Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Εννoειται 5090 με υδροψυξη... Αντρικα πραματα οχι σαν κατι φλωρους εδω μεσα ( @BabisTs ).

Μιλάει και ο Tommy για τα ιερά τέρατα του forum, που στα πρωτάκια μαθαίνει "Λόλα να μια μπανάνα"... ρε τι άλλο θα δούμε...

  • Haha 4
  • Απαντ. 13,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

5090 type R

Και αντιηλιακό (με χρώμα) δωράκι για τον κύριο ταπερα-απλώστρα....😘

  • Haha 5
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

@tommy^ αυτα παθαινεις αν μπλεκεις με το λαθος στρατοπεδο:P

Δεν φτάνει η φωνή τους από την υπογα των vga που βρίσκονται Χρήστο! 

  • Haha 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτο attempt custom loop, 420 + 360 slim rad + HXD6 pump/reservoir στο Meshify 3 XL (δεν άντεξα και πήρα alphacool block μέχρι να βγάλει ο der8auer το deltamate)

oX1cfOa.jpeg

Spoiler

NFKvI0C.jpeghuAlnGC.jpegNGNA7CF.jpeg

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 19
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξαιρετικό βίντεο με τεχνική ανάλυση για την πρόοδο των γραφικών στο DOOM.

Ρε τι σύρσιμο έριχνε η GeForce 3 στο DOOM 3 σε 800*600 με high settings έπεφτε στα 10FPS σε κάποιες σκηνές. Ουσιαστικά το παιχνίδι παιζόταν σωστά με την GeForce 6.

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 4
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Εξαιρετικό βίντεο με τεχνική ανάλυση για την πρόοδο των γραφικών στο DOOM.

Ρε τι σύρσιμο έριχνε η GeForce 3 στο DOOM 3 σε 800*600 με high settings έπεφτε στα 10FPS σε κάποιες σκηνές. Ουσιαστικά το παιχνίδι παιζόταν σωστά με την GeForce 6.

 

Εποχές όπου το software ήταν πολύ μπροστά από το hardware,σήμερα το hardware είναι μπροστά από το software.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nikos5800 είπε

Εποχές όπου το software ήταν πολύ μπροστά από το hardware,σήμερα το hardware είναι μπροστά από το software.

Και τώρα πίσω είναι, αν push-άρεις light bounces με το path-tracing θα πάει για βρούβες η 5090. Τα DLSS/FG σώζουν την κατάσταση, αλλιώς θα είχαμε το σύρσιμο της GeForce 3 ακόμα.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Εποχές όπου το software ήταν πολύ μπροστά από το hardware,σήμερα το hardware είναι μπροστά από το software.

Ε ναι γιατι αν φτιαξουν ενα φωτορεαλιστικο παιχνιδι για καρτες μονο νεας γενιας θα γεμισουμε με RTX Karen. Αντ'αυτου προτιμαμε να περνουμε τεχνολογιες για fake αυξηση επιδοσεων για να τρεχουμε τα υπαρχοντα στα 240+ Hz μονιτορ μας..

6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Και τώρα πίσω είναι, αν push-άρεις light bounces με το path-tracing θα πάει για βρούβες η 5090. Τα DLSS/FG σώζουν την κατάσταση, αλλιώς θα είχαμε το σύρσιμο της GeForce 3 ακόμα.

Ναι αλλα αυτο λεμε πουσαρετε κατι τουλαχιστον να υπαρχει, οπως π.χ το og FC ή εστω κανα CP ακομη..

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, d4ydr33m3r είπε

Ε ναι γιατι αν φτιαξουν ενα φωτορεαλιστικο παιχνιδι για καρτες μονο νεας γενιας θα γεμισουμε με RTX Karen. Αντ'αυτου προτιμαμε να περνουμε τεχνολογιες για fake αυξηση επιδοσεων για να τρεχουμε τα υπαρχοντα στα 240+ Hz μονιτορ μας..

Αυτό επέλεξε η PC gaming κοινότητα,η εμμονή τους για όσο το δυνατόν περισσότερα frames,cutting edge visuals μπορείς να έχεις μόνο με 30-60fps.

  • Like 1
Δημοσ.

Το κακό είναι ότι το DOOM 3 ήταν κάτι πρωτοποριακό για την εποχή, το Dark Ages ακόμα και με path-tracing δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί. Δεν έχουν push-άρει για ''next-gen'' visuals δηλαδή. Ούτε ένα texture pack δεν έδωσαν που σε πολλά σημεία είναι χάλια.

 

1 λεπτό πριν, nikos5800 είπε

Αυτό επέλεξε η PC gaming κοινότητα,η εμμονή τους για όσο το δυνατόν περισσότερα frames,cutting edge visuals μπορείς να έχεις μόνο με 30-60fps.

Έχουν γίνει πολύ ακριβές οι κάρτες και μόνο οι πολύ ακριβές μπορούν να βγάλουν cutting-edge visuals, που σημαίνει ότι ο dev δεν θα push-άρει για το 1%.

Την εποχή του DOOM 3 με 250-300 ευρώ αγόραζες πολύ δυνατή κάρτα.

  • Like 3
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Αυτό επέλεξε η PC gaming κοινότητα,η εμμονή τους για όσο το δυνατόν περισσότερα frames,cutting edge visuals μπορείς να έχεις μόνο με 30-60fps.

Ισχυει.. Επιλογες ειναι ολα και ειμαι σιγουρος οτι αν οι περισσοτεροι που σημερα αποτελουν την νεα gaming κοινοτητα αντιμετωπιζαν την κατασταση τοτε με συνεχεις εκδοσεις DirectX και ποσα θεματα με παιχνιδια θα το ειχαν παρατησει το σπορ..

14 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το κακό είναι ότι το DOOM 3 ήταν κάτι πρωτοποριακό για την εποχή, το Dark Ages ακόμα και με path-tracing δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί. Δεν έχουν push-άρει για ''next-gen'' visuals δηλαδή. Ούτε ένα texture pack δεν έδωσαν που σε πολλά σημεία είναι χάλια.

 

Έχουν γίνει πολύ ακριβές οι κάρτες και μόνο οι πολύ ακριβές μπορούν να βγάλουν cutting-edge visuals, που σημαίνει ότι ο dev δεν θα push-άρει για το 1%.

Την εποχή του DOOM 3 με 250-300 ευρώ αγόραζες πολύ δυνατή κάρτα.

Kαλη ηταν η ID4 και πιο πολυ η χρηση δυναμικων σκιων και το dark mood  εκαναν τοσο memorable το Doom 3 οπως επισης και το γεγονος οτι ηταν πολυ καλο σαν SP.. Το Far Cry ειχε ριξει σαγονια τοτε και το HL2 ειχε εκπληκτικο art direction και πολυ well polished engine. Οπως παλιοτερα το og Unreal σαν SP

  • Like 1
Δημοσ.

Έχει πλάκα το νερό αλλά σίγουρα για perf μικρές διαφορές, για βαβούρα μεγάλες όμως :D 

Βέβαια η Astral είναι τούμπανο σε αέρα, φαντάζομαι απο FE θα έχει μεγαλύτερη διαφορά. Δεν έβαλα LM, απλά Duronaut.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...