Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, newlynx είπε

Σε άλλες χώρες θα είχαν επέμβει αρμόδιοι (δημόσιοι) φορείς για παραπλάνηση καταναλωτών. Στην Ελλάδα είναι Δευτέρα και ώρα 10.09.

Να κάνω όμως και τον δικηγόρο του διαβόλου το ΚΗ3 είναι ανοικτό για αιτήσεις αλλά ο λόγος που δεν ολοκληρώνονται δεν είναι ότι το πρόγραμμα έκλεισε αλλά σου λέει ότι ουσιαστικά να κάνεις αργότερα όταν υπάρχει επαρκής προϋπολογισμός.

  • Απαντ. 776
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συζητούσα για ev's με φίλο που εργάζεται επαρχία σε ένα δισεκατομμυριούχο Ιρλανδό, Ο Ιρλανδός πήρε ένα audi και χάρηκε που πήρε την επιδότηση από το ελληνικό κράτος. Τι αλλο να πω...

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, jipet είπε

Συζητούσα για ev's με φίλο που εργάζεται επαρχία σε ένα δισεκατομμυριούχο Ιρλανδό, Ο Ιρλανδός πήρε ένα audi και χάρηκε που πήρε την επιδότηση από το ελληνικό κράτος. Τι αλλο να πω...

Αν καταλαβαίνω καλά αγόρασε και ταξινόμησε το αυτοκίνητο εδώ καθώς λογικά έχει και επιχειρηματική δραστηριότητα εδώ. Γιατί να μην πάρει επιδότηση ;

Τώρα αν είναι όντως δισεκατομυριούχος και χάρηκε για τα 12000€ αν το πήρε επαγγελματικό οκ αυτό είναι κάπως προβληματικό.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εγώ τα πήρα τα λεφτά μου σήμερα. 😁

Ημερομηνία αίτησης: 04 Δεκ 2024
Ποσό 9000

 

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, FanisK93 είπε

Εγώ τα πήρα τα λεφτά μου σήμερα. 😁

Ημερομηνία αίτησης: 04 Δεκ 2024
Ποσό 9000

 

Ένα εξαμηνάκι σχεδόν. Δεν είναι τίποτα. :P 

  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 7/6/2025 στις 3:08 ΜΜ, basilis_k6 είπε

εριξαν ακομα και την αποσυρση, τοσο μεγαλο ειναι το ενδιαφερον τους για το περιβαλλον. τελικα ολα εγιναν για να παρουν τεσλα τα φτωχαδακια. 

Τα τεσλα ξεκινανε απο 40K

με την επιδοτηση το πιο φτηνο θα εχει 37k.

Δεν ειναι ουσιαστικη εκπτωση για να παρουν τεσα τα φτωχαδακια παντως.

 

Η μειωση εγινε γιατι με το κη3 εγινε χαμος, και πηραν περισσοτεροι απ οσους υπολογιζαν. Το dolphin εκανε τη "Ζημια"

Τωρα ριξαν τις επιδοτησεις για να εστιασει ο κοσμος σε μικροτερα και φτηνοτερα ev. οπως πχ το Renault 5, το citroen C3 και το Dolphin surf.

Σε αυτο το μεγεθος οχηματος πρεπει να εστιαστει η αυξηση των EV, μικρα οχηματα πολης, που ειναι ησυχα, ασφαλη και οικονομικα. Και οχι σε porsche των 100k και Model 3 performance των 60k

Οποτε πολυ σωστα μπηκε και  οριο στη τιμη αγορας.

  • Like 7
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Τα τεσλα ξεκινανε απο 40K

με την επιδοτηση το πιο φτηνο θα εχει 37k.

Δεν ειναι ουσιαστικη εκπτωση για να παρουν τεσα τα φτωχαδακια παντως.

 

Η μειωση εγινε γιατι με το κη3 εγινε χαμος, και πηραν περισσοτεροι απ οσους υπολογιζαν. Το dolphin εκανε τη "Ζημια"

Τωρα ριξαν τις επιδοτησεις για να εστιασει ο κοσμος σε μικροτερα και φτηνοτερα ev. οπως πχ το Renault 5, το citroen C3 και το Dolphin surf.

Σε αυτο το μεγεθος οχηματος πρεπει να εστιαστει η αυξηση των EV, μικρα οχηματα πολης, που ειναι ησυχα, ασφαλη και οικονομικα. Και οχι σε porsche των 100k και Model 3 performance των 60k

Οποτε πολυ σωστα μπηκε και  οριο στη τιμη αγορας.

Γενικά αν εστίαζε σε οικονομικά αυτοκίνητα θα έφτιαχναν μαγικά και οι τιμές. Πχ αν έλεγε το κράτος ότι επιδοτεί αυτοκίνητα μέχρι 35K τα Tesla θα μείωναν μαγικά την τιμή τους όπως και τα ID3. 

Δημοσ.

Τα ΚΗ ήταν η χαρά του έχοντα να κάνει το κομμάτι του στα ηλεκτρικά με επιδότηση κράτους. Αυτή είναι η αλήθεια και μην κρυβόμαστε. Για αυτό και ήταν μία αποτυχία. Συμφωνώ με τον φίλο από πάνω. Επιδότηση με εισοδηματικά κριτίρια αφού τα χρησιμοποιούμε ΠΑΝΤΟΥ και αυτοκίνητα βαριά έως 30Κ και πολλά λέμε.

