Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Sotosgl είπε

Ημουν με Leasing καθαρα για τα εξοδα,μιας και η παροχη υπηρεσιων χωρις εξοδα ειναι αυτοκτονια

Οταν εληξε η τριετια που θα κατεληγα χωρις αμαξι ξεκινησα για κινουμαι ηλεκτρικα (2) καρφι 

Τα φορολογικα οφελη για επιχειρησεις που εδιναν με υπεραξιες,γρηγορη αποσβεση,εξτρα επιδοτηση σε νησια κλπ κλπ ηταν λουκουμακι και σε 2 χρονια το πουλαω και φτου και απο την αρχη ή το κραταω μιας και με αυτα τα bonuses σου εβγαινε λιγοτερο απο το να επαιρνες μεταχειρισμενο χειροτερο 5ετιας

Τωρα οτι επαιρνες και αμαξαρα καινουργια full extra/ασφαλη ή πουλομουρικη ηταν bonus για τους περισσοτερους (ειδικα με τις τιμες να ειχαν παρει την ανηφορα και να εβρισκες μεταχειρισμενα ακριβοτερα απο οτι τα αγοραζες καινουργια)

Ναι φυσικα με το προγραμμα χωρις εισοδηματικα κριτηρια μπηκε μεσα ο καθε χαζο/νεοπλουτος νεοελληνας και πηρε το  τριτοτεταρτο αμαξι του και οχι φυσικα RWD που εχει η πλεμπα AWD Performance κλπ φουλ και εσκαγαν ερωτησεις για το αν θα χωραγαν τα πεδιλα του σκι και αλλα γραφικα που επειδη ειχα κουβεντα με μερικους οσο περιμενα να παρω το δικο μου πηγα να ξερασω 

Για τα εισοδηματικα κριτηρια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ολοι με μηδενικο/ελαχιστο εισοδημα,επιχειρησεις που για δεκα χρονια δεν δηλωναν ουτε αρκετα για να ζησουν σαν υπαλληλοι του βασικου και ΝΑ οι διακοπαρες 4 5 φορες τον χρονο και ΝΑ οι καινουργιες αμαξαρες στο ονομα της γιαγιας και φυσικα κοινωνικους τουρισμους και ΕΣΠΑ για τα παιδια σε ιδιωτικους σταθμους αλλα στην Ελλαδα ζουμε  

Ενα 5% και πολυ μπορει να λεω νοιαζονται για το περιβαλλον ή το εχουν για πιπιλα για να αιτιολογησουν την αγορα τους 

Με το προγραμμα ετσι οπως ειναι επειδη ηθελε και η γυναικα να αλλαξει το δικο της δεν θα ασχοληθω καν μεταχειρισμενο θερμικο ή κανενα ηλεκτρικο απο εξω φτηνο και τελειωνει η ιστορια  

Τωρα για τον φραγκατο τα 3500€ ειναι τιποτα και η αγορα θα μετατωπιστει στα BYD που ειναι στο sweetspot των περισσοτερων

Γιατί δεν πήρες απευθείας επαγγελματικό και μπήκες σε leasing; Μια χαρά έξοδα δεν έχει κι αυτό; 

 

6 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Τα τεσλα εχουν ιδιες τιμες σε ολες τις χωρες. Οποτε μαλλον δε θα γινοταν αυτο που λες.

Ναι δεν έχεις άδικο. Η αλήθεια είναι πως θα πρέπει γενικώς να πέσει το κομμάτι της επιδότησης και όχι μόνο στην Ελλάδα. Πάντως δεν ξέρω για πόσο θα καταφέρει η Tesla να πουλάει στις ίδιες τιμές. Έστω και μικρές διαφορές θα πρέπει να υπάρχουν καθώς η αγοραστική δυνατότητα των πολιτών κάθε κράτους είναι διαφορετική. 

