kkatzos Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου 1 ώρα πριν, nikos5800 είπε Για τη ακρίβεια έχει 32mb L2 έναντι 3mb της ρτχ 3060 κάτι που της επιτρέπει να αντισταθμιζει κάπως την συνολική χωρητικότητα στην vram Η cache δεν υπάρχει για να βοηθάει τη χωρητικότητα της VRAM. Στο memory bandwidth συνεισφέρει καθώς μειώνει τα read/write calls στη VRAM. 7 λεπτά πριν, chrisde είπε Αν θες να ενεργοποιήσεις (m)fg (που θες) και δεν μπορείς λόγω vram; Συμφωνώ απόλυτα! 8 λεπτά πριν, chrisde είπε Και χεσ' τα textures, πες βάλε high, το ίδιο πράγμα είναι Εδώ διαφωνώ. Όταν κατεβάζουμε texture resolution κατεβάζουμε ΕΥΘΕΩΣ την ποιότητα εικόνας του παιχνιδιού. Όταν κατεβάζουμε το texture pool/buffer δε φαίνεται άμεσα η διαφορά. Φαίνεται όμως στο φόρτωμα νέων σκηνών, όταν κάνεις απότομα γυρίσματα ενώ άλλες φορές υπάρχει καθυστέρηση φόρτωσης texture κτλ. 3
chrisde Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, kkatzos είπε Εδώ διαφωνώ. Όταν κατεβάζουμε texture resolution κατεβάζουμε ΕΥΘΕΩΣ την ποιότητα εικόνας του παιχνιδιού. Όταν κατεβάζουμε το texture pool/buffer δε φαίνεται άμεσα η διαφορά. Φαίνεται όμως στο φόρτωμα νέων σκηνών, όταν κάνεις απότομα γυρίσματα ενώ άλλες φορές υπάρχει καθυστέρηση φόρτωσης texture κτλ. Μαζί σου, είπα να κάνω μια παραχώρηση διότι σε πολλά παιχνίδια όπως ξέρεις τις διαφορές τις ψάχνεις με τα κιάλια (με zoom και τα συναφή) αλλά ναι δεν ισχύει πάντα αυτό. Είναι υποβάθμιση όπως και χει έχεις δίκιο, απλά το πόσο σημαντική εξαρτάται το παιχνίδι. Κοίτα όμως τι καθόμαστε και συζητάμε και με τι ασχολούμαστε, μα δεν είναι γελοίο; Επεξ/σία 21 Μαϊου από chrisde 1
Alex21121988 Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου Είναι μεγάλη αντίφα να βγάζεις κάρτες με 8Gb vram ενώ ένα από τα features που πουλάς (όπως το (m)FG) χρειάζεται headroom στην vram για να λειτουργήσει όπως πρέπει. Με λίγα λόγια, θα μπορούσε κάποιος να πει πως πυροβολάει τα πόδια της η Nvidia βγάζοντας σκουπίδια κάρτες με 8Gb vram εν έχει 2025, αλλά ουσιαστικά, όπως σωστά imo ειπώθηκε πιο πίσω, ωθεί το κοινό να πάει σε μεγαλύτερα SKUs', οπότε μεγαλύτερο κέρδος για τους πράσινους. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 21 Μαϊου Η VRAM είναι φτηνή γενικά, δεν υπάρχει δικαιολογία το κάθε tier να μην έχει όσο πρέπει. Ο μοναδικός λόγος είναι η δημιουργία ανασφάλειας και το ''σπρώξιμο'' σε ακριβότερα SKUs. Περιπτώσεις Pascal δεν θα επαναληφθούν ξανά. 7
just_a_dude Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου 1 ώρα πριν, chrisde είπε Μαζί σου, είπα να κάνω μια παραχώρηση διότι σε πολλά παιχνίδια όπως ξέρεις τις διαφορές τις ψάχνεις με τα κιάλια (με zoom και τα συναφή) αλλά ναι δεν ισχύει πάντα αυτό. Είναι υποβάθμιση όπως και χει έχεις δίκιο, απλά το πόσο σημαντική εξαρτάται το παιχνίδι. Κοίτα όμως τι καθόμαστε και συζητάμε και με τι ασχολούμαστε, μα δεν είναι γελοίο; Το θέμα είναι ότι η παραχώρηση γίνεται για κάτι που κοστίζει cents στη μαζική παραγωγή 2
chrisde Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου 23 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Το θέμα είναι ότι η παραχώρηση γίνεται για κάτι που κοστίζει cents στη μαζική παραγωγή Για αυτό λέω ότι είναι γελοίο. Τόσα βίντεο, συζητήσεις, τσακωμοί, αναλύσεις επί αναλύσεων, κραξίματα, θαψίματα για αυτό το λόγο. Για να κερδίσει τι; Λες και έχει ανάγκη... 1
just_a_dude Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου Μόλις τώρα, chrisde είπε Για αυτό λέω ότι είναι γελοίο. Τόσα βίντεο, συζητήσεις, τσακωμοί, αναλύσεις επί αναλύσεων, κραξίματα, θαψίματα για αυτό το λόγο. Για να κερδίσει τι; Λες και έχει ανάγκη... Κερδίζει το ότι πας σε ακριβότερα skus. Το ίδιο κάνει και η apple. Μόνο τα pro αξίζουν 1
chrisde Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου Μόλις τώρα, just_a_dude είπε Κερδίζει το ότι πας σε ακριβότερα skus. Το ίδιο κάνει και η apple. Μόνο τα pro αξίζουν Ναι ρε φίλε το ξέρω. Μα δεν έχει ανάγκη. Θα πουλάγανε ούτως ή άλλως, σιγά τον ανταγωνισμό που έχει. Στην τελική υποτίθεται ότι δεν καίγονται για το gaming, γιατί να αμαυρώνεις το όνομα της εταιρείας σου για τόσο ηλίθιους λόγους; 1
seithan Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου 20 hours ago, Arkin said: Κατεβασε το ναι γιατι προσθεσαν πολυ βαρυτερο ray tracing με το geometry και υπαρχει ακομα μεγαλυτερο βαρος στη cpu. Βαλτα ολα ultra και κανε βολτες στο καστρο με πατημενο το να πηγαινεις γρηγορα μεσα εξω πορτες κτλ και πες μου πως παει. FPS real θα υπαρχουν περισσοτερα αλλα το microstutter υπαρχει λογο του save που κανει το παιχνιδι καθε λιγο μεσα στο καστρο. Στο hogsmade να φανταστεις παρολο που εχω χαμηλοτερα base παει πολυ πιο ανετα με το MFG στο καστρο οχι οτι κολλαει αλλα οταν πας γρηγορα το καταλαβαινεις. Ανεπαισθητο αλλα υπαρχει. Προφανως δεν ειναι deal breaker ουτε για αστειο αυτο απλα τα κλασικα θεματα της μηχανης τα εχουμε απο πολυ παλια και να δουμε αν τα λυσουν τωρα με τα συνεχομενα updates με την εκδοση 5. Πιο πολυ με ενοχλει το flickering στα cutscenes που ειναι γενικο θεμα των 5000 στο παιχνιδι παρα τα μικρο θεματα της μηχανης. Κοίτα, άς είμαστε δίκαιοι. Όταν κάνει auto-save δικαιούται μια στιγμιαία ανεπαίσθητη παύση, μην είμαστε πλεονέκτες, ε!
