Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή με 5080 και κουτί το Lian Li Dynamic O11 το καλώδιο τροφοδοσίας εμποδίζει το πορτάκι να κλείσει και πρέπει να το πιέσω/σπάσω αρκετά.

Υπάρχει κάποια λύση σε 12VHPWR με κλίση 90 μοίρες ώστε να χωρέσει?

Τροφοδοτικό έχω το EVGA G2 750W και σκεφτόμουν για αυτό αλλά βγαίνει κάνα 50€ με μεταφορικά για Ελλάδα.

https://eustore.cablemod.com/product/cablemod-e-series-pro-modflex-sleeved-12vhpwr-90-degree-stealthsense-pci-e-cable-for-evga-g-g-p-p-t/

Το Visionstudio τα φέρνει αυτά τα καλώδια αλλά έχει συμβατά για τροφοδοτικά Asus Corsair Seasonic εκτός από EVGA 

Επεξ/σία από Inler
Δημοσ.

Ωραίο το νέο DOOM αλλά το ότι δεν βγήκε με PT(θα βγει με patch μέσα στον Ιούνιο διάβασα) τραγικό. Επίσης τι φάση με τα textures ; Βάλε πράμα εκεί, υπάρχουν 24/32GB κάρτες. PT και textures PS2 σε κάποια σημεία είναι γελοιότητα.

7 ώρες πριν, Inler είπε

Επειδή με 5080 και κουτί το Lian Li Dynamic O11 το καλώδιο τροφοδοσίας εμποδίζει το πορτάκι να κλείσει και πρέπει να το πιέσω/σπάσω αρκετά.

Υπάρχει κάποια λύση σε 12VHPWR με κλίση 90 μοίρες ώστε να χωρέσει?

Τροφοδοτικό έχω το EVGA G2 750W και σκεφτόμουν για αυτό αλλά βγαίνει κάνα 50€ με μεταφορικά για Ελλάδα.

https://eustore.cablemod.com/product/cablemod-e-series-pro-modflex-sleeved-12vhpwr-90-degree-stealthsense-pci-e-cable-for-evga-g-g-p-p-t/

Το Visionstudio τα φέρνει αυτά τα καλώδια αλλά έχει συμβατά για τροφοδοτικά Asus Corsair Seasonic εκτός από EVGA 

Third-party cable δεν θα έπαιρνα προσωπικά. Η λύση για μένα είναι να αλλάξεις τροφοδοτικό και ο κατασκευαστής να έχει δικό του 90 μοίρες καλώδιο κλπ όπως η Corsair.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ArkinΔεν ισχύουν αυτά που λες.

Να ξεκαθαρίσω καταρχάς για να μην παρεξηγηθώ ότι δεν αμφισβητώ τα ευρήματα σου, άλλωστε εγώ και να θέλω, δεν έχω Blackwell για να το διασταυρώσω, η εξήγηση που δίνεις όμως είναι λάθος.

Αυτό στο οποίο αναφέρεσαι υπάρχει στο loosless scaling και λέγεται adaptive mode. Του ορίζεις ένα fps target και αυτό προσαρμόζει τον συντελεστή fg ακόμα και με δεκαδικά ψηφία ώστε να είσαι συνέχεια στα fps που το έχεις ορίσει. Αν είσαι κάπου με 100fps base (μετά τις απώλειες από την επιβάρυνση του fg) θα βάλει συντελεστή 1,6 για να πιάσει τα 160fps που του έχεις ορίσει. Μετά που θα πέσεις στα 64, ο συντελεστής θα ανέβει στο 2,5 και τα fake frames θα αυξηθούν όπως και το latency για να μείνεις στα 160 fps που του έχεις ορίσει. Ακούγεται ιδανικό αλλά δεν είναι διότι το mode αυτό αυξάνει πολύ το latency διότι επιβαρύνει πολύ την gpu. Δεν ξέρω αν με dual gpu όπου η δεύτερη έχει το ρόλο της διαχείρισης του προγράμματος τα αποτελέσματα είναι καλύτερα από πλευράς latency πάντα διότι η δεύτερη gpu βοηθάει ούτως ή άλλως στο να μην έχεις απώλειες fps με την εφαρμογή του fg όπως στην nvidia.

Το nvidia fg και mfg δεν λειτουργεί έτσι, είναι fixed 2, 3 και 4 και αν βάλεις cap τα 120fps τελικό, τα base fps μετά τις απώλειες θα είναι max 60, 40 και 30 αντίστοιχα max. Ο πιο εύκολος τρόπος να το τσεκάρεις δεν είναι μέσω του latency αλλά αυτό που είπε ο akoinonitos

 

12 ώρες πριν, akoinonitos είπε

Eιναι πολυ απλο, βαλε cap 120fps ,βαλε x2 και μετα x3 , αν η καρτα σου με το x3 εχει χαμηλοτερο usage παει να πει οτι rendαρει λιγοτερα frames

Τώρα γιατί αλλού έχεις λιγότερο latency δεν μπορώ να το ξέρω, φαντάζομαι υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που το επηρεάζουν.

Επεξ/σία από chrisde
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, chrisde είπε

@ArkinΔεν ισχύουν αυτά που λες.

Να ξεκαθαρίσω καταρχάς για να μην παρεξηγηθώ ότι δεν αμφισβητώ τα ευρήματα σου, άλλωστε εγώ και να θέλω, δεν έχω Blackwell για να το διασταυρώσω, η εξήγηση που δίνεις όμως είναι λάθος.

Αυτό στο οποίο αναφέρεσαι υπάρχει στο loosless scaling και λέγεται adaptive mode. Του ορίζεις ένα fps target και αυτό προσαρμόζει τον συντελεστή fg ακόμα και με δεκαδικά ψηφία ώστε να είσαι συνέχεια στα fps που το έχεις ορίσει. Αν είσαι κάπου με 100fps base (μετά τις απώλειες από την επιβάρυνση του fg) θα βάλει συντελεστή 1,6 για να πιάσει τα 160fps που του έχεις ορίσει. Μετά που θα πέσεις στα 64, ο συντελεστής θα ανέβει στο 2,5 και τα fake frames θα αυξηθούν όπως και το latency για να μείνεις στα 160 fps που του έχεις ορίσει. Ακούγεται ιδανικό αλλά δεν είναι διότι το mode αυτό αυξάνει πολύ το latency διότι επιβαρύνει πολύ την gpu. Δεν ξέρω αν με dual gpu όπου η δεύτερη έχει το ρόλο της διαχείρισης του προγράμματος τα αποτελέσματα είναι καλύτερα από πλευράς latency πάντα διότι η δεύτερη gpu βοηθάει ούτως ή άλλως στο να μην έχεις απώλειες fps με την εφαρμογή του fg όπως στην nvidia.

Το nvidia fg και mfg δεν λειτουργεί έτσι, είναι fixed 2, 3 και 4 και αν βάλεις cap τα 120fps τελικό, τα base fps μετά τις απώλειες θα είναι max 60, 40 και 30 αντίστοιχα max.

Τώρα γιατί αλλού έχεις λιγότερο latency δεν μπορώ να το ξέρω, φαντάζομαι υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που το επηρεάζουν.

Κοίτα θα ίσχυε αυτό μόνο εφόσον σε κάθε περίπτωση έχουμε 100% πάνω frames αλλά το fg 2x τουλάχιστον αλλού δίνει 50% αλλού 100% γενικά όπως είπε ο Γιάννης όπου υπάρχει cpu BN όσο πιο μεγάλο τόσο πιο πολλά θα δώσει μιας και η κάρτα έχει αέρα. Δηλαδή αν έχεις 60 σταθερά δεν θα πας 120 με 2xfg σε όλα τα παιχνίδια. Αλλού θα πας στα 90 αλλού 100 και μονο σε τέρμα cpu bn θα πας 120. 

Αντίστοιχα και το mfg δουλεύει έτσι δεν θα δώσει 100% μόνο σε περιπτώσεις. 

Στο forbidden west με 160 όριο με fg 2x το fg μου δίνει μόνο 50fps η κάρτα βγάζει τα υπόλοιπα 110 και η κάρτα είναι στο 99%. 

Στο Hogwarts δίνει πιο πολύ λόγο του τεράστιου cpu bn αλλα δεν υπαρχει περίπτωση να έχω 53 base με 3xfg με 160 cap. Δεν γίνετε να έχω στη μία περίπτωση 37ms και σε άλλη με πάλι 160 48 η και 58 πχ hogsmade που εκεί όντως πέφτουν τα real στα 50 55. Στο κάστρο έχω βάση 70 80 και το latency 37 με 40. Αν παντού είχα 53 και τα άλλα 106 ήταν fake δεν έπρεπε παντού να έχω το ίδιο latency? Έτσι το ένιωσα από τις λίγες ώρες που έπαιξα η κίνηση είναι εξαιρετικά smooth όπως και η απόκριση. Αν βάλω 53 fps cap η κίνηση και η απόκριση είναι αρκετά κακη. Θα το ψάξω περισσότερο σήμερα αλλά είμαι 99% σίγουρος ότι δεν ρίχνει τα base στο /2 /3 /4 θα ήταν παράλογο και δεν ισχύει κιόλας στο 2x που με 50% boost έχουμε 60 real 30 fake οποτε κατι ανάλογο θεωρω ότι γίνεται και στα υπόλοιπα 2 mode. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το latency σου είπα, δεν ξέρω, δεν ισχυρίζομαι ότι έχω όλες τις απαντήσεις. Αλλά ο λόγος που έχεις καλύτερες αποδόσεις σε cpu bottleneck σενάρια είναι πολύ απλός: Η gpu έχει μεγαλύτερα περιθώρια να "απορροφήσει"  τις απώλειες του fg. Αν το gpu usege είναι 80% με το fg θα πάει 100% και θα "ανακουφιστεί" η cpu. Αν όμως το gpu usage είναι εξαρχής 100%, θα έχεις απώλειες στα base fps και μάλιστα συνήθως μεγάλες, ανάλογα και την περίπτωση και τη gpu φυσικά. Αλλά σε κάθε περίπτωση με fg έχεις πάντα 100% πάνω frames. Αν τα fps σου είναι 60 και με fg σε πάει 100, δεν σημαίνει ότι σου δημιουργεί 40 fake, αλλά ότι η επιβάρυνση του fg στα frames σου είναι 10fps, σε πάει 50 base και με το fg πας στα 100. Αν βάλεις cap στα 80 τελική, τα base σου θα είναι 40 μετά τις απώλειες και λογικά θα έχεις λίγο χαμηλότερο gpu usage. Aναλόγως του πως κάνεις cap τα fps σε αυτές τις περιπτώσεις, ενδέχεται να έχεις και εκεί επιβάρυνση στη gpu και στο latency. Εδώ έρχεται και παίζει μπάλα το reflex.

Επεξ/σία από chrisde
Δημοσ.

Συζητήσεις επί συζητήσεων για ένα feature που 8 στις 10 φορές είναι άχρηστο λόγω των visual artifacts..FG μέχρι 2x για να είναι ανεκτό.

Τώρα αν στο μέλλον βελτιωθεί το MFG οκ, προς το παρόν δεν.

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει κουβέντα περί τεχνολογιών κάνουμε και πως λειτουργούν, από το να λέμε πόσο κακή είναι η amd καλύτερο είναι.:P

Έχει αναφερθεί πάντως ότι τουλάχιστον το mfg x3 είναι ανεκτό. Προσωπικά δεν γνωρίζω, δεν απαντώ.

Επεξ/σία από chrisde
  • Like 1
Δημοσ.

Τα rendered και άρα και το perf/latency που παίζεις το παιχνίδι σου εννοείται ότι κάνεις διαίρεση για να τα βρεις.

Τα 120 με x3 είναι 40fps gaming.

Κάτι που ίσως να μπερδεύει πολύ κόσμο είναι τα παπατζοσλάιντ της nv απ την παρουσίαση.

Tο fg2 μείωσε το hit στα rendered σε σχέση με το fg1. Παράδειγμα παίζεις παιχνίδι που με fg2 έχει 10% hit στο x2, 15%+ στο x3 και 20%+ στο x4. Aν κάνεις swap σε fg1 το x2 θα εχει γύρω στο 15%.

Όταν η nv δείχνει ότι δεν αυξήθηκε και πολύ το latency στο mfg, πάντα συγκρίνει το x2 του fg1, με τα mfg του fg2, και όχι τα x του fg2 μεταξύ τους. Μήπως εκεί μπερδεύονται οι περισσότεροι;
 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

FG 1 και FG 2 ; Εννοείς παλιό και πρόσφατο DLL στο FG ; Γιατί ονομαστικά δεν υφίσταται κάτι τέτοιο.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι εννοεί (φαντάζομαι) το παλιό fg που είχαν οι ada και το νέο που έβγαλαν με το mfg στις blackwell. Ισχύει. Θεωρητικά το fg στις δεύτερες έχει μικρότερες απώλειες και λόγο περισσότερων tensor cores και φυσικά μικρότερο latency.

Άκυρο. Άλλο κατάλαβα ότι εννοούσε.

Επεξ/σία από chrisde
Δημοσ.

Psycho_Warhead έχεις να προτείνεις κάποιο τροφοδοτικό μέχρι 850W? Ναι είναι ισάξιο ή καλύτερο από αυτό που έχω ήδη όχι να το δώσω και να πάρω χειρότερο μόνο για το καλώδιο.

Έχουν το απλό καλώδιο και αγοράζεις το 90 μοίρες επιπλέον ή μέσα η συσκευασία το έχει αυτό?

Συγνώμη που γράφω για τροφοδοτικό στην ενότητα της κάρτας απλά προσπαθώ να βγάλω άκρη.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

FG 1 και FG 2 ; Εννοείς παλιό και πρόσφατο DLL στο FG ; Γιατί ονομαστικά δεν υφίσταται κάτι τέτοιο.

Nαι το 2 λέω του "dlss4".

Μπορείς να το κάνεις swap όπου θέλεις, δε χρειάζεται inspector.

5 λεπτά πριν, chrisde είπε

Όχι εννοεί το παλιό fg στις ada και το νέο στις blackwell. Ισχύει. Θεωρητικά το fg στις δεύτερες έχει μικρότερες απώλειες λόγω περισσότερων tensor cores και μικρότερο latency.

ada και τα 2 ή blackwell και τα 2 δεν έχει σημασία. Θα σκεφτώ και θα βάλω ενα παράδειγμα.

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, chrisde είπε

Για το latency σου είπα, δεν ξέρω, δεν ισχυρίζομαι ότι έχω όλες τις απαντήσεις. Αλλά ο λόγος που έχεις καλύτερες αποδόσεις σε cpu bottleneck σενάρια είναι πολύ απλός: Η gpu έχει μεγαλύτερα περιθώρια να "απορροφήσει"  τις απώλειες του fg. Αν το gpu usege είναι 80% με το fg θα πάει 100% και θα "ανακουφιστεί" η cpu. Αν όμως το gpu usage είναι εξαρχής 100%, θα έχεις απώλειες στα base fps και μάλιστα συνήθως μεγάλες, ανάλογα και την περίπτωση και τη gpu φυσικά. Αλλά σε κάθε περίπτωση με fg έχεις πάντα 100% πάνω frames. Αν τα fps σου είναι 60 και με fg σε πάει 100, δεν σημαίνει ότι σου δημιουργεί 40 fake, αλλά ότι η επιβάρυνση του fg στα frames σου είναι 10fps, σε πάει 50 base και με το fg πας στα 100. Αν βάλεις cap στα 80 τελική, τα base σου θα είναι 40 μετά τις απώλειες και λογικά θα έχεις λίγο χαμηλότερο gpu usage. Aναλόγως του πως κάνεις cap τα fps σε αυτές τις περιπτώσεις, ενδέχεται να έχεις και εκεί επιβάρυνση στη gpu και στο latency. Εδώ έρχεται και παίζει μπάλα το reflex.

Δηλαδη στο 2077 οταν εχουμε 70 base και παμε 110 με FG θεωρεις οτι τα πραγματικα πηγαινουν 55? Τοτε πως νιωθεις και την αποκριση και γενικα την ομαλοτητα πολυ ανωτερη? Γιατι απο 70 πηγαινουμε 110 και οχι 140 εφοσον ειναι 100% παντα πανω με FG? Κατι δεν μου κολλαει και γενικα και στη συμπεριφορα τα παιχνιδια δεν δειχνουν σαν να πεφτουν τα πραγματικα αλλα ακριβως το αντιθετο. 

49 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Συζητήσεις επί συζητήσεων για ένα feature που 8 στις 10 φορές είναι άχρηστο λόγω των visual artifacts..FG μέχρι 2x για να είναι ανεκτό.

Τώρα αν στο μέλλον βελτιωθεί το MFG οκ, προς το παρόν δεν.

FG 2x για μεχρι 100-120hz monitors FG 3x για 165-180 και το 4x για 240/360. Aναλογα και τη βαση εχουμε στο wukong με το 2x παω 110 και με 3x 150 η κινηση πολυ ανωτερη. Με 4x ξεκινανε τα artifacts με cap ομως στα 160 στο HL 2 RTX με uncap και fg4x στα 320fps δεν ειδα artifacts καθολου οπως ειπε και ο γιαννης πιο πισω στο stalker που το δοκιμασε. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Δηλαδη στο 2077 οταν εχουμε 70 base και παμε 110 με FG θεωρεις οτι τα πραγματικα πηγαινουν 55? Τοτε πως νιωθεις και την αποκριση και γενικα την ομαλοτητα πολυ ανωτερη? Γιατι απο 70 πηγαινουμε 110 και οχι 140 εφοσον ειναι 100% παντα πανω με FG? Κατι δεν μου κολλαει και γενικα και στη συμπεριφορα τα παιχνιδια δεν δειχνουν σαν να πεφτουν τα πραγματικα αλλα ακριβως το αντιθετο. 

Μα σου απάντησα, αν δεν έχεις βάλει cap στα 110, έχεις απώλειες 15 fps λόγω επιβάρυνσης gpu. Η ενεργοποίηση του fg, δεν είναι τσάμπα, έχει κόστος σε επιδόσεις και vram.

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, chrisde είπε

Μα σου απάντησα, αν δεν έχεις βάλει cap στα 110, έχεις απώλειες 15 fps λόγω επιβάρυνσης gpu. Η ενεργοποίηση του fg, δεν είναι τσάμπα, έχει κόστος σε επιδόσεις και vram.

Αρα εγω οταν παιζω hogwarts και βλεπω 160 μεσα στο καστρο και latency 37 εχω πραγματικα 53? Τι εχουν κανει και ειναι τοσο ομαλη η κινηση ομως και η αποκριση παιζω με 7000 dpi στο ποντικι razer ballistic v3 και η αποκριση της καμερας ειναι υποδειγματικη. Πως γινεται με 53fps base και 160 συνολο με 106 fake να μην βλεπω καθολου artifacts και να ειναι τοσο καλη η αποκριση? Για αυτο μου φαινεται παραλογο να πεφτω απο τα 80 base στο καστρο στα 53 με το 3x FG και να εχω τοσο καλυτερο συνολογικα gameplay. Μαγικες τεχνολογιες αν ισχυει οτι οντως σε παει /3 /2 /4 με καθε mode του FG και σε ριχνει τα base τοσο πολυ. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...