Προς το περιεχόμενο

Η VanMoof διακόπτει τις πωλήσεις ηλεκτρικών ποδηλάτων, πυροδοτώντας φήμες για πτώχευση


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

πανάκριβα ποδήλατα που βγάζουν συνεχώς προβλήματα και δεν μπορείς να τα φτιάξεις σε όποιο μαγαζί θέλεις αλλά μόνο στο δικό τους στο Αμστερνταμ, όπου φυσικά επειδή έχει πολύ πέραση το ποδήλατο και με πολλά προβλήματα, κάνουν και πολύ καιρό να το φτιάξουν. Στα λεφτά αυτά παίρνεις καλά ηλεκτρικά ποδήλατα από σοβαρές εταιρίες με χρόνια στην αγορά. Και μάλιστα διάβαζα ότι το software του ποδηλάτου είναι άμεσα δεμένο με τους servers της εταιρίας οι οποίοι αν κλείσουν δεν θα μπορείς να επικοινωνείς με το ποδήλατο, σημαντικό για τη συγκεκριμένη μάρκα. Καλά θα πάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/7/2023 στις 2:07 ΜΜ, alexpap είπε

Ρε φίλε έχω πέντε(5) βαθμούς μυωπία με τα γυαλιά μου βλέπω μια χαρά αυτό στη φωτογραφία είναι για δωδεκάχρονο αγοράκι να κάνει βόλτες στην πλατεία.

ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ.

Η γιαγιούλα δίπλα στο αναπηρικό καροτσάκι σου δείχνει τη θα πάθεις αν το αγοράσεις.

Στη φωτογραφία σ’ αυτό το ποδηλατάκι την τέχνη που τη βλέπεις. Η φωτογραφία είναι προφητική καλύτερα πάρε το σκούτερ από πίσω.

Με 500W μοτόρι δεν ανεβαίνεις Λυκαβηττό θέλεις 1000W αλλά σ' αυτό που είναι τόσο μικρό τη μοτόρι περιμένες να βάλουν. Εδώ το δικό μου που πήρα πρόσφατα με δυό χιλιάρια μοτέρ 1000W στις δύο ρόδες αγκομαχάει στην ανηφόρα (κλίση 40% περίπου).

Αυτό στη φωτογραφία είναι να το πας στις κούνιες με τα μικρά παιδάκια να παίξετε γύρω – γύρω όλοι.

Μην μας τρολάρεις  άλλο.

Αναβαίνω όλη την Πεντέλη, τον Υμηττό και την Πάρνηθα με την χαμηλότερη υποβοήθηση στο Βosch powered Cube μου. Με 250watt nominal power και κάπου 500 peak.

Από αυτά τα νόμιμα, χωρίς χειρόγκαζο και αηδίες. Απλό PAS (Pedal Assist System) που σημαίνει πως σε βοηθά μόνο όταν κάνεις πετάλι και με συγκεκριμένο ποσοστό προσθήκης ενέργειας από το μοτέρ. Που είναι και το μοναδικό νόμιμο σύστημα στην EU. 

Αν θες 2x1000watt για να ανέβεις Λυκαβηττό ή χρειάζεσαι ενδυνάμωση ή/και δίαιτα.

40% κλίση δεν υπάρχει σε κανέναν δημόσιο δρόμο.

Επεξ/σία από skritikos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, skritikos είπε

Αναβαίνω όλη την Πεντέλη, τον Υμηττό και την Πάρνηθα με την χαμηλότερη υποβοήθηση στο Βosch powered Cube μου. Με 250watt nominal power και κάπου 500 peak.

Από αυτά τα νόμιμα, χωρίς χειρόγκαζο και αηδίες. Απλό PAS (Pedal Assist System) που σημαίνει πως σε βοηθά μόνο όταν κάνεις πετάλι και με συγκεκριμένο ποσοστό προσθήκης ενέργειας από το μοτέρ. Που είναι και το μοναδικό νόμιμο σύστημα στην EU. 

Αν θες 2x1000watt για να ανέβεις Λυκαβηττό ή χρειάζεσαι ενδυνάμωση ή/και δίαιτα.

40% κλίση δεν υπάρχει σε κανέναν δημόσιο δρόμο.

Ρε φίλε εσύ στα πόδια μπορεί να έχεις είκοσιτετρακέφαλο εγώ είμαι 100kg μπουχέσας με μπυροκοιλιά  μοσχάρι σκέτο θέλω να ανεβαίνω χαλαρά. Για τράβα προς Καρπενήσι από τον παλιό δρόμο να σε χαρώ και έλα να μου τα ξαναγράψεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40% κλίση σημαίνει πως κάθε 100 μέτρα δρόμου έχεις ανέβει 40μ υψομετρική. Πράγμα που δεν υπάρχει πουθενά σε δημόσιους δρόμους. Με το ζόρι φτάνουν τα 12% και σε σπάνιες περιπτώσεις τα 15-20% σε τίποτα δρομάκια στο πουθενά.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, skritikos είπε

40% κλίση σημαίνει πως κάθε 100 μέτρα δρόμου έχεις ανέβει 40μ υψομετρική. Πράγμα που δεν υπάρχει πουθενά σε δημόσιους δρόμους. Με το ζόρι φτάνουν τα 12% και σε σπάνιες περιπτώσεις τα 15-20% σε τίποτα δρομάκια στο πουθενά.

 

Φίλε μου προφανώς και δεν έχεις πάει σε βουνά σου είπα τράβα προς Καρπενήσι που είναι Ορεινή Ελλάδα και έλα ξαναπές τα μας. Στο χωριό μου κάπου τόσο έχει και στη Λαμία που έμενα έχει κάτι ανηφόρες κάτσε καλά σου βγαίνει η γλώσσα  σαν γραβάτα όταν τις ανεβαίνεις. Πάντως αν πας προς θάλασσα έχει και λιγότερο από αυτό που γράφεις. Μπορείς βέβαια να το πας Ολλανδία που το έδαφος είναι ταψί ριγανάτο επειδή είναι πάτος θάλασσας και στα μικρά νησιά στο Αιγαίο που το ψηλότερο βουνό είναι η ρίγανη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλάς με κάποιον που τα τελευταία 2 χρόνια έχει κάνει περίπου 20000χλμ με ποδήλατο κάθε είδους. Επέτρεψε μου να ξέρω τις ανηφόρες της Ελλάδας και της Ευρώπης, και μάλιστα με κανονικά ποδήλατα φορτωμένα συνολικού βάρους 35+ κιλών με τις αποσκευές. Εκεί να δεις τι γλώσσα σου βγαίνει!  Αλλά το να σου βγαίνει η γλώσσα δεν είναι μετρητής κλίσης δρόμου.

Οτιδήποτε πάνω από 8-10% παρατεταμένο κουράζει, ακόμη και όσους κάνουμε ποδήλατο καθημερινά.

Πόσο μάλλον 12-15%.

 

 

Επεξ/σία από skritikos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, skritikos είπε

Μιλάς με κάποιον που τα τελευταία 2 χρόνια έχει κάνει περίπου 20000χλμ με ποδήλατο κάθε είδους. Επέτρεψε μου να ξέρω τις ανηφόρες της Ελλάδας και της Ευρώπης, και μάλιστα με κανονικά ποδήλατα φορτωμένα συνολικού βάρους 35+ κιλών με τις αποσκευές. Εκεί να δεις τι γλώσσα σου βγαίνει!  Αλλά το να σου βγαίνει η γλώσσα δεν είναι μετρητής κλίσης δρόμου.

Οτιδήποτε πάνω από 8-10% παρατεταμένο κουράζει, ακόμη και όσους κάνουμε ποδήλατο καθημερινά.

Πόσο μάλλον 12-15%.

 

 

Κοίταξε φίλε μου για να μην κάνουμε παράθεση συνέχεια ο ένας στον άλλο λίγη υπερβολή στα σχόλια μου δεν βλάπτει.

Αλλά το να σου βγαίνει η γλώσσα δεν είναι μετρητής κλίσης δρόμου.

Και δηλαδή δεν μας λες τι είναι μετρητής κλίσης δρόμου το μοιρογνωμόνιο.

Κλίση του δρόμου ορίζεται ως η εφαπτομένη της οξείας γωνίας(απέναντι κάθετος προς προσκείμενη κάθετος)  ορθογωνίου τριγώνου που είναι καθαρός αριθμός και περιγράφεται συνήθως με ποσοστό.

Π.χ. 10%(κλίση)=1/10 καθαρός αριθμός είναι η εφαπτομένη της οξείας γωνίας ορθογωνίου τριγώνου που σημαίνει ότι για κάθε 10μέτρα όχι  πάνω στο δρόμο(υποτείνουσα) αλλά οριζόντια κάθετος τριγώνου που περπατάω ανεβαίνω υψόμετρο 1μέτρο(υψομετρική κάθετος του τριγώνου και όχι η οριζόντια κάθετος ) ή αν κινηθώ 10 χιλιόμετρα όχι πάνω στο δρόμο αλλά οριζοντίως (όχι υποτείνουσα ορθογωνίου τριγώνου) ανεβαίνω υψομετρικά 1 χιλιόμετρο όπως λάθος έγραψες πιο πάνω για ξανακοιταξέτο.

Απλά ο δρόμος είναι η υποτείνουσα. Για κάθε 10μέτρα που κινούμε οριζόντια(όχι πάνω στην υποτείνουσα-δρόμος) ανεβαίνω 1μέτρο.

Έτσι 10% κλίση = 0.1 δηλαδή tan(φ)=0.1 και με το κομπουτεράκι βρίσκουμε φ=γωνία κλίσης=5,71 μοίρες απίστευτα λίγο.

Ενω κλίση 40% = 0.4 και με το κομπουτεράκι βρίκουμε φ=21.8 μοίρες που δεν είναι πολύ αλλά πάλι δεν είναι και λίγο. 

Στο χωριό μου η κλίση μπορεί να είναι και 45μοίρες δηλαδή 1 ή 100%.

Σημείωση:

Προφανώς και οι πινακίδες στο δρόμο δεν το γραφουν σωστά σύμφωνα με αυτό τον ορισμό αλλά δεν είμαι και αυτός που θα τις διορθώση αλλά σημαίνει ανηφορικός δρόμος να προσέχεις.

Επεξ/σία από alexpap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...