Aten-Ra Δημοσ. Πέμπτη στις 10:53 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:53 μμ 6 minutes ago, Psycho_Warhead said: Τα 20FPS της 5090 θα γίνουν 60 με την 6090 ; Πάλι ό,τι να 'ναι λες..Ούτε η 7090 δεν θα τα βγάλει αυτά τα FPS. Τα παιχνίδια είναι και ΘΑ είναι για χρόνια ακόμα υβριδικά, raster και RT μαζί. Δεν φτάνει να βελτιώσεις απλά τα RT cores για να πάρεις performance, θέλουν τα πάντα push-άρισμα. Και βέβαια όσο δυναμώνει το HW, γίνονται και τα παιχνίδια πιο απαιτητικά.. Εδώ η 5090 βγάζει 45 fps σε 4Κ Native, με παραπάνω RT Cores θα πλησίαζε τα 60fps. Επίσης αν οι Devs δεν είχαν να ασχοληθούν με τα DLSS/FSR/XESS κλπ θα είχαν παραπάνω χρόνο να βελτιώσουν το RT/PT performance. 1
dimoskoutr Δημοσ. Πέμπτη στις 10:55 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:55 μμ 9 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Και βέβαια όσο δυναμώνει το HW, γίνονται και τα παιχνίδια πιο απαιτητικά.. Να διορθώσω όσο δυναμώνει ο εκάστοτε upscaler τόσο τα παιχνίδια γίνονται και πιο unoptimized και δεν ξέρω γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν το βλέπετε. Μπορεί να προσφέρει 1000 καλά το dlss/fsr αλλά η εκμετάλλευση που τρώει όλο αυτό από τους απαράδεκτους devs είναι που χαλάει όλο το αφήγημα. 4
_Theo_ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:58 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:58 μμ 3 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε Εδώ η 5090 βγάζει 45 fps σε 4Κ Native, με παραπάνω RT Cores θα πλησίαζε τα 60fps. Επίσης αν οι Devs δεν είχαν να ασχοληθούν με τα DLSS/FSR/XESS κλπ θα είχαν παραπάνω χρόνο να βελτιώσουν το RT/PT performance. Τα min να κοιτάς. Άμα βγάζει 45 τα ελάχιστα πόσο να είναι; 20; Χάλια δηλαδή.
Psycho_Warhead Δημοσ. Πέμπτη στις 10:59 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 10:59 μμ 4 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε Εδώ η 5090 βγάζει 45 fps σε 4Κ Native, με παραπάνω RT Cores θα πλησίαζε τα 60fps. Επίσης αν οι Devs δεν είχαν να ασχοληθούν με τα DLSS/FSR/XESS κλπ θα είχαν παραπάνω χρόνο να βελτιώσουν το RT/PT performance. Δεν θα τα πλησίαζει γιατί θα έπρεπε να αυξηθεί και το raster performance, το ότι άνοιξες PT δεν σημαίνει ότι καταργήθηκε το raster στο παιχνίδι. Για τους devs άστο, απλά έχουν βολευτεί με τους upscalers και τεμπελιάζουν ακόμα περισσότερο. Βέβαια και στις κονσόλες που δεν είχαν upscalers μέχρι πρότινος, τα ίδια σκατά έβλεπες.
Arkin Δημοσ. Πέμπτη στις 11:00 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:00 μμ Μόλις τώρα, dimoskoutr είπε Να διορθώσω όσο δυναμώνει ο εκάστοτε upscaler τόσο τα παιχνίδια γίνονται και πιο unoptimized και δεν ξέρω γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν το βλέπετε. Μπορεί να προσφέρει 1000 καλά το dlss/fsr αλλά η εκμετάλλευση που τρώει όλο αυτό από τους απαράδεκτους devs είναι που χαλάει όλο το αφήγημα. Οντως γινονται unoptimized η απλα ειναι πολυ βαρια με το θεοβαρο RT που πρεπει να τρεξουν οι καρτες και τα cpu? Καποτε που ειχαμε μονο raster πως ειχαμε παιχνιδια σαν unity/arkham knight/battlefield 4/gta 4/diablo 3/mass effect andromeda ξεχασατε ποσο unoptimized ηταν αυτα τα παιχνιδια? Και μονο raster ετσι ουτε RT τιποτα. Φταινε τα dlss fsr fg η απλα παντα εβγαιναν εδω και εκει τετοια παιχνιδια? Δεν γινονται τεμπεληδες οι devs αλλα τα παιχνιδια και οι υπολογισμοι που πρεπει να γινουν απο πισω εχουν ανεβει κατακορυφα και καπου το hardware εμεινε πισω εγω περισσοτερο θεμα εχω στο cpu κομματι στο gpu ειμαστε κομπλε.
Psycho_Warhead Δημοσ. Πέμπτη στις 11:00 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 11:00 μμ 4 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Να διορθώσω όσο δυναμώνει ο εκάστοτε upscaler τόσο τα παιχνίδια γίνονται και πιο unoptimized και δεν ξέρω γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν το βλέπετε. Μπορεί να προσφέρει 1000 καλά το dlss/fsr αλλά η εκμετάλλευση που τρώει όλο αυτό από τους απαράδεκτους devs είναι που χαλάει όλο το αφήγημα. Το έχω πει και παλιότερα και το έγραψα ξανά. 2 λεπτά πριν, _Theo_ είπε Τα min να κοιτάς. Άμα βγάζει 45 τα ελάχιστα πόσο να είναι; 20; Χάλια δηλαδή. Δεν υπάρχουν αυτές οι διακυμάνσεις πλέον, αυτά ανήκουν στην δεκαετία 2000.
nikos5800 Δημοσ. Πέμπτη στις 11:01 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:01 μμ (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε Για single player παιχνίδια θα έβγαζες 60fps average σε native 4Κ σήμερα με την 5090 αν δεν είχε τόσα Tensor Cores αλλά παραπάνω RT Cores. Απλά θα το δεις αυτό σε 2 χρόνια με την 6090. Ναι ρε συ αλλά πώς θα έκανες denoise το path tracing? Με τους shaders? Το hardware lumen της ue5 έχει δείξει ότι δεν επαρκούν οι shaders για να κάνουν το denoising👍 Επεξ/σία Πέμπτη στις 11:02 μμ από nikos5800
aki Δημοσ. Πέμπτη στις 11:03 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:03 μμ Ο Daniel Owen έβγαλε την κατάλληλη στιγμή αυτό το βίντεο, τι θα γίνει αν κάνεις target το ίδιο FrameRate με διαφορετικά Combos: 1080p Native Ανάλυσης vs 4K+DLSS Το πάω στο 14:00 που ξεκινάει το ενδιαφέρον κομμάτι. 1
dimoskoutr Δημοσ. Πέμπτη στις 11:09 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:09 μμ 6 λεπτά πριν, Arkin είπε Οντως γινονται unoptimized η απλα ειναι πολυ βαρια με το θεοβαρο RT που πρεπει να τρεξουν οι καρτες και τα cpu? Καποτε που ειχαμε μονο raster πως ειχαμε παιχνιδια σαν unity/arkham knight/battlefield 4/gta 4/diablo 3/mass effect andromeda ξεχασατε ποσο unoptimized ηταν αυτα τα παιχνιδια? Και μονο raster ετσι ουτε RT τιποτα. Φταινε τα dlss fsr fg η απλα παντα εβγαιναν εδω και εκει τετοια παιχνιδια? Δεν γινονται τεμπεληδες οι devs αλλα τα παιχνιδια και οι υπολογισμοι που πρεπει να γινουν απο πισω εχουν ανεβει κατακορυφα και καπου το hardware εμεινε πισω εγω περισσοτερο θεμα εχω στο cpu κομματι στο gpu ειμαστε κομπλε. Οι τύποι στο cyberpunk τι κάνουν δηλαδή μιλάνε με εξωγήινους και τους έχουν δώσει άγνωστη τεχνολογία; Γράφουν εξαιρετικό κώδικα οι άνθρωποι. Δεν έχουν 4 κεφάλια και 8 χέρια. Έβαλαν τον πισινό τους κάτω και έστρωσαν ένα παιχνίδι που ξεκίνησε για φάπες. Όταν θέλουν μπορούν. Δεν θέλουν. Εγώ εκεί καταλήγω. Και δεν θέλουν σε συννενόηση φυσικά με το καρτέλ των κατασκευαστών καρτών ε. 2
_Theo_ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:16 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:16 μμ 5 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Οι τύποι στο cyberpunk τι κάνουν δηλαδή μιλάνε με εξωγήινους και τους έχουν δώσει άγνωστη τεχνολογία; Γράφουν εξαιρετικό κώδικα οι άνθρωποι. Δεν έχουν 4 κεφάλια και 8 χέρια. Έβαλαν τον πισινό τους κάτω και έστρωσαν ένα παιχνίδι που ξεκίνησε για φάπες. Όταν θέλουν μπορούν. Δεν θέλουν. Εγώ εκεί καταλήγω. Και δεν θέλουν σε συννενόηση φυσικά με το καρτέλ των κατασκευαστών καρτών ε. Επιτέλους κάποιος το είπε.👍
Psycho_Warhead Δημοσ. Πέμπτη στις 11:19 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 11:19 μμ 9 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Οι τύποι στο cyberpunk τι κάνουν δηλαδή μιλάνε με εξωγήινους και τους έχουν δώσει άγνωστη τεχνολογία; Γράφουν εξαιρετικό κώδικα οι άνθρωποι. Δεν έχουν 4 κεφάλια και 8 χέρια. Έβαλαν τον πισινό τους κάτω και έστρωσαν ένα παιχνίδι που ξεκίνησε για φάπες. Όταν θέλουν μπορούν. Δεν θέλουν. Εγώ εκεί καταλήγω. Και δεν θέλουν σε συννενόηση φυσικά με το καρτέλ των κατασκευαστών καρτών ε. Ποια συνεννόηση με κάρτες ρε 'σεις, τα χάλια στις κονσόλες τα βλέπετε ; Εκεί γιατί δεν τρέχουν άψογα τα παιχνίδια δηλαδή ; 1
just_a_dude Δημοσ. Πέμπτη στις 11:45 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:45 μμ 48 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Να διορθώσω όσο δυναμώνει ο εκάστοτε upscaler τόσο τα παιχνίδια γίνονται και πιο unoptimized και δεν ξέρω γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν το βλέπετε. Μπορεί να προσφέρει 1000 καλά το dlss/fsr αλλά η εκμετάλλευση που τρώει όλο αυτό από τους απαράδεκτους devs είναι που χαλάει όλο το αφήγημα. Το πιο παράδοξο είναι ότι όσα games έχουν Path Tracing δεν είναι unoptimized, απλά τρέχουν με χαμηλά FPS γιατί είναι βαριά αλλά τα visuals δικαιολογούν τις απαιτήσεις. Ενώ βλέπεις games σαν το καινούριο monster hunter που δείχνει εμετός και τρέχει και χάλια.
Arkin Δημοσ. Πέμπτη στις 11:48 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:48 μμ Unreal engine καθαρα αφηστε το unoptimized στην ακρη. Και καποτε που δεν υπηρχαν αυτα παλι η unreal engine ηταν το θεμα με τα stutters δεν φταινε παντα οι devs.
just_a_dude Δημοσ. Πέμπτη στις 11:52 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:52 μμ 2 λεπτά πριν, Arkin είπε Unreal engine καθαρα αφηστε το unoptimized στην ακρη. Και καποτε που δεν υπηρχαν αυτα παλι η unreal engine ηταν το θεμα με τα stutters δεν φταινε παντα οι devs. Φταίνε οι devs αν παρατάνε τις in house engines για τον εμετό την unreal. Βασικά ούτε οι devs φταίνε. Οι CEOs φταίνε. Θέλουν την unreal γιατί διευκολύνει την διαδικασία. 3
dimoskoutr Δημοσ. Πέμπτη στις 11:54 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:54 μμ 35 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Ποια συνεννόηση με κάρτες ρε 'σεις, τα χάλια στις κονσόλες τα βλέπετε ; Εκεί γιατί δεν τρέχουν άψογα τα παιχνίδια δηλαδή ; Αυτό εσύ σκέψου το. Εγώ έχω μια ιδέα… 7 λεπτά πριν, Arkin είπε Unreal engine καθαρα αφηστε το unoptimized στην ακρη. Και καποτε που δεν υπηρχαν αυτα παλι η unreal engine ηταν το θεμα με τα stutters δεν φταινε παντα οι devs. Πάντα φταίνε οι devs όταν είναι unoptimized ένα παιχνίδι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα