Fulgore Δημοσ. Πέμπτη στις 04:32 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:32 μμ 12 λεπτά πριν, nikos5800 είπε όλοι συμφωνούμε ανεξαρτήτως από ποια οπτική γωνία βλέπουμε τα πράγματα ότι αξίζει το αποτέλεσμα και το performance boost που δίνει👍 Ολοι όσοι έχουμε nvidia κάρτα και έχουμε χρησιμοποιήσει το Dlss 2 και μετά σε σύγχρονα παιχνιδια που το αξιοποιούν, συμφωνούμε σε αυτό. Οπως πχ λέγαμε παλιότερα πόσο ανούσιο ειναι για ένα κάτοχο nvidia κάρτας αν ένα παιχνιδι υποστηρίζει ταυτόχρονα και Dlss και FSR, αφού προφανώς θα προτιμήσει το ανώτερο Dlss. Ο φαραώ που δεν ειναι σε αυτή την κατηγορία(κυρίως Amd κάρτες), προφανώς τον αφήνει αδιάφορο το Dlss. Μια από τα ίδια και στην περίπτωση του RT και πλέον και PT. 1
korakios Δημοσ. Πέμπτη στις 05:01 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:01 μμ 7 ώρες πριν, nikos5800 είπε Τι σχέση έχει η συνδρομή με επαναστατικές τεχνολογίες τύπου dlss,ray tracing,path tracing και neural texture compression? Στο επαναστατικό άρμεγμα 2
BlurayMoviesGreece Δημοσ. Πέμπτη στις 05:52 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:52 μμ (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, dimoskoutr είπε Pentium 200 και pentium 166 δεν είχαμε τότε; 1996 θυμάμαι έναν 200αρη πήρα όταν πέρασα φοιτητής.😆 Το 1996 (Diablo 1) οι περισσοτεροι ειχαμε 486 80mhz ή pentium 100mhz, oι 166-200 βγηκαν 1-2 χρονια μετα. Επεξ/σία Πέμπτη στις 05:54 μμ από BlurayMoviesGreece
dimoskoutr Δημοσ. Πέμπτη στις 06:07 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:07 μμ 14 λεπτά πριν, BlurayMoviesGreece είπε Το 1996 (Diablo 1) οι περισσοτεροι ειχαμε 486 80mhz ή pentium 100mhz, oι 166-200 βγηκαν 1-2 χρονια μετα. Τότε τον πήρα το 97 μάλλον.
Parapas Δημοσ. Πέμπτη στις 07:26 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 07:26 μμ 4 hours ago, just_a_dude said: Ναι για την δικιά μου τηλεόραση είναι άσκοπο. Απλά το έκανα δεν δοκιμή για να δω το image quality σε x4 Τέτοιο σενάριο είναι το Alan Wake με Path Tracing. Το game αυτό είναι όλα τα ζώα του κόσμου μου αργά. Οπότε δεν σε ενοχλεί το latency εκεί. Είναι ανάλογα το game pace που λες αλλά και το game engine. Όντως έπαιζα Alan Wake 2 με όλα στο τέρμα DLSS+Q και FG που έπιανε τα 144 της οθόνης μου (1440p) και ενώ είχα latency 75+ms σε κάποια σημεία, δεν καταλάβαινα τίποτα και δε με ενοχλούσε. Ενώ σε άλλα (που δοκιμάζω x4 FG για εγκυκλοπαιδικούς λόγους) ακόμη και αν "παίζεται", αισθάνεσαι ότι δεν είναι ακριβώς ίδιο χωρίς FG σε responsiveness. Βέβαια ως τώρα η αλήθεια είναι στο σύστημά μου και παρότι παίζω ότι κινείται μόνο ο Alan έπεσε βαρυς. Αλλά γενικά από 5070 και πάνω ακόμα και για 4k είναι βάλσαμο το DLSS4 Quality/Performance και υπό προϋποθέσεις το FG. 1
just getting started Δημοσ. Πέμπτη στις 07:28 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 07:28 μμ 3 hours ago, just_a_dude said: όχι και αρκετά μεγάλο. δοκίμασα σε 1080p native vs 4Κ perfomance που και στις 2 περιπτώσεις η rendered ανάλυση είναι 1080p και η πτώση στα fps είναι μονοψήφιο ποσοστό. Και προφανώς η διαφορά στο image quality 4k dlss perf vs 1080p native είναι χαώδεις. Το dlss4, ειδικά σε 4Κ είναι φοβερό, χωρίς υπερβολή. Το fg είναι οκ γενικά και καλό υπό προϋποθέσεις. Καλά και αυτό σχετικό είναι. Οι πιο μικρές κάρτες δεν είναι τόσο efficient με μεγαλύτερα output res στο DLSS. Πχ με 4070 από 1440p native DLAA πρέπει να πέσω σε performance DLSS σε 4K για να έχω οριακά καλύτερο frame rate στο star wars outlaws. Επίσης ακόμα το transformer model σε sub 4k είναι σκατά σε performance mode, ενώ σε balanced είναι οκ, αλλά κοστίζει και περισσότερο σε σχέση με το CNN, μια η άλλη δηλαδή. 1
Aten-Ra Δημοσ. Πέμπτη στις 08:29 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:29 μμ 4 hours ago, just_a_dude said: όχι και αρκετά μεγάλο. δοκίμασα σε 1080p native vs 4Κ perfomance που και στις 2 περιπτώσεις η rendered ανάλυση είναι 1080p και η πτώση στα fps είναι μονοψήφιο ποσοστό. Και προφανώς η διαφορά στο image quality 4k dlss perf vs 1080p native είναι χαώδεις. Το dlss4, ειδικά σε 4Κ είναι φοβερό, χωρίς υπερβολή. Το fg είναι οκ γενικά και καλό υπό προϋποθέσεις. Εννοώ πόσο μεγάλο χώρο καταλαμβάνουν στο GPU Die τα Tensor Cores που χρησιμοποίει για το upscale 1
Arkin Δημοσ. Πέμπτη στις 08:32 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:32 μμ 1 λεπτό πριν, Aten-Ra είπε Εννοώ πόσο μεγάλο χώρο καταλαμβάνουν στο GPU Die τα Tensor Cores που χρησιμοποίει για το upscale Τι ενοχλει που πιανουν χωρο? Και λιγοτερο ρευμα καινε αναλογικα οι nvidia παρολο τα tensors rt cores οτι εχουν και καλυτερο upscaling+rt+fg εχουν. Αρα ας πιανουν οσο χωρο θελουν δεν μας ενοχλουν.
Aten-Ra Δημοσ. Πέμπτη στις 08:36 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:36 μμ (επεξεργασμένο) 4 hours ago, Fulgore said: Ολοι όσοι έχουμε nvidia κάρτα και έχουμε χρησιμοποιήσει το Dlss 2 και μετά σε σύγχρονα παιχνιδια που το αξιοποιούν, συμφωνούμε σε αυτό. Οπως πχ λέγαμε παλιότερα πόσο ανούσιο ειναι για ένα κάτοχο nvidia κάρτας αν ένα παιχνιδι υποστηρίζει ταυτόχρονα και Dlss και FSR, αφού προφανώς θα προτιμήσει το ανώτερο Dlss. Ο φαραώ που δεν ειναι σε αυτή την κατηγορία(κυρίως Amd κάρτες), προφανώς τον αφήνει αδιάφορο το Dlss. Μια από τα ίδια και στην περίπτωση του RT και πλέον και PT. Πως βγήκε αυτό το συμπέρασμα από αυτό που είπα δεν το κατάλαβα. Αυτό που είπα είναι ότι για να πάρεις το DLSS θα χάσεις από κάπου αλλού, και σε αυτήν την περίπτωση για να βάλει Tensor Cores στο GPU έχει αφαιρέσει CUDA Cores. Άρα αν δεν είχες τόσα Tensor Cores θα είχες πολλά παραπάνω Cuda Cores για να τρέξεις σε Native στο ίδιο μέγεθος πυρήνα. Νομίζω είναι απλά να γίνει κατανοητό. 5 minutes ago, Arkin said: Τι ενοχλει που πιανουν χωρο? Και λιγοτερο ρευμα καινε αναλογικα οι nvidia παρολο τα tensors rt cores οτι εχουν και καλυτερο upscaling+rt+fg εχουν. Αρα ας πιανουν οσο χωρο θελουν δεν μας ενοχλουν. Δες το παραπάνω σχόλιο μου Επεξ/σία Πέμπτη στις 08:37 μμ από Aten-Ra
Arkin Δημοσ. Πέμπτη στις 08:37 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:37 μμ 1 λεπτό πριν, Aten-Ra είπε Πως βγήκε αυτό το συμπέρασμα από αυτό που είπα δεν το κατάλαβα. Αυτό που είπα είναι ότι για να πάρεις το DLSS θα χάσεις από κάπου αλλού, και σε αυτήν την περίπτωση για να βάλει Tensor Cores στο GPU έχει αφαιρέσει CUDA Cores. Άρα αν δεν είχες τόσα Tensor Cores θα είχες πολλά παραπάνω Cuda Cores για να τρέξεις σε Native στο ίδιο μέγεθος πυρήνα. Νομίζω είναι απλά να γίνει κατανοητό. Απο που βγηκε αυτο το συμπερασμα? Η amd γιατι δεν το κανει αυτο αφου δεν εχει τετοια κολπα να περασει σε επιδοσεις τις αντιστοιχες της nvidia?
aki Δημοσ. Πέμπτη στις 08:41 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:41 μμ 5 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε Εννοώ πόσο μεγάλο χώρο καταλαμβάνουν στο GPU Die τα Tensor Cores που χρησιμοποίει για το upscale ποπο! την ίδια ατάκα που έλεγαν οι επικριτές το 2018 για τις RTX Όσο χώρο και να χρειάστηκε για τα AI και τα RT Cores άξιζαν! Κάνεις την ίδια ερώτηση για το FSR4 και τις 9070 πχ; Κρίμα το die space για να βάλουν το FSR4... τι κρίμα...
Aten-Ra Δημοσ. Πέμπτη στις 08:42 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:42 μμ Just now, Arkin said: Απο που βγηκε αυτο το συμπερασμα? Είναι πολύ απλό, τα Tensor Cores καταλαμβάνουν κάποιο χώρο, αν τα βγάλεις μπορείς να προσθέσεις παραπάνω Cuda Cores, απλά τα πράγματα.
aki Δημοσ. Πέμπτη στις 08:43 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:43 μμ 6 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε Αυτό που είπα είναι ότι για να πάρεις το DLSS θα χάσεις από κάπου αλλού, και σε αυτήν την περίπτωση για να βάλει Tensor Cores στο GPU έχει αφαιρέσει CUDA Cores. Άρα αν δεν είχες τόσα Tensor Cores θα είχες πολλά παραπάνω Cuda Cores για να τρέξεις σε Native στο ίδιο μέγεθος πυρήνα. Η 5090 για 4K path tracing διαφωνεί με τη λογική σου
Aten-Ra Δημοσ. Πέμπτη στις 08:43 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:43 μμ 1 minute ago, aki said: ποπο! την ίδια ατάκα που έλεγαν οι επικριτές το 2018 για τις RTX Όσο χώρο και να χρειάστηκε για τα AI και τα RT Cores άξιζαν! Κάνεις την ίδια ερώτηση για το FSR4 και τις 9070 πχ; Κρίμα το die space για να βάλουν το FSR4... τι κρίμα... Προφανέστατα το ίδιο πράγμα ισχύει και στο NAVI 4 1 minute ago, aki said: Η 5090 για 4K path tracing διαφωνεί με τη λογική σου Για Upscaling μιλαω (Tensor Cores) όχι για RT/PT (RT Cores)
aki Δημοσ. Πέμπτη στις 08:55 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:55 μμ 1 λεπτό πριν, Aten-Ra είπε Προφανέστατα το ίδιο πράγμα ισχύει και στο NAVI 4 Για Upscaling μιλαω (Tensor Cores) όχι για RT/PT (RT Cores) Μα τι συζητάς ακριβώς; Παραπονιέσαι για την ύπαρξη Hardware που επιταχύνει και βελτιώνει ορισμένες καταστάσεις. Με την μηδενιστική αυτή λογική θα λέμε: κρίμα που πρόσθεσαν Video Encoders και Decoders, θα μπορούσαν να βάλουν +10% cuda αφού δεν τα χρησιμοποιώ όταν παίζω games. Όλα πιάνουν χώρο, το ζήτημα είναι αν αξιοποιείται ο χώρος που καταναλώνει το Hardware και αν έχει θετικό αποτέλεσμα. Τα συγκεκριμένα έχουν φέρει μόνο θετικά χαρακτηριστικά και φαίνεται σαν να γκρινιάζεις μόνο για να γκρινιάζεις. Οι 2000 δουλεύουν μια χαρά με dlss-4 στα RT/PT παιχνίδια, απλά λιγότερα αποδοτικά με τα νεότερα, ξέρεις, 7ετίας hardware αυτά το σώζουν κάπως. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα