Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και το DLSS4 δεν είναι παντού τέλειο πάντως. Στο mafia ας πούμε που είναι καινούργιο game και υπερ-βαρύ (για κάποιο λόγο που ποτέ δεν κατάλαβα) το DLSS4 είναι αισχρό. Δεν ξέρω πως είναι το FSR4 εκεί. Αλλά ναι γενικά η NVIDIA έχει καλύτερη υποστήριξη. Πάντως με βάση το πινακάκι που ανέβασα πιο πάνω πολλά φετινά βαριά games έχουν FSR4, άρα έχει βελτιωθεί αρκετά η φάση. Εγώ αν έπαιρνα τώρα κάρτα μπορεί να έπαιρνα και 9070XT. 

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Σε HW μπορεί να βγάλει x90 competitor σε ραστερ γιατί σε rt-pt πάλι μια γενιά πίσω θα είναι , το έκανε με την 6900XT αλλά πλέον πρέπει να βγάλει και αντίστοιχο SW πράγμα δύσκολο αφού απλά ακολουθεί την NVIDIA.

fixed

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω ότι με επηρέασε αρκετά και το Resident Evil 9 στην τελική απόφαση μου. Είναι ένα παιχνίδι που αν και έχω παίξει μόνο τα 7 και 8 (και τα υπεραγαπώ), περιμένω το 9 σαν τρελός! Ότι έδειξαν στο trailer και το πόσο θα ζωντανεύει (τo path tracing) το παιχνίδι ήταν σαν βούτυρο πάνω σε κρέας.

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, 7nisiotis είπε

Να πω ότι με επηρέασε αρκετά και το Resident Evil 9 στην τελική απόφαση μου. Είναι ένα παιχνίδι που αν και έχω παίξει μόνο τα 7 και 8 (και τα υπεραγαπώ), περιμένω το 9 σαν τρελός! Ότι έδειξαν στο trailer και το πόσο θα ζωντανεύει το παιχνίδι ήταν σσν βούτυρο πάνω σε κρέας.

απλά να ξέρεις η 5070Ti σε path tracing, ακόμη και με DLSS Perfomance δεν κρατάει 60αρι παντού (χωρίς FG). Στο AW2 σε εξωτερικές σκηνές γίνεται σφαγή, στις εσωτερικές όμως είναι εντάξει. Το RE9 δείχνει δυνατό οπτικά, να δούμε πόσο βαρύ θα είναι. Άρα γενικά θες FG για το path tracing που δεν είναι πάντα καλό. Στο AW2 που παίζω τώρα δεν είναι και τόσο καλό. Κάνει artifacts γύρω γύρω απ' τον χαρακτήρα.

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

fixed

Δεν με νοιάζει το RT/PT, μόνο raster.

7 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

απλά να ξέρεις η 5070Ti σε path tracing, ακόμη και με DLSS Perfomance δεν κρατάει 60αρι παντού (χωρίς FG). Στο AW2 σε εξωτερικές σκηνές γίνεται σφαγή, στις εσωτερικές όμως είναι εντάξει. Το RE9 δείχνει δυνατό οπτικά, να δούμε πόσο βαρύ θα είναι. Άρα γενικά θες FG για το path tracing που δεν είναι πάντα καλό. Στο AW2 που παίζω τώρα δεν είναι και τόσο καλό. Κάνει artifacts γύρω γύρω απ' τον χαρακτήρα.

Και η 5090 FG θέλει, απλά για DLSS P βάζεις DLSS Q.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Και η 5090 FG θέλει, απλά για DLSS P βάζεις DLSS Q.

ναι αλλά με την 5090 μπορείς να βάλεις dlss p και fg off. Άλλωστε είναι πολύ καλό το dlss4 ακόμη και στο performance. Και μου φαίνεται εμένα καλό που έχω 42αρι, πόσο μάλλον δηλαδή σε 32αρι 4Κ. Η 5070ti με dlss performance πέφτει και στα 40αρια στο ΑW2 στα δύσκολα σημεία, άρα θες 5090 για 60αρι παντού. Η 4090 θα είναι στο όριο. 

Το κακό με το frame gen είναι ότι στο path tracing που είσαι full gpu bound (εννοείται με ένα σοβαρό cpu) θα σου κόψει αρκετά τα rendered. Για 'μένα το fg αξίζει αν έχεις γύρω στο 70αρι, οπότε ακόμη και το κόστος του fg να βάλεις, θα μείνουν στα 60 και πάνω τα rendered. Αλλιώς κακό κάνεις. Καλύτερα να ρίξεις λίγο τα settings για να ανέβουν τα rendered. 

  • Like 2
Δημοσ.

Μας τα έχουν ζαλίσει με το Path Tracing. Αντί να υπάρξει κάποια πρόοδος στα textures και να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι που να ρίχνει σαγόνια, προσπαθούν με το RT να εξωραϊσουν τα πράγματα.

Επίσης τι τρέχει με την Unreal Engine 5; Απορώ γιατί χρησιμοποιούν αυτή σάπιο μηχανή γραφικών με τα άπειρα stutters.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν με νοιάζει το RT/PT, μόνο raster.

Μη με θολώνεις ρε συ psycho, να σε νοιάζει… ο κωλος της yennifer φαίνεται πιο ωραίος με pt

ααα και τώρα που το θυμήθηκα 

IMG_4554.jpeg.25aadeaa0c76b23a3aa4854f103594a6.jpeg

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, _Theo_ είπε

Μας τα έχουν ζαλίσει με το Path Tracing. Αντί να υπάρξει κάποια πρόοδος στα textures και να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι που να ρίχνει σαγόνια, προσπαθούν με το RT να εξωραϊσουν τα πράγματα.

Επίσης τι τρέχει με την Unreal Engine 5; Απορώ γιατί χρησιμοποιούν αυτή σάπιο μηχανή γραφικών με τα άπειρα stutters.

Ο φωτορεαλισμός είναι το μέλλον για αληθοφάνεια, τι να τα κάνεις τα τέλεια textures αν ο φωτισμός είναι αλλού για αλλού.

Ό,τι και να κάνεις αριστερά χωρίς PT θα φαίνεται ψεύτικο.

cyberpunk-2077-path-tracing-raster-vs-ov

  • Like 8
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Ο φωτορεαλισμός είναι το μέλλον για αληθοφάνεια, τι να τα κάνεις τα τέλεια textures αν ο φωτισμός είναι αλλού για αλλού.

Ό,τι και να κάνεις αριστερά χωρίς PT θα φαίνεται ψεύτικο.

cyberpunk-2077-path-tracing-raster-vs-ov

Δεν διαφωνώ απλώς δεν βλέπω να υπάρχει πρόοδος στις υφές. Το Crysis είχε RT ; Όχι. Και όμως έριχνε σαγόνια με τα γραφικά του. Αυτό εννοώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Μας τα έχουν ζαλίσει με το Path Tracing. Αντί να υπάρξει κάποια πρόοδος στα textures και να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι που να ρίχνει σαγόνια, προσπαθούν με το RT να εξωραϊσουν τα πράγματα.

Επίσης τι τρέχει με την Unreal Engine 5; Απορώ γιατί χρησιμοποιούν αυτή σάπιο μηχανή γραφικών με τα άπειρα stutters.

Εντάξει έχουν βγει games με καλά textures. Για να πέσουν σαγόνια θέλει Path Tracing, δεν γίνεται αλλιώς. Δεν θα μας πέσουν τα σαγόνια με raster. To θέμα είναι ότι το game πρέπει να είναι καλό σε όλα (path tracing, textures, animations, art style) για να πέσουν σαγόνια, το οποίο είναι και δύσκολο να γίνει αλλά κυρίως ακριβό.

Την UE5 την χρησιμοποιούν τόσο πολύ γιατί είναι πρακτική. Γιατί οι φοιτητές που βγαίνουν απ' τα Πανεπιστήμια ξέρουν ήδη UE, δεν χρειάζεται το studio να σπαταλήσει χρήματα σε training για την in house μηχανή. Επίσης η UE5 έρχεται έτοιμη, δεν χρειάζονται χρήματα για ανάπτυξη in-house μηχανής.

9 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Δεν διαφωνώ απλώς δεν βλέπω να υπάρχει πρόοδος στις υφές. Το Crysis είχε RT ; Όχι. Και όμως έριχνε σαγόνια με τα γραφικά του. Αυτό εννοώ.

έριχνε σαγόνια για τότε. και το Alan Wake 2 ειδικά σε συγκεκριμένα σημεία ρίχνει σαγόνια και έχει και καλά textures. Και το CP77 ρίχνει σαγόνια στον φωτισμό αλλά έχει σάπια textures. Και το Indiana το ίδιο, αλλά και αυτό έχει μέτρια και σε κάποια σημεία σάπια textures. Γενικά να είναι όλα τέλεια οπτικά και να είναι και καλό σαν game είναι πάρα πολύ σπάνιο. Πόσα και ποια games διαχρονικά είναι τέλεια σε όλα (visuals, performance, gameplay, story);

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Δεν διαφωνώ απλώς δεν βλέπω να υπάρχει πρόοδος στις υφές. Το Crysis είχε RT ; Όχι. Και όμως έριχνε σαγόνια με τα γραφικά του. Αυτό εννοώ.

Το Crysis δεν θα μπορούσε να έχει RT το 2007, έριχνε σαγόνια τότε αλλά τώρα είναι ξεπερασμένο κατά πολύ.

Το PT είναι αυτό που δίνει μεγάλο προβάδισμα στο PC σε σχέση με τις κονσόλες, πριν δεν υπήρχε διαφορά πέρα από την ανάλυση και τα FPS.

Οι υφές δεν θα βελτιωθούν όσο ο πέτσινος βγάζει 8/12GB κάρτες για να μην χαντακώνει αυτές. Το DOOM The Dark Ages έχει PT αλλά οι υφές δεν είναι αυτές που θα μπορούσε να έχει, τερματίζει στα 15GB VRAM σε 4Κ με FG. Μετά βέβαια θα υπάρχει η γκρίνια ότι max-άρει τα settings μόνο το x90 με τα 24/32GB και όχι οι μικρότερες.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το Crysis δεν θα μπορούσε να έχει RT το 2007, έριχνε σαγόνια τότε αλλά τώρα είναι ξεπερασμένο κατά πολύ.

Το PT είναι αυτό που δίνει μεγάλο προβάδισμα στο PC σε σχέση με τις κονσόλες, πριν δεν υπήρχε διαφορά πέρα από την ανάλυση και τα FPS.

Οι υφές δεν θα βελτιωθούν όσο ο πέτσινος βγάζει 8/12GB κάρτες για να μην χαντακώνει αυτές. Το DOOM The Dark Ages έχει PT αλλά οι υφές δεν είναι αυτές που θα μπορούσε να έχει, τερματίζει στα 15GB VRAM σε 4Κ με FG. Μετά βέβαια θα υπάρχει η γκρίνια ότι max-άρει τα settings μόνο το x90 με τα 24/32GB και όχι οι μικρότερες.

Άρα που καταλήγουμε; Ότι θέλουμε παραπάνω VRAM; Γιατί δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν RTX 5090 των 2,5k.

Να δούμε πόση VRAM θα έχουν οι Super. Μια RTX 5070 Super 18 GB θα είναι καλή περίπτωση.

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι και για το PS6 κυκλοφορεί ότι θα παραμείνει στα 16GB μνήμη και αν ισχύει δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα για τα textures.

Θα πρέπει να περιμένουμε πότε θα χρησιμοποιήσουν οι devs τις τεχνικές Neural Texture Compression κλπ για να δούμε βελτιώσεις.

Δημοσ.

Έχει να κάνει και με το game πάντως. To Avatar και τα Last of us έχουν ίσως τα καλύτερα textures που έχω δει. Είναι και πόσο το studio θα ασχοληθεί. Αλλά όταν έχεις και ray/path tracing μέσα εκεί πιέζεται η vram, και αν είναι και open world ακόμη χειρότερα. Γενικά το ray tracing δεν κάνει καλό στις κονσόλες γιατί πολύ απλά δεν μπορούν να το τρέξουν και το τραβάνε απ' τα μαλλιά με 15 κιλά upscale και fg για να την παλέψουν και καταλήγουν να έχουν χειρότερη εμπειρία. Χίλιες φορές να έκαναν focus στα textures και να έβαζαν baked lighting παρά να προσπαθούν με το ζόρι να βάλουν RT και να καταλήγεις με σάπιο image quality λόγω upscale. 

Δυστυχώς και εμείς στο PC κατά 99% επηρεαζόμαστε απ' τις κονσόλες. Αν ήταν ικανές να τρέχουν games με καλά visuals σε ανθρώπινες συνθήκες τότε και στο PC θα βλέπαμε ανάλογα games. Τώρα τα μόνα δυνατά games είναι όσα pushαρει o Jensen. E δεν γίνεται έτσι. 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...