Arkin Δημοσ. Πέμπτη στις 11:56 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:56 μμ 1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε Φταίνε οι devs αν παρατάνε τις in house engines για τον εμετό την unreal. Βασικά ούτε οι devs φταίνε. Οι CEOs φταίνε. Θέλουν την unreal γιατί διευκολύνει την διαδικασία. Ε ναι αυτο ακριβως δεν ειναι οτι φταινε οι devs αν η unreal ειναι για πεταμα ανεκαθεν ειχαμε τρελο θεμα με αυτη τη μηχανη. Traversal stutters micro stutters shader stutters σκουπιδι ειναι σαν μηχανη γραφικων περα απο το μηδενικο physics. Και η dunia εχει μηδεν physics δειχνει το ιδιο ομορφη με την unreal αλλα δεν εχει ιχνος stutter ολα τα far cry τρεχουν εξαιρετικα. Δεν εκαναν τους devs τεμπεληδες τα dlss κτλ απλα δεν μπορουν να γραψουν σωστα με αυτη την αθλια μηχανη. Το παλευουν εκει στην epic να την στρωσουν με συνεχομενα updates ε καποια στιγμη δεν μπορει. In house θελουμε ας δουμε rdr 2 ας δουμε μηχανες της ubisoft περα απο το unity ας δουμε plague tale τη μηχανη τους. Unreal 5 μαζι με ray tracing η συνταγη για σιγουρα stutters. 5
Psycho_Warhead Δημοσ. Πέμπτη στις 11:59 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 11:59 μμ 3 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Αυτό εσύ σκέψου το. Εγώ έχω μια ιδέα… Πάντα φταίνε οι devs όταν είναι unoptimized ένα παιχνίδι. Ναι δεν υπάρχει καμία συνεννόηση, αλλιώς θα έτρεχαν χάλια στο PC και στις κονσόλες θα πέταγαν αλλά guess what.. Εδώ τώρα βγήκε το DK Bananza(1st party τίτλος) για το Switch 2 και χρησιμοποιεί FSR 1 και Double-Buffered V-Sync με frame drops.
Arkin Δημοσ. Παρασκευή στις 12:00 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:00 πμ 2 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Αυτό εσύ σκέψου το. Εγώ έχω μια ιδέα… Πάντα φταίνε οι devs όταν είναι unoptimized ένα παιχνίδι. H μηχανη φταιει οχι οι devs. Βαλε jedi survivor τα traversal δεν τα γλιτωνεις και τον καλυτερο dev του κοσμου να παρεις. Ειναι θεματα της μηχανης και μονο δεν φτιαχνονται ετσι απλα δεν φταινε οι devs. Η sony εφαγε χιλια ζορια με το last of us το πρωτο μια nixxes εσωσε την κατασταση στα παιχνιδια της sony μιας και ειναι οι τοπ απο εποχες tomb raider. Και το 2077 με δικη τους μηχανη στην αρχη ετρεχε χαλια μετα απο καμια 30αρια updates το εστρωσαν αυτο ελειπε. Της unreal τα θεματα ειναι fixed ομως δεν στρωνουν με τιποτα εκτος αν επεμβουν εις βαθος πχ στο gears 5 ενα απο τα σωστα unreal 4 παιχνιδια.
dimoskoutr Δημοσ. Παρασκευή στις 12:00 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:00 πμ Οταν είσαι dev studio με κακαλα λοιπόν φτιάχνεις in house μηχανή την χρησιμοποιείς για 2-3-4 παιχνίδια τρέχει βούτυρο και σε πολλές κάρτες και δεν χρειάζεται να αλλάζει ο άλλος κάθε δύο χρόνια κάρτα για να παλεύει να πιάσει 60 fps ΜΕ ΚΑΡΤΑ 2000 ΕΥΡΩ. Και θα μου πείτε τώρα ότι δεν συμφέρει τις εταιρίες των καρτών γραφικών όλο αυτό το μπάχαλο με τα unoptimized παιχνίδια; 4
Arkin Δημοσ. Παρασκευή στις 12:06 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:06 πμ 1 λεπτό πριν, dimoskoutr είπε Οταν είσαι dev studio με κακαλα λοιπόν φτιάχνεις in house μηχανή την χρησιμοποιείς για 2-3-4 παιχνίδια τρέχει βούτυρο και σε πολλές κάρτες και δεν χρειάζεται να αλλάζει ο άλλος κάθε δύο χρόνια κάρτα για να παλεύει να πιάσει 60 fps ΜΕ ΚΑΡΤΑ 2000 ΕΥΡΩ. Και θα μου πείτε τώρα ότι δεν συμφέρει τις εταιρίες των καρτών γραφικών όλο αυτό το μπάχαλο με τα unoptimized παιχνίδια; Ειναι παρα πολλα τα παιχνιδια παρα πολλες οι μηχανες εκει εξω το hardware εχει χιλιαδες συνδυασμους εδω οι κονσολες που ειναι ενα πραγμα και βλεπεις πως τρεχουν καποια παιχνιδια. Στο pc καποια γινονται brute force με τα πολλα tflops που εχουμε συν καλυτερες τεχνολογιες απο οτι στις κονσολες. Το hogwarts που ειναι το πιο σκουπιδι σε optimize και παρολο που ο 14600k γονατιζει το παιχνιδι παει μια χαρα λογο των τεχνολογιων που εχει η 5080. Και 9800x3D να παρεις το καλυτερο gaming cpu παλι θα τρωει BN η καρτα και δεν φταινε οι devs απλα ειναι αχρηστη η unreal μαζι με το ray tracing. Θελω να δω και το jedi survivor οταν το πιασω να δω πως τρεχει και αυτο γιατι δεν ακουω τα καλυτερα ευτυχως εβαλαν FG και σε αυτο οποτε θα τρεχει καλα πιστευω με ολα τα κολπα.
Psycho_Warhead Δημοσ. Παρασκευή στις 12:39 πμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 12:39 πμ 36 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε Οταν είσαι dev studio με κακαλα λοιπόν φτιάχνεις in house μηχανή την χρησιμοποιείς για 2-3-4 παιχνίδια τρέχει βούτυρο και σε πολλές κάρτες και δεν χρειάζεται να αλλάζει ο άλλος κάθε δύο χρόνια κάρτα για να παλεύει να πιάσει 60 fps ΜΕ ΚΑΡΤΑ 2000 ΕΥΡΩ. Και θα μου πείτε τώρα ότι δεν συμφέρει τις εταιρίες των καρτών γραφικών όλο αυτό το μπάχαλο με τα unoptimized παιχνίδια; Τα in-house engines τα παρατάνε τα studios και πάνε όλοι σε UE 5 σιγά σιγά γιατί βρίσκουν πολύ πιο εύκολα developers που να ξέρουν τη μηχανή. Τις εταιρείες τις συμφέρει σίγουρα, αλλά δεν υπάρχει συνεννόηση να βγει το παιχνίδι μπάχαλο γιατί δεν θα κάνουν πωλήσεις. Απλά είναι άμπαλοι οι devs ή τους πιέζουν οι publishers κλπ και τα βγάζουν όπως τα βγάζουν. Τώρα το Jedi Survivor που έτρεχε σε 648P στο PS5 με frame-drops, δε νομίζω να συμφέρει κάποιον, ε ; 3
Tambas91 Δημοσ. Παρασκευή στις 12:53 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:53 πμ (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Ναι δεν υπάρχει καμία συνεννόηση, αλλιώς θα έτρεχαν χάλια στο PC και στις κονσόλες θα πέταγαν αλλά guess what.. Εδώ τώρα βγήκε το DK Bananza(1st party τίτλος) για το Switch 2 και χρησιμοποιεί FSR 1 και Double-Buffered V-Sync με frame drops. Όλοι συνεννοημένοι είναι φιλαράκο τι δεν καταλαβαίνεις? delevopers, studios, publishers... όλοι κάτω από το άγρυπνο βλέμμα του μεγάλου ηγέτη που τους κοιτάει σαν τον sauron!!! κόβουν και ράβουν για να πουλάει 2k κάρτες στα χαϊβάνια... Επεξ/σία Παρασκευή στις 12:54 πμ από Tambas91 1 1
just_a_dude Δημοσ. Παρασκευή στις 09:36 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:36 πμ 9 ώρες πριν, dimoskoutr είπε Οταν είσαι dev studio με κακαλα λοιπόν φτιάχνεις in house μηχανή την χρησιμοποιείς για 2-3-4 παιχνίδια τρέχει βούτυρο και σε πολλές κάρτες και δεν χρειάζεται να αλλάζει ο άλλος κάθε δύο χρόνια κάρτα για να παλεύει να πιάσει 60 fps ΜΕ ΚΑΡΤΑ 2000 ΕΥΡΩ. Και θα μου πείτε τώρα ότι δεν συμφέρει τις εταιρίες των καρτών γραφικών όλο αυτό το μπάχαλο με τα unoptimized παιχνίδια; Και τα studios τα συμφέρει να χρησιμοποιούν unreal. Δεν χρειάζεται να δώσουν πόρους για ανάπτυξη in house μηχανής και επίσης μπορούν να βρουν πιο εύκολα προσωπικό που ξέρει unreal χωρίς να χρειάζεται να δαπανήσουν πόρους για εκπαίδευση στην in house μηχανή αφού σε όλα τα Πανεπιστήμια μαθαίνουν unreal. 2
BlurayMoviesGreece Δημοσ. Παρασκευή στις 09:50 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:50 πμ (επεξεργασμένο) Λιγο offtopic αλλα πολλοι απο εδω τη ζαχαρωνουν https://ekos.gr/computing/othones/monitors/dell-aw3225qf/?ref=bestprice.gr 32" QD-OLED , 4K, Dolby Vision, HDR, 240Hz, G-Sync. Επεξ/σία Παρασκευή στις 09:54 πμ από BlurayMoviesGreece 3
nikos5800 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:09 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:09 πμ 11 ώρες πριν, dimoskoutr είπε Οταν είσαι dev studio με κακαλα λοιπόν φτιάχνεις in house μηχανή την χρησιμοποιείς για 2-3-4 παιχνίδια τρέχει βούτυρο και σε πολλές κάρτες και δεν χρειάζεται να αλλάζει ο άλλος κάθε δύο χρόνια κάρτα για να παλεύει να πιάσει 60 fps ΜΕ ΚΑΡΤΑ 2000 ΕΥΡΩ. Και θα μου πείτε τώρα ότι δεν συμφέρει τις εταιρίες των καρτών γραφικών όλο αυτό το μπάχαλο με τα unoptimized παιχνίδια; Ναι απλά η μηχανή γραφικών θέλει συντήρηση 😛 πρέπει πάντοτε να βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας, απαιτεί συνεχώς να κάνεις επένδυση,ενώ π.χ με την unreal engine 5 η epic αναλαμβάνει αυτήν την δουλειά και το support για κάθε project, τα studio πλέον χτίζουν "ελεύθερα" τα παιχνίδια. 1
thanosAIAS Δημοσ. Παρασκευή στις 11:20 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:20 πμ 11 ώρες πριν, Arkin είπε Ειναι παρα πολλα τα παιχνιδια παρα πολλες οι μηχανες εκει εξω το hardware εχει χιλιαδες συνδυασμους εδω οι κονσολες που ειναι ενα πραγμα και βλεπεις πως τρεχουν καποια παιχνιδια. Στο pc καποια γινονται brute force με τα πολλα tflops που εχουμε συν καλυτερες τεχνολογιες απο οτι στις κονσολες. Το hogwarts που ειναι το πιο σκουπιδι σε optimize και παρολο που ο 14600k γονατιζει το παιχνιδι παει μια χαρα λογο των τεχνολογιων που εχει η 5080. Και 9800x3D να παρεις το καλυτερο gaming cpu παλι θα τρωει BN η καρτα και δεν φταινε οι devs απλα ειναι αχρηστη η unreal μαζι με το ray tracing. Θελω να δω και το jedi survivor οταν το πιασω να δω πως τρεχει και αυτο γιατι δεν ακουω τα καλυτερα ευτυχως εβαλαν FG και σε αυτο οποτε θα τρεχει καλα πιστευω με ολα τα κολπα. Το έπαιξα πρόσφατα, καταπληκτικό παιχνίδι. Με τη 4090 και FG πάει μια χαρά. Απλά όταν πας στο δεύτερο πλανήτη, jeda, κλείσε το ray tracing. Για κάποιο λόγο κρασαρει συνεχως αν το έχεις on εδώ και...χρόνια 😁 Όταν φύγεις, άνοιξτο. Αν ξαναπάς, κλείστο. 2
just_a_dude Δημοσ. Παρασκευή στις 11:29 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:29 πμ (επεξεργασμένο) Οι devs, οι απλοί devs που έχουν ένα όραμα για ένα game είναι οι τελευταίοι που φταίνε. Το management φταίει και οι publishers. Cost cuts, πίεση για ανάπτυξη συγκεκριμένων τύπων games που οι inverstors πιστεύουν ότι θα πουλήσουν και θα βγάλουν λεφτά (π.χ. live service) και πίεση για release των games σε συγκεκριμένη περιόδου του έτος (Halloween, Ευχαριστίες, Χριστούγεννα, κτλ) ενώ το game μπορεί να μην είναι έτοιμο. Επεξ/σία Παρασκευή στις 11:29 πμ από just_a_dude 9
nikos5800 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:31 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:31 πμ 1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε Οι devs, οι απλοί devs που έχουν ένα όραμα για ένα game είναι οι τελευταίοι που φταίνε. Το management φταίει και οι publishers. Cost cuts, πίεση για ανάπτυξη συγκεκριμένων τύπων games που οι inverstors πιστεύουν ότι θα πουλήσουν και θα βγάλουν λεφτά (π.χ. live service) και πίεση για release των games σε συγκεκριμένη περιόδου του έτος (Halloween, Ευχαριστίες, Χριστούγεννα, κτλ) ενώ το game μπορεί να μην είναι έτοιμο. Τώρα έχουν άλλη μια μεγάλη πίεση,να βγάλουν τα παιχνίδια τους πριν το GTA 6😁😁 2
7nisiotis Δημοσ. Παρασκευή στις 12:58 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:58 μμ (επεξεργασμένο) 3 hours ago, just_a_dude said: μαθαίνουν Στα αρχαϊκά χρόνια του gaming development παρελθόντος, οι δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών ήταν αυτοδίδακτοι "σπασίκλες" που επηρεάζονταν από ταινίες και τηλεοπτικές σειρές της κουλτούρας των "σπασίκλων". Αυτούς που λέγανε τότε nerds. Ειδικότερα από βιβλία, νουβέλες, άρθρα σε εφημερίδες, κομικ και επιτραπέζια παιχνίδια. Επρεπε να πάρουν το ρίσκο, να κάψουν κυριολεκτικά τη ζωή τους και τα λιγοστά λεφτά τους, χωμένοι μέσα σε υπόγεια και να δημιουργούν/εξελίσσουν τη δική τους μηχανή γραφικών, τα δικά τους εργαλεία και τεχνάσματα από το μηδέν. Κόντρα στις αντιξοότητες. Να παλεύουν για να φέρουν εις πέρας την τρέλα τους. Κάτι που σήμαινε ότι δεν υπήρχε κάποιο καθορισμένο πρότυπο για το πώς θα έπρεπε να είναι ένα είδος παιχνιδιού, οπότε έβρισκαν λύσεις στις περιορισμένες δυνατότητες της εποχής και ήταν πρωτοπόροι πατέρες. Ήταν και είναι μια χαμένη τέχνη. Σαν αυτούς τους μάγους που έκαναν τα δικά τους στην βιομηχανία της 7ης τέχνης με τα πρακτικά εφέ! Τώρα υπάρχουν σχολές ανάπτυξης παιχνιδιών, σεμινάρια και καλά εδραιωμένοι κανόνες και "βέλτιστες πρακτικές" για το πώς πρέπει να φτιάχνονται τα παιχνίδια, τι "απαραίτητα κοινωνικοπολιτικά μηνύματα να θίγονται", "πώς θα φαίνεται ο χαρακτήρας", " τι επιτρέπεται να λέει/δείχνει/πράττει και τι να κάνει " και κάθε εταιρεία μεταβαίνει στην Unreal, επειδή αυτή είναι η μηχανή που διδάσκεται σε αυτές τις σχολές και αυτή είναι πιο "οικονομικά ελκυστική" με συμβόλαια και τέτοια. Μέχρι ενός βαθμού δηλαδή χάνεται και η διαφορετική παλέτα δημιουργίας καθώς όλοι χρησιμοποιούν πια τα "ιδια χρώματα", τον "ίδιο καμβά" και τα ίδια μοτίβα. Υπάρχουν πάρα πολλοί περιορισμοί στο τι μπορείς να δημιουργήσεις, χωρίς να ξεπεράσεις τα σημερινά - καθώς πρέπει "όρια". Κανόνες στο πώς πρέπει να παίζεται ένα είδος παιχνιδιού, τι UI/Hud να έχει (όλα είναι σχεδόν ΙΔΙΑ ΚΑΡΜΠΟΝ), πόση βία θα έχει, τι γραφή θα έχουν οι ήρωες, τι είναι αποδεκτό και τι όχι να λένε, πώς να ελέγχεται και ποια franchises μπορείς να δημιουργήσεις. Και καταλήξαμε αναμφισβήτητα εδώ. Physics μειωμένα, ΑΙ σε μια στασιμότητα ή ακόμα χειρότερη από το παρελθόν, σενάρια hit or miss, άδειοι από ψυχή κόσμοι (παρακαλάμε για καμιά πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα linear ιστορία) και άλλα πολλά. Τρώμε μέτρια - στην καλύτερη των περιπτώσεων - πανάκριβα στην υλοποίηση και στο ράφι παιχνίδια με όμορφο περιτύλιγμα αλλά όχι απαραίτητα δημιουργική ψυχή. Άντε πες τίποτα Ασιάτες να κρατάνε ακόμη Θερμοπύλες και να μην επηρεάζονται από την Δυτική "κουλτούρα" σαπιλα. Επεξ/σία Παρασκευή στις 01:05 μμ από 7nisiotis 7
Psycho_Warhead Δημοσ. Κυριακή στις 01:02 πμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 01:02 πμ Νέο benchmark Unreal Engine 5.6 https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/take-a-look-at-the-unreal-engine-5-6-nextvisuals-benchmark-tool/ 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα