Προς το περιεχόμενο

Η Meta ανακοινώνει το Quest 3 VR headset με τιμή $499,99


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 2/6/2023 στις 10:54 ΠΜ, duende είπε

υπαρχει κανενα σοβαρο library για vr, περα απο της sony?..

Το Quest Library Στο headset Εχει παρα πολα παιχνιδια , αλλα και προγραμματα δημιουργίας , εχει Youtube neflix disney  , Εχει να βαλεις περιοχη που θα δεις την ταινια σου , εχει υλικο για γυμναστικη , εχει puzzle , Εχει και πολυ σαβουρα οπως ολα τα Library , Επισης με το Quest Εκτος απο το Library της υπαρχει και το Library του Steam VR , + το Library του Oculus PC ( εχει αλλα παιχνιδια το Onboard quest library και αλλα το Oculus PC store )  Μαλιστα ορισμενα παιχνιδια  πχ το Darth Vader  οταν το αγορασεις στο Quest Library Και το παιξεις απο το quest 2 , μπορεις να το κανεις εγκατασταση στο PC απο το Oculus store στο φαινεται αγορασμενο και εκει , ειναι μεγαλυτερο μεγεθος καλυτερα γραφικα και το τρεχει το PC Σου δεν τρως μπαταρια στο quest και ουτε ζεστενεται ... Εγω οτι εχω αγορασει στο Quest Store τα εχω σβησει απο το  Quest 2 και τα εχω περασει στο Oculus PC store Στο PC Και τα τρεχω απο εκει Wireless  .

Οποτε προσωπικα και το ποιο δυνατο Chipset Στο κοσμο να βαλουν  στο quest 3 δεν με απασχολει διοτι με 1.000mbps streaming via ethernet εισαι μια χαρα να παιζεις οτι θες απο PC ,  ακομα και netflix , Disney το κανω Stream απο PC στο headset  ουτε να παρει μπρος ο ανεμιστηρας ουτε να χαλαει μπαταρια . 

Ps. Το Sony VR Library αν πατησεις να δεις  στο Site τους , το 80% ειναι παιχνιδια που υπηρχαν απο πριν στο Quest + Steam Store ...  

Στις 1/6/2023 στις 10:40 ΜΜ, MetaTech είπε

Sub VR , μόνο όραση και ακοή και δωρεάν πονοκέφαλος με λίγο αστιγματισμό και ανταύγειες ημικρανίας. Ξέχασα το αυχενικό!

Πιστευω πως το VR παραμένει προιον hype, κάτι σαν το 3d cinema που το σερβίρουν microwave style κάθε δεκαετία μπας και γίνει trend. Θυμάμαι εξώφυλλο Pixel ή User με το VR της εποχής, το χρήστη να φοράει μία τηλεόραση στο κέφαλι!

Καλά αυχενικά!   

Και εγω θυμαμαι το Hype που ηταν υπερβολικο και ολοι ελεγαν οτι θα αντικαταστησει τις Οθονες μας και τις TV μας και μετα απο τοσα χρονια στο VR θα πω οτι το VR ειναι ενα αξεσουαρ οπως πχ μια τιμονιερα σε ενα Racing παιχνιδι , σε καποιους θα αρεσει και θα τους παει αλλου το Imersion Και σε καποιους θα τους κουρασει ολος αυτος ο μπελας .

Το VR ειναι απιστευτο σε αρκετα και πολυ κακο σε αλλα , ναι ζαλιζει ορισμενους ειναι γεγονος , ακομα και εμενα αναλογα το παιχνιδι , πχ αν βαλω με αεροπλανα στα 10-20 λεπτα δεν αντεχω, αν βαλω ομως puzzle games οπως το The last Clock μπορει να κατσω 4 ωρες ανετα . 

Επισης οσοι εχουν θεμα με τα ματια τους σιγουρα θα ειναι δυσκολο , και το αυχενικο επισης ισχυει αν δεν υπαρχει το Elite Strap να μοιραζει το βαρος , αλλα οκ και αυτο σχετικο ειναι διοτι αυχενικο εχουν και το 50% που δουλευουν σε γραφειο σε Flat οθονες ... Αν καποιος εχει μια ταση να ζαλιζεται η να βγαλει αυχενικο κτλ κτλ σιγουρα το VR Δεν ειναι για αυτον , η έστω αν το κανει να ειναι με μικρη χρηση .

Εγω παντος καταλαβαινω απολυτα και αυτους που τους αρεσει και αυτους που δεν το αντεχουν ουτε 2 λεπτα ,  Σε αυτους που δεν το αντεχουν ουτε 2 λεπτα τους βαζω να δουν  VR xxx  τα 2 λεπτα γινονται μιση ωρα και η ζαλαδα εξαφανιζεται δια μαγειας χαχαχαχα .... αστειευομαι :) 

23 λεπτά πριν, savakis είπε

Το quest δεν μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά με steam vr και oculus VR αν το συνδέσεις με το pc?

Το Quest 2 αν το συνδεσεις στο PC ητε με καλωδιο ητε Wireless αλλαζει το μενου του και εκει εχεις το Desktop του PC σου , απο το Desktop Λοιπον υπαρχει το Oculus Store Που αναγκαστηκα περνας για να συνδεθει με το PC και εχει δικο του Library , επισης εκει μπορεις να εχεις και το Steam VR library Που επισης ειναι διαφορετικο , σκεψου το σαν  3 διαφορετικα Library .

A) Αυτονομο Quest library ( με ορισμενα συμβατα games Στο Oculus Pc store)

Β) Oculus Pc store Library που αν εχεις αγορασει καποια games απο το αυτονομο  Quest store , μπορει να στα εμφανιζει και εκει , και εφοσον θα τρεχουν απο το PC Σου καποιοι DEVS Εχουν αλλη εκδοση με καλυτερα γραφικα κτλ κτλ ,

Γ) Steam VR παιχνιδια οπως Dirt Rally, Assetto, Half Life ALyx κτλ κτλ .

Να το πω ποιο απλα Οτι παιχνιδια τρεχουν αυτονομα απο το Quest Store που αποθηκευονται εκει  τρεχουν με το Onboard GPU , πχ εχεις αγορασει το  GUN GLUB VR , Vader Immortal, Beat Saber ? OK ??? αυτα λοιπον αν συνδεσεις το Quest Στο PC Θα ανοιξει το Oculus Store Στο PC και θα δεις στο PC library  το GUN CLUB VR , VAder Immortal αλλα ΟΧΙ το Beat Saber , Ο λογος ειναι οτι οι Devs στο Gun Club , Vader immortal σου δινουν το παιχνιδι και εκει να το τρεχεις απο την το PC Σου με καλυτερα Γραφικα χωρις να χαλας μπαταρια η να κουραζεις το Quest 2 , Το Beat Saber Ομως ΔΕΝ θα το δεις εκει διοτι οι Devs το εχουν κανει και αυτο Optimize Με καλυτερα γραφικα κτλ κτλ στο PC αλλα θελουν εξτρα λεφτα οποτε πρεπει να το Πληρωσεις 2 Φορες μια για το Standalone Και μια για το PC Oculus Sotre ....Μπερδεμα ε???

Με απλα λογια οτι Τρεχει απο Oculus PC store , Steam VR κανει Χρηση του PC και το headset Ειναι απλα μια Wireless Οθονη ,  απο εκει και περα το Onboard Store που ειναι Standalone Στο Headset κανει χρηση του onboard Headset gpu σαν αποτελεσμα χειρότερες επιδοσεις (σε σχεση με μια πχ 1660Super)  μεγαλυτερη καταναλωση  , και ακομα χειροτερα πολυ ζεστη , θουρβο απο τον ανεμιστηρα που εχει το headset και οι φακοι λογο ζεστης θαμπωνουν , το θετικο ομως ειναι οτι ειναι Portable για χρηση εκτος σπιτιου η για καποιον που δεν εχει PC.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 1/6/2023 στις 8:40 ΜΜ, MetaTech είπε

Sub VR , μόνο όραση και ακοή και δωρεάν πονοκέφαλος με λίγο αστιγματισμό και ανταύγειες ημικρανίας. Ξέχασα το αυχενικό!

Πιστευω πως το VR παραμένει προιον hype, κάτι σαν το 3d cinema που το σερβίρουν microwave style κάθε δεκαετία μπας και γίνει trend. Θυμάμαι εξώφυλλο Pixel ή User με το VR της εποχής, το χρήστη να φοράει μία τηλεόραση στο κέφαλι!

Καλά αυχενικά!   

Δεν ισχύει αυτό, απλά θέλει χρόνο για content. Υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες εδώ Αγγλία που δουλεύουν σε vr projects. Gaming είναι ένα μικρό κομμάτι, αλλά φαντάσου installation simulators, η χειρουργία ή οτιδήποτε. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, hariskap είπε

Δεν ισχύει αυτό, απλά θέλει χρόνο για content. Υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες εδώ Αγγλία που δουλεύουν σε vr projects. Gaming είναι ένα μικρό κομμάτι, αλλά φαντάσου installation simulators, η χειρουργία ή οτιδήποτε. 

Σεβαστή η άποψη σου αγαπητέ, όλο αυτό μέσα σε ένα πλαίσιο ανάπτυξης του πεδίου, που θα χρηματοδοτηθεί από τα κέρδη των εταιρειών από τις πωλήσεις headset κτλπ. Δυστυχώς όμως οι πωλήσεις το 2022 έπεσαν 20% (πηγή IDC) και αναμένεται να πέσει και άλλο το 2023, όντας ο "δολαριακός" κόσμος, Ευρώπης συμπεριλαμβανομένης εισέρχεται σε ύφεση. Σε περιβάλλον ύφεσης το πρώτο που πεθαίνει είναι το hype (βλέπε μετοχή Meta, venture capitals κ.α.). Επίσης διαβάζω ότι το content για VR βρίσκεται σε πτώση και αυτό ακούγεται φυσιολογικό καθώς θα πρέπει να υπάρχει και το ανάλογο ROI  όπως και για κάθε επένδυση. 

Τούτου λεχθέντος και καθώς η έπαρση για καινοτομίες, καλές μεν όχι αναγκαίες δε, θα καταλαγιάζει στην αγορά, δεν αναμένω αύξηση του content και της ποιότητας του αυτή τη δεκαετία. Αν επιβιώσει το VR ίσως πιάσει καλύτερα στον κόσμο που αναδύεται κατόπιν (4η βιομηχανική επανάσταση κτλπ) 

Θα σύμφωνήσω με το χρήστη που ονομάτησε το VR ως αξεσουαρ, εύστοχο!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, JohnMallios είπε

Το oculus quest 3 θα είναι ίδια τιμή και σε κάποιο μαγαζί στην Ελλάδα; Ή θα πρέπει να το αγοράσω μέσω amazon για να το πάρω 499?

amazon στην καλύτερη θα το πάρουμε 550-600ευρω, ελλάδα 700+ευρω

Επεξ/σία από xenofonlive
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/6/2023 στις 2:53 ΜΜ, MetaTech είπε

Σεβαστή η άποψη σου αγαπητέ, όλο αυτό μέσα σε ένα πλαίσιο ανάπτυξης του πεδίου, που θα χρηματοδοτηθεί από τα κέρδη των εταιρειών από τις πωλήσεις headset κτλπ. Δυστυχώς όμως οι πωλήσεις το 2022 έπεσαν 20% (πηγή IDC) και αναμένεται να πέσει και άλλο το 2023, όντας ο "δολαριακός" κόσμος, Ευρώπης συμπεριλαμβανομένης εισέρχεται σε ύφεση. Σε περιβάλλον ύφεσης το πρώτο που πεθαίνει είναι το hype (βλέπε μετοχή Meta, venture capitals κ.α.). Επίσης διαβάζω ότι το content για VR βρίσκεται σε πτώση και αυτό ακούγεται φυσιολογικό καθώς θα πρέπει να υπάρχει και το ανάλογο ROI  όπως και για κάθε επένδυση. 

Τούτου λεχθέντος και καθώς η έπαρση για καινοτομίες, καλές μεν όχι αναγκαίες δε, θα καταλαγιάζει στην αγορά, δεν αναμένω αύξηση του content και της ποιότητας του αυτή τη δεκαετία. Αν επιβιώσει το VR ίσως πιάσει καλύτερα στον κόσμο που αναδύεται κατόπιν (4η βιομηχανική επανάσταση κτλπ) 

Θα σύμφωνήσω με το χρήστη που ονομάτησε το VR ως αξεσουαρ, εύστοχο!

 

Απο την ιδια πηγη (IDC)
 

Αναφορά σε κείμενο

Smartphone Shipments Suffer the Largest-Ever Decline with 18.3% Drop in the Holiday Quarter and a 11.3% Decline in 2022, According to IDC Tracker

Αναφορά σε κείμενο

On the heels of a weaker than expected 2022, IDC has lowered the forecast for AR/VR headsets in 2023 with global shipments expected to reach 10.1M. Despite the reduction, total AR/VR headset shipments are expected to grow 14% in 2023 and growth will carry forward with a compound annual growth rate (CAGR) of 32.6% between 2023 – 2027.

Η υφεση του 2022 επηρεασε σχεδον ολες τις βιομηχανιες, ακομη και τα smartphones, οποτε καθολου παραξενο. Και οπως βλεπεις αναμενεται να ανακαμψουν.
Συμφωνω και εγω με τον φιλο που το χαρακτηρισε αξεσουαρ. Και οι τιμονιερες, τα graphics-tablets, οι 3D printers, κ.α. αξεσουαρ/περιφερειακα/συσκευες ειδικου σκοπου ειναι, γιατι να μιλαει καποιος για το αν θα "επιβιωσουν"; Δεν χρειαζεται κατι να ειναι mainstream για να ειναι πετυχημενο. Το οτι η meta θελει να το κανει mainstream και οραματιζεται να το φοραμε ολη μερα ειναι αλλο καπελο, και οπως εχω ξαναπει εδω μεσα, ειναι αυτο που του εχει δωσει κακη φημη (σχεδον αποκλειστικα απο οσους εχουν δει VR μονο σε φωτογραφια).
Επισης που ειδες οτι το content για VR ειναι σε πτωση; Ουτε καν. Καθε μερα καινουργιοι τιτλοι ανακοινωνονται και ηδη ειναι αρκετοι να ικανοποιησουν και τον πιο απαιτητικο. Ειπαμε, ειναι αξεσουαρ, δεν ειναι δυνατον να συγκρινει κανεις το library του με αυτο των PC και κονσολων.

Θα πω ακομη αυτο και κλεινω. Ειμαι στα 50 και ειμαι gamer απο τα 12 μου. Πριν καμια 10ετια σταματησα να απολαμβανω οτιδηποτε καινουργιο στο χωρο του gaming. Φαινεται να εκαψα αρκετα εγγεφαλικα κυτταρα 😋Εδω και μερικα χρονια ειμαι κατοχος VR και ειναι το μοναδικο πραγμα που μ'εκανε να νιωσω ξανα σαν 12χρονο που παιζει πρωτη φορα. Δεν υπερβαλλω, ειναι τοσο καλο!

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, immortalx είπε

Απο την ιδια πηγη (IDC)
 

Η υφεση του 2022 επηρεασε σχεδον ολες τις βιομηχανιες, ακομη και τα smartphones, οποτε καθολου παραξενο. Και οπως βλεπεις αναμενεται να ανακαμψουν.
Συμφωνω και εγω με τον φιλο που το χαρακτηρισε αξεσουαρ. Και οι τιμονιερες, τα graphics-tablets, οι 3D printers, κ.α. αξεσουαρ/περιφερειακα/συσκευες ειδικου σκοπου ειναι, γιατι να μιλαει καποιος για το αν θα "επιβιωσουν"; Δεν χρειαζεται κατι να ειναι mainstream για να ειναι πετυχημενο. Το οτι η meta θελει να το κανει mainstream και οραματιζεται να το φοραμε ολη μερα ειναι αλλο καπελο, και οπως εχω ξαναπει εδω μεσα, ειναι αυτο που του εχει δωσει κακη φημη (σχεδον αποκλειστικα απο οσους εχουν δει VR μονο σε φωτογραφια).
Επισης που ειδες οτι το content για VR ειναι σε πτωση; Ουτε καν. Καθε μερα καινουργιοι τιτλοι ανακοινωνονται και ηδη ειναι αρκετοι να ικανοποιησουν και τον πιο απαιτητικο. Ειπαμε, ειναι αξεσουαρ, δεν ειναι δυνατον να συγκρινει κανεις το library του με αυτο των PC και κονσολων.

Θα πω ακομη αυτο και κλεινω. Ειμαι στα 50 και ειμαι gamer απο τα 12 μου. Πριν καμια 10ετια σταματησα να απολαμβανω οτιδηποτε καινουργιο στο χωρο του gaming. Φαινεται να εκαψα αρκετα εγγεφαλικα κυτταρα 😋Εδω και μερικα χρονια ειμαι κατοχος VR και ειναι το μοναδικο πραγμα που μ'εκανε να νιωσω ξανα σαν 12χρονο που παιζει πρωτη φορα. Δεν υπερβαλλω, ειναι τοσο καλο!

Δεν θα διαφωνήσω, απλά η πρόβλεψη εντέχνως συμπεριλαμβάνει και το AR μέσα, το οποίο έχει κάποιο utility και ανέρχεται του VR με ανοδικό προς το παρόn trend line εν αντιθέσει του VR. Επίσης η πτώση του VR ήταν x2 φορές μεγαλύτερη των smartphones. Θυμίζω οτι μιλάμε για μία τεχνολογία που βρίσκεται σε κορεσμό καθώς πλεόν με τρεις και τέσσερις κάμερες στα καινουρια κινητά και δεν μπορούν να ενθουσιάζουν τους καταναλωτές. Άλλαξε και ο χρόνος χρήσης ενός κιν, από τα 3 χρόνια έχουμε πάει στα 5 πλεόν με τέτοιες τιμές.

Επι του πρακτέου το VR δεν είναι VR, καθώς ουσιαστικά μία οθόνη μπροστά στα μάτια σου βαζεις και για τις υπόλοιπες δράσεις έχεις χειριστήρια τύπου Nintendo switch με γυροσκόπεια. Το popularity του αξεσουαρ κρίνει και τα έσοδα και τις μελοντικές επενδύσεις θα έλεγα, οι πωλήσεις ωστοσο, δεν αναιρούν ότι μετρήσιμα ποσοστά το έχουν αγοράσει αλλά το χρησιμοποιούν ελάχιστα ως καθόλου.  

Ρεαλιστικά, η πραγματικότητα είναι η παρακάτω (πηγή roadtovr)

"Meta has sold nearly 20 million Quest headsets, but the company continues to struggle with keeping customer using VR"

Η μετοχή της Meta κατέρευσε με πτώση αν δεν κανω κάθος κοντά στο 70% και συνακόλουθα το αντίκτυπο στο VR ήταν το παρακάτω:

"Meta lost $13.7 billion on Reality Labs in 2022 after metaverse pivot"

Δεν διαφωνώ ότι μπορεί να αρέσει σε κάποιους και να είναι καινοτομία (ξαναξεσταμένη) προς το παρόν, απλά πιστεύω δεν ειναι η ωρα του ακόμα.

VR content: πτώση υπό την έννοια ότι  μικρότερες πωλήσεις = λιγότερα έσοδα που σημαίνει μικρότερες επενδύσεις και άρα λιγότερες νέες κυκλοφορίες συκγριτικά με 2022, 2021 κτλ.

Επεξ/σία από MetaTech
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, MetaTech είπε

Δεν θα διαφωνήσω, απλά η πρόβλεψη εντέχνως συμπεριλαμβάνει και το AR μέσα, το οποίο έχει κάποιο utility και ανέρχεται του VR με ανοδικό προς το παρόn trend line εν αντιθέσει του VR. Επίσης η πτώση του VR ήταν x2 φορές μεγαλύτερη των smartphones. Θυμίζω οτι μιλάμε για μία τεχνολογία που βρίσκεται σε κορεσμό καθώς πλεόν με τρεις και τέσσερις κάμερες στα καινουρια κινητά και δεν μπορούν να ενθουσιάζουν τους καταναλωτές. Άλλαξε και ο χρόνος χρήσης ενός κιν, από τα 3 χρόνια έχουμε πάει στα 5 πλεόν με τέτοιες τιμές.

Επι του πρακτέου το VR δεν είναι VR, καθώς ουσιαστικά μία οθόνη μπροστά στα μάτια σου βαζεις και για τις υπόλοιπες δράσεις έχεις χειριστήρια τύπου Nintendo switch με γυροσκόπεια. Το popularity του αξεσουαρ κρίνει και τα έσοδα και τις μελοντικές επενδύσεις θα έλεγα, οι πωλήσεις ωστοσο, δεν αναιρούν ότι μετρήσιμα ποσοστά το έχουν αγοράσει αλλά το χρησιμοποιούν ελάχιστα ως καθόλου.  

Ρεαλιστικά, η πραγματικότητα είναι η παρακάτω (πηγή roadtovr)

"Meta has sold nearly 20 million Quest headsets, but the company continues to struggle with keeping customer using VR"

Η μετοχή της Meta κατέρευσε με πτώση αν δεν κανω κάθος κοντά στο 70% και συνακόλουθα το αντίκτυπο στο VR ήταν το παρακάτω:

"Meta lost $13.7 billion on Reality Labs in 2022 after metaverse pivot"

Δεν διαφωνώ ότι μπορεί να αρέσει σε κάποιους και να είναι καινοτομία (ξαναξεσταμένη) προς το παρόν, απλά πιστεύω δεν ειναι η ωρα του ακόμα.

VR content: πτώση υπό την έννοια ότι  μικρότερες πωλήσεις = λιγότερα έσοδα που σημαίνει μικρότερες επενδύσεις και άρα λιγότερες νέες κυκλοφορίες συκγριτικά με 2022, 2021 κτλ.

Η πτωση της μετοχης της meta ειναι αντικτυπο αυτου που ανεφερα πριν. Ειναι η εταιρεια που (δυστυχως για εμας) οδηγει τις εξελιξεις στο VR και πιεσε αχρειαστα να την παρουσιασει ως την επομενη social πλατφορμα.
Η κακη φημη που εχει με το facebook οχι απλα δεν βοηθαει, αλλα εχει δημιουργησει αποστροφη (και οπως ειναι φανερο απο τα σχολια καθε φορα που εχουμε thread για VR), την ψευδη εντυπωση οτι ο κοσμος το αγοραζει μονο γι'αυτο!
Τι να πω, οτι καταφερανε να τους φυγει μεσα απο τα χερια τους ο John Carmack; Η το οτι ο Zuckerberg (απ τα πιο μισητα προσωπα στον πλανητη 😋) προσπαθει να κανει ο ιδιος τις παρουσιασεις, και καθε φορα που το κανει η μετοχη κανει ακομη μεγαλυτερη βουτια;
Για την πτωση Χ2 των πωλησεων VR σε σχεση με smartphones, δεν μπορει να υπαρξει συγκριση. Το ενα εναι απαραιτητο για ολους και το αλλο niche. Το μοναδικο κοινο ειναι οτι η πτωση εγινε το 2022 λογω της υφεσης. Τι αλλο υπαρχει να πουμε γι'αυτο;
Οσο για το εαν το VR ειναι απλα "μια οθονη με χειριστηρια τυπου Nintendo", με ολο το σεβασμο, αλλα ουτε καν πεφτεις κοντα. Υπαρχουν απειρες πληροφοριες για το πως δουλευει αν θες να μαθεις.
Και τελος για το οτι "δεν ειναι η ωρα του ακομα", τι παει να πει αυτο; Αν περιμενει κανεις να τα αγοραζουν σαν ζεστα ψωμια ισως ποτε να μην ερθει "η ωρα του". Προς το παρον καθε χρονο και καλυτερο γινεται, βγαινουν καινουργια headsets, μεχρι και η Apple μπαινει στο παιχνιδι, και το PSVR2 της Sony (σε αντιθεση με τις ψευδεις αναφορες) τα παει καλυτερα απ το πρωτο PSVR.
Και επιμενω για το content: που ειδες την πτωση; Εγω δεν προλαβαινω να παιξω αυτα που εχω και καθε μερα καινουργιοι τιτλοι ανακοινωνονται. Υπαρχει και σαβουρα βεβαια, οπως και στα PC/consoles, αλλα οι killer τιτλοι ειναι παραπανω απο αρκετοι.
Στο μονο που θα συμφωνησω μαζι σου ειναι στο οτι αγορα != χρηση. Ειναι γεγονος οτι δεν μπορει να σε κρατησει τοσο ευκολα να το χρησιμοποιεις οπως π.χ οταν παιζεις σε PC ή κονσολα. Σε αυτα μπορεις να παιξεις αμεσα και γρηγορα χωρις "προετοιμασια". Το VR ειναι πιο μπελαλιδικο, απαιτει καποιο χωρο και καποιους τους κουραζει η παρατεταμενη χρηση. Προσωπικα για το immersion που προσφερει θυσιαζω τα παραπανω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, immortalx είπε

Για την πτωση Χ2 των πωλησεων VR σε σχεση με smartphones, δεν μπορει να υπαρξει συγκριση. Το ενα εναι απαραιτητο για ολους και το αλλο niche. Το μοναδικο κοινο ειναι οτι η πτωση εγινε το 2022 λογω της υφεσης.

Ακριβώς αγαπητέ, το άλλο όντας niche έχει και τα οφέλη της έπαρσης λόγω δημοσιότητας (hype) που είχαν τα κινητά την περίοδο 2012-2014, απόδειξη οι χρήστες που το αγόρασαν αλλα το χρησιμοποιούν ελάχιστα. Όταν το hype καταλαγιάσει κάπου στο 2025-2026 τότε θα φανεί αν το πεδίο έχει όντως business value περαν του hype.

Στο ότι δεν είναι η ωρα του ακόμα, φιλικά θυμίζω ότι το VR είναι παλιό concept, έχει επανέλθει στην αγορά 2-3 φορές κατά το παρελθόν, καθε φορά με facelift την τεχνολογία της εποχής και απέτυχε σε όλες. Αυτή τη φορά έρχεται πιο ενισχυμένο από την αμιγώς hype εταιρεία Meta (βλεπε metaverse) ενθυλακώνοντας σημερινή τεχνολογία soc τσιπάκια με χαμηλά νανόμετρα κτλπ. Πάλι όμως πιστευω πως η ώρα του δεν ειναι ακόμα, ίσως στο επόμενο face lift απο το 2030+ !

18 λεπτά πριν, immortalx είπε

Οσο για το εαν το VR ειναι απλα "μια οθονη με χειριστηρια τυπου Nintendo", με ολο το σεβασμο, αλλα ουτε καν πεφτεις κοντα. Υπαρχουν απειρες πληροφοριες για το πως δουλευει αν θες να μαθεις.

Ας είναι, επι ουσίας VR δεν είναι, αξεσουαρ ναι.

19 λεπτά πριν, immortalx είπε

Και επιμενω για το content: που ειδες την πτωση; Εγω δεν προλαβαινω να παιξω αυτα που εχω και καθε μερα καινουργιοι τιτλοι ανακοινωνονται. Υπαρχει και σαβουρα βεβαια, οπως και στα PC/consoles, αλλα οι killer τιτλοι ειναι παραπανω απο αρκετοι.

 Τo βαρόμετρο εδώ δεν είναι το αν βλέπεις τίτλους ή το αν οι τίτλοι αυξάνονται εν το συνόλω, αλλά το αν οι τιτλοι του βγήκαν το 2023 θα είναι περισσότεροι του 2022 (αυτό εννοώ ως πτώση) και πάντα με ένδειξη τα AAA titles όχι τα 3 month go-to market projects. Επι της ουσίας τα χρήματα που δαπανήθηκαν για τίτλους ανα έτος (2022-2023 , εκτός πληθωρισμου φυσικα) , αυτός είναι ο δείκτης πτώσης και όχι ο αριθμος των τιτλων. 

25 λεπτά πριν, immortalx είπε

Στο μονο που θα συμφωνησω μαζι σου ειναι στο οτι αγορα != χρηση. Ειναι γεγονος οτι δεν μπορει να σε κρατησει τοσο ευκολα να το χρησιμοποιεις οπως π.χ οταν παιζεις σε PC ή κονσολα.

Απόδειξη ότι η τεχνολογία είναι προιον hype οπως ανεφερα στα αρxικά post. Κάποια concept έρχονται στην αγορά πριν την ώρα τους, είχα δεί μια έρευνα της gartner που έδειχνε τις τασεις, το hype και τα έτη που χρειάζονται κάποιες τεχνολογίες για να δώσουν value. To VR είναι μέσα στα αυτα, το metaverse δεν είναι καν προιόν μέτρησης, είναι απλά ενα buzzword και όλα αυτα από μία εταιρεία με έναν "Developer" για frontman και portfolio τις παρακμάζουσες καινοτομίες της προηγούμενης δεκαετίας (βλ. social media) και hyped concepts οπως το VR και το metaverse. Για αυτό το λόγο κατέρευσε η μετοχή της γιατί το portfolio της ήταν στενό και οι συνέργειες που έχτιζαν ηταν κατά πολλούς ανέφικτες.

27 λεπτά πριν, immortalx είπε

Η κακη φημη που εχει με το facebook οχι απλα δεν βοηθαει, αλλα εχει δημιουργησει αποστροφη (και οπως ειναι φανερο απο τα σχολια καθε φορα που εχουμε thread για VR), την ψευδη εντυπωση οτι ο κοσμος το αγοραζει μονο γι'αυτο!

H Meta βρίσκεται σε πτώση κατά κυριο λόγω του portfolio της και των επενδύσεών της (βλ. metaverse). Οπως και στο παιχνίδι των musical chairs, όταν η μουσική τελειώνει κάποιοι μένουν χωρίς καρέκλα. Στην ύφεση που έρχεται ,τα καναρίνια στο ορυχείο είναι εταιρείες σαν τη meta αγαπητε 😉

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, MetaTech είπε

Ακριβώς αγαπητέ, το άλλο όντας niche έχει και τα οφέλη της έπαρσης λόγω δημοσιότητας (hype) που είχαν τα κινητά την περίοδο 2012-2014, απόδειξη οι χρήστες που το αγόρασαν αλλα το χρησιμοποιούν ελάχιστα. Όταν το hype καταλαγιάσει κάπου στο 2025-2026 τότε θα φανεί αν το πεδίο έχει όντως business value περαν του hype.

Στο ότι δεν είναι η ωρα του ακόμα, φιλικά θυμίζω ότι το VR είναι παλιό concept, έχει επανέλθει στην αγορά 2-3 φορές κατά το παρελθόν, καθε φορά με facelift την τεχνολογία της εποχής και απέτυχε σε όλες. Αυτή τη φορά έρχεται πιο ενισχυμένο από την αμιγώς hype εταιρεία Meta (βλεπε metaverse) ενθυλακώνοντας σημερινή τεχνολογία soc τσιπάκια με χαμηλά νανόμετρα κτλπ. Πάλι όμως πιστευω πως η ώρα του δεν ειναι ακόμα, ίσως στο επόμενο face lift απο το 2030+ !

Ας είναι, επι ουσίας VR δεν είναι, αξεσουαρ ναι.

 Τo βαρόμετρο εδώ δεν είναι το αν βλέπεις τίτλους ή το αν οι τίτλοι αυξάνονται εν το συνόλω, αλλά το αν οι τιτλοι του βγήκαν το 2023 θα είναι περισσότεροι του 2022 (αυτό εννοώ ως πτώση) και πάντα με ένδειξη τα AAA titles όχι τα 3 month go-to market projects. Επι της ουσίας τα χρήματα που δαπανήθηκαν για τίτλους ανα έτος (2022-2023 , εκτός πληθωρισμου φυσικα) , αυτός είναι ο δείκτης πτώσης και όχι ο αριθμος των τιτλων. 

Απόδειξη ότι η τεχνολογία είναι προιον hype οπως ανεφερα στα αρxικά post. Κάποια concept έρχονται στην αγορά πριν την ώρα τους, είχα δεί μια έρευνα της gartner που έδειχνε τις τασεις, το hype και τα έτη που χρειάζονται κάποιες τεχνολογίες για να δώσουν value. To VR είναι μέσα στα αυτα, το metaverse δεν είναι καν προιόν μέτρησης, είναι απλά ενα buzzword και όλα αυτα από μία εταιρεία με έναν "Developer" για frontman και portfolio τις παρακμάζουσες καινοτομίες της προηγούμενης δεκαετίας (βλ. social media) και hyped concepts οπως το VR και το metaverse. Για αυτό το λόγο κατέρευσε η μετοχή της γιατί το portfolio της ήταν στενό και οι συνέργειες που έχτιζαν ηταν κατά πολλούς ανέφικτες.

H Meta βρίσκεται σε πτώση κατά κυριο λόγω του portfolio της και των επενδύσεών της (βλ. metaverse). Οπως και στο παιχνίδι των musical chairs, όταν η μουσική τελειώνει κάποιοι μένουν χωρίς καρέκλα. Στην ύφεση που έρχεται ,τα καναρίνια στο ορυχείο είναι εταιρείες σαν τη meta αγαπητε 😉

 

"Αγαπητε" δεν θα σου το χαλασω γιατι απλα δεν θελω να τρωω αλλο τον χρονο μου με καποιον που δεν εχει διαθεση να μαθει. Ειναι προφανες οτι δεν εισαι κατοχος και στοιχηματιζω οτι ουτε εχεις δει απο κοντα VR με αυτα που περιγραφεις.
Δεν ειναι κακο, αλλα δεν ειναι δυνατον να γραφεις ολοκληρες αραδες και αναλυσεις, ενω δηλωνεις οτι το VR ειναι "απλα μια οθονη με χειριστηρια Nintendo" 😊Δεν μπορω να το παρω στα σοβαρα!
Ας το ευχαριστηθουμε λοιπον οσοι το εχουμε και να βοηθαμε οσους θελουν να μαθουν 🤷‍♂️

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, immortalx είπε

"Αγαπητε" δεν θα σου το χαλασω γιατι απλα δεν θελω να τρωω αλλο τον χρονο μου με καποιον που δεν εχει διαθεση να μαθει. Ειναι προφανες οτι δεν εισαι κατοχος και στοιχηματιζω οτι ουτε εχεις δει απο κοντα VR με αυτα που περιγραφεις.
Δεν ειναι κακο, αλλα δεν ειναι δυνατον να γραφεις ολοκληρες αραδες και αναλυσεις, ενω δηλωνεις οτι το VR ειναι "απλα μια οθονη με χειριστηρια Nintendo" 😊Δεν μπορω να το παρω στα σοβαρα!
Ας το ευχαριστηθουμε λοιπον οσοι το εχουμε και να βοηθαμε οσους θελουν να μαθουν 🤷‍♂️

Απλοποίηση έκανα, σε πληροφορώ ό,τι το έχω δουλέψει και δεν αντεξα πάνω απο 30 λεπτά και δεν προκειται να το αγοράσω. Μηρυκάζεις τα ίδια σχόλια απο προηγουμενα post, το εκλαμβάνω ως έλειψη επιχειρηματων. Βαζεις και χιουμορ για να υποβαθμίσεις τα σχόλια του συναδέλφου χρήστη ως μη σοβαρα.

"Αραδες και αναλυσεις" ειναι αυτα που δε θέλεις να απαντήσεις ενώ απλόχερα μηρυκάζεις 1-2 γραμμες για να ενισχύσεις αυτο που έχεις προαποφασίσει. 

Εξασκώ το αναφαίρετο δικαιώμα μου να έχω αποψη όπως και δεχομαι όλων των υπολοίπων. Δε θα έλεγα ποτέ ότι καποιος που δεν δεχεται την αποψη μου "δεν εχει διάθεση να μαθει"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, MetaTech είπε

Απλοποίηση έκανα, σε πληροφορώ ό,τι το έχω δουλέψει και δεν αντεξα πάνω απο 30 λεπτά και δεν προκειται να το αγοράσω. Μηρυκάζεις τα ίδια σχόλια απο προηγουμενα post, το εκλαμβάνω ως έλειψη επιχειρηματων. Βαζεις και χιουμορ για να υποβαθμίσεις τα σχόλια του συναδέλφου χρήστη ως μη σοβαρα.

"Αραδες και αναλυσεις" ειναι αυτα που δε θέλεις να απαντήσεις ενώ απλόχερα μηρυκάζεις 1-2 γραμμες για να ενισχύσεις αυτο που έχεις προαποφασίσει. 

Εξασκώ το αναφαίρετο δικαιώμα μου να έχω αποψη όπως και δεχομαι όλων των υπολοίπων. Δε θα έλεγα ποτέ ότι καποιος που δεν δεχεται την αποψη μου "δεν εχει διάθεση να μαθει"

Ελλειψη επιχειρηματων; Περα απο χρηστης VR ασχολουμαι και ερασιτεχνικα με προγραμματισμο σε VR, ενω ο γιος μου εργαζεται και σε εταιρεια που αναπτυσσει VR εφαρμογες. Μεσω του τελευταιου εχω και μια εκ των εσω πληροφορηση για το τι επενδυσεις εχουν γινει και μαλιστα σε non-gaming τομεα.
Αν νομιζεις οτι δεν ειμαι σε θεση με τα παραπανω να γνωριζω κατι παραπανω απο εσενα, που "το δουλεψες 30 λεπτα", τοτε παω πασο.
Φυσικα και ειναι αναφαιρετο δικαιωμα σου, οπως ειναι και δικο μου να χανω καθε διαθεση να συμμετεχω σε συζητηση με καποιον που ειναι αρνητικα προκατειλημμενος, και κυριως με ελλειψη στοιχειωδων γνωσεων στο αντικειμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, immortalx είπε

Ελλειψη επιχειρηματων; Περα απο χρηστης VR ασχολουμαι και ερασιτεχνικα με προγραμματισμο σε VR, ενω ο γιος μου εργαζεται και σε εταιρεια που αναπτυσσει VR εφαρμογες. Μεσω του τελευταιου εχω και μια εκ των εσω πληροφορηση για το τι επενδυσεις εχουν γινει και μαλιστα σε non-gaming τομεα.
Αν νομιζεις οτι δεν ειμαι σε θεση με τα παραπανω να γνωριζω κατι παραπανω απο εσενα, που "το δουλεψες 30 λεπτα", τοτε παω πασο.
Φυσικα και ειναι αναφαιρετο δικαιωμα σου, οπως ειναι και δικο μου να χανω καθε διαθεση να συμμετεχω σε συζητηση με καποιον που ειναι αρνητικα προκατειλημμενος, και κυριως με ελλειψη στοιχειωδων γνωσεων στο αντικειμενο.

Το γεγονός και μονο που ασχολείσαι σε κάνει προκατειλημμένο προς την πλευρά του VR, ενώ εγω μιλάω ουδέτερα ως πιθανός αγοραστής με σκεπτικισμο και με επιχειρήματα που έχω παραθέσει ήδη, χωρίς φυσικά να προεκτείνω την ερασιτεχνική μου ιδιότητα και το επάγγελμα του γιου μου για να δωσω βάρος στα λεγόμενα μου. 

Επίσης ο προγραμματισμός είναι το τεχνικό μέρος ενός VR εικοσυστήματος και στεγανοποιημένο από το business (εκτός αν ενος ανδρος εταιρεία), συνδετικοί κρίκοι είναι μόνο χάρτες των προδιαγραφών και η αρχιτεκτονική. Τα επιτυχημένα ΙΤ projects γίνονται μόνο οταν το business ελεγχει το ΙΤ , fact "αγαπητε".  Ότι έχεις δουλέψει με αισθητήρες σε επίπεδο κώδικα επουδενί δεν  σημαίνει ότι μπορείς να έχεις καλύτερη άποψη για τον αν το VR είναι προιον hype με μηδαμινό business value προς το παρόν ή όχι.

Ειναι σαν να λες ότι ένας μηχανικός αυτοκινήτων στο γκαραζ μπορεί να εχει καλυτερη απόψη για το αν τα EVs οικονομικά θα ευοδώσουν σε συγκεκριμένο βαθμό εντός υφεσης καλύτερα από ότι ένας business executive της ford πχ. 

"ελλειψη στοιχειωδων γνωσεων" ; εντάξει, εγώ δεν θα πεσω τόσο να αναφερω προσωπικές πληροφοριες για να γινω πιστευτός

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, MetaTech είπε

το έχω δουλέψει και δεν αντεξα πάνω απο 30 λεπτά και δεν προκειται να το αγοράσω.

 

2 ώρες πριν, MetaTech είπε

 ενώ εγω μιλάω ουδέτερα ως πιθανός αγοραστής

Αυτα σε 2 διαδοχικα posts. Συγνωμη, μου ειναι αδυνατο να πιστεψω λεξη απ'οσα λες.
Αν θελεις να εχεις τον τελευταιο λογο ειναι ολος δικος σου. Να μην ταλαιπωρουμε και τους υπολοιπους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...