iazriel Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Εννoειται 5090 με υδροψυξη... Αντρικα πραματα οχι σαν κατι φλωρους εδω μεσα ( @BabisTs ). Μιλάει και ο Tommy για τα ιερά τέρατα του forum, που στα πρωτάκια μαθαίνει "Λόλα να μια μπανάνα"... ρε τι άλλο θα δούμε... 4
BabisTs Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 18 λεπτά πριν, just_a_dude είπε 5090 type R Και αντιηλιακό (με χρώμα) δωράκι για τον κύριο ταπερα-απλώστρα....😘 5
akoinonitos Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου @tommy^ αυτα παθαινεις αν μπλεκεις με το λαθος στρατοπεδο 1 3
tommy^ Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 13 λεπτά πριν, akoinonitos είπε @tommy^ αυτα παθαινεις αν μπλεκεις με το λαθος στρατοπεδο Δεν φτάνει η φωνή τους από την υπογα των vga που βρίσκονται Χρήστο! 4
Spartan117 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Πρώτο attempt custom loop, 420 + 360 slim rad + HXD6 pump/reservoir στο Meshify 3 XL (δεν άντεξα και πήρα alphacool block μέχρι να βγάλει ο der8auer το deltamate) Spoiler Επεξ/σία 3 Ιουλίου από Spartan117 19
Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Εξαιρετικό βίντεο με τεχνική ανάλυση για την πρόοδο των γραφικών στο DOOM. Ρε τι σύρσιμο έριχνε η GeForce 3 στο DOOM 3 σε 800*600 με high settings έπεφτε στα 10FPS σε κάποιες σκηνές. Ουσιαστικά το παιχνίδι παιζόταν σωστά με την GeForce 6. Επεξ/σία 3 Ιουλίου από Psycho_Warhead 4
nikos5800 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 41 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Εξαιρετικό βίντεο με τεχνική ανάλυση για την πρόοδο των γραφικών στο DOOM. Ρε τι σύρσιμο έριχνε η GeForce 3 στο DOOM 3 σε 800*600 με high settings έπεφτε στα 10FPS σε κάποιες σκηνές. Ουσιαστικά το παιχνίδι παιζόταν σωστά με την GeForce 6. Εποχές όπου το software ήταν πολύ μπροστά από το hardware,σήμερα το hardware είναι μπροστά από το software. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, nikos5800 είπε Εποχές όπου το software ήταν πολύ μπροστά από το hardware,σήμερα το hardware είναι μπροστά από το software. Και τώρα πίσω είναι, αν push-άρεις light bounces με το path-tracing θα πάει για βρούβες η 5090. Τα DLSS/FG σώζουν την κατάσταση, αλλιώς θα είχαμε το σύρσιμο της GeForce 3 ακόμα. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 6 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Εποχές όπου το software ήταν πολύ μπροστά από το hardware,σήμερα το hardware είναι μπροστά από το software. Ε ναι γιατι αν φτιαξουν ενα φωτορεαλιστικο παιχνιδι για καρτες μονο νεας γενιας θα γεμισουμε με RTX Karen. Αντ'αυτου προτιμαμε να περνουμε τεχνολογιες για fake αυξηση επιδοσεων για να τρεχουμε τα υπαρχοντα στα 240+ Hz μονιτορ μας.. 6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Και τώρα πίσω είναι, αν push-άρεις light bounces με το path-tracing θα πάει για βρούβες η 5090. Τα DLSS/FG σώζουν την κατάσταση, αλλιώς θα είχαμε το σύρσιμο της GeForce 3 ακόμα. Ναι αλλα αυτο λεμε πουσαρετε κατι τουλαχιστον να υπαρχει, οπως π.χ το og FC ή εστω κανα CP ακομη.. 1
nikos5800 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Μόλις τώρα, d4ydr33m3r είπε Ε ναι γιατι αν φτιαξουν ενα φωτορεαλιστικο παιχνιδι για καρτες μονο νεας γενιας θα γεμισουμε με RTX Karen. Αντ'αυτου προτιμαμε να περνουμε τεχνολογιες για fake αυξηση επιδοσεων για να τρεχουμε τα υπαρχοντα στα 240+ Hz μονιτορ μας.. Αυτό επέλεξε η PC gaming κοινότητα,η εμμονή τους για όσο το δυνατόν περισσότερα frames,cutting edge visuals μπορείς να έχεις μόνο με 30-60fps. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου Το κακό είναι ότι το DOOM 3 ήταν κάτι πρωτοποριακό για την εποχή, το Dark Ages ακόμα και με path-tracing δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί. Δεν έχουν push-άρει για ''next-gen'' visuals δηλαδή. Ούτε ένα texture pack δεν έδωσαν που σε πολλά σημεία είναι χάλια. 1 λεπτό πριν, nikos5800 είπε Αυτό επέλεξε η PC gaming κοινότητα,η εμμονή τους για όσο το δυνατόν περισσότερα frames,cutting edge visuals μπορείς να έχεις μόνο με 30-60fps. Έχουν γίνει πολύ ακριβές οι κάρτες και μόνο οι πολύ ακριβές μπορούν να βγάλουν cutting-edge visuals, που σημαίνει ότι ο dev δεν θα push-άρει για το 1%. Την εποχή του DOOM 3 με 250-300 ευρώ αγόραζες πολύ δυνατή κάρτα. 3
d4ydr33m3r Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 16 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Αυτό επέλεξε η PC gaming κοινότητα,η εμμονή τους για όσο το δυνατόν περισσότερα frames,cutting edge visuals μπορείς να έχεις μόνο με 30-60fps. Ισχυει.. Επιλογες ειναι ολα και ειμαι σιγουρος οτι αν οι περισσοτεροι που σημερα αποτελουν την νεα gaming κοινοτητα αντιμετωπιζαν την κατασταση τοτε με συνεχεις εκδοσεις DirectX και ποσα θεματα με παιχνιδια θα το ειχαν παρατησει το σπορ.. 14 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το κακό είναι ότι το DOOM 3 ήταν κάτι πρωτοποριακό για την εποχή, το Dark Ages ακόμα και με path-tracing δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί. Δεν έχουν push-άρει για ''next-gen'' visuals δηλαδή. Ούτε ένα texture pack δεν έδωσαν που σε πολλά σημεία είναι χάλια. Έχουν γίνει πολύ ακριβές οι κάρτες και μόνο οι πολύ ακριβές μπορούν να βγάλουν cutting-edge visuals, που σημαίνει ότι ο dev δεν θα push-άρει για το 1%. Την εποχή του DOOM 3 με 250-300 ευρώ αγόραζες πολύ δυνατή κάρτα. Kαλη ηταν η ID4 και πιο πολυ η χρηση δυναμικων σκιων και το dark mood εκαναν τοσο memorable το Doom 3 οπως επισης και το γεγονος οτι ηταν πολυ καλο σαν SP.. Το Far Cry ειχε ριξει σαγονια τοτε και το HL2 ειχε εκπληκτικο art direction και πολυ well polished engine. Οπως παλιοτερα το og Unreal σαν SP 1
Fulgore Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου https://videocardz.com/newz/geforce-rtx-5060-ti-appears-on-steam-hardware-survey-list-before-radeon-rx-9070-series
ntinosterpsis Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 4 ώρες πριν, kirileman είπε ΟΠΕΚΕΠΕ; 😁😜 Αν ήταν από τζάμπα χρήμα θα είχα πάρει ήδη χωρίς ερώτηση 😂😂 1
Spartan117 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Έχει πλάκα το νερό αλλά σίγουρα για perf μικρές διαφορές, για βαβούρα μεγάλες όμως Βέβαια η Astral είναι τούμπανο σε αέρα, φαντάζομαι απο FE θα έχει μεγαλύτερη διαφορά. Δεν έβαλα LM, απλά Duronaut.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα