Arkin Δημοσ. Παρασκευή στις 02:51 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:51 μμ Μόλις τώρα, chrisde είπε Μα σου απάντησα, αν δεν έχεις βάλει cap στα 110, έχεις απώλειες 15 fps λόγω επιβάρυνσης gpu. Η ενεργοποίηση του fg, δεν είναι τσάμπα, έχει κόστος σε επιδόσεις και vram. Αρα εγω οταν παιζω hogwarts και βλεπω 160 μεσα στο καστρο και latency 37 εχω πραγματικα 53? Τι εχουν κανει και ειναι τοσο ομαλη η κινηση ομως και η αποκριση παιζω με 7000 dpi στο ποντικι razer ballistic v3 και η αποκριση της καμερας ειναι υποδειγματικη. Πως γινεται με 53fps base και 160 συνολο με 106 fake να μην βλεπω καθολου artifacts και να ειναι τοσο καλη η αποκριση? Για αυτο μου φαινεται παραλογο να πεφτω απο τα 80 base στο καστρο στα 53 με το 3x FG και να εχω τοσο καλυτερο συνολογικα gameplay. Μαγικες τεχνολογιες αν ισχυει οτι οντως σε παει /3 /2 /4 με καθε mode του FG και σε ριχνει τα base τοσο πολυ. 1
chrisde Δημοσ. Παρασκευή στις 02:59 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:59 μμ (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Arkin είπε Αρα εγω οταν παιζω hogwarts και βλεπω 160 μεσα στο καστρο και latency 37 εχω πραγματικα 53? Τι εχουν κανει και ειναι τοσο ομαλη η κινηση ομως και η αποκριση παιζω με 7000 dpi στο ποντικι razer ballistic v3 και η αποκριση της καμερας ειναι υποδειγματικη. Πως γινεται με 53fps base και 160 συνολο με 106 fake να μην βλεπω καθολου artifacts και να ειναι τοσο καλη η αποκριση? Για αυτο μου φαινεται παραλογο να πεφτω απο τα 80 base στο καστρο στα 53 με το 3x FG και να εχω τοσο καλυτερο συνολογικα gameplay. Μαγικες τεχνολογιες αν ισχυει οτι οντως σε παει /3 /2 /4 με καθε mode του FG και σε ριχνει τα base τοσο πολυ. Ακριβώς. Να προσθέσω απλά ότι ο λόγος της μειωμένης επίδοσης και της απώλειας των base fps είναι ότι το/τα fake frames που προστίθενται δεν είναι απλά μαύρα frames. Η gpu επεξεργάζεται το τι "εικόνα" προηγήθηκε, τι προβλέπει ότι θα ακολουθήσει και μαντεύει την ενδιάμεση ή τις ενδιάμεσες τις οποίες και σου προσθέτει. Ε δεν είναι και λίγο. Τώρα για την αποτελεσματικότητα που λες και το latency εν γένει, δεν γνωρίζω να σου πω πολλά. Είναι ωραία μαγκιά όντως και πολύ χρήσιμη, εφ' όσον τη χρησιμοποιείς σωστά. (πολύ βασικό). Τέλος να προσθέσω αυτό που είπα και πριν ότι κάνει ο lossless scaling με dual gpu, βάζεις τη δεύτερη να σου επεξεργάζεται το πρόγραμμα οπότε δεν έχεις καθόλου απώλειες και εκεί έχεις ακριβώς x2, x3 ή ότι δηλώσεις. Προβλέπω να γίνεται μόδα για το μέλλον, ευκαιρία να πουληθούν και άλλες gpu εφόσον υπάρχει capacity. Επεξ/σία Παρασκευή στις 03:05 μμ από chrisde 2
Xoroxronis Δημοσ. Παρασκευή στις 03:08 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:08 μμ Βρήκα ένα καλό παράδειγμα αρχείο, αν θέλετε κάνω το απόγευμα φρέσκα αλλά δε θα αλλάξει κάτι. fg off. 83 rendered Spoiler fg1 x2 on. 139/2= 69.5 rendered. hit -16.2% Spoiler fg off. 83 rendered Spoiler fg2 x2 on. 147/2 = 73.5 rendered. hit -11.5% Spoiler 5
stratdevel1 Δημοσ. Παρασκευή στις 03:28 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:28 μμ 37 minutes ago, Arkin said: Αρα εγω οταν παιζω hogwarts και βλεπω 160 μεσα στο καστρο και latency 37 εχω πραγματικα 53? Πως το μετράς το latency?
Arkin Δημοσ. Παρασκευή στις 03:44 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:44 μμ 13 λεπτά πριν, stratdevel1 είπε Πως το μετράς το latency? Alt+R οσο εισαι στο παιχνιδι και τερμα δεξια το LAT ειναι το πραγματικο latency. Εχει να βαλεις τα παντα 1
just_a_dude Δημοσ. Παρασκευή στις 03:47 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:47 μμ 53 λεπτά πριν, Arkin είπε Αρα εγω οταν παιζω hogwarts και βλεπω 160 μεσα στο καστρο και latency 37 εχω πραγματικα 53? Τι εχουν κανει και ειναι τοσο ομαλη η κινηση ομως και η αποκριση παιζω με 7000 dpi στο ποντικι razer ballistic v3 και η αποκριση της καμερας ειναι υποδειγματικη. Πως γινεται με 53fps base και 160 συνολο με 106 fake να μην βλεπω καθολου artifacts και να ειναι τοσο καλη η αποκριση? Για αυτο μου φαινεται παραλογο να πεφτω απο τα 80 base στο καστρο στα 53 με το 3x FG και να εχω τοσο καλυτερο συνολογικα gameplay. Μαγικες τεχνολογιες αν ισχυει οτι οντως σε παει /3 /2 /4 με καθε mode του FG και σε ριχνει τα base τοσο πολυ. 53 base δεν είναι χάλια, οπότε γι' αυτό είναι καλή η απόκριση. Και επίσης άλλο η απόκριση στο ποντίκι (latency) και άλλο η ομαλότητα της κίνησης στην οθόνη (fps). Αν παίζεις ένα first person που κουνάς το ποντίκι πέρα δώθε συνέχεια θα καταλάβεις τη διαφορά στο latency
_Theo_ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:47 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:47 μμ Τι σας νοιάζει το latency, on-line fps παίζετε;;
Saloufas Δημοσ. Παρασκευή στις 03:48 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:48 μμ Πάντως αυτό που λέει ο @Arkin το παρατηρώ και εγώ, πχ τώρα στο DOOM, έχω με dlss quality 4k 70-90fps μ.ο. και Frametime 16ms και άμα ανοίξω το FGx2 πάει 130-140fps frametime πέφτει κάτω απο 10ms και το παιχνίδι όντως το νιώθεις πολύ πιο smooth στην απόκριση μαζί με το reflex. Εμένα βέβαια το μόνιτορ είναι 60hz αλλά ποτέ δεν βάζω vsync γιατί προσθέτει latency, αφήνω την κάρτα να πάει τέρμα όσο δίνει ασχέτως άμα εγώ βλέπω πάντα max 60fps, tearing στα περισσότερα τελευταίας γενιάς δεν παρατηρώ με τον τρόπο αυτό για να προλάβω κάποιους, σε παλιότερα παιχνίδια είναι πιο έντονο στα τελευταία δεν έχω πάντως σπάσιμο στην κίνηση. Το ζήτημα είναι ότι πέρα από τι αντιλαμβάνεται ο καθένας στην κίνηση το μετροπρόγραμμα δεν μπορεί να κάνει λάθος, το frametime μειώνεται και έχεις καλύτερη εμπειρία τουλάχιστον όσο είσαι πάνω από 60fps με το fgx2 άρα ας χάνεις σε real render frames ένα ποσοστό όταν ανοίγεις το fg δεν κερδίζεις σε απόκριση ms (frametime)? 12 λεπτά πριν, stratdevel1 είπε Πως το μετράς το latency? Από το nvidia application λογικά το μετράνε σε όσα παιχνίδια υποστηρίζουν reflex. 2
Arkin Δημοσ. Παρασκευή στις 03:50 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:50 μμ Μολις απο Hogwarts. Αρκετα δεν μου τα εμφανιζει λενε N/A αλλα το PCL στα 33.4. Σε αυτο το σημειο εχω πανω απο 80 real χωρις FG. Αν παω hogsmade και εχω 160fps θα με δωσει PCL πανω απο 50 τα πραγματικα εκει ειναι 50-60 ομως. Το FG ειναι μαγικο εφοσον οντως ριχνει στο 1/3 τα πραγματικα fps γιατι ειναι τοσο φλουδα που λες δεν μπορει. 3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε 53 base δεν είναι χάλια, οπότε γι' αυτό είναι καλή η απόκριση. Και επίσης άλλο η απόκριση στο ποντίκι (latency) και άλλο η ομαλότητα της κίνησης στην οθόνη (fps). Αν παίζεις ένα first person που κουνάς το ποντίκι πέρα δώθε συνέχεια θα καταλάβεις τη διαφορά στο latency Εγω γενικα παιζω νευρικα την καμερα ειτε fps ειτε tps και με 7000 dpi το παραμικρο latency το νιωθεις. Για αυτο τα 53 real στα 160 μου φαινονται παραλογα με τοσο καλη κινηση στην καμερα και στο gameplay. 1
