Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
37 minutes ago, basilis_k6 said:

σκεφτομουν να ανοιξω ενα θεμα για το ινστερ γιατι πολυς κοσμος ενδιαφερεται. αν θες να γραψεις δυο λογια αφου το ειδες απο κοντα ανοιξε το εσυ. θα με ενδιεφερε να διαβασω πως σου φανηκε απο κοντα. δεν ξερω αν το εχει δει κανενας αλλος απο εδω μεσα.

Χθες όπως έγραψα και "δίπλα" πήγα είδα

Peugeot 2008 ~4,30m

Opel Mokka ~4,15m

Citroen C3 ~4m

Hyundai Inster ~3,85m

Επειδή είμαι ~1.95 το θέμα του χώρου δεν παίζει να μου ξεφύγει.

Κάνοντας το εξής "test" σε όλα-> εγώ στην θέση του οδηγού και μετά (χωρίς να αλλάξω την θέση) έμπαινα στο πίσω καθισμα

Τον περισσότερο χώρο τον είχε το inster, μετά το c3(εδώ είχα προσωπικό θέμα με το τιμόνι που δεν ανέβαινε αρκετα ψηλά, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα), μετά το mokka και τέλος το μεγαλύτερο από όλα Peugeot.

Δλδη ακριβώς αναπαδο από το μήκος των αυτοκινήτων.

Επιπλεον είχε το πιο εύκολο μπες-βγες από όλα λόγο ύψους και μεγάλων πορτών(ειδικά οι πίσω, θέλω να πω πως για κάποιον που σκεφτετε παιδικά καθίσματα κοκ ήταν και εκεί το καλύτερο)

Τέλος δεν έχει και καθόλου τούνελ στο πάτωμα των πίσω καθισμάτων(λογικό εφόσων είναι αμιγώς ηλεκτρικό)

Spoiler

Εδώ να πω πως μάλλον είναι κάπως στενό για 3 άτομα πίσω αλλά το συγκεκριμένο δεν το δοκίμασα με test γιατί δεν με πολυενδιαφερει

Πέρα από αυτό όσο αφορά το inster ως εξωτερική εμφάνιση είναι κάπως quirky, εκτιμώ ότι είτε θα αρέσει είτε δεν θα αρέσει σε κάποιον.Αδιαφορο πάντως δεν είναι.

Θυμίζει γενικά ένα μεγαλύτερο και λιγο πιο εκκεντρικό ignis

Προσωπικά βρίσκω ότι έχει πλάκα.

Σαν ποιότητα μια χαρά ήταν και εκεί.Το ταμπλό αισθητικά θα έλεγα ότι ήταν λίγο παραξενουλι και αυτό αλλά όχι κακής ποιότητας.

-Για κάποιο λόγο προσφέρετε μόνο με την μαυρο ταμπλό/ουρανό στην Ελλαδα.Αλλα και πάλι θα το περιέγραφαν ως "ευαρο/ευηλιο" λόγο εσωτερικού ύψους και μεγαλων παραθύρων.-

Ο μεγάλος μπελάς για με την πάρτη του(βασικά όλα τα ηλεκτρικά) είναι με ποια τιμη θα το κρίνεις.Την τιμή καταλόγου (θαρρώ 25500 με την μεγαλύτερη μπαταρία) η τα ~19000 που θα είχε εάν έτρεχε το πρόγραμμα που τώρα έχει κλεισει?

Spoiler

Γενικά το βρίσκω τουλαχιστων αστείο το να πας να αγοράσεις αυτοκίνητο και να μην είσαι 100% σίγουρος τι θα σου κοστισει-μιλαμε και 6000-9000ευρω απόκλιση.

Εν κατακλείδι και εάν υποθέσω ότι μπαίνει και κάποια στιγμή μπρος το πρόγραμμα θεωρώ ότι θα είναι super αυτοκίνητο πόλης + και για πιο όσο πιο έξω θες να πας -αρκεί να έχει φορτιστες-

  • Thanks 1
  • Απαντ. 687
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, @topos είπε

Επειδή είμαι ~1.95 το θέμα του χώρου δεν παίζει να μου ξεφύγει.

Δεν έχω δοκιμάσει το inster, αν και για 1.95μ κάτι μου λέει ότι θα είναι στριμωγμένο. Ως ψηλός, το check list μου περιλαμβάνει: 

  • 5cm+ headroom
  • θα πρέπει το παρμπρίζ να μην είναι τόσο χαμηλό έτσι ώστε να σου κόβει τα ψηλά φανάρια ή να μην βλέπεις καλά σε ανηφόρες (vision line)
  • Πρέπει να μπορείς να βγεις από το αμάξι χωρίς να σκύβεις για να μην βρει το κεφάλι σου στο πλαίσιο της πόρτα, να μην βρίσκει το κεφάλι σου σε δοκάρια περιμετρικά του πλαισίου πόρτας.
  • Τα χέρια σου να έρχονται σχετικά λυγισμένα όταν κρατάς το τιμόνι 
  • Η γωνία γάμπας - δικέφαλου να είναι 110-130 μοίρες+ με το κάθισμα τέρμα πίσω για ξεκούραστη οδήγηση 
  • Τα γόνατα εννοείται να μην βρίσκουν στο τιμόνι
  • Μήκος καθίσματος για επαρκή στήριξη ποδιών 

Το 90% των αυτοκινήτων κόβονται σε τουλάχιστον ένα από τα παραπάνω για κάποιον ψηλό.

 

Επεξ/σία από getty
Δημοσ.

Μήπως οι δημοσιεύσεις για αυτοκίνητα να πάνε στο νήμα για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου ώστε να μην χαλάει αυτό το νήμα;

  • Like 3
Δημοσ.
20 hours ago, getty said:

Δεν έχω δοκιμάσει το inster, αν και για 1.95μ κάτι μου λέει ότι θα είναι στριμωγμένο. Ως ψηλός, το check list μου περιλαμβάνει: 

  • 5cm+ headroom
  • θα πρέπει το παρμπρίζ να μην είναι τόσο χαμηλό έτσι ώστε να σου κόβει τα ψηλά φανάρια ή να μην βλέπεις καλά σε ανηφόρες (vision line)
  • Πρέπει να μπορείς να βγεις από το αμάξι χωρίς να σκύβεις για να μην βρει το κεφάλι σου στο πλαίσιο της πόρτα, να μην βρίσκει το κεφάλι σου σε δοκάρια περιμετρικά του πλαισίου πόρτας.
  • Τα χέρια σου να έρχονται σχετικά λυγισμένα όταν κρατάς το τιμόνι 
  • Η γωνία γάμπας - δικέφαλου να είναι 110-130 μοίρες+ με το κάθισμα τέρμα πίσω για ξεκούραστη οδήγηση 
  • Τα γόνατα εννοείται να μην βρίσκουν στο τιμόνι
  • Μήκος καθίσματος για επαρκή στήριξη ποδιών 

Το 90% των αυτοκινήτων κόβονται σε τουλάχιστον ένα από τα παραπάνω για κάποιον ψηλό.

 

Είναι δεν είναι υποκειμενικά ευρύχωρο, από τα 4 που δοκίμασα (την ίδια μέρα)ήταν σίγουρα το πιο άνετο παρόλο που ήταν το μικρότερο(~μισο μέτρο από 2008).

Η εξήγηση ίσως να ήταν ότι έχει συρόμενα πίσω καθίσματα και πιθανών να ήταν τέρμα τραβηγμένα πίσω(όταν πήγα να το δω δεν ήξερα ότι ήταν συρόμενα οπότε δεν έδωσα σημασία στο συγκεκριμένο).Ανοιξα βέβαια το πορτμπαγκαζ και δεν μου φάνηκε μικρό.

Υ.γ Τώρα το έψαξα 380 με 280lt ειναι.Οποτε μάλλον ήταν στα 280lt άρα τέρμα πίσω τα καθίσματα.

Και πάλι θεωρώ ότι είναι εντυπωσιακα ευρύχωρο.

Δημοσ.

Τελειώνει ο Απρίλιος που τελειώνει επίσημα το πρόγραμμα ΚΗ3 (παρά τη 2μηνη παράταση υποβολής τιμολογίων που έδωσαν) και ακόμα κανένα ίχνος τού τί θα γίνει με ΚΗ4 ή αν θα σταματήσουν τελείως αυτά τα προγράμματα.

Αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να λένε ότι βοηθούν την ενσωμάτωση των ηλεκτρικών στον ελληνικό στόλο. 😑

Προσωπικά προτιμώ να τα σταματήσουν και να είναι οριστικό και να προσαρμοστεί η αγορά σε αυτά τα νούμερα και τέλος με τις εικασίες.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως αφότου τελείωσαν τα χρήματα στο ΚΗ3 ξεκίνησαν κάποιες σχετικά καλές προσφορές (audi, bmw). Αν δεν γίνει νέο ΚΗ ίσως να βγουν μπροστά οι έμποροι με προσφορές και ομαλοποιηθούν και οι τιμές στα αυτοκίνητα με ΜΕΚ που παραείναι υψηλές. 

Επεξ/σία από getty
Δημοσ.
4 ώρες πριν, getty είπε

Πάντως αφότου τελείωσαν τα χρήματα στο ΚΗ3 ξεκίνησαν κάποιες σχετικά καλές προσφορές (audi, bmw). Αν δεν γίνει νέο ΚΗ ίσως να βγουν μπροστά οι έμποροι με προσφορές και ομαλοποιηθούν και οι τιμές στα αυτοκίνητα με ΜΕΚ που παραείναι υψηλές. 

Ο μόνος λόγος να πέσουν οι τιμές είναι να μην μπορούν να πουλήσουν την παραγωγή της Ευρώπης (και Ασιας) στις ΗΠΑ. Όσο οι δασμοί αναβάλλονται, δεν θα αλλάξει κάτι. Ίσα ίσα που η λογική λέει πως οι εταιρείες θα κοιτάξουν να σπρώξουν όσο μπορούν την παραγωγή τους στην Αμερική για να δημιουργήσουν στοκ εκεί σε περίπτωση δασμών. Και αυτό θα σημαίνει καθυστέρηση παραδόσεων σε παραγγελίες εντός Ευρωπης. Οι τιμές στην Ελλάδα είναι όπως και στις υπόλοιπες χώρες τις ΕΕ. Λίγο πάνω λίγο κάτω. Για ποιον λόγο να επιδοτησουν τις τιμές σε μια τόσο μικρή αγορά όπως η Ελλάδα;

Δημοσ.
5 ώρες πριν, getty είπε

Πάντως αφότου τελείωσαν τα χρήματα στο ΚΗ3 ξεκίνησαν κάποιες σχετικά καλές προσφορές (audi, bmw). Αν δεν γίνει νέο ΚΗ ίσως να βγουν μπροστά οι έμποροι με προσφορές και ομαλοποιηθούν και οι τιμές στα αυτοκίνητα με ΜΕΚ που παραείναι υψηλές. 

ε καλα αμα πουλας με 15κ καπελο σε παιρνει να κανεις εκπτωσεις. η χ1 κοντευει 50κ

  • Like 2
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι τα ακριβότερα ηλεκτρικά, αν κοπεί η επιδότηση, θα έχουν μεγαλύτερο περιθώριο να ρίξουν τις τιμές τους και να εξαφανιστεί το ποσό της πρώην επιδότησης.

Πιστεύω θα έχουμε διορθώσεις τιμών σε όλα τα ηλεκτρικά, μικρότερες ή μεγαλύτερες.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε

Η αλήθεια είναι ότι τα ακριβότερα ηλεκτρικά, αν κοπεί η επιδότηση, θα έχουν μεγαλύτερο περιθώριο να ρίξουν τις τιμές τους και να εξαφανιστεί το ποσό της πρώην επιδότησης.

Πιστεύω θα έχουμε διορθώσεις τιμών σε όλα τα ηλεκτρικά, μικρότερες ή μεγαλύτερες.

αυτες οι προσφορες ειναι για να φυγει το στοκ. εχουν μειωσει πολυ την παραγωγη ηλεκτρικων αλλα τωρα ακομα υπαρχουν πολλα απουλητα. αντε και πεσαν οι τιμες. τα ευρωπαικα ηλεκτρικα παλι πανακριβα θα ειναι. με το ζορι θα πουλησει κανενα ev3.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
On 02/04/2025 at 11:08, tutuyo said:

εχεις δικιο να φοβασαι, μου εχουν επιστρεψει την αιτηση 2-3 φορες

οπως ειπε και ο s2117 πιο πανω, εβαλα την αποδειξη αγορας, την αποδειξουλα του POS, αντιγραφο της κινησης απο e-banking και παλι:

 

Η αίτηση σας με μοναδικό ψηφιακό κωδικό 12111-20250227 εκκρεμεί σε στάδιο διενέργειας ελέγχου. Προκειμένου να ολοκληρωθεί ο έλεγχος της θα πρέπει να υποβάλλετε υποχρεωτικά μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος: Τραπεζική κίνηση του λογαριασμού όπου θα αποτυπώνεται η πληρωμή που έχει πραγματοποιηθεί μέσω POS με εμφανή τα στοιχεία του δικαιούχου της κάρτας.

 

ΕΛΕΟΣ, τους εβαλα ολο το e-banking statements αυτη την φορα

Τελικά στο πέρασαν, στην έχουν πάει προς πληρωμή? 

 

Εμένα σημερα τα ζήτησαν, τους πήρα και τηλέφωνο και τους εβαλα όλη την κίνηση της κάρτας το τελευταίο δίμηνο. Δεν τους νοιάζει που βλέπουν άλλες 30 παραγγελίες για σουβλάκια μαζί, το βασικό που θέλουν είναι να φαίνεται το ονομα σου και η τράπεζα. 

 

Δημοσ.
17 hours ago, imr said:

Τελικά στο πέρασαν, στην έχουν πάει προς πληρωμή? 

 

Εμένα σημερα τα ζήτησαν, τους πήρα και τηλέφωνο και τους εβαλα όλη την κίνηση της κάρτας το τελευταίο δίμηνο. Δεν τους νοιάζει που βλέπουν άλλες 30 παραγγελίες για σουβλάκια μαζί, το βασικό που θέλουν είναι να φαίνεται το ονομα σου και η τράπεζα. 

 

ναι, μετα απο πολλα μπρος πισω, πηγε σε κατασταση προς πληρωμη. Οπως το λες, τελικα χρειαστηκε να τους στειλω ολοκληρο το statement, δεν ειχα πολλα πονηρα αυτο το μηνα lol

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...