aetos1988 Δημοσ. Κυριακή στις 11:08 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:08 πμ Στις 18/7/2025 στις 12:58 ΜΜ, 7nisiotis είπε Στα αρχαϊκά χρόνια του gaming development παρελθόντος, οι δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών ήταν αυτοδίδακτοι "σπασίκλες" που επηρεάζονταν από ταινίες και τηλεοπτικές σειρές της κουλτούρας των "σπασίκλων". Αυτούς που λέγανε τότε nerds. Ειδικότερα από βιβλία, νουβέλες, άρθρα σε εφημερίδες, κομικ και επιτραπέζια παιχνίδια. Επρεπε να πάρουν το ρίσκο, να κάψουν κυριολεκτικά τη ζωή τους και τα λιγοστά λεφτά τους, χωμένοι μέσα σε υπόγεια και να δημιουργούν/εξελίσσουν τη δική τους μηχανή γραφικών, τα δικά τους εργαλεία και τεχνάσματα από το μηδέν. Κόντρα στις αντιξοότητες. Να παλεύουν για να φέρουν εις πέρας την τρέλα τους. Κάτι που σήμαινε ότι δεν υπήρχε κάποιο καθορισμένο πρότυπο για το πώς θα έπρεπε να είναι ένα είδος παιχνιδιού, οπότε έβρισκαν λύσεις στις περιορισμένες δυνατότητες της εποχής και ήταν πρωτοπόροι πατέρες. Ήταν και είναι μια χαμένη τέχνη. Σαν αυτούς τους μάγους που έκαναν τα δικά τους στην βιομηχανία της 7ης τέχνης με τα πρακτικά εφέ! Τώρα υπάρχουν σχολές ανάπτυξης παιχνιδιών, σεμινάρια και καλά εδραιωμένοι κανόνες και "βέλτιστες πρακτικές" για το πώς πρέπει να φτιάχνονται τα παιχνίδια, τι "απαραίτητα κοινωνικοπολιτικά μηνύματα να θίγονται", "πώς θα φαίνεται ο χαρακτήρας", " τι επιτρέπεται να λέει/δείχνει/πράττει και τι να κάνει " και κάθε εταιρεία μεταβαίνει στην Unreal, επειδή αυτή είναι η μηχανή που διδάσκεται σε αυτές τις σχολές και αυτή είναι πιο "οικονομικά ελκυστική" με συμβόλαια και τέτοια. Μέχρι ενός βαθμού δηλαδή χάνεται και η διαφορετική παλέτα δημιουργίας καθώς όλοι χρησιμοποιούν πια τα "ιδια χρώματα", τον "ίδιο καμβά" και τα ίδια μοτίβα. Υπάρχουν πάρα πολλοί περιορισμοί στο τι μπορείς να δημιουργήσεις, χωρίς να ξεπεράσεις τα σημερινά - καθώς πρέπει "όρια". Κανόνες στο πώς πρέπει να παίζεται ένα είδος παιχνιδιού, τι UI/Hud να έχει (όλα είναι σχεδόν ΙΔΙΑ ΚΑΡΜΠΟΝ), πόση βία θα έχει, τι γραφή θα έχουν οι ήρωες, τι είναι αποδεκτό και τι όχι να λένε, πώς να ελέγχεται και ποια franchises μπορείς να δημιουργήσεις. Και καταλήξαμε αναμφισβήτητα εδώ. Physics μειωμένα, ΑΙ σε μια στασιμότητα ή ακόμα χειρότερη από το παρελθόν, σενάρια hit or miss, άδειοι από ψυχή κόσμοι (παρακαλάμε για καμιά πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα linear ιστορία) και άλλα πολλά. Τρώμε μέτρια - στην καλύτερη των περιπτώσεων - πανάκριβα στην υλοποίηση και στο ράφι παιχνίδια με όμορφο περιτύλιγμα αλλά όχι απαραίτητα δημιουργική ψυχή. Άντε πες τίποτα Ασιάτες να κρατάνε ακόμη Θερμοπύλες και να μην επηρεάζονται από την Δυτική "κουλτούρα" σαπιλα. Και σε όλα αυτά πρόσθεσε ότι για παίξεις όλα αυτά που περιέγραψες πρέπει να σκάσεις ένα σωρό λεφτά.... 1
7nisiotis Δημοσ. Κυριακή στις 03:10 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:10 μμ 4 hours ago, aetos1988 said: Και σε όλα αυτά πρόσθεσε ότι για παίξεις όλα αυτά που περιέγραψες πρέπει να σκάσεις ένα σωρό λεφτά.... Καλά, αυτό εμπεριέχεται στο 'τίποτα δεν είναι δωρεάν σε αυτή τη ζωή'. Μόνο ο αέρας και το φως του ήλιου (προς το παρόν). 2
Psycho_Warhead Δημοσ. Κυριακή στις 11:16 μμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 11:16 μμ (επεξεργασμένο) Δυνατό το Robocop Unfinished Buisness σε 8K με DLSS Performance(Ναι δείχνει καλύτερα από native 4K). 4K + DLAA: 8K + DLSS Performance: Επεξ/σία Κυριακή στις 11:17 μμ από Psycho_Warhead 3
thanosAIAS Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Δυνατό το Robocop Unfinished Buisness σε 8K με DLSS Performance(Ναι δείχνει καλύτερα από native 4K). 4K + DLAA: 8K + DLSS Performance: Πόσο χάνει σε επιδόσεις όμως; Αξίζει η διαφορά; Επεξ/σία πριν από 15 ώρες από thanosAIAS
chrisde Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες (επεξεργασμένο) Αυτό ισχύει γενικά. Το dldsr σε συνδυασμό με dlss κάνει παπάδες. Απλά σε 4Κ οι διαφορές είναι τόσο μικρές που συνήθως δεν αξίζει. Φυσικά είναι και ανάλογα το παιχνίδι, αν το antialiasing είναι άθλιο ακόμα και σε 4Κ τότε αξίζει. Επεξ/σία πριν από 13 ώρες από chrisde
chrisde Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 2 ώρες πριν, xartemporas είπε @Tambas91Δεν σε βλέπω καλά αδερφέ. Θα σε αντικαταστήσει με ai ο αρχηγός για να γράφει στο φόρουμ (αν δεν το έχει κάνει ήδη). 😋
just getting started Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες Άρα από ότι κατάλαβα το MFG στις 6000 θα πηγαίνει έως x8 ? 😂 Πραγματικά δεν πιστεύω τίποτα απολύτως από το μάρκετινγκ της Nvidia. Όλα έχουν από λίγο έως τελείως δόση ψέματος.
Psycho_Warhead Δημοσ. πριν από 5 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 5 ώρες 53 λεπτά πριν, whiteman7 είπε Θυμάμαι να έχει διαρρεύσει ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ για την σειρά 50, μαλακίες..
whiteman7 Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε Θυμάμαι να έχει διαρρεύσει ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ για την σειρά 50, μαλακίες.. θα δειξει ...
Psycho_Warhead Δημοσ. πριν από 5 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 5 ώρες Τι να δείξει, το 2-2.5x το ξεχνάς σίγουρα, καθώς η ιστορία έχει δείξει ότι 2x δεν έδωσε σχεδόν ποτέ. Στην καλύτερη περίπτωση να πιάσουμε την διαφορά 3090 > 4090(60% βελτίωση σε native 4K δηλαδή χωρίς FG κόλπα κλπ). 1
Aten-Ra Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 16 minutes ago, Psycho_Warhead said: Τι να δείξει, το 2-2.5x το ξεχνάς σίγουρα, καθώς η ιστορία έχει δείξει ότι 2x δεν έδωσε σχεδόν ποτέ. Στην καλύτερη περίπτωση να πιάσουμε την διαφορά 3090 > 4090(60% βελτίωση σε native 4K δηλαδή χωρίς FG κόλπα κλπ). Το 2x σε RT/PT δεν νομίζω να είναι άπιαστο. Το θέμα δεν είναι οι επιδόσεις, αυτές θα είναι μεγάλες λόγο και της λιθογραφίας που θα πάνε (2nm ?? αν και κάτι διάβαζα για Samsung στα gaming Chips) , το θέμα θα είναι πάλι στις τιμές ανά segment.
Psycho_Warhead Δημοσ. πριν από 4 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 4 ώρες Μετά το τραγικό launch της 50 σειράς, 0 hype για μένα πραγματικά..Εκτός αυτού απέχουμε 1.5 χρόνο περίπου απ' την επόμενη γενιά..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα