Προς το περιεχόμενο

Sony A7S III Glitch!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!!

Αντιμετωπίζω ένα θέμα με την μηχανή μου τα τελευταία 2 χρονιά. Σχεδόν απο την πρωτη στιγμή που την αγόρασα.

Έχω ανεβάσει το πρόβλημα σε πολλα forums εξηγώντας κάθε φορά όσο πιο αναλυτικά μπορούσα την φύση του προβλήματος αλλά λύση δεν βρέθηκε παρόλο που βρήκα και αλλους χρήστες με ακριβώς το ίδιο θέμα.

Αυτή την φορά όμως στάθηκα τυχερός και πρόλαβα να το τραβήξω βίντεο με το κινητό μου.

 

Αυτό λοιπόν που συμβαίνει είναι οτι ενώ τραβάω βίντεο ξαφνικά σταματάει και γυρίζει σε photo mode και μετα ξανα σε video mode αρκετές φορές και για ακαθόριστο χρονικο διάστημα. Αυτό μπορεί να συμβεί είτε οταν κάνω εγγραφή είτε οταν ειναι σε idle κατάσταση.Οταν συμβει κατά την διάρκει της εγγραφής τότε σταματάει. Ουσιαστικά είναι σαν να γυριζω το dial mode δεξια και αριστερά συνεχώς. Με την μόνη διαφορά ότι η ροδέλα ειναι κλειδωμένη και δεν την αγγίζω καν.

Το πρόβλημα αυτο μπορεί να συμβεί σε τελείως τυχαίες στιγμές και δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να το αναπαράξω. Για παραδειγμα, μπορεί να πάω σε 4-5 γάμους και να μην το κάνει. Μπορεί όμως να πάω σε μια δουλειά και να το κανει 3-4 φόρες καθόλη την διάρκεια της μέρας. Κάθε συνάδελφος εδω πιστέυω μπορει να καταλάβει πόσο ψυχοφθόρο και στρεσογόνο είναι οταν συμβαίνει κατα την διάρκεια ενός γάμου. Δεν ξέρω ποτε θα συμβει και πόσο θα κρατήσει!

Κάπου εδώ θέλω να επισυμάνω ότι μαζί με την αγορά της κάμερας πηρα και μια 5ετή επέκταση εγγύησης που καλύπτει επισκευή ή αντικατάσταση της μηχάνης ακόμα και απο ατύχημα(!) Κρατήστε το αυτο...

Επισκέφτηκα λοιπον τον Cometron τον περασμένο Σεπτέμβριο και τους άφησα περίπου μια εβδομάδα την μηχανή για πλήρη έλεγχο.

Αφου λοιπόν την τσεκάρανε μου είπαν οτι η μηχανή δουλεύει μια χαρά και δεν παρατήρησαν τίποτα περίεργο. Έτσι λοιπόν, μου είπαν οτι αφου δεν μπόρεσαν να αναπαράξουν το πρόβλημα, δεν μπορούν να την στείλουν στο κεντρικό service στην Πολωνία. Η αλήθεια είναι οτι αυτό μου ακούγεται λογικό, αλλά απο την άλλη είμαι επαγγελματίας που έδωσα μια μικρή περιουσία για ένα ελαττωματικό προιόν και δεν υπάρχει καμία υποστήριξη. Νιώθω τελείως ξεκρέμαστος... Κάπου εδω επανερχομαι στο θέμα της εγγύησης. Θα μπορούσα λοιπον να πεταξω τη κάμερα μεσα στην θάλασσα ώστε να καταστραφει παντελώς και να ζητήσω την άμεση αντικατάσταση της. Δυστυχώς δειλίαζω και δεν μου πάει η καρδιά να το κάνω! 

Τώρα λοιπόν έχω αυτό το βίντεο που τραβηξα με το κινητό μου και θεωρώ πως είναι αρκετά τρανταχτή απόδειξη του προβλήματος που αντιμετωπίζω. Δυστυχώς έμαθα ότι η Cometron έχει πλεον κλείσει και θα πρεπει να απευθυνθώ σε κάποιο αλλό εξουσιοδοτημένο service, με την ελπίδα οτι θα δεχτούν να στείλουν την κάμερα για επισκευή ή αντικατάσταση.

Θεωρείτε πως μπορούν να αμφισβητήσουν την αξιοπιστία του βίντεο?

Έχει κανείς αλλος αντιμετωπίσει το ίδιο ή παρόμοιο πρόβλημα και πως το έλυσε?

Αν τελικά δεν βγάλω άκρη με το service, τι μου προτείνετε να κάνω?

Τέλος θέλω να επισυμάνω τα εξής:

Το πρόβλημα εμφανίζεται με διαφορετικές μπαταρίες (ολες original sony), διαφορετικούς φακούς (sony, sigma , samyang), καθώς και με διαφορετικές sd cards (sandisk, sony)

Όπως καταλαβαίνετε έχω δοκιμάσει οτι περνάει απο το χέρι μου ωστε να καταλάβω που οφείλεται αλλά μάταια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, ggkas είπε

Καλησπέρα σε όλους!!

Αντιμετωπίζω ένα θέμα με την μηχανή μου τα τελευταία 2 χρονιά. Σχεδόν απο την πρωτη στιγμή που την αγόρασα.

Έχω ανεβάσει το πρόβλημα σε πολλα forums εξηγώντας κάθε φορά όσο πιο αναλυτικά μπορούσα την φύση του προβλήματος αλλά λύση δεν βρέθηκε παρόλο που βρήκα και αλλους χρήστες με ακριβώς το ίδιο θέμα.

Αυτή την φορά όμως στάθηκα τυχερός και πρόλαβα να το τραβήξω βίντεο με το κινητό μου.

 

Αυτό λοιπόν που συμβαίνει είναι οτι ενώ τραβάω βίντεο ξαφνικά σταματάει και γυρίζει σε photo mode και μετα ξανα σε video mode αρκετές φορές και για ακαθόριστο χρονικο διάστημα. Αυτό μπορεί να συμβεί είτε οταν κάνω εγγραφή είτε οταν ειναι σε idle κατάσταση.Οταν συμβει κατά την διάρκει της εγγραφής τότε σταματάει. Ουσιαστικά είναι σαν να γυριζω το dial mode δεξια και αριστερά συνεχώς. Με την μόνη διαφορά ότι η ροδέλα ειναι κλειδωμένη και δεν την αγγίζω καν.

Το πρόβλημα αυτο μπορεί να συμβεί σε τελείως τυχαίες στιγμές και δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να το αναπαράξω. Για παραδειγμα, μπορεί να πάω σε 4-5 γάμους και να μην το κάνει. Μπορεί όμως να πάω σε μια δουλειά και να το κανει 3-4 φόρες καθόλη την διάρκεια της μέρας. Κάθε συνάδελφος εδω πιστέυω μπορει να καταλάβει πόσο ψυχοφθόρο και στρεσογόνο είναι οταν συμβαίνει κατα την διάρκεια ενός γάμου. Δεν ξέρω ποτε θα συμβει και πόσο θα κρατήσει!

Κάπου εδώ θέλω να επισυμάνω ότι μαζί με την αγορά της κάμερας πηρα και μια 5ετή επέκταση εγγύησης που καλύπτει επισκευή ή αντικατάσταση της μηχάνης ακόμα και απο ατύχημα(!) Κρατήστε το αυτο...

Επισκέφτηκα λοιπον τον Cometron τον περασμένο Σεπτέμβριο και τους άφησα περίπου μια εβδομάδα την μηχανή για πλήρη έλεγχο.

Αφου λοιπόν την τσεκάρανε μου είπαν οτι η μηχανή δουλεύει μια χαρά και δεν παρατήρησαν τίποτα περίεργο. Έτσι λοιπόν, μου είπαν οτι αφου δεν μπόρεσαν να αναπαράξουν το πρόβλημα, δεν μπορούν να την στείλουν στο κεντρικό service στην Πολωνία. Η αλήθεια είναι οτι αυτό μου ακούγεται λογικό, αλλά απο την άλλη είμαι επαγγελματίας που έδωσα μια μικρή περιουσία για ένα ελαττωματικό προιόν και δεν υπάρχει καμία υποστήριξη. Νιώθω τελείως ξεκρέμαστος... Κάπου εδω επανερχομαι στο θέμα της εγγύησης. Θα μπορούσα λοιπον να πεταξω τη κάμερα μεσα στην θάλασσα ώστε να καταστραφει παντελώς και να ζητήσω την άμεση αντικατάσταση της. Δυστυχώς δειλίαζω και δεν μου πάει η καρδιά να το κάνω! 

Τώρα λοιπόν έχω αυτό το βίντεο που τραβηξα με το κινητό μου και θεωρώ πως είναι αρκετά τρανταχτή απόδειξη του προβλήματος που αντιμετωπίζω. Δυστυχώς έμαθα ότι η Cometron έχει πλεον κλείσει και θα πρεπει να απευθυνθώ σε κάποιο αλλό εξουσιοδοτημένο service, με την ελπίδα οτι θα δεχτούν να στείλουν την κάμερα για επισκευή ή αντικατάσταση.

Θεωρείτε πως μπορούν να αμφισβητήσουν την αξιοπιστία του βίντεο?

Έχει κανείς αλλος αντιμετωπίσει το ίδιο ή παρόμοιο πρόβλημα και πως το έλυσε?

Αν τελικά δεν βγάλω άκρη με το service, τι μου προτείνετε να κάνω?

Τέλος θέλω να επισυμάνω τα εξής:

Το πρόβλημα εμφανίζεται με διαφορετικές μπαταρίες (ολες original sony), διαφορετικούς φακούς (sony, sigma , samyang), καθώς και με διαφορετικές sd cards (sandisk, sony)

Όπως καταλαβαίνετε έχω δοκιμάσει οτι περνάει απο το χέρι μου ωστε να καταλάβω που οφείλεται αλλά μάταια...

      Το έχω ζήσει με την εταιρεία , με άλλη συσκευή ......... μία λύση θα ήταν να την βάλεις σε διαδικασία αναβάθμισης firmware ( αν υπάρχει νεότερο ) έχοντας την μπαταρία στο τελείωμα ώστε να μείνει από ρεύμα πάνω στην αναβάθμιση και να μπλοκάρει . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλώς ή κακώς η κάμερα παρόλο το πρόβλημα που έχει, λειτουργεί κανονικά και με αυτή ζώ. Δεν μου είναι εύκολο να την καταστρέψω καθώς θα μείνω χωρίς εξοπλισμό και η σεζόν μόλις ξεκίνησε. Επίσης, αν μπω στην διαδικασία να την καταστρέψω, θα πρέπει η ζημιά να είναι ανεπανόρθωτη γιατί σε περιπτωση που την επισκευάσουν, θα μου την δώσουν πίσω και θα έχει πάλι το ίδιο πρόβλημα. 

Επεξ/σία από ggkas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, ggkas said:

Καλώς ή κακώς η κάμερα παρόλο το πρόβλημα που έχει, λειτουργεί κανονικά και με αυτή ζώ. Δεν μου είναι εύκολο να την καταστρέψω καθώς θα μείνω χωρίς εξοπλισμό και η σεζόν μόλις ξεκίνησε. Επίσης, αν μπω στην διαδικασία να την καταστρέψω, θα πρέπει η ζημιά να είναι ανεπανόρθωτη γιατί σε περιπτωση που την επισκευάσουν, θα μου την δώσουν πίσω και θα έχει πάλι το ίδιο πρόβλημα. 

Μπορεις επισης να την πουλησεις αναφεροντας το προβλημα με την καταλληλη τιμη και να παρεις αλλη.

Η να το κυνηγήσεις με την εγγύηση

Εγω ειμαι πχ ερασιτεχνης, ουτε βιντεο τραβαω, ανετα την αγοραζα στην σωστη τιμη

 

Επεξ/σία από alx301
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, alx301 είπε

Μπορεις επισης να την πουλησεις αναφεροντας το προβλημα με την καταλληλη τιμη και να παρεις αλλη.

Η να το κυνηγήσεις με την εγγύηση

Εγω ειμαι πχ ερασιτεχνης, ουτε βιντεο τραβαω, ανετα την αγοραζα στην σωστη τιμη

 

Σωστό και τίμιο. Ωστόσο, το συγκεκριμένο μοντέλο θεωρητικά προορίζεται για χρήση κυρίως βίντεο οπότε ίσως είναι πιο δύσκολη μια τέτοια πώληση. Δε χάνει κάτι βέβαια να το δοκιμάσει σαν ύσταση λύση. 

Προς τον OP :  εξάντλησε το όσο μπορείς με την εγγύηση. Μπορείς να δοκιμάσεις να επικοινωνήσεις με την ευρωπαϊκή Sony εξηγώντας αναλυτικά όπως τα είπες και εδώ, μαζί με το βίντεο παραπάνω. Ίσως βγάλεις άκρη. Μου ακούγεται αρκετά αγχωτικό εφόσον τη χρησιμοποιείς επαγγελματικά. 

Έχεις δοκιμάσει να ρωτήσεις σε κάποιο από τα Sony Centre (Γλυφάδα - Περιστέρι - Golden Hall) ; 

Επίσης στο Sony Service Centre στην Κολοκοτρώνη 62 ;

Επεξ/σία από pifilos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, ggkas είπε

Καλώς ή κακώς η κάμερα παρόλο το πρόβλημα που έχει, λειτουργεί κανονικά και με αυτή ζώ. Δεν μου είναι εύκολο να την καταστρέψω καθώς θα μείνω χωρίς εξοπλισμό και η σεζόν μόλις ξεκίνησε. Επίσης, αν μπω στην διαδικασία να την καταστρέψω, θα πρέπει η ζημιά να είναι ανεπανόρθωτη γιατί σε περιπτωση που την επισκευάσουν, θα μου την δώσουν πίσω και θα έχει πάλι το ίδιο πρόβλημα. 

    Δεν θα καταστραφεί η κάμερα , το λογισμικό της θα κρασάρει . Θα γίνει εκ νέου φόρτωση στην επίσημη αντιπροσωπεία . Ίσως αυτό λύσει το πρόβλημα . 

    Αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για επαγγελματική χρήση όπου δεν υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνου , όμως και το επίσημο service να δεχθεί το πρόβλημα πάλι θα χρειαστεί χρόνος για την αποκατάσταση . 

   Αν κάποιος αισθητήρας η μέρος του λογισμικού είναι υπεύθυνα για το ζήτημα αυτό δεν πρόκειται να λυθεί σε λιγότερο από εβδομάδα . 

30 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Δεν θα καταστραφεί η κάμερα , το λογισμικό της θα κρασάρει . Θα γίνει εκ νέου φόρτωση στην επίσημη αντιπροσωπεία . Ίσως αυτό λύσει το πρόβλημα . 

    Αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για επαγγελματικό χρήση όπου δεν υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνου , όμως και το επίσημο service να δεχθεί το πρόβλημα πάλι θα χρειαστεί χρόνος για την αποκατάσταση . 

   Αν κάποιος αισθητήρας η μέρος του λογισμικού είναι υπεύθυνα για το ζήτημα αυτό δεν πρόκειται να λυθεί σε λιγότερο από εβδομάδα . 

https://www.dpreview.com/forums/thread/4650375

    Μοιάζει σαν να είναι δικό σου το post ?

3 ώρες πριν, pifilos είπε

Σωστό και τίμιο. Ωστόσο, το συγκεκριμένο μοντέλο θεωρητικά προορίζεται για χρήση κυρίως βίντεο οπότε ίσως είναι πιο δύσκολη μια τέτοια πώληση. Δε χάνει κάτι βέβαια να το δοκιμάσει σαν ύσταση λύση. 

Προς τον OP :  εξάντλησε το όσο μπορείς με την εγγύηση. Μπορείς να δοκιμάσεις να επικοινωνήσεις με την ευρωπαϊκή Sony εξηγώντας αναλυτικά όπως τα είπες και εδώ, μαζί με το βίντεο παραπάνω. Ίσως βγάλεις άκρη. Μου ακούγεται αρκετά αγχωτικό εφόσον τη χρησιμοποιείς επαγγελματικά. 

Έχεις δοκιμάσει να ρωτήσεις σε κάποιο από τα Sony Centre (Γλυφάδα - Περιστέρι - Golden Hall) ; 

Επίσης στο Sony Service Centre στην Κολοκοτρώνη 62 ;

    Απ' όπου και να πάς για να γράψεις στην Sony Ιαπωνίας , η σελίδα θα σε οδηγήσει πίσω στο Ευρωπαϊκό κομμάτι και μάλιστα στην εδώ αντιπροσωπεία . Κάποιος εδώ μέσα μου είχε βρεί ένα απευθείας λινκ για την Ιαπωνία , όπου είχα απευθυνθεί χωρίς να πάρω ποτέ απάντηση . 

   Παρόλαυτα επικοινώνησα με τον εδώ υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος , ο οποίος αν και πολύ ευγενικός και υπομονετικός δεν βρήκε λύση στο πρόβλημα μου , το οποίο εμφανίστηκε μετά από αναβάθμιση λογισμικού . Η πρόταση μου για downgrade στο λογισμικό δεν πέρασε . 

    Το τι μπορεί να δημιουργεί το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αποκαλυφθεί , ακόμη μπορεί να πρόκειται και για λίγα κομμάτια της σειράς που το εμφανίζουν . 

   Η επέκταση της εγγύησης δεν βοηθάει πάντα , διότι στους τυποποιημένους ελέγχους που γίνονται δεν εμφανίζεται το ζήτημα , όπως δεν εμφανιζόταν και σε μένα η τουλάχιστον ήταν αδύνατον να μάθω αν έτσι γινόταν όντως η το έπνιγαν κι' από την στιγμή που έλεγαν ότι δεν υπάρχει κατ' αυτούς πρόβλημα δεν υπήρχε και λόγος για αντικατάσταση η οποία με τη σειρά της θα ήταν εφικτή μόνο αν υπήρχε το μοντέλο στην κυκλοφορία για να αντικατασταθεί με όμοιο καινούργιο . 

   Πρότεινα το κρασάρισμα , διότι θα αναγκάσει την εκ νέου φόρτωση του λογισμικού , αν βέβαια γίνεται κάτι τέτοιο , όχι με την λογική να καταστραφεί το σώμα , αλλά μήπως με αυτό το βήμα είτε διορθωθεί το πρόβλημα , είτε αποκαλυφθεί ότι δεν έφταιγε το λογισμικό τελικά . 

   Η όλη διαδικασία και επικοινωνία είναι επίπονη και χρονοβόρα και το γνωρίζω από πρώτο χέρι αφού οδηγήθηκε καινούργια συσκευή 7 φορές στην επίσημη αντιπροσωπεία και στην εδώ που βρίσκομαι .

   

Επεξ/σία από babisskg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, pifilos είπε

Σωστό και τίμιο. Ωστόσο, το συγκεκριμένο μοντέλο θεωρητικά προορίζεται για χρήση κυρίως βίντεο οπότε ίσως είναι πιο δύσκολη μια τέτοια πώληση. Δε χάνει κάτι βέβαια να το δοκιμάσει σαν ύσταση λύση. 

Προς τον OP :  εξάντλησε το όσο μπορείς με την εγγύηση. Μπορείς να δοκιμάσεις να επικοινωνήσεις με την ευρωπαϊκή Sony εξηγώντας αναλυτικά όπως τα είπες και εδώ, μαζί με το βίντεο παραπάνω. Ίσως βγάλεις άκρη. Μου ακούγεται αρκετά αγχωτικό εφόσον τη χρησιμοποιείς επαγγελματικά. 

Έχεις δοκιμάσει να ρωτήσεις σε κάποιο από τα Sony Centre (Γλυφάδα - Περιστέρι - Golden Hall) ; 

Επίσης στο Sony Service Centre στην Κολοκοτρώνη 62 ;

Χθές έμαθα για το service στη Κολοκοτρωνη 62. Ηταν ομως κλειστά. Θα τους καλέσω αυριο πρωι πρωι με την ελπίδα οτι θα είναι πιο εξηπηρετικοί απο την Cometron.

6 ώρες πριν, babisskg είπε

    Δεν θα καταστραφεί η κάμερα , το λογισμικό της θα κρασάρει . Θα γίνει εκ νέου φόρτωση στην επίσημη αντιπροσωπεία . Ίσως αυτό λύσει το πρόβλημα . 

    Αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για επαγγελματική χρήση όπου δεν υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνου , όμως και το επίσημο service να δεχθεί το πρόβλημα πάλι θα χρειαστεί χρόνος για την αποκατάσταση . 

   Αν κάποιος αισθητήρας η μέρος του λογισμικού είναι υπεύθυνα για το ζήτημα αυτό δεν πρόκειται να λυθεί σε λιγότερο από εβδομάδα . 

https://www.dpreview.com/forums/thread/4650375

    Μοιάζει σαν να είναι δικό σου το post ?

    Απ' όπου και να πάς για να γράψεις στην Sony Ιαπωνίας , η σελίδα θα σε οδηγήσει πίσω στο Ευρωπαϊκό κομμάτι και μάλιστα στην εδώ αντιπροσωπεία . Κάποιος εδώ μέσα μου είχε βρεί ένα απευθείας λινκ για την Ιαπωνία , όπου είχα απευθυνθεί χωρίς να πάρω ποτέ απάντηση . 

   Παρόλαυτα επικοινώνησα με τον εδώ υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος , ο οποίος αν και πολύ ευγενικός και υπομονετικός δεν βρήκε λύση στο πρόβλημα μου , το οποίο εμφανίστηκε μετά από αναβάθμιση λογισμικού . Η πρόταση μου για downgrade στο λογισμικό δεν πέρασε . 

    Το τι μπορεί να δημιουργεί το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αποκαλυφθεί , ακόμη μπορεί να πρόκειται και για λίγα κομμάτια της σειράς που το εμφανίζουν . 

   Η επέκταση της εγγύησης δεν βοηθάει πάντα , διότι στους τυποποιημένους ελέγχους που γίνονται δεν εμφανίζεται το ζήτημα , όπως δεν εμφανιζόταν και σε μένα η τουλάχιστον ήταν αδύνατον να μάθω αν έτσι γινόταν όντως η το έπνιγαν κι' από την στιγμή που έλεγαν ότι δεν υπάρχει κατ' αυτούς πρόβλημα δεν υπήρχε και λόγος για αντικατάσταση η οποία με τη σειρά της θα ήταν εφικτή μόνο αν υπήρχε το μοντέλο στην κυκλοφορία για να αντικατασταθεί με όμοιο καινούργιο . 

   Πρότεινα το κρασάρισμα , διότι θα αναγκάσει την εκ νέου φόρτωση του λογισμικού , αν βέβαια γίνεται κάτι τέτοιο , όχι με την λογική να καταστραφεί το σώμα , αλλά μήπως με αυτό το βήμα είτε διορθωθεί το πρόβλημα , είτε αποκαλυφθεί ότι δεν έφταιγε το λογισμικό τελικά . 

   Η όλη διαδικασία και επικοινωνία είναι επίπονη και χρονοβόρα και το γνωρίζω από πρώτο χέρι αφού οδηγήθηκε καινούργια συσκευή 7 φορές στην επίσημη αντιπροσωπεία και στην εδώ που βρίσκομαι .

   

https://www.dpreview.com/forums/thread/4650375

Δεν ειναι δικό μου το post αλλά έχω γράψει και εγω εκεί μιας και εχω ακριβώς το ίδιο προβλημα. Κανένας απο τους χρηστες με το ιδιο πρόβλημα που βρήκα δεν κατάφερε να βγάλει ακρη. Ολοι έχουν παρει την ίδια απάντηση απο την Sony. 

Δεν έχω προβλημα να μείνω χωρις εξοπλισμό για 1-2 εβδομαδες μέχρι να επισκευαστεί ο δικός μου. Στην χειρότερη θα νοικιάσω μια κάμερα για αυτό το διάστημα.

Ο φόβος μου ειναι οτι αν χαλάσω την κάμερα σκόπιμα και δεν δεχτουν να τη επιδιορθώσουν για τον χ  ψ  λόγο, τοτε θα μείνω χωρις εξοπλισμό επ ' αοριστο.

Παραθέτω και το συμβόλαιο της εγγύησης με κάλυψη ατυχούς χρήσης.

image.png.d1d72005e33320c49f6a6f565a970167.png

image.png.8c0364070837ac5be80a30265a2ef957.png

image.png.e216f0e5898a05f912853833b2e9d2c1.png

image.png.de3ea16736cb92643765d539db71106d.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, ggkas είπε

Χθές έμαθα για το service στη Κολοκοτρωνη 62. Ηταν ομως κλειστά. Θα τους καλέσω αυριο πρωι πρωι με την ελπίδα οτι θα είναι πιο εξηπηρετικοί απο την Cometron.

https://www.dpreview.com/forums/thread/4650375

Δεν ειναι δικό μου το post αλλά έχω γράψει και εγω εκεί μιας και εχω ακριβώς το ίδιο προβλημα. Κανένας απο τους χρηστες με το ιδιο πρόβλημα που βρήκα δεν κατάφερε να βγάλει ακρη. Ολοι έχουν παρει την ίδια απάντηση απο την Sony. 

Δεν έχω προβλημα να μείνω χωρις εξοπλισμό για 1-2 εβδομαδες μέχρι να επισκευαστεί ο δικός μου. Στην χειρότερη θα νοικιάσω μια κάμερα για αυτό το διάστημα.

Ο φόβος μου ειναι οτι αν χαλάσω την κάμερα σκόπιμα και δεν δεχτουν να τη επιδιορθώσουν για τον χ  ψ  λόγο, τοτε θα μείνω χωρις εξοπλισμό επ ' αοριστο.

Παραθέτω και το συμβόλαιο της εγγύησης με κάλυψη ατυχούς χρήσης.

image.png.d1d72005e33320c49f6a6f565a970167.png

image.png.8c0364070837ac5be80a30265a2ef957.png

image.png.e216f0e5898a05f912853833b2e9d2c1.png

image.png.de3ea16736cb92643765d539db71106d.png

     Φίλτατε , έχω περάσει από αυτή την περιπέτεια με την συγκεκριμένη εταιρεία  και πιστέψτε με , δεν θα το ευχόμουν ούτε στον χειρότερο εχθρό μου . 

   Έγραψα με επιφύλαξη την πρόταση για ηθελημένο κρασάρισμα του λογισμικού , διότι είναι κάτι που δεν είναι εμφανές από τι προήλθε , εφόσον κάποιος φυσικά βεβαιωθεί ότι η ζημιά είναι αναστρέψιμη .

   Στην περίπτωση που φταίει το λογισμικό ( κάποια αναβάθμιση ) δεν το αποδέχονται και επιστρέφουν την συσκευή με την βεβαίωση ότι λειτουργεί κανονικά . Εξήγησα ήδη πιο πάνω την επί 7 ...... επτά φορές περιπέτεια μου . 

  Ένα κακό σενάριο που ανέφερα , είναι πως πρόκειται για συγκεκριμένο αριθμό συσκευών του μοντέλου , το οποίο θα λουστούν ορισμένοι χρήστες αλλά όχι τόσοι πολλοί . 

  Θα ρωτήσω έναν φίλο που ζεί Αθήνα και ο οποίος οδήγησε μία βυθισμένη rx 100 σε κάποιο δεύτερο service ( όχι επίσημο ) με επιτυχία στην αποκατάσταση , ώστε να έχετε μία εναλλακτική έστω για να απευθυνθείτε μπας και ....... ρωτώντας πας και στην Πόλη . 

  Για να σας υποστηρίξω , σας λέω ότι παρά την περιπέτεια μου , ανάλογη της δικής σας , ίσως χειρότερη , έχω ξαναπαραγγείλει Sony και μάλιστα μεταχειρισμένη . 

  

   

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Φίλτατε , έχω περάσει από αυτή την περιπέτεια με την συγκεκριμένη εταιρεία  και πιστέψτε με , δεν θα το ευχόμουν ούτε στον χειρότερο εχθρό μου . 

   Έγραψα με επιφύλαξη την πρόταση για ηθελημένο κρασάρισμα του λογισμικού , διότι είναι κάτι που δεν είναι εμφανές από τι προήλθε , εφόσον κάποιος φυσικά βεβαιωθεί ότι η ζημιά είναι αναστρέψιμη .

   Στην περίπτωση που φταίει το λογισμικό ( κάποια αναβάθμιση ) δεν το αποδέχονται και επιστρέφουν την συσκευή με την βεβαίωση ότι λειτουργεί κανονικά . Εξήγησα ήδη πιο πάνω την επί 7 ...... επτά φορές περιπέτεια μου . 

  Ένα κακό σενάριο που ανέφερα , είναι πως πρόκειται για συγκεκριμένο αριθμό συσκευών του μοντέλου , το οποίο θα λουστούν ορισμένοι χρήστες αλλά όχι τόσοι πολλοί . 

  Θα ρωτήσω έναν φίλο που ζεί Αθήνα και ο οποίος οδήγησε μία βυθισμένη rx 100 σε κάποιο δεύτερο service ( όχι επίσημο ) με επιτυχία στην αποκατάσταση , ώστε να έχετε μία εναλλακτική έστω για να απευθυνθείτε μπας και ....... ρωτώντας πας και στην Πόλη . 

  Για να σας υποστηρίξω , σας λέω ότι παρά την περιπέτεια μου , ανάλογη της δικής σας , ίσως χειρότερη , έχω ξαναπαραγγείλει Sony και μάλιστα μεταχειρισμένη . 

  

   

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και τις απαντήσεις!

Αν ο φίλος απο την Αθηνα έχει κάποιο εναλλακτικό service υποψην του, θα ηθελα να το μάθω!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ggkas είπε

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και τις απαντήσεις!

Αν ο φίλος απο την Αθηνα έχει κάποιο εναλλακτικό service υποψην του, θα ηθελα να το μάθω!

     Του έγραψα ήδη ........ περιμένω απάντηση την οποία θα έχετε μέσω PM . Ας ευχηθούμε να βρεθεί λύση . Θα ρωτήσετε αρχικά αν ...... κόστη κλπ πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε κίνηση .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε φίλε μήπως με κάποιο upgrade του firmware ή downgrade, διορθωθεί το πρόβλημα ? Δεν ξέρω πως γίνονται σε μηχανές, αλλά διάβασα ότι γίνονται, οπότε δεν το ψάχνεις και έτσι ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, anarchy79 είπε

Βρε φίλε μήπως με κάποιο upgrade του firmware ή downgrade, διορθωθεί το πρόβλημα ? Δεν ξέρω πως γίνονται σε μηχανές, αλλά διάβασα ότι γίνονται, οπότε δεν το ψάχνεις και έτσι ?

To έχω δοκιμάσει ήδη... Θεωρώ πως ειναι θεμα hardware. Σαν να βραχυκυκλώνει κάπως το dial mode...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια A7III άκουσα για το ίδιο πρόβλημα, σταματάει σαν να γυρνάς το dial mode. Δοκίμασαν σε κάποιον ηλεκτρονικό με αέρα και σπρει επαφών χωρίς τύχη. Πήγε Θεσσαλονίκη και μετά Πολωνία χωρίς να βεβαιωθεί βλάβη και επέστρεψε πίσω. Μετά την επιστροφή δεν παρουσίασε ακόμα το πρόβλημα περιμένουν....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...