Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

Έχει πλάκα το νερό αλλά σίγουρα για perf μικρές διαφορές, για βαβούρα μεγάλες όμως :D 

Βέβαια η Astral είναι τούμπανο σε αέρα, φαντάζομαι απο FE θα έχει μεγαλύτερη διαφορά. Δεν έβαλα LM, απλά Duronaut.

εχω ενα ptm7950 αν σε ενδιαφέρει αδερφε

Δημοσ.
11 hours ago, nikos5800 said:

Αυτό επέλεξε η PC gaming κοινότητα,η εμμονή τους για όσο το δυνατόν περισσότερα frames,cutting edge visuals μπορείς να έχεις μόνο με 30-60fps.

Εγώ πάλι διαφωνώ.

Η Nvidia το επέλεξε, γιατί μας παγιδεύει σαν καταναλωτές στο οικοσύστημα τους. Αυτό που δεν κατάφερε ποτέ να κάνει με το physx.

Πρώτα δημιουργεί ανάγκες (hw for RT effects) τις οποίες οι ίδιες οι κάρτες της δεν καλύπτουν, και μετά τις ψευτο-καλύπτει με software (FG).

Η φάση έχει πάει κάπως έτσι:

Θέλετε visuals? Πάρτε RT (rtx 2000).

Ααα, δεν παίζουν RT οι κάρτες μας? Πάρτε DLSS.

Ααα, όλα τα παιχνίδια ξαφνικά είναι θολά επειδή έχουμε pushαρει όλο το μάρκετ στο TAA? Πάρτε πάλι Nvidia για να είναι το 960p λίγο πιο καθαρό.

Θέλετε frames γιατί όλα σέρνονται σε κάρτες 1000++€ ? Πάρτε FG (νέα γενιά).

Ακόμα σέρνονται? Ε πάρτε 4x FG (νέα γενιά).

Και πάει λέγοντας.

Τώρα βγάζουν καινούργιο dll, που τρώει λίγο λιγότερη μνήμη από το προηγούμενο, αλλά ακόμα τρώει περισσότερη μνήμη από το πιο προηγούμενο (CNN).

Κανένας gamer δεν το επέλεξε αυτό.

Αν λέγαμε στους gamers του 2015 ότι 10 χρόνια μετά θα παίζουμε 720p internal και πάλι θα βγάζαμε λίγα frames με κάρτες ~600€+ ενώ θα είχαμε συνολικά πιο θολή εικόνα θα γελούσαν με την πάρτη μας.

  • Like 12
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, just getting started είπε

Εγώ πάλι διαφωνώ.

Η Nvidia το επέλεξε, γιατί μας παγιδεύει σαν καταναλωτές στο οικοσύστημα τους. Αυτό που δεν κατάφερε ποτέ να κάνει με το physx.

Πρώτα δημιουργεί ανάγκες (hw for RT effects) τις οποίες οι ίδιες οι κάρτες της δεν καλύπτουν, και μετά τις ψευτο-καλύπτει με software (FG).

Η φάση έχει πάει κάπως έτσι:

Θέλετε visuals? Πάρτε RT (rtx 2000).

Ααα, δεν παίζουν RT οι κάρτες μας? Πάρτε DLSS.

Ααα, όλα τα παιχνίδια ξαφνικά είναι θολά επειδή έχουμε pushαρει όλο το μάρκετ στο TAA? Πάρτε πάλι Nvidia για να είναι το 960p λίγο πιο καθαρό.

Θέλετε frames γιατί όλα σέρνονται σε κάρτες 1000++€ ? Πάρτε FG (νέα γενιά).

Ακόμα σέρνονται? Ε πάρτε 4x FG (νέα γενιά).

Και πάει λέγοντας.

Τώρα βγάζουν καινούργιο dll, που τρώει λίγο λιγότερη μνήμη από το προηγούμενο, αλλά ακόμα τρώει περισσότερη μνήμη από το πιο προηγούμενο (CNN).

Κανένας gamer δεν το επέλεξε αυτό.

Αν λέγαμε στους gamers του 2015 ότι 10 χρόνια μετά θα παίζουμε 720p internal και πάλι θα βγάζαμε λίγα frames με κάρτες ~600€+ ενώ θα είχαμε συνολικά πιο θολή εικόνα θα γελούσαν με την πάρτη μας.

οι gamers γιατί δεν επέλεξαν amd τότε; από εκεί πηγάζει το πρόβλημα. Η nvidia έχει τόσο μεγάλο market share που μπορεί να κάνει ότι θέλει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

οι gamers γιατί δεν επέλεξαν amd τότε; από εκεί πηγάζει το πρόβλημα. Η nvidia έχει τόσο μεγάλο market share που μπορεί να κάνει ότι θέλει.

Το πρόβλημα δεν ξεκινάει από τους gamers. Ξεκινάει από την amd και από την συνεχιζόμενη ανικανότητα της να δώσει ανταγωνιστικά προϊόντα σε πολύ καλύτερη τιμή σε σχέση με την πράσινη. Υπάρχει και το μπλα μπλα της nvidia και η παρανόηση οτιδήποτε nvidia είναι καλύτερο από οτιδήποτε amd στις gpus ε δεν ήθελε και πολύ η φάση να πάει κατά διαόλου και με τις τιμές και με την γελοιότητα του “optimisation” στα games μιας και έχουμε upscale πια. Χάλασε η σούπα εδώ και αρκετά χρόνια. Από την σειρά 2xxx της πράσινης άρχισαν να φαίνονται τα σημάδια.

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Like 5
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, just getting started είπε

Εγώ πάλι διαφωνώ.

Η Nvidia το επέλεξε, γιατί μας παγιδεύει σαν καταναλωτές στο οικοσύστημα τους. Αυτό που δεν κατάφερε ποτέ να κάνει με το physx.

Πρώτα δημιουργεί ανάγκες (hw for RT effects) τις οποίες οι ίδιες οι κάρτες της δεν καλύπτουν, και μετά τις ψευτο-καλύπτει με software (FG).

Η φάση έχει πάει κάπως έτσι:

Θέλετε visuals? Πάρτε RT (rtx 2000).

Ααα, δεν παίζουν RT οι κάρτες μας? Πάρτε DLSS.

Ααα, όλα τα παιχνίδια ξαφνικά είναι θολά επειδή έχουμε pushαρει όλο το μάρκετ στο TAA? Πάρτε πάλι Nvidia για να είναι το 960p λίγο πιο καθαρό.

Θέλετε frames γιατί όλα σέρνονται σε κάρτες 1000++€ ? Πάρτε FG (νέα γενιά).

Ακόμα σέρνονται? Ε πάρτε 4x FG (νέα γενιά).

Και πάει λέγοντας.

Τώρα βγάζουν καινούργιο dll, που τρώει λίγο λιγότερη μνήμη από το προηγούμενο, αλλά ακόμα τρώει περισσότερη μνήμη από το πιο προηγούμενο (CNN).

Κανένας gamer δεν το επέλεξε αυτό.

Αν λέγαμε στους gamers του 2015 ότι 10 χρόνια μετά θα παίζουμε 720p internal και πάλι θα βγάζαμε λίγα frames με κάρτες ~600€+ ενώ θα είχαμε συνολικά πιο θολή εικόνα θα γελούσαν με την πάρτη μας.

Δες το ανάποδα. Η nvidia προωθεί το φωτορεαλισμο και προσπαθεί να το κάνει playable με τον ένα ή άλλο τρόπο. 

Δεν είναι υποχρεωτικό να παίξεις με path tracing μπορείς να παίξεις σε raster native 4 με 200fps αν το 720p dlss fsr δεν σου αρέσει.

Δεν σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιήσεις ότι σου δίνει η nvidia όπως δεν σε βάζει με το ζόρι να έχεις ενεργό ray tracing ώστε να είναι απαραίτητα dlss fg.

Θα προτιμούσες να είμασταν ακόμα στο raster χωρίς upscaling τεχνολογίες και fg? Αν ναι μπορείς να τις βάλεις στην άκρη και να παίζεις αποκλειστικά raster το ίδιο παιχνίδι είναι πάλι.

Δεν φταίει η nvidia που προωθεί το ray tracing και το φωτορεαλισμο που είναι πολύ δύσκολος να επιτευχθεί θα μπορούσε να μην δώσει κανενα dlss fg και να σου πει παίξε με 20fps όπως κάποτε που δεν υπήρχαν τέτοιες τεχνολογιες.

Μπορούμε να κραξουμε την nvidia για πολλά πράγματα όχι όμως για αυτά που αναφέρεις στο ποστ για αυτά πρέπει να πούμε μπράβο που επιτέλους ξεφύγαμε από το αιώνιο raster. 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 2
Δημοσ.

Ότι ξεφύγαμε από το αιώνιο raster έχει βέβαια ως συνέπεια να μας έρθει στη μάπα όλη η πλέμπα σε τέρμα  unoptimised παιχνίδια. Δεν το λες καλό αυτό. Καθόλου καλό.

  • Like 4
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Arkin είπε

Μπορούμε να κραξουμε την nvidia για πολλά πράγματα όχι όμως για αυτά που αναφέρεις στο ποστ για αυτά πρέπει να πούμε μπράβο που επιτέλους ξεφύγαμε από το αιώνιο raster

δυστυχώς πολλοί έχουν την ίδια αντίληψη και γιαυτό τη φάγαμε όλοι ....

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dimoskoutr είπε

Το πρόβλημα δεν ξεκινάει από τους gamers. Ξεκινάει από την amd και από την συνεχιζόμενη ανικανότητα της να δώσει ανταγωνιστικά προϊόντα σε πολύ καλύτερη τιμή σε σχέση με την πράσινη. Υπάρχει και το μπλα μπλα της nvidia και η παρανόηση οτιδήποτε nvidia είναι καλύτερο από οτιδήποτε amd στις gpus ε δεν ήθελε και πολύ η φάση να πάει κατά διαόλου και με τις τιμές και με την γελοιότητα του “optimisation” στα games μιας και έχουμε upscale πια. Χάλασε η σούπα εδώ και αρκετά χρόνια. Από την σειρά 2xxx της πράσινης άρχισαν να φαίνονται τα σημάδια.

Το πρόβλημα είναι ότι ακόμη και φορές που η AMD έφερε καλό προϊόν πάλι Nvidia πήγαιναν και αγόραζαν. Έχει χακάρει τα μυαλά του κόσμου η Nvidia.

Πάντως για το upscale τώρα είναι πολύ καλό. Βάζω DLSS4 Performance σε 42αρι 4Κ τηλεόραση που είναι ουσιαστικά το χειρότερο σενάριο και πάλι δείχνει παρά πολύ καλό. Σκέψου δηλαδή σε ένα 32 ή 27αρι monitor.

49 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Ότι ξεφύγαμε από το αιώνιο raster έχει βέβαια ως συνέπεια να μας έρθει στη μάπα όλη η πλέμπα σε τέρμα  unoptimised παιχνίδια. Δεν το λες καλό αυτό. Καθόλου καλό.

Δεν είναι το RT απαραίτητα το πρόβλημα. Υπάρχουν games με RT (π.χ. cyberpunk, metro exodus) που είναι μια χαρά optimized. Το πρόβλημα είναι games χωρίς RT τρέχουν χάλια και δείχνουν χειρότερα από old gen games. 

Το upscale και το frame gen μια χαρά τεχνολογίες είναι όταν χρησιμοποιούνται σωστά. Απλά τα studios για να μειωθεί ο χρόνος ανάπτυξης του game, και άρα και το κόστος, κάνουν κακό optimization και στηρίζονται στο upscale.

Είναι και η ευρεία χρήση της Unreal Engine που βολεύει τα studios αλλά καταλήγουμε σε games που μοιάζουν μεταξύ τους και τρέχουν και χάλια.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 hours ago, Arkin said:

Δεν είναι υποχρεωτικό να παίξεις με path tracing μπορείς να παίξεις σε raster native 4 με 200fps αν το 720p dlss fsr δεν σου αρέσει.

Δεν σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιήσεις ότι σου δίνει η nvidia όπως δεν σε βάζει με το ζόρι να έχεις ενεργό ray tracing ώστε να είναι απαραίτητα dlss fg.

Θα προτιμούσες να είμασταν ακόμα στο raster χωρίς upscaling τεχνολογίες και fg? Αν ναι μπορείς να τις βάλεις στην άκρη και να παίζεις αποκλειστικά raster το ίδιο παιχνίδι είναι πάλι.

Δεν φταίει η nvidia που προωθεί το ray tracing και το φωτορεαλισμο που είναι πολύ δύσκολος να επιτευχθεί θα μπορούσε να μην δώσει κανενα dlss fg και να σου πει παίξε με 20fps όπως κάποτε που δεν υπήρχαν τέτοιες τεχνολογιες.

Μπορούμε να κραξουμε την nvidia για πολλά πράγματα όχι όμως για αυτά που αναφέρεις στο ποστ για αυτά πρέπει να πούμε μπράβο που επιτέλους ξεφύγαμε από το αιώνιο raster. 

Path tracing υποχρεωτικό μπορεί να μην είναι, αλλά υπάρχουν τίτλοι που το απλό ray tracing είναι. Και άλλες περιπτώσεις που δεν δείχνει καν καλό. 

Πχ τα RT sun shadows του start wars outlaws δείχνουν αισθητά χειρότερα στα ultra από τα shadows του κακόμοιρου ghost of Tsushima.

Ή επίσης αυτό που παρατηρώ τελευταία 1-2 χρόνια, ότι αν υπάρχει RT τα raster γραφικά είναι παρατημένα στο έλεος τους και δείχνουν χάλια και τρέχουν χειρότερα από παιχνίδια 4ετίας. Άρα εκεί είναι υποχρεωτικό το RT, ή όχι? 

Αν δείς το spiderman 2 χωρίς RT στο PC είναι για να ξεράσεις. Χειρότερα γραφικά από το προηγούμενο και τρέχει και χειρότερα. Δεν έχει καν τα cubemap reflections στα τζάμια των κτιρίων.

Και μπορώ να σου βρω πάρα πολλά άλλα τέτοια παραδείγματα, αλλά νομίζω κατάλαβες το point μου.

3 hours ago, just_a_dude said:

οι gamers γιατί δεν επέλεξαν amd τότε; από εκεί πηγάζει το πρόβλημα. Η nvidia έχει τόσο μεγάλο market share που μπορεί να κάνει ότι θέλει.

Για τον ίδιο λόγο που δεν επέλεγαν και το 14.

Δεν έχει αλλάξει κάτι. Για αυτό λέω ότι κανένας gamer δεν επέλεξε συνειδητά  4x fake frames.

Απλά τώρα πια η Nvidia έχει καταφέρει να στρέψει το industry (γενικά αυτό, εννοείται όχι μόνο στο gaming) εκεί που θέλει.

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, dimoskoutr είπε

Ότι ξεφύγαμε από το αιώνιο raster έχει βέβαια ως συνέπεια να μας έρθει στη μάπα όλη η πλέμπα σε τέρμα  unoptimised παιχνίδια. Δεν το λες καλό αυτό. Καθόλου καλό.

Μάλλον ξεχάσατε πως ήταν τα παιχνίδια παλιότερα τα οποία εκτός περιπτώσεων ήταν unoptimized και αυτά και έλεγες ευχαριστώ αν έπαιζες στα 720 με 40fps raster. Σήμερα παίζεις με 100 στα 4k με ray tracing και πάλι έχουμε παράπονα. 

4 ώρες πριν, korakios είπε

δυστυχώς πολλοί έχουν την ίδια αντίληψη και γιαυτό τη φάγαμε όλοι ....

Δεν την έφαγε κάποιος. Ο καθένας μπορεί να πάρει μια κάρτα 200 ευρώ και να παίξει σε raster όπως κάναμε πάντα. Το path tracing και γενικά τεχνολογίες που ήρθαν τα τελευταία χρόνια στο χώρο δεν είναι υποχρεωτικό να είναι ενεργές. Αν θέλουμε τις ανοίγουμε.

Είμαστε στην καλύτερη εποχή gaming που θα μπορούσαμε αγοράζεις hardware gpu cpu με 6 7 κατοστάρικα όλα μαζί και για 5 χρόνια μπορείς να παίζεις τα πάντα σε 1440 όταν κάποτε μετά από 1 χρόνο ήταν για πέταμα ότι είχες αγοράσει δεν υπήρχαν τότε οι τεχνολογίες για να παίξεις ανθρώπινα. Αν δεν έπαιζε τέλος αυτό ήταν. Κάποτε έπαιρνες 8800gtx κάρτα 600 700 ευρώ τότε πάνω από 900 ευρώσσημερινά λεφτά και με το ζόρι έβγαζες 50fps σε βαριά παιχνίδια της εποχής σε 1080 σήμερα παίρνεις 300 ευρώ κάρτα που είναι σαν 200 ευρώ με τα τότε λεφτά και παίζεις τα πάντα με 100fps. Σε τι την φάγαμε δεν ξέρω ενώ τα πάντα είναι απείρως καλύτερα από τότε. 

2 ώρες πριν, just getting started είπε

Path tracing υποχρεωτικό μπορεί να μην είναι, αλλά υπάρχουν τίτλοι που το απλό ray tracing είναι. Και άλλες περιπτώσεις που δεν δείχνει καν καλό. 

Πχ τα RT sun shadows του start wars outlaws δείχνουν αισθητά χειρότερα στα ultra από τα shadows του κακόμοιρου ghost of Tsushima.

Ή επίσης αυτό που παρατηρώ τελευταία 1-2 χρόνια, ότι αν υπάρχει RT τα raster γραφικά είναι παρατημένα στο έλεος τους και δείχνουν χάλια και τρέχουν χειρότερα από παιχνίδια 4ετίας. Άρα εκεί είναι υποχρεωτικό το RT, ή όχι? 

Αν δείς το spiderman 2 χωρίς RT στο PC είναι για να ξεράσεις. Χειρότερα γραφικά από το προηγούμενο και τρέχει και χειρότερα. Δεν έχει καν τα cubemap reflections στα τζάμια των κτιρίων.

Και μπορώ να σου βρω πάρα πολλά άλλα τέτοια παραδείγματα, αλλά νομίζω κατάλαβες το point μου.

Για τον ίδιο λόγο που δεν επέλεγαν και το 14.

Δεν έχει αλλάξει κάτι. Για αυτό λέω ότι κανένας gamer δεν επέλεξε συνειδητά  4x fake frames.

Απλά τώρα πια η Nvidia έχει καταφέρει να στρέψει το industry (γενικά αυτό, εννοείται όχι μόνο στο gaming) εκεί που θέλει.

Πόσα είναι τα παιχνίδια που είναι ray tracing only σήμερα? 4 5 να είναι ίσως λέω και πολλά. Τα οποία μπορείς να παίξεις με μια κάρτα 300 ευρώ μια χαρά λογικό σιγά να τελειώνει το ραστερ μιας και οι πιο φθηνές κάρτες τρέχουν αξιόλογα το πιο basic ray tracing. Αυτό ότι αφήνουν το ραστερ πίσω το ακούω και ισχύει αλλά έχει λιγο καιρό που συμβαίνει μιας και θέλουν να σπρώξουν τον κόσμο σε κάρτες με ray tracing. Συνετό αν με ρωτάς έχουμε ήδη 6 χρόνια τέτοιες κάρτες κάποια στιγμή πρέπει να το αφήσουμε πίσω μας. Όταν μπορείς να παίξεις Spiderman 2 στα 1440 με ray tracing με 4060 μια χαρά για πιο λόγο να ασχοληθείς με ραστερ?

Επειδή η συζήτηση αυτή έχει ξανά γίνει ξανά λέω ότι διανύουμε την καλύτερη εποχή gaming από κάθε άποψη. Εποχές 2006 προσπαθούσα να τρέξω το nfs carbon με μια fx 5700 ας μην αναφέρω πως ήταν η εμπειρία και έπειτα με το crysis και κάρτα τότε 8600gt να το τρέχει μόνο 720 medium low. Σήμερα υπάρχουν όλες οι τεχνολογίες για να βοηθήσουν την κατάσταση.

Ίσως και οι εταιρείες να την πάτησαν στο ποσό βαρύ αποδείχτηκε ο φωτορεαλισμος για αυτό η nvidia επένδυσε εκεί για να έχει ο κόσμος κάποια βοήθεια σε αυτή τη μετάβαση. Θα προτιμούσες να μην ακολουθήσει αυτό το δρόμο και να είμαστε ακόμα σε ραστερ μοντέλα χωρίς επιλογή για κάτι καλύτερο ? 

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, just getting started είπε

Εγώ πάλι διαφωνώ.

Η Nvidia το επέλεξε, γιατί μας παγιδεύει σαν καταναλωτές στο οικοσύστημα τους. Αυτό που δεν κατάφερε ποτέ να κάνει με το physx.

Πρώτα δημιουργεί ανάγκες (hw for RT effects) τις οποίες οι ίδιες οι κάρτες της δεν καλύπτουν, και μετά τις ψευτο-καλύπτει με software (FG).

Η φάση έχει πάει κάπως έτσι:

Θέλετε visuals? Πάρτε RT (rtx 2000).

Ααα, δεν παίζουν RT οι κάρτες μας? Πάρτε DLSS.

Ααα, όλα τα παιχνίδια ξαφνικά είναι θολά επειδή έχουμε pushαρει όλο το μάρκετ στο TAA? Πάρτε πάλι Nvidia για να είναι το 960p λίγο πιο καθαρό.

Θέλετε frames γιατί όλα σέρνονται σε κάρτες 1000++€ ? Πάρτε FG (νέα γενιά).

Ακόμα σέρνονται? Ε πάρτε 4x FG (νέα γενιά).

Και πάει λέγοντας.

Τώρα βγάζουν καινούργιο dll, που τρώει λίγο λιγότερη μνήμη από το προηγούμενο, αλλά ακόμα τρώει περισσότερη μνήμη από το πιο προηγούμενο (CNN).

Κανένας gamer δεν το επέλεξε αυτό.

Αν λέγαμε στους gamers του 2015 ότι 10 χρόνια μετά θα παίζουμε 720p internal και πάλι θα βγάζαμε λίγα frames με κάρτες ~600€+ ενώ θα είχαμε συνολικά πιο θολή εικόνα θα γελούσαν με την πάρτη μας.

Αυτό το "δημιουργεί ανάγκες" το έχει πει ένας στο youtube ο thread interactive και από τότε το αναπαράγουν όλοι,τον συγκεκριμένο βλέπω τα βίντεο του αλλά δεν συμφωνώ μαζί του είναι πολύ παπαρολογος και έχει εύκολες λύσεις για όλα😁,είναι κολλημένος σε πολλά θέματα,το rt είναι εξέλιξη τον γραφικών,το rasterisation τερματίστηκε στο PS4,αυτό είναι! Θέλεις μόνο 2tf gpu power για να τερματίσεις τον φωτισμό του rasterisation 👍από εκεί και πέρα δεν πρόκειται ποτέ να έχεις καλύτερο Gi,shadows και αντανακλάσεις, 

Όσον αφορά το dlss: υπάρχει καλύτερη λύση από το ai upscaling? Αν ναι γιατί δεν το βγάζουν? Θυμάμαι η Sony προσπάθησε με το checkerboard rendering 😅 και άλλες τέτοιες παπατζες και η amd προσπάθησε να μας πείσει ότι χωρίς machine learning υπάρχει ελπίδα αλλά πήγε Κούβα με το fsr1/2/3.

 

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Αυτό το "δημιουργεί ανάγκες" το έχει πει ένας στο youtube ο thread interactive και από τότε το αναπαράγουν όλοι,τον συγκεκριμένο βλέπω τα βίντεο του αλλά δεν συμφωνώ μαζί του είναι πολύ παπαρολογος και έχει εύκολες λύσεις για όλα😁,είναι κολλημένος σε πολλά θέματα,το rt είναι εξέλιξη τον γραφικών,το rasterisation τερματίστηκε στο PS4,αυτό είναι! Θέλεις μόνο 2tf gpu power για να τερματίσεις τον φωτισμό του rasterisation 👍από εκεί και πέρα δεν πρόκειται ποτέ να έχεις καλύτερο Gi,shadows και αντανακλάσεις, 

Όσον αφορά το dlss: υπάρχει καλύτερη λύση από το ai upscaling? Αν ναι γιατί δεν το βγάζουν? Θυμάμαι η Sony προσπάθησε με το checkerboard rendering 😅 και άλλες τέτοιες παπατζες και η amd προσπάθησε να μας πείσει ότι χωρίς machine learning υπάρχει ελπίδα αλλά πήγε Κούβα με το fsr1/2/3.

 

Το raster επιασε peak με το RDR 2 κατι παραπανω απο εκει δεν υπαρχει περιπτωση να δουμε ποτε με καθαρο prebaked raster. Γραφικα ωραια θα δεις πχ horizon forbidden west days gone god of war χωρις καθολου ray tracing δινουν εξαιρετικα γραφικα με τερματισμενο raster. Για να πας απο εκει στο φωτορεαλισμο η μεταβαση ειναι τεραστια και μονο ομαλα δεν εγινε οπως βλεπουμε τα τελευταια 5 χρονια ακομα δεν ειμαστε εκει δηλαδη πιστευω μεχρι 2030 να εχει γινει το pure ray tracing η νορμα. Το raster εχει μια εξελιξη δεκαδων χρονων για να φτασουμε να δουμε rdr 2. Φαντασου τωρα οτι μολις ηρθε το path tracing εχουμε alan wake 2 που λες βλεπω κατι αληθινο το 2077 με τον ολο τρελο φωτισμο και wukong επισης παρα πολυ δυνατο και το πιο βαρυ σημερα. Σκεψου τωρα που θα ειμαστε σε 10-15 χρονια στο path tracing και τι εχουμε να δω αν μεσα σε 2 χρονια με το PT εχουμε τετοια γραφικα. 

Οσον αφορα το upscaling το ΑΙ ειναι η μονη λυση για αξιολογη εικονα χωρις artifacts ghosting κτλ και ευτυχως το πηρε χαμπαρι και η amd η οποια δοκιμασε και με temporal και με απλο upscaling+sharpen και δεν της βγηκε ειδικα οσον προχωραει το dlss που και αυτο ειχε πολλα θεματα προ 2.5.1 εκδοσης ειδικα δεν αναφερω καν την εκδοση 1 που ηταν tragic. Το checkerboard το φαγαμε στη μαπα πολλα χρονια ειδικα στο ps3 που το ειχα λιωσει εποχες 2010-2013 οπου προσθεταν απειρο motion blur ωστε να κρυψουν τις αδυναμιες της τεχνολογιας. 

  • Like 1
Δημοσ.

Η μετάβαση από το raster στο RT και μετά στο PT είναι φυσιολογική εξέλιξη των γραφικών. Όπως έγινε από το 2D στο 3D, κτλ. Το RT και ειδικά το PT όταν χρησιμοποιηθεί σωστά δείχνει φοβερό. Ναι ναι το ξέρω τα γραφικά δεν κάνουν το game (προφανώς) αλλά ενισχύουν ένα ήδη καλό game. Παίξτε μια παιχνιδάρα τύπου Witcher 3 με όλα low και 720p ανάλυση και πείτε μου αν είναι ίδια η εμπειρία που δεν θα μπορείς να δεις ούτε 10 μέτρα μακριά λόγω του draw distance. 

Το ότι θα το προωθούσε η nvidia είναι επίσης φυσιολογικό αφού έχει το budget να το κάνει και προφανώς θέλει να πουλήσει hardware γι' αυτό και δημιουργεί ανάγκες αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να παίζεις σόνι και ντε με RT.  Αν θες το κλείνεις ή παίζεις games που δεν έχουν RT. 

Το πρόβλημα είναι τα studios που φτιάχνουν games που τρέχουν χειρότερα και δείχνουν χειρότερα από old den ανεξαρτήτως αν έχουν ή δεν έχουν RT. Και ακόμη και RT να έχει το game δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θα δείχνει καλύτερο (π.χ. Resident Evil Village με τα τραγικά χαμηλής ανάλυσης RT reflections). Είναι όλα θέμα υλοποίησης από το studio και art style. 

Και το άλλο πρόβλημα είναι ότι το RT χρειάζεται πολύ παραπάνω δύναμη που οι nvidia και amd δεν δίνουν gen to gen λόγω corporate greed κυρίως. 

Εγώ βλέπω το εξής παράδοξο που από τη μία φωνάζουμε δικαίως για την τραγική αύξηση στο perf gen to gen και από την άλλη λέμε άχρηστο τo RT/PT. Άρα τι την θες την καινούργια κάρτα; Και επίσης κριτική από πολλούς ότι είμαστε graphics wh@@res λες και αν ένα game έχει μόνο καλά γραφικά αλλά σαν game είναι μάπα θα κάτσουμε να το παίξουμε. Και στην τελική ακόμη και αν ο άλλος γουστάρει να βλέπει reflections ποιο είναι το πρόβλημα; Σας ζήτησε δανεικά για να φτιάξει το PC του; 

Υπάρχουν μια χαρά optimized games που έχουν και γραφικάρες με ή χωρίς RT και υπάρχουν και unoptimized, όπως γινόταν πάντα. Απλά τώρα έχει γίνει μόδα το κράξιμο των unoptimized (και σωστά) γι' αυτό είναι πιο εμφανή αυτά τα παραδείγματα.

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το raster επιασε peak με το RDR 2 κατι παραπανω απο εκει δεν υπαρχει περιπτωση να δουμε ποτε με καθαρο prebaked raster. Γραφικα ωραια θα δεις πχ horizon forbidden west days gone god of war χωρις καθολου ray tracing δινουν εξαιρετικα γραφικα με τερματισμενο raster. Για να πας απο εκει στο φωτορεαλισμο η μεταβαση ειναι τεραστια και μονο ομαλα δεν εγινε οπως βλεπουμε τα τελευταια 5 χρονια ακομα δεν ειμαστε εκει δηλαδη πιστευω μεχρι 2030 να εχει γινει το pure ray tracing η