Επεξ/σία από manolis940
  • Απαντ. 777
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, manolis940 είπε

Γιατί δεν πήρες απευθείας επαγγελματικό και μπήκες σε leasing; Μια χαρά έξοδα δεν έχει κι αυτό;

Στους ΚΑΔ μου δεν μπορούσα να δικαιολογησω άλλο όχημα και ούτε με τα χιλιόμετρα που κάνω θα γλύτωνα από πετρέλαια/βενζινες/συντηρηση 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, imr είπε

Τα εισοδηματικά κρητηρια γενικά δεν είναι για Ελλάδα γιατί υπάρχουν πολλά μαύρα εισοδηματα. 

Το καλύτερο είναι να πάει η επιδότηση αναλογικά με την τιμή, να πάρουν την μεγαλύτερη επιδότηση τα πολύ μικρά ηλεκτρικά πόλης και να μειώνεται σταδιακά μέχρι τις 20-25κ.

Έτσι και θα ξεμπουκωσει η Αθήνα από παλιά βενζινοκινητα και θα πάρει κόσμος που τα χρειάζετε. 

Με μαύρο εισόδημα όπως είπαμε και πιο πίσω δεν αγοράζεις αμάξι. Είναι σίγουρο ότι θα πας σε έλεγχο αν το εισόδημα σου δεν το δικαιολογεί. Οπότε τα μαύρα εισοδήματα εδώ δεν δημιουργούν προβλήματα. 

Το ίδιο ισχύει και για τα ακίνητα. 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Τα τεσλα ξεκινανε απο 40K

με την επιδοτηση το πιο φτηνο θα εχει 37k.

Δεν ειναι ουσιαστικη εκπτωση για να παρουν τεσα τα φτωχαδακια παντως.

 

Η μειωση εγινε γιατι με το κη3 εγινε χαμος, και πηραν περισσοτεροι απ οσους υπολογιζαν. Το dolphin εκανε τη "Ζημια"

Τωρα ριξαν τις επιδοτησεις για να εστιασει ο κοσμος σε μικροτερα και φτηνοτερα ev. οπως πχ το Renault 5, το citroen C3 και το Dolphin surf.

Σε αυτο το μεγεθος οχηματος πρεπει να εστιαστει η αυξηση των EV, μικρα οχηματα πολης, που ειναι ησυχα, ασφαλη και οικονομικα. Και οχι σε porsche των 100k και Model 3 performance των 60k

Οποτε πολυ σωστα μπηκε και  οριο στη τιμη αγορας.

 

οταν περιμεναμε το κη1 πηγαινε απο μερα σε μερα περιμενοντας να ερθει στην ελλαδα η τεσλα. ανακοινωθηκε μια βδομαδα μετα απο την ελευση της στην ελλαδα ιουλιο του 2020

https://www.drive.gr/news/agora/i-tesla-eftase-stin-ellada-deite-tis-times-ton-montelon-tis

στην πρωτη επικοινωνια του προγραμματος δεν ηταν καν μεσα. μπηκε σφηνα μερικες μερες αργοτερα στους καταλογους του κη1 που ηταν ετοιμο απο αρχες ιουλιου και η πλατφορμα ανοιξε τελικα τελη αυγουστου 

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/katatethike-sti-voyli-to-nomoschedio-gia-tin-ilektrokinisi/

https://www.cnn.gr/style/aytokinito/story/231760/kinoymai-hlektrika-anoigei-simera-i-ilektroniki-platforma-vima-pros-vima-i-aitisi

στο τελος του pdf με τα επιλεξιμα αυτοκινητα προσθεσανε τα 2 πιο ακριβα του προγραμματος, 2 τεσλα δηλαδη. τοση πρεμουρα να παρουμε τεσλα!

https://autogreeknews.gr/nea/reportaz-autokinitou/poia-einai-ta-140-ilektrika-aytokinita-poy-epidotoyntai

image.png.fb8c792529123771a4f7637e732400d4.png

 

 

ενταξει τους βοηθησαμε τους ανθρωπους και πηρανε ενα τεσλα. τωρα γιατι μειωνουμε το ποσο επιδοτησης ΚΑΙ αποσυρσης? το κινουμε ηλεκτρικα το καναμε για να παρουν 2ο αμαξι οσοι ειχαν ουτως η αλλως λεφτα να παρουν αμαξι? ας κοψει τελειως την επιδοτηση και ας δωσει κινητρα αποσυρσης. εχει εκει εξω ενα εκατομμυριο οχηματα προ του 2010. σε λιγο 20 ετων δηλαδη. με 5κ μειωση τιμης θα παρουν ηλεκτρικο? ουτε καν.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