  • Like 4
Δημοσ.
7 ώρες πριν, manolis940 είπε

Γενικά αν εστίαζε σε οικονομικά αυτοκίνητα θα έφτιαχναν μαγικά και οι τιμές. Πχ αν έλεγε το κράτος ότι επιδοτεί αυτοκίνητα μέχρι 35K τα Tesla θα μείωναν μαγικά την τιμή τους όπως και τα ID3. 

Τα τεσλα εχουν ιδιες τιμες σε ολες τις χωρες. Οποτε μαλλον δε θα γινοταν αυτο που λες.

  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, dtk-386 said:

Τα ΚΗ ήταν η χαρά του έχοντα να κάνει το κομμάτι του στα ηλεκτρικά με επιδότηση κράτους. Αυτή είναι η αλήθεια και μην κρυβόμαστε. Για αυτό και ήταν μία αποτυχία. Συμφωνώ με τον φίλο από πάνω. Επιδότηση με εισοδηματικά κριτίρια αφού τα χρησιμοποιούμε ΠΑΝΤΟΥ και αυτοκίνητα βαριά έως 30Κ και πολλά λέμε.

Τα εισοδηματικά κρητηρια γενικά δεν είναι για Ελλάδα γιατί υπάρχουν πολλά μαύρα εισοδηματα. 

Το καλύτερο είναι να πάει η επιδότηση αναλογικά με την τιμή, να πάρουν την μεγαλύτερη επιδότηση τα πολύ μικρά ηλεκτρικά πόλης και να μειώνεται σταδιακά μέχρι τις 20-25κ.

Έτσι και θα ξεμπουκωσει η Αθήνα από παλιά βενζινοκινητα και θα πάρει κόσμος που τα χρειάζετε. 

  • Like 1
Δημοσ.

σωστό και αυτό.

είχα ξεχάσει ότι ζούμε στην χώρα του μαύρου χρήματος 🤡 :lol:

  • Like 3
Δημοσ.

Ημουν με Leasing καθαρα για τα εξοδα,μιας και η παροχη υπηρεσιων χωρις εξοδα ειναι αυτοκτονια

Οταν εληξε η τριετια που θα κατεληγα χωρις αμαξι ξεκινησα για κινουμαι ηλεκτρικα (2) καρφι 

Τα φορολογικα οφελη για επιχειρησεις που εδιναν με υπεραξιες,γρηγορη αποσβεση,εξτρα επιδοτηση σε νησια κλπ κλπ ηταν λουκουμακι και σε 2 χρονια το πουλαω και φτου και απο την αρχη ή το κραταω μιας και με αυτα τα bonuses σου εβγαινε λιγοτερο απο το να επαιρνες μεταχειρισμενο χειροτερο 5ετιας

Τωρα οτι επαιρνες και αμαξαρα καινουργια full extra/ασφαλη ή πουλομουρικη ηταν bonus για τους περισσοτερους (ειδικα με τις τιμες να ειχαν παρει την ανηφορα και να εβρισκες μεταχειρισμενα ακριβοτερα απο οτι τα αγοραζες καινουργια)

Ναι φυσικα με το προγραμμα χωρις εισοδηματικα κριτηρια μπηκε μεσα ο καθε χαζο/νεοπλουτος νεοελληνας και πηρε το  τριτοτεταρτο αμαξι του και οχι φυσικα RWD που εχει η πλεμπα AWD Performance κλπ φουλ και εσκαγαν ερωτησεις για το αν θα χωραγαν τα πεδιλα του σκι και αλλα γραφικα που επειδη ειχα κουβεντα με μερικους οσο περιμενα να παρω το δικο μου πηγα να ξερασω 

Για τα εισοδηματικα κριτηρια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ολοι με μηδενικο/ελαχιστο εισοδημα,επιχειρησεις που για δεκα χρονια δεν δηλωναν ουτε αρκετα για να ζησουν σαν υπαλληλοι του βασικου και ΝΑ οι διακοπαρες 4 5 φορες τον χρονο και ΝΑ οι καινουργιες αμαξαρες στο ονομα της γιαγιας και φυσικα κοινωνικους τουρισμους και ΕΣΠΑ για τα παιδια σε ιδιωτικους σταθμους αλλα στην Ελλαδα ζουμε  

Ενα 5% και πολυ μπορει να λεω νοιαζονται για το περιβαλλον ή το εχουν για πιπιλα για να αιτιολογησουν την αγορα τους 

Με το προγραμμα ετσι οπως ειναι επειδη ηθελε και η γυναικα να αλλαξει το δικο της δεν θα ασχοληθω καν μεταχειρισμενο θερμικο ή κανενα ηλεκτρικο απο εξω φτηνο και τελειωνει η ιστορια  

Τωρα για τον φραγκατο τα 3500€ ειναι τιποτα και η αγορα θα μετατωπιστει στα BYD που ειναι στο sweetspot των περισσοτερων

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...