Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σοβαρά τώρα μόνο σε δημόσιο έχω συναντήσει τέτοια συμπεριφορά.
Επανειλημμένα λένε ψέματα πως είμαι απών όταν είναι να παραδώσουν δέμα. Αυτά μέσα στο κέντρο της Αθήνας στο κατάστημα Νέας Σμύρνης.
Στα τηλέφωνα δεν τους βρίσκεις με τίποτα.  
Θα έπρεπε να πέφτουν πρόστιμα από το κράτος σε αυτές τις περιπτώσεις.

  • Like 12
  • Thanks 1
  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Nop. Αρνητική κρητική παντού για αυτό το υποκατάστημα, ίσως και καταγγελία ΜΕΣΑ στα κεντρικά της ACS μέσω mail...

...και μην ξανασυνεργαστείς με αυτούς.

 

Είναι σαν να κάνω μήνυση γιατί μου έρχεται μόνιμα το σουβλάκι κρύο.

  • Like 5
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, spooker είπε

Σοβαρά τώρα μόνο σε δημόσιο έχω συναντήσει τέτοια συμπεριφορά.
Επανειλημμένα λένε ψέματα πως είμαι απών όταν είναι να παραδώσουν δέμα. Αυτά μέσα στο κέντρο της Αθήνας στο κατάστημα Νέας Σμύρνης.
Στα τηλέφωνα δεν τους βρίσκεις με τίποτα.  
Θα έπρεπε να πέφτουν πρόστιμα από το κράτος σε αυτές τις περιπτώσεις.

oπως και τα ελτα δηλαδη. Το καλυτερο προστιμο ειναι να μην τους ξαναπροτιμησεις

  • Like 5
Δημοσ.
Δημοσ.

Εν τω μεταξύ, έχω τσακώσει τον υπάλληλο ν' αφήνει το χαρτάκι «περάσαμε και δε σας βρήκαμε» κατευθείαν, χωρίς να χτυπάει καν κουδούνι. Έχω κάμερα. Hard proof! Για μια στιγμή ψήθηκα να πάρω το video από το καταγραφικό και να πάω στο κατάστημα να τους ξεχ**ω, αλλά μετά λέω δε θ' αλλάξει κάτι... το ίδιο θα συνεχίσουν. 

:D

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Sad 3
Δημοσ.

αυτό με τα χαρτάκια το διαβάζω από πολλούς. Αφού φτάνουν μέχρι το σημείο παράδοσης γιατί δε το παραδίδουν και αφήνουν χαρτάκι; Για να κερδίσουν τον χρόνο που θα τους φάει ο πελάτης;Μου φαίνεται λίγο περίεργο. Εκτός αν το έχουν μελετήσει και κερδίζουν τόσο πολύ

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχω αντιμετωπίσει την ίδια ακριβώς κατάσταση, τσάκωσα τον υπάλληλο την ώρα που άφηνε χαρτάκι "απουσίας" και όταν ζήτησα να μου παραδώσει το δέμα αποδείχτηκε πως δεν το είχε μαζί του.

Πέρασα από το κατάστημα, ψέλισαν κάτι αηδίες, δεν άλλαξε το παραμικρό, τα χαρτάκια συνεχίστηκαν και για ένα διάστημα είχαμε και τα sms απουσίας, εκεί είχε ξεφύγει η κατάσταση τελείως.

Απλά, επειδή ένας βασικός πελάτης τους χρησιμοποιεί συχνά, του εξήγησα πως ο χρόνος καθυστέρησης από αυτά τα καραγκιοζιλίκια θα προσμετράται επιπλέον στα deadline που μου δίνει, εκεί έσφιξαν τα γάλατα γιατί όταν χανόταν μία εβδομάδα έτσι του δημιουργούταν θέμα οπότε -για όσο διάστημα μου έστελνε ακόμη δεμένα βιβλία, πλέον δουλεύουμε αποκλειστικά με αρχεία μέσω email- μου έστελνε τις δουλειές με δικό του όχημα, τους παρέκαμπτε τελείως.

Ηλεκτρονικά τιμολόγια και παράδοση βιβλίων προς μετάφραση με email: δύο κινήσεις μου με έσωσαν από τους αχαρακτήριστούς των "ταχυμεταφορών". Γλίτωσα άπειρα χρήματα και, κυρίως, ψυχική ηρεμία.

Δέχομαι ότι επί πανδημίας φορτώθηκαν πάρα πολλή δουλειά (έβγαλαν, βέβαια, και τα ανάλογα κέρδη) αλλά αυτό το χάλι με τα σημειώματα "απουσίας" προϋπήρχε και συνεχίστηκε, η πανδημία απλά το έφερε ευρύτερα στην επιφάνεια.

 

Μόλις τώρα, Bitbit είπε

αυτό με τα χαρτάκια το διαβάζω από πολλούς. Αφού φτάνουν μέχρι το σημείο παράδοσης γιατί δε το παραδίδουν και αφήνουν χαρτάκι; Για να κερδίσουν τον χρόνο που θα τους φάει ο πελάτης;Μου φαίνεται λίγο περίεργο. Εκτός αν το έχουν μελετήσει και κερδίζουν τόσο πολύ

Τα δέματα/πακέτα/φάκελοι δεν έχουν μοιραστεί καν ή δεν προλαβαίνουν. Βγάζουν κίνηση, συνηθέστατα ένα παπί, που απλά η δουλειά είναι να μοιράζει σημειώματα απουσίας.

  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.

εγω επιτηδες τηλεφωνω σε καταστηματα που εχουν ελτα και ενδιαφέρομαι να φωνισω απο εκει και λεω "θα μου το στείλετε με asc, box, whatever?" 

μου λενε οτι συνεργαζονται με ελτα και δεν εχουν προβλημα κτλ κτλ. τους λεω ευχαριστω αλλα δεν θα παρω γιατι τα ελτα δεν έρχονται ποτε. ετσι μαθαινουν οτι πωληση θα κανουν οταν συνεργάζονται με καλυτερες εταιριες. οι μεταφορικές δεν εχουν πελάτη εσενα αλλα τα καταστηματα. το προβλημα να το μεταφέρεις στα καταστηματα, μονο ετσι μπορει καποτε να λυθει. 

  • Like 21
  • Thanks 3
Δημοσ.

Αυτές οι κακές τακτικές των εταιρειών κούριερ είναι μια μάστιγα που δεν θα έπρεπε να περνάει στα ψιλά.

Το να αλλάξει κάποιος εταιρεία δεν είναι λύση σε καμία περίπτωση, αφενός επειδή δεν είναι στο χέρι του, και αφετέρου διότι για όλες τις εταιρείες υπάρχουν αντίστοιχα παράπονα. Περισσότερο εξαρτάται από το εκάστοτε υποκατάστημα πόσο καλές υπηρεσίες θα έχει.

Στην περίπτωση που αναφέρθηκε, που αφήνουν χαρτάκι Απών χωρίς να ισχύει θα έπρεπε να επεμβαίνει το κράτος και να κόβει βαρβάτο πρόστιμο διότι πρόκειται για παραπλάνηση και εκμετάλλευση του καταναλωτή ο οποίος δεν απολαμβάνει την υπηρεσία που πλήρωσε.

Για να το πάω και ένα βήμα παραπέρα, θα έπρεπε κάθε φορά που συμφωνείται μια αποστολή να υπάρχει η επιλογή για παραλαβή από το κατάστημα με σημαντική χρηματική έκπτωση.

Το κόστος που έχει μια κούριερ ανα αποστολή είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό το κομμάτι της τελικής διανομής του δέματος στην πόρτα του πελάτη. Εμένα που τις περισσότερες φορές θέλω να τα παίρνω από το κατάστημα γιατί έτσι με βολεύει συνήθως, θα έπρεπε να μου δίνει την επιλογή αυτή. Ο λόγος που δεν το κάνουν είναι διότι με το να μην πηγαίνουν όλα τα δέματα στα σπίτια έχουν σημαντικό υπερκέρδος.

Και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που εφαρμόζουν την παραπάνω τακτική με τα σημειώματα απών

  • Like 7
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εμάς έχουν το άλλο κακό όπου Σάββατο κλείνουν νωρίτερα από ότι λέει το πρόγραμμα. Έτσι, ρώτησα στα κεντρικά τι ώρα πρέπει να κλείνει το συγκεκριμένο υποκατάστημα, και όταν μου απάντησαν 8, τους ανέφερα ότι κλείνει στις 2. Και έγραψαν ότι θα το ερευνήσουν. 

 

Δεν ξέρω αν έγινε κάτι, αλλά βλέπω ότι τελευταία ενώ έχω κάνει παραγγελίες, δεν έχει έρθει καμιά με acs. Μάλλον και τα καταστήματα σιγά σιγά την αποφεύγουν. (ή απλά εντελώς τυχαίο) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

εγω επιτηδες τηλεφωνω σε καταστηματα που εχουν ελτα και ενδιαφέρομαι να φωνισω απο εκει και λεω "θα μου το στείλετε με asc, box, whatever?" 

μου λενε οτι συνεργαζονται με ελτα και δεν εχουν προβλημα κτλ κτλ. τους λεω ευχαριστω αλλα δεν θα παρω γιατι τα ελτα δεν έρχονται ποτε. ετσι μαθαινουν οτι πωληση θα κανουν οταν συνεργάζονται με καλυτερες εταιριες. οι μεταφορικές δεν εχουν πελάτη εσενα αλλα τα καταστηματα. το προβλημα να το μεταφέρεις στα καταστηματα, μονο ετσι μπορει καποτε να λυθει. 

Αυτό που έχω μάθει με την συνεργασία μου με ΕΛΤΑ κουριερ και acs είναι πως υπάρχουν καταστήματα που δουλεύουν σωστά και άλλα που είναι χάλια. Πχ ΕΛΤΑ κουριερ Αμπελόκηποι, Ρόδο και Σαντορίνη μακριά. Την Γλυφάδα την εξυπηρετούν από τα κεντρικα στον Ταύρο. Όμως επειδή έχουν τα ταχυδρομεία παραδίδουν παντού. Και όταν λέμε παντού εννοώ Συμη, Λειψους κτλ. Ξέρεις τι μου έκανε η acs την περασμένη εβδομαδα; παρέδωσε άλλο εμπόρευμα από το δικό μου με το δικό μου voucher. Δεν μου έχουν εξηγήσει τι έγινε αλλά πήραν το δικό μου voucher και το έβαλαν σε ένα άλλο δέμα και το voucher από το άλλο δέμα στο δικό μου. Αποτέλεσμα μια κυρία που περίμενε νυχτικο να πάρει φανάρια ποδηλάτου και ένας που είχε παραγγείλει φανάρια πήρε νυχτικο. Το φοβερό είναι πως δεν δέχονται πως έχουν κάνει πατάτα πάρα μόνο όταν λογικά τους πήρε τηλεφωνο και ο άλλος πως είχε πρόβλημα το δέμα του. 

Η Γενική ταχυδρομική στην περιοχή μου, στο λέω εγγυημένα, άλλες εταιρείες παραδίδει άμεσα και άλλες κάνει μια βδομάδα. Μου στέλνει μήνυμα στο κινητό πως έχει φτάσει το δέμα και εάν δεν περάσω να το παραλάβω αντε γειά ποτέ θα μου το φερουν

Σε δύο τελευταίες παραγγελίες που χρησιμοποίησα το box μου άφησαν τα δέματα σε θυρίδα που δεν είχα επιλέξει. Η μία 1χλμ μακριά, η άλλη 2 χλμ. Όταν τους ρώτησα για ποιον λόγο έγινε αυτό, μου είπαν πως η θυρίδα που διάλεξα δεν ήταν διαθέσιμη και πως εάν ήθελα θα μπορούσαν να ανακατευθυνουν το δέμα στην θυρίδα που ήθελα αρχικά. Εφόσον μπορούσαν να το κάνουν αυτό εκ των υστέρων τότε για ποιον λόγο δεν το έκαναν αρχικά; εγώ απλά πιστεύω ως για λόγους χρόνου και οικονομίας στο δρομολόγιο περνάνε από μια θυρίδα και τα αφήνουν εκεί. 

Επεξ/σία από james01gr
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, james01gr είπε

Αυτό που έχω μάθει με την συνεργασία μου με ΕΛΤΑ κουριερ και acs είναι πως υπάρχουν καταστήματα που δουλεύουν σωστά και άλλα που είναι χάλια. Πχ ΕΛΤΑ κουριερ Αμπελόκηποι, Ρόδο και Σαντορίνη μακριά.

Αυτό ακριβώς!

Είναι ανάλογα το κατάστημα τελικά,  πχ η Γενική εδώ πάνω  παλιότερα μας κάλυπτε η Πυλαία,  όλα μια χαρά, κάποια στιγμή  άνοιξε κατάστημα πιο κοντά,  δώστου  μηνύματα δεν σας βρήκαμε

Ελάττωσα στο σημείο να σταματήσω αποστολές με Γενική

Με την acs δεν έχω θέμα,  ζήτημα να είχα δυο περιπτώσεις να μου αφήσανε και καλά μήνυμα δεν σας βρήκαμε,  ενώ κάτι τέτοιο δεν παίζει. Υπάρχει άτομο 24/7

Κάτι τέτοια άρχισε να κάνει και το Skroutz lm,  

Και φυσικά όταν θα καλέσεις σου λένε δεν είσαι εσύ ο πελάτης!

 

Για παράδειγμα, κάποιο διάστημα το ali shipping εδω τα έστελνε με Γενική,  μάλλον είχανε πολλά παράπονα και πλέον τα φέρνει acs

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Bitbit είπε

αυτό με τα χαρτάκια το διαβάζω από πολλούς. Αφού φτάνουν μέχρι το σημείο παράδοσης γιατί δε το παραδίδουν και αφήνουν χαρτάκι;

Παίζει μία σοβαρή περίπτωση να βγήκαν για μοίρασμα χαρτακίων μόνο (τα μισά πακέτα να μην τα έχουν καν μαζί τους). 

Μου έχει συμβεί και εμένα με χαρτάκι, τον πέτυχα στην είσοδο, του λέω "να 'μαι!" και να μου απαντάει το αμιμητο "δεν το έχω το πακέτο σου φίλε"!

Οπότε, όπως όλοι μπορούμε να φανταστούμε, ήθελαν να καλύψουν τον πισινό τους με την πρώτη "απόπειρα" και να παίξεις κορώνα γράμματα τη δεύτερη (η οποία πιθανότατα, να έχει την ίδια κατάληξη με την πρώτη). Αποτέλεσμα : να πλακωνεσαι στα τηλέφωνα προσπαθώντας να αποδείξεις ότι ήσουν σπίτι και για να μην καταλήξεις με (ύπνο)στεντον, να πηγαίνεις εσύ να παραλάβεις εν τέλει.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Δημοσ.

Με κάτι τέτοια προτιμώ τα Σκρουτζ points και το καλάθι τους. Σχεδόν άψογοι 1 χρόνο που είμαι μέλος τους.

  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...