 

οταν περιμεναμε το κη1 πηγαινε απο μερα σε μερα περιμενοντας να ερθει στην ελλαδα η τεσλα. ανακοινωθηκε μια βδομαδα μετα απο την ελευση της στην ελλαδα ιουλιο του 2020

https://www.drive.gr/news/agora/i-tesla-eftase-stin-ellada-deite-tis-times-ton-montelon-tis

στην πρωτη επικοινωνια του προγραμματος δεν ηταν καν μεσα. μπηκε σφηνα μερικες μερες αργοτερα στους καταλογους του κη1 που ηταν ετοιμο απο αρχες ιουλιου και η πλατφορμα ανοιξε τελικα τελη αυγουστου 

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/katatethike-sti-voyli-to-nomoschedio-gia-tin-ilektrokinisi/

https://www.cnn.gr/style/aytokinito/story/231760/kinoymai-hlektrika-anoigei-simera-i-ilektroniki-platforma-vima-pros-vima-i-aitisi

στο τελος του pdf με τα επιλεξιμα αυτοκινητα προσθεσανε τα 2 πιο ακριβα του προγραμματος, 2 τεσλα δηλαδη. τοση πρεμουρα να παρουμε τεσλα!

https://autogreeknews.gr/nea/reportaz-autokinitou/poia-einai-ta-140-ilektrika-aytokinita-poy-epidotoyntai

image.png.fb8c792529123771a4f7637e732400d4.png

 

 

ενταξει τους βοηθησαμε τους ανθρωπους και πηρανε ενα τεσλα. τωρα γιατι μειωνουμε το ποσο επιδοτησης ΚΑΙ αποσυρσης? το κινουμε ηλεκτρικα το καναμε για να παρουν 2ο αμαξι οσοι ειχαν ουτως η αλλως λεφτα να παρουν αμαξι? ας κοψει τελειως την επιδοτηση και ας δωσει κινητρα αποσυρσης. εχει εκει εξω ενα εκατομμυριο οχηματα προ του 2010. σε λιγο 20 ετων δηλαδη. με 5κ μειωση τιμης θα παρουν ηλεκτρικο? ουτε καν.

Δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο. Κάποιος μπορεί να δώσει 5Κ για αμάξι άλλος μπορεί να δώσει 10Κ άλλος έχει σταθερή δουλειά για χρόνια και μπορεί να βάλει και μια δόση στα 400€ και άλλος είναι πιο χαλαρός και μπορεί να βάλει 600€. 

Φυσικά έχει δίκιο όποιος αναφέρει ότι η επιδότηση είναι βοήθεια σε αυτόν που έχει χρήματα να αγοράσει νέο αμάξι και αν κρίνω και απ' τον εαυτό μου αλλά και όσους άλλους γνωρίζω που έχουν πάρει ηλεκτρικό ισχύει. 

Δεν έχουμε γεμίσει ηλεκτρικά όπως λέγεται είναι πολύ λίγα τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα. Πορτογαλία πήγε γνωστή μου και μου έδειχνε φωτογραφίες και σε αυτές που ήταν στον δρόμο μπορούσες να διακρίνεις τουλάχιστον ένα ηλεκτρικό σε κάθε μία. (Είναι απ' τους τύπους που βγάζουν 5 κάθε 50 μέτρα :P )

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, manolis940 είπε

Δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο. Κάποιος μπορεί να δώσει 5Κ για αμάξι άλλος μπορεί να δώσει 10Κ άλλος έχει σταθερή δουλειά για χρόνια και μπορεί να βάλει και μια δόση στα 400€ και άλλος είναι πιο χαλαρός και μπορεί να βάλει 600€. 

Φυσικά έχει δίκιο όποιος αναφέρει ότι η επιδότηση είναι βοήθεια σε αυτόν που έχει χρήματα να αγοράσει νέο αμάξι και αν κρίνω και απ' τον εαυτό μου αλλά και όσους άλλους γνωρίζω που έχουν πάρει ηλεκτρικό ισχύει. 