just_a_dude Δημοσ. Παρασκευή στις 03:53 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:53 μμ Σε κάθε περίπτωση όμως δεν γίνεται αλλιώς. Το fg στο x3 θέλει το 1/3 να είναι rendered ώστε για κάθε frame να δημιουργήσει άλλα 2. Δεν γίνεται αλλιώς. Ίσως τα υψηλά frames δίνουν την αισθηση της ομαλότητας. Βάλτε όμως 120cap και fg x4 και είναι χάλια σε απόκριση, που σημαίνει ότι τα rendered είναι 30
Arkin Δημοσ. Παρασκευή στις 03:58 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:58 μμ (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Σε κάθε περίπτωση όμως δεν γίνεται αλλιώς. Το fg στο x3 θέλει το 1/3 να είναι rendered ώστε για κάθε frame να δημιουργήσει άλλα 2. Δεν γίνεται αλλιώς. Οπως και να εχει το αποτελεσμα μετραει τα αλλα ειναι τεχνικα που δεν μας ενδιαφερουν απλα γενικα επειδη το ψαχνουμε το αναλυουμε αρκετα παραπανω. Εγω ανεφερα αυτο που παιζω απο εκει και περα εφοσον παντα παει /2 /3 /4 ειναι μαγικες τεχνολογιες οπως και το ray reconstruction χθες μια βολτα στο καστρο νομιζα οτι επαιζα αλλο παιχνιδι η καθαροτητα στα reflections δεν πιστευω το ποσο διαφορα κανει συγκριτικα με το off αλλα και ποσο καλυτερα διαχεει το φως της αντανακλασης στις υπολοιπες επιφανειες. Για αυτο πληρωνουμε τοσα λεφτα σε gpu και στον πετσινο εγω προσωπικα για αυτο ακριβως το λογο για την λεπτομερεια που θα δεις εδω και εκει. Αλλιως κλεινω RT εχω 300 fps και παει περιπατος ο φωτορεαλισμος. Καταπληκτικα πραγματα σε ενα παιχνιδι που στην αρχη ειπαν οτι το RT δεν κανει πολλα και ομως με τα τελευταια που προσθεσαν μεταλλαχθηκε. 20 λεπτά πριν, _Theo_ είπε Τι σας νοιάζει το latency, on-line fps παίζετε;; Το latency σε SP δεν παιζει σημαντικο ρολο αλλα μεχρι ενα σημειο. Υπαρχει ενα οριο που απο εκει και πανω κουνας την καμερα και μετα βλεπεις την κινηση. Ναι ειναι πολυ μικρη η διαφορα αλλα υπαρχει. Στο 30-40 latency με FG ειναι το ιδανικο και δεν το νιωθεις καν. Απο 80 και πανω αρχιζεις και το νιωθεις ομως το δοκιμασα στο portal με 4xFG ειχα 100ms και πρωτα κουναγα την καμερα μετα πηγαινε το οπλο. Ενω ακομα και με 50-60 παιζεις ανετα σε πιο slow pace παιχνιδια. Forbidden west εχω 20-25ms με 2xFG που επιβαλλετε ειδικα στις μαχες παει αερα και εχεις απολυτη ακριβεια με το ποντικι. Επεξ/σία Παρασκευή στις 04:07 μμ από Arkin 1
akoinonitos Δημοσ. Παρασκευή στις 05:04 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 05:04 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, chrisde είπε @ArkinΔεν ισχύουν αυτά που λες. Να ξεκαθαρίσω καταρχάς για να μην παρεξηγηθώ ότι δεν αμφισβητώ τα ευρήματα σου, άλλωστε εγώ και να θέλω, δεν έχω Blackwell για να το διασταυρώσω, η εξήγηση που δίνεις όμως είναι λάθος. Αυτό στο οποίο αναφέρεσαι υπάρχει στο loosless scaling και λέγεται adaptive mode. Του ορίζεις ένα fps target και αυτό προσαρμόζει τον συντελεστή fg ακόμα και με δεκαδικά ψηφία ώστε να είσαι συνέχεια στα fps που το έχεις ορίσει. Αν είσαι κάπου με 100fps base (μετά τις απώλειες από την επιβάρυνση του fg) θα βάλει συντελεστή 1,6 για να πιάσει τα 160fps που του έχεις ορίσει. Μετά που θα πέσεις στα 64, ο συντελεστής θα ανέβει στο 2,5 και τα fake frames θα αυξηθούν όπως και το latency για να μείνεις στα 160 fps που του έχεις ορίσει. Ακούγεται ιδανικό αλλά δεν είναι διότι το mode αυτό αυξάνει πολύ το latency διότι επιβαρύνει πολύ την gpu. Δεν ξέρω αν με dual gpu όπου η δεύτερη έχει το ρόλο της διαχείρισης του προγράμματος τα αποτελέσματα είναι καλύτερα από πλευράς latency πάντα διότι η δεύτερη gpu βοηθάει ούτως ή άλλως στο να μην έχεις απώλειες fps με την εφαρμογή του fg όπως στην nvidia. Το nvidia fg και mfg δεν λειτουργεί έτσι, είναι fixed 2, 3 και 4 και αν βάλεις cap τα 120fps τελικό, τα base fps μετά τις απώλειες θα είναι max 60, 40 και 30 αντίστοιχα max. Ο πιο εύκολος τρόπος να το τσεκάρεις δεν είναι μέσω του latency αλλά αυτό που είπε ο akoinonitos Τώρα γιατί αλλού έχεις λιγότερο latency δεν μπορώ να το ξέρω, φαντάζομαι υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που το επηρεάζουν. Το latency εξαρταται και απο το καθε game ,πχ το cp ειναι ενα game που με fg εχει πολυ χαμηλο latency ,το wukong απο την αλλη εχει πιο υψηλο. Το θεμα ειναι οτι ειναι και γουστα αυτα και ο καθενας αντιλαμβανεται και προσεχει πραγματα διαφορετικα. Αλλος μπορει να παιξει με mfgx4 και να το βρισκει σουπερ και αλλος να κανει εμετο. Αλλος μπορει να παιζει με fg με 30 rendered και να το βρισκει οκ και αλλος να μην θελει να το βλεπει στα ματια. Αλλος μπορει να μην βλεπει artifact ενω υπαρχουν και αλλος να βλεπει. Προσωπικα δοκιμασα το x3 και το x4 για λιγο. Το x4 βγηκε εντελως απο την εξισωση. Το x3 ειναι οκ αλλα οταν εισαι οκ και με το x2. Τωρα το ποσο θα σου χρειαστει εξαρταται απο το μονιτορ που εχεις. Το σιγουρο ειναι οτι αν με x2 εισαι στα 120 και με το x3 εισαι στα 180 πχ ειναι ενα feature που εχει κατι να πει αλλα οσο δεν αυξανει και την αποκριση οπως αυξανει το οπτικο ειναι demi Επεξ/σία Παρασκευή στις 05:15 μμ από akoinonitos 4
Alex21121988 Δημοσ. Παρασκευή στις 09:55 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:55 μμ Εγώ και πάλι θα επιμείνω στην άποψη μου, ότι το MFG ποικίλει ανά game. Στις δικές μου δοκιμές δηλαδή, με αρκετό backlog που έχω από games, μόνο στο CP77 βρήκα το MFG x3 να είναι decent. Σε άλλα που δοκίμασα μου φαινόταν κάπως η εμπειρία. Εννοείται πως δοκιμάζω και με controller για να δω και τους δύο κόσμους. Είναι και το τι στοχεύεις να κάνεις με το MFG. Εμένα πχ λόγω των 120hz σε TV και 144hz στο monitor αντίστοιχα, δεν ψάχνω target παραπάνω (προφανώς) από τα refresh rates αυτών των δύο. Οπότε το x3 το ήθελα πχ στο Cp77 για να είμαι με 3440x1440 DLAA πάνω από τα 100fps με Path Tracing. Εκεί το πέτυχα και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, δηλαδή δεν με έχει εμποδίσει πουθενά στο να παίξω smoothly το παιχνίδι. Σε άλλα παραδείγματα κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Έχω αναφέρει πολλάκις το Alan Wake 2 πως πάνω από το "απλο" FG τίποτα δνε φαίνεται σωστό στα μάτια μου. Το ghosting είναι το λιγότερο υπόψιν στην περίπτωση αυτή. Το latency σε καμία περίπτωση δεν είναι καλό. Βέβαια σε άλλα fps κανει render το ένα game και σε άλλα το άλλο. Για να γίνει φουλ δίκαια η δοκιμή, πρέπει να βρω δυο τίτλους που να έχουν native MFG Support in game (οχι forced από τον driver) και η καρτα πάνω κάτω να κάνει render τα ίδια fps. Έτσι νομίζω θα μας λυθεί κάθε απορία σχετικά με το MFG. Πιστεύω πως δεν είναι μόνο gimmickιά εν τέλει το MFG. Όχι εντελώς τέλος πάντων διότι σε κάποιες περιπτώσεις όπως αναφέρουν και κάποιοι εδώ, βγάζει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ας ειναι ψεύτικα τα fps, μακαρι να ήταν rendered όλα και να ήμασταν όλοι super happy (και με τις τιμές των gpu θα προσθέσω) με το πόσο εξέλιξη πήραμε σε αυτή την γενιά.
just_a_dude Δημοσ. Παρασκευή στις 10:01 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:01 μμ 5 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε Εγώ και πάλι θα επιμείνω στην άποψη μου, ότι το MFG ποικίλει ανά game. Στις δικές μου δοκιμές δηλαδή, με αρκετό backlog που έχω από games, μόνο στο CP77 βρήκα το MFG x3 να είναι decent. Σε άλλα που δοκίμασα μου φαινόταν κάπως η εμπειρία. Εννοείται πως δοκιμάζω και με controller για να δω και τους δύο κόσμους. Είναι και το τι στοχεύεις να κάνεις με το MFG. Εμένα πχ λόγω των 120hz σε TV και 144hz στο monitor αντίστοιχα, δεν ψάχνω target παραπάνω (προφανώς) από τα refresh rates αυτών των δύο. Οπότε το x3 το ήθελα πχ στο Cp77 για να είμαι με 3440x1440 DLAA πάνω από τα 100fps με Path Tracing. Εκεί το πέτυχα και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, δηλαδή δεν με έχει εμποδίσει πουθενά στο να παίξω smoothly το παιχνίδι. Σε άλλα παραδείγματα κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Έχω αναφέρει πολλάκις το Alan Wake 2 πως πάνω από το "απλο" FG τίποτα δνε φαίνεται σωστό στα μάτια μου. Το ghosting είναι το λιγότερο υπόψιν στην περίπτωση αυτή. Το latency σε καμία περίπτωση δεν είναι καλό. Βέβαια σε άλλα fps κανει render το ένα game και σε άλλα το άλλο. Για να γίνει φουλ δίκαια η δοκιμή, πρέπει να βρω δυο τίτλους που να έχουν native MFG Support in game (οχι forced από τον driver) και η καρτα πάνω κάτω να κάνει render τα ίδια fps. Έτσι νομίζω θα μας λυθεί κάθε απορία σχετικά με το MFG. Πιστεύω πως δεν είναι μόνο gimmickιά εν τέλει το MFG. Όχι εντελώς τέλος πάντων διότι σε κάποιες περιπτώσεις όπως αναφέρουν και κάποιοι εδώ, βγάζει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ας ειναι ψεύτικα τα fps, μακαρι να ήταν rendered όλα και να ήμασταν όλοι super happy (και με τις τιμές των gpu θα προσθέσω) με το πόσο εξέλιξη πήραμε σε αυτή την γενιά. Δοκίμασε το demo του star wars outlaws. Έχει native mfg
Sarandis Δημοσ. Παρασκευή στις 10:51 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:51 μμ Στο μόνο που έχω δοκιμάσει fg x3 x4 είναι το half life rtx. Χωρίς latency monitor, ένιωθα delay σε σημείο που ψιλοζαλίστηκα. Έχει να κάνει και με τον άνθρωπο, το game, αν παίζεις με ποντίκι/joystick. Δεν είναι όλα ξερά ms.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα