Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με 33 ψωροεκατομμύρια δεν κάνεις σοβαρό πρόγραμμα επιδοτήσεων αγοράς ηλεκτρικών. Θα λέγαμε σοβαρό πρόγραμμα αυτό που θα είχε συγκεκριμένη διάρκεια υποβολής αιτήσεων (π.χ. 1 χρόνο) με απεριόριστο αριθμό αιτούντων. Το "όποιος προλάβει..." οπως συνέβη με το ΚΗ3 δείχνει προχειρότητα, άγνοια, αδιαφορία και απουσία κράτους δικαίου (αφού στο ΚΗ3 άτομα με όλες τις προϋποθέσεις έμειναν απέξω χωρίς καν να το γνωρίζουν)

  • Like 2
  • Απαντ. 720
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 hours ago, kalmik said:

Με 33 ψωροεκατομμύρια δεν κάνεις σοβαρό πρόγραμμα επιδοτήσεων αγοράς ηλεκτρικών. Θα λέγαμε σοβαρό πρόγραμμα αυτό που θα είχε συγκεκριμένη διάρκεια υποβολής αιτήσεων (π.χ. 1 χρόνο) με απεριόριστο αριθμό αιτούντων. Το "όποιος προλάβει..." οπως συνέβη με το ΚΗ3 δείχνει προχειρότητα, άγνοια, αδιαφορία και απουσία κράτους δικαίου (αφού στο ΚΗ3 άτομα με όλες τις προϋποθέσεις έμειναν απέξω χωρίς καν να το γνωρίζουν)

 

Το βασικο προβλημα ειναι οτι οσοι κυβερνουν εχουν πληρη αγνοια της κοινωνιας, ζουν σε εναν δικο τους κοσμο

 

Και εγω επωφεληθηκα για πανακριβο ποδηλατο εντελως "χομπι" , δεν υπήρχε καμια λογικη στο να μου δωσουν 800 ευρω για να παρω ενα πανακριβο ποδηλατο να κανω βολτες στο βουνο. Αντιστοιχα οσοι αγορασαν ηλεκτρικα 100 χιλιαδων.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, tutuyo είπε

Δλδ ενα νοικοκυριο με χαμηλο εισοδημα, θα μπορεσει να αγορασει αμαξι των 35κ με 31,5κ?

 

Αν το βαλει σε δοσεις, θα του βγει πιο φτηνα απο το να παρει μεταχειρισμενο με 15k και να πληρωσει σε βαθος 10ετιας αλλα 15k σε βενζινες και συντηρηση.

Ο μη εχοντας ειναι αυτος που θα πρεπει να "τρεξει" να εκμεταλλευτει αυτα τα προγραμματα.

Εκτος κι αν μιλαμε για καποιον που δεν μπορει να εχει καν αμαξι.

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 4
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Αν το βαλει σε δοσεις, θα του βγει πιο φτηνα απο το να παρει μεταχειρισμενο με 15k και να πληρωσει σε βαθος 10ετιας αλλα 15k σε βενζινες και συντηρηση.

Ο μη εχοντας ειναι αυτος που θα πρεπει να "τρεξει" να εκμεταλλευτει αυτα τα προγραμματα.

Εκτος κι αν μιλαμε για καποιον που δεν μπορει να εχει καν αμαξι.

Η αλήθεια είναι αυτή. Απ' το να δίνεις 15Κ + σε ένα τίμιο μεταχειρισμένο που έχει περάσει την δεκαετία και θα ξεκινήσει να βγάζει προβλήματα καλύτερα να δίνεις προκαταβολή αυτά τα χρήματα και να βάζεις ένα δάνειο. Μακάρι και τα επιτόκια να μην ήταν στον θεό αλλά και πάλι αν τα βάλεις κάτω συμφέρει.

Οι περισσότερες τράπεζες απ' όσο γνωρίζω δεν σου βάζουν κάποια ρήτρα πρόωρης εξόφλησης στα ηλεκτρικά οπότε όταν πάρεις την επιδότηση πας και την ρίχνεις αμέσως στο δάνειο.