Δεν έχουμε γεμίσει ηλεκτρικά όπως λέγεται είναι πολύ λίγα τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα. Πορτογαλία πήγε γνωστή μου και μου έδειχνε φωτογραφίες και σε αυτές που ήταν στον δρόμο μπορούσες να διακρίνεις τουλάχιστον ένα ηλεκτρικό σε κάθε μία. (Είναι απ' τους τύπους που βγάζουν 5 κάθε 50 μέτρα :P )

το θεμα ειναι οτι ειχαμε την ευκαιρια να βοηθησουμε οδηγους και πολιτες (που αναπνεουν και ακουν) με το να επιδοτησουμε τον κοσμο να πεταξει τα αμαξια που κουναει στην πολη κυριως (στο ταξιδι και η βενζινη δουλευει πολυ πιο αποδοτικα αλλωστε) με ηλεκτρικα και τελικα δωσαμε λεφτα να παρουν παιχνιδια καποιοι που μπορουσαν να το κανουν μονοι τους. και τωρα η εποδοτηση, επειδη εφυγε το χρημα στα παιχνιδια, εγινε ψιχουλα και δεν ενδιαφερει κανεναν. παλι βεζνινη θα αγοραζει ο κοσμος και με το δικιο του. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

το θεμα ειναι οτι ειχαμε την ευκαιρια να βοηθησουμε οδηγους και πολιτες (που αναπνεουν και ακουν) με το να επιδοτησουμε τον κοσμο να πεταξει τα αμαξια που κουναει στην πολη κυριως (στο ταξιδι και η βενζινη δουλευει πολυ πιο αποδοτικα αλλωστε) με ηλεκτρικα και τελικα δωσαμε λεφτα να παρουν παιχνιδια καποιοι που μπορουσαν να το κανουν μονοι τους. και τωρα η εποδοτηση, επειδη εφυγε το χρημα στα παιχνιδια, εγινε ψιχουλα και δεν ενδιαφερει κανεναν. παλι βεζνινη θα αγοραζει ο κοσμος και με το δικιο του. 

 

Τα έχουμε πει κι άλλες φορές. Έχει δει ποτέ σε αυτή την χώρα να επιδοτείται ο μη έχων; Μπορώ να σου βρω ελάχιστες εξαιρέσεις όπως το πρόγραμμα του ΔΥΠΑ για την επιχειρηματικότητα αλλά από κει και πέρα ότι ΕΣΠΑ και να πάρεις, ότι leader και να πάρεις, πρώτα πρέπει να πληρώσεις και μετά να καταθέσεις παραστατικά και σε μερικούς μήνες στην καλύτερη να πάρεις τα χρήματα σου. Θα έφευγε από αυτή την λογική το ΚΗx ; 

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Τα έχουμε πει κι άλλες φορές. Έχει δει ποτέ σε αυτή την χώρα να επιδοτείται ο μη έχων; Μπορώ να σου βρω ελάχιστες εξαιρέσεις όπως το πρόγραμμα του ΔΥΠΑ για την επιχειρηματικότητα αλλά από κει και πέρα ότι ΕΣΠΑ και να πάρεις, ότι leader και να πάρεις, πρώτα πρέπει να πληρώσεις και μετά να καταθέσεις παραστατικά και σε μερικούς μήνες στην καλύτερη να πάρεις τα χρήματα σου. Θα έφευγε από αυτή την λογική το ΚΗx ; 

τι να πω ρε φιλε.... ας μην εδινε λεφτα, ας κραταγε μονο την αποσυρση στα 2κ και ας εδινε 5-10% φορο αγορας για αμαξια των 30κ και κατω. σχεδον το ιδιο κοστος θα ηταν για το κρατος, ο φορος καπου ισα ισα με την επιδοτηση θα ηταν αλλα δεν θα χρειαζοτανε πρωτα να βρεις το ποσο και μετα να περιμενεις να πληρωθεις που ειναι δυσκολο για πολυ κοσμο. αυτο το προγραμμα τωρα ειναι σαν να θελουν να μην δωσουν λεφτα. 

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Τα έχουμε πει κι άλλες φορές. Έχει δει ποτέ σε αυτή την χώρα να επιδοτείται ο μη έχων; Μπορώ να σου βρω ελάχιστες εξαιρέσεις όπως το πρόγραμμα του ΔΥΠΑ για την επιχειρηματικότητα αλλά από κει και πέρα ότι ΕΣΠΑ και να πάρεις, ότι leader και να πάρεις, πρώτα πρέπει να πληρώσεις και μετά να καταθέσεις παραστατικά και σε μερικούς μήνες στην καλύτερη να πάρεις τα χρήματα σου. Θα έφευγε από αυτή την λογική το ΚΗx ; 

Το ΚΗχ είναι σε λάθος βάση. Πρέπει να επιδοτεί τον εισαγωγέα και η τιμή στο όχημα να είναι η τελική στον καταναλωτή. Ποιο το νόημα να τρέχει ο κάθε πολίτης για το πότε και εάν θα πάρει τα χρήματα του;

5 ώρες πριν, manolis940 είπε

Με μαύρο εισόδημα όπως είπαμε και πιο πίσω δεν αγοράζεις αμάξι. Είναι σίγουρο ότι θα πας σε έλεγχο αν το εισόδημα σου δεν το δικαιολογεί. Οπότε τα μαύρα εισοδήματα εδώ δεν δημιουργούν προβλήματα. 

Το ίδιο ισχύει και για τα ακίνητα. 

Εταιρικό άνετα αγοράζεις (ή μισθώνεις). Συν ότι τα εταιρικά ηλεκτρικά έχουν έξτρα αποσβέσεις. Οι αποσβέσεις τους είναι στο 100%... Το ίδιο και για τον εξοπλισμό κτλ. 

  • Like 1
Δημοσ.

μπας και το κη4 ειναι απλως ενας τροπος να πουνε σε οσους εχουν ηδη παρει αμαξι οτι δεν εχουμε λεφτα οποτε παρτε ενα 3χιλιαρο να πατε στο καλο? γιατι χρωστανε σε πολυ κοσμο ακομα. ισως θελανε να το κοψουν αλλα φοβουνται την ξεφτυλα. με 3κ εκαστος καθαρισανε. σχεδον ολοι 9 περιμενουν.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, james01gr είπε

Το ΚΗχ είναι σε λάθος βάση. Πρέπει να επιδοτεί τον εισαγωγέα και η τιμή στο όχημα να είναι η τελική στον καταναλωτή. Ποιο το νόημα να τρέχει ο κάθε πολίτης για το πότε και εάν θα πάρει τα χρήματα του;

Εταιρικό άνετα αγοράζεις (ή μισθώνεις). Συν ότι τα εταιρικά ηλεκτρικά έχουν έξτρα αποσβέσεις. Οι αποσβέσεις τους είναι στο 100%... Το ίδιο και για τον εξοπλισμό κτλ. 

Δεν ξέρω αν είναι τόσο αυτοματοποιημένος ο έλεγχος της διαδικασίας στις επιχειρήσεις αλλά σίγουρα το να φαίνεσαι πιστωτικός και να κάνεις αγορές χωρίς να μπαίνουν νέα κεφάλαια στην επιχείρηση/εταιρεία δεν είναι και η καλύτερη εικόνα σε ένα ενδεχόμενο έλεγχο. Και με αυτή την λογική δεν θα τον γλυτώσεις. 

Στην μίσθωση σίγουρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα. Το έχω πει ξανά πιο πίσω που μιλούσαν για μαύρα ότι όποιος ψάχνει μαύρα εδώ μέσα ας κοιτάξει προς leasing μεριά. 

10 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

μπας και το κη4 ειναι απλως ενας τροπος να πουνε σε οσους εχουν ηδη παρει αμαξι οτι δεν εχουμε λεφτα οποτε παρτε ενα 3χιλιαρο να πατε στο καλο? γιατι χρωστανε σε πολυ κοσμο ακομα. ισως θελανε να το κοψουν αλλα φοβουνται την ξεφτυλα. με 3κ εκαστος καθαρισανε. σχεδον ολοι 9 περιμενουν.

Τις προάλλες πληρώθηκε ένα παιδί εδώ μέσα οπότε θέλω να ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί όσοι περιμένουμε μέχρι στιγμής να κινήσουμε μαζικές νομικές διαδικασία αλλά δεν μου φαίνεται και περίεργο. Έχουμε δει τι γίνεται με τους συνταξιούχους, γιατί να μην κοροϊδέψουν και εμάς; 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την αρχή το πρόγραμμα είχε την προχειρότητα λειτουργίας του ελληνικού κράτους. 
Επιδοτήθηκαν και ακριβά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Δεν μπήκε ένα μέγιστο στη ΛΤΠΦ.
Ήταν μπάχαλο ο τρόπος λήψης της επιδότησης.
Δεν ήταν υποχρεωτική ή τουλάχιστον πολύ σημαντική η απόσυρση παλιού αυτοκινήτου.

Πάντως τα άρθρα αναφέρουν ότι τα νέα (μειωμένα) ποσά αφορούν το KH3 δεν έχει γραφτεί αν θα υπάρξει KH4.

 

Επεξ/σία από newlynx
  • Like 4
Δημοσ.
4 ώρες πριν, newlynx είπε

Δεν ήταν υποχρεωτική ή τουλάχιστον πολύ σημαντική η απόσυρση παλιού αυτοκινήτου.

Δεν θα έπρεπε να είναι γιατί κάποιοι αγοράζουν αυτοκίνητο για πρώτη φορά και έτσι θα τους απέκλειες απ' το πρόγραμμα και ενδεχομένως να αγόραζαν εσωτερικής καύσης. 

 

Αναφορά σε κείμενο

Πάντως τα άρθρα αναφέρουν ότι τα νέα (μειωμένα) ποσά αφορούν το KH3 δεν έχει γραφτεί αν θα υπάρξει KH4.

Απ' ότι καταλαβαίνω και όπως τα λέει το άρθρο δεν θα αλλάξει όνομα το πρόγραμμα για να μας μπερδεύει πιο πολύ. Να συζητάμε μεταξύ μας και να λέμε εγώ πήρα το ΚΗ4 το καλό ενώ εσύ το κατσιασμένο. 

Πάντως όσοι έχετε μπει προσέχετε. Ο αδερφός μου του έστειλαν email θεωρητικά στις 29/5 το οποίο δεν έλαβε ποτέ ούτε μπήκε στα spam και τώρα του είπαν να περιμένει μέχρι τις τον Ιούλιο που θα γίνει ο νέος κύκλος πληρωμών και να προσέχει να μην το ξαναχάσει. Η προθεσμία απάντησης είναι 7 ημέρες αυτό σημαίνει ότι παραπάνω από μία φορά την εβδομάδα θα πρέπει να έχετε τον του σας και να μπαίνετε στην αίτηση. 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Δεν θα έπρεπε να είναι γιατί κάποιοι αγοράζουν αυτοκίνητο για πρώτη φορά και έτσι θα τους απέκλειες απ' το πρόγραμμα και ενδεχομένως να αγόραζαν εσωτερικής καύσης. 

Για αυτό και έβαλα το διαζευτικό ή. Έπρεπε το κίνητρο να είναι μεγαλύτερο ως προς το ποσό της απόσυρσης. Τώρα απλά μειώθηκε και έγινε χειρότερο.

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, newlynx είπε

Για αυτό και έβαλα το διαζευτικό ή. Έπρεπε το κίνητρο να είναι μεγαλύτερο ως προς το ποσό της απόσυρσης. Τώρα απλά μειώθηκε και έγινε χειρότερο.

Δε μειωθηκε, εμμεσα εγινε πλεον σχεδον υποχρεωτικη

Η επιδοτηση ειναι 3.000 και για εξτρα αποσυρση ειναι 1.500. Αρα +50%

Πριν ηταν 9.000 και η αποσυρση +2.000.

Αρα θα προτιμηθουν οι αποσυρσεις για να φτασεις ενα αξιοπρεπες ποσο επιδοτησης σε ενα φτηνο EV πολης.

  • Like 1
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...