BlurayMoviesGreece Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Η VRAM είναι φτηνή γενικά, δεν υπάρχει δικαιολογία το κάθε tier να μην έχει όσο πρέπει. Ο μοναδικός λόγος είναι η δημιουργία ανασφάλειας και το ''σπρώξιμο'' σε ακριβότερα SKUs. Περιπτώσεις Pascal δεν θα επαναληφθούν ξανά. Aν το καθε Tier ειχε οση Vram και οσα cuda cores θα θελαμε να εχουν, τοτε δεν θα ειχε 7-8 καρτες και αλλες 4-5 να ερχονται 1 χρονο μετα με 100-200-300 διαφορα. Αν καταργουσε τα ενδιαμεσα θα ειχαμε αλλο προβλημα με μεγαλα κενα στο κοστος: 5060 12gb 4000cuda 450€ (τωρα παιρνεις 5060Ti 16gb στα 450€ αλλα και αυτος με τα 260-300€ μπορει να παιξει το 95% των τιτλων σε 1080p DLSS Q) 5070 16gb 9200cuda 950€ (τωρα παιρνεις 5070Ti 16gb στα 850€ αλλα και αυτος με τα 550-600€ μπορει να παιξει το 95% των τιτλων σε 1440p DLSS Q) 5080 24gb 12000cuda 1600€ (αν βρεις παιρνει 4090 24gb αλλα και αυτος με τα 1000-1100€ μπορει να παιξει το 95% των τιτλων σε 4Κ DLSS Q) 5090 32gb 23000cuda 2700€ Παλι δηλαδη θα σου χρεωνε παραπανω για τα παραπανω specs και λογο επιδοσεων(αυξηση επιδοσεων,Vram,0 ανταγωνισμος) και το μονοπωλειο θα βασιλευε με τον εναν η τον αλλο τροπο χωρις να υπαρχουν μεσες λυσεις και παραχωρησεις. Βεβαια θα εξαφανιζε την AMD στον χαρτη των επιδοσεων. Επεξ/σία 21 Μαϊου από BlurayMoviesGreece 3
tommy^ Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου Στις 19/5/2025 στις 8:22 ΜΜ, just_a_dude είπε Ακόμη δεν έφτιαξαν το bug στο Tsushima. Από όταν πήρα την 5070Ti δεν το έχω παίξει. Τι πιο σύνηθες να συμβεί!!! 2
ICE-T Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Westbaum είπε Ένας παντελονατος δεν υπήρχε να ανέβει εκεί επάνω στην σκηνή και να τού πει μας τα έκανες...με το ai intelligent, φταίνε και οι παρευρισκόμενοι που δεν σηκώθηκαν να φύγουν πριν τελειώσει την παρωδία του Jensen. Επεξ/σία 21 Μαϊου από ICE-T 1
Arkin Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου 1 ώρα πριν, seithan είπε Κοίτα, άς είμαστε δίκαιοι. Όταν κάνει auto-save δικαιούται μια στιγμιαία ανεπαίσθητη παύση, μην είμαστε πλεονέκτες, ε! Ναι για εκεινα τα σημεια λεω και εγω αλλου δεν εχω stutter. Αυτα ειναι θεματα της μηχανης δεν διορθωνονται με κανενα cpu. Αν θυμασαι και στο jedi fallen order οταν αλλαζε περιοχη που εκανε ενα μικρο αντιστοιχο με το hogwarts. Το νιωθεις οταν πηγαινεις γρηγορα οταν πας κανονικα περπατωντας δεν το καταλαβαινεις καν. Γενικα με το geometry στο max γονατιζει καθε cpu hogsmade δοκιμασε και θα δεις μεχρι και 50fps με 9800x3d και η καρτα να καθετε. Πριν αυτο το update στα 50 επεφτα με 5700x3d και ημουν στα 60 με 14600k και ο 9800x3d κραταγε 80-90 ενω τωρα με το geometry πεφτει και αυτος αρκετα. Το FG σωζει την κατασταση σε τετοια παιχνιδια οτι cpu και να εχεις.
NikiforosM Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου Καλησπέρα σας Οι 50ΧΧ κάρτες , και συγκεκριμένα η 5070 έχει θέμα με το καλώδιο και το νέο βύσμα της nvidia; Έχει τύχει σε κανέναν να λιώσει όπως βλέπαμε σε 4090 της προηγούμενης γενιάς ; Γενικά δεν ξέρω γιατί δεν μέινανε στα 2Χ8 pins .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα