , ενώ άλλες κάνουν για κτήρια και ούτω καθεξής ....... 

  Ναι , θα ήθελα μία Fujifilm , όντας βέβαιος ότι κάνει καλή δουλειά για το είδος της φωτογραφίας που με απασχολεί , οικονομικά μιλώντας θα έλεγα " Δεν αρνούμαι ....... αδυνατώ " κι' αυτό νομίζω είναι αρκετό . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...