Δημοσ.

Καλησπερα.

Διαβασα στα προηγουμενα ποστ οτι με autoclick apps καποιοι καταφεραν να περασει η δηλωση τους στο συστημα.

Αν παρω εγω τωρα αμαξι πχ και προσπαθησω με τον ιδιο τροπο θα περιμενω μπας και περασει ή εχει κλεισει τελειως η δυνατοτητα νεας δηλωσης?

Απο οτι καταλαβαινω οι προηγουμενοι πρεπει να πεσουν στο ταιμινγκ καποιας ακυρωσης για να περασει η δικη τους δηλωση.

Αυτο εξακολουθει να ισχυει ή εκλεισε τελειως ?

Αν ξερει καποιος,ευχαριστω εκ των προτερων.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Αν το βαλει σε δοσεις, θα του βγει πιο φτηνα απο το να παρει μεταχειρισμενο με 15k και να πληρωσει σε βαθος 10ετιας αλλα 15k σε βενζινες και συντηρηση.

Ο μη εχοντας ειναι αυτος που θα πρεπει να "τρεξει" να εκμεταλλευτει αυτα τα προγραμματα.

Εκτος κι αν μιλαμε για καποιον που δεν μπορει να εχει καν αμαξι.

Μαλλον ξεχνας οτι τον πρόγραμμα δεν επιδοτει προκαταβολικα αλλα επιστρεφει χρηματα. Θελεις μπροστα 30κ. Εχω ενα φιλο με 15 στο χερι που ηθελε να παρει αμαξι. Ε δεν γινεται μα παρει ηλεκτρικο. Τοσο απλα. Αν δεις τα επιτοκια θα καταλαβεις γιατι.

Επεξ/σία από basilis_k6
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Μαλλον ξεχνας οτι τον πρόγραμμα δεν επιδοτει προκαταβολικα αλλα επιστρεφει χρηματα. Θελεις μπροστα 30κ. Εχω ενα φιλο με 15 στο χερι που ηθελε να παρει αμαξι. Ε δεν γινεται μα παρει ηλεκτρικο. Τοσο απλα. Αν δεις τα επιτοκια θα καταλαβεις γιατι.

15κ προκαταβολη και τα υπολοιπα δοσεις.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

15κ προκαταβολη και τα υπολοιπα δοσεις.

Ειναι τελειως ασυμφορο σου ξαναλεω. Τα επιτοκια ειναι 9 και πάνω. Παιρνεις ενα μτχ ντουκου και τελειωσες χωρις να μπλεκεις με το προγραμμα με κινδυνο να μεινεις απεξω.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Ειναι τελειως ασυμφορο σου ξαναλεω. Τα επιτοκια ειναι 9 και πάνω. Παιρνεις ενα μτχ ντουκου και τελειωσες χωρις να μπλεκεις με το προγραμμα με κινδυνο να μεινεις απεξω.

Εμ δε θα δωσεις 15. Θα δωσεις 15, και μετα αλλα 1000 για να το πρωτο σερβις, λαστιχα και αναλωσιμα, τελη.

Μετα για βλαβες, και ζημιε απο νοθευμενα καυσιμα, και σε μια 10ετια θα εχεις δωσει περισσοτερα.

Ασε που θα εχεις παλαιοτερο και χειροτερο αμαξι.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Depon13 είπε

Καλησπερα.

Διαβασα στα προηγουμενα ποστ οτι με autoclick apps καποιοι καταφεραν να περασει η δηλωση τους στο συστημα.

Αν παρω εγω τωρα αμαξι πχ και προσπαθησω με τον ιδιο τροπο θα περιμενω μπας και περασει ή εχει κλεισει τελειως η δυνατοτητα νεας δηλωσης?

Απο οτι καταλαβαινω οι προηγουμενοι πρεπει να πεσουν στο ταιμινγκ καποιας ακυρωσης για να περασει η δικη τους δηλωση.

Αυτο εξακολουθει να ισχυει ή εκλεισε τελειως ?

Αν ξερει καποιος,ευχαριστω εκ των προτερων.

Κάτι τέτοιο, απλώς θα έχεις στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου ότι μπορεί να μην τα καταφέρεις και ποτέ.

  • Like 1
Δημοσ.
On 15/05/2025 at 16:49, Ntinaras said:

Εμ δε θα δωσεις 15. Θα δωσεις 15, και μετα αλλα 1000 για να το πρωτο σερβις, λαστιχα και αναλωσιμα, τελη.

Μετα για βλαβες, και ζημιε απο νοθευμενα καυσιμα, και σε μια 10ετια θα εχεις δωσει περισσοτερα.

Ασε που θα εχεις παλαιοτερο και χειροτερο αμαξι.

Μπορείς να βρεις επιτόκιο και στο 7 ενώ πχ η Ford έχει 6 αυτήν την στιγμή ενώ πολλές φορές το ρίχνει στο 0. Το ίδιο έκανε και η skoda πριν κάποιο διάστημα ενώ με κάποιες προϋποθέσεις είχε 5 και η BMW. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, james01gr είπε

Μπορείς να βρεις επιτόκιο και στο 7 ενώ πχ η Ford έχει 6 αυτήν την στιγμή ενώ πολλές φορές το ρίχνει στο 0. Το ίδιο έκανε και η skoda πριν κάποιο διάστημα ενώ με κάποιες προϋποθέσεις είχε 5 και η BMW. 

Και το τερματισες λίγο με τα service. Λάστιχα παίζουν και στα ηλεκτρικά. Νοθευμενα καύσιμα σε 25 χρόνια που οδηγώ δεν έχω πετύχει ποτέ. 

Βέβαια κάποιο ηλεκτρικό της Ford δεν θεωρώ ότι αξίζει για τα χρήματα που προσφέρεται.

Τα λάστιχα αναφέρονται στα μεταχειρισμένα. Κανένας δεν πουλάει μεταχειρισμένο με καινούργια λάστιχα και το πρώτο service του μεταχειρισμένου πρέπει να γίνει στα πάντα καθώς δεν ξέρεις σε τι κατάσταση είναι το αμάξι.

Τώρα όσον αφορά τα νοθευμένα πως περιμένεις να τα πετύχεις; Έχεις κάνει χημικές αναλύσεις ή περιμένεις να βάλεις και το αμάξι να σου σβήσει μερικά μέτρα πιο κάτω;

Δημοσ.

Άντε, να τελειώνουμε με τα προγράμματα, να λάβει και τις αποφάσεις της η αγορά και να δούμε πώς θα διαμορφωθούν οι τιμές και να συγκρίνουμε απευθείας λύσεις σε δεδομένες κατηγορίες, π.χ. B-SUV.

Αυτή η αιωνιότητα μετάβασης από το για μήνες παγωμένο ΚΗ3 στο φημολογούμενο ΚΗ4, έχει δημιουργήσει αρκετή σύγχυση ήδη.

Περιμένουμε ανακοίνωση ΚΗ4 για να δούμε τις νέες τιμές των αντιπροσωπειών, που θα γράφουν στο αστεράκι ότι είναι τελική τιμή με τη λήψη επιδότησης ΚΗ4.

Αυτή τη στιγμή είναι πραγματικά αστείες οι αντιπροσωπείες που συνεχίζουν να αναγράφουν τιμές με ενσωματωμένη επιδότηση του ΚΗ3.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Αυτή τη στιγμή είναι πραγματικά αστείες οι αντιπροσωπείες που συνεχίζουν να αναγράφουν τιμές με ενσωματωμένη επιδότηση του ΚΗ3.

Σε άλλες χώρες θα είχαν επέμβει αρμόδιοι (δημόσιοι) φορείς για παραπλάνηση καταναλωτών. Στην Ελλάδα είναι Δευτέρα και ώρα 10.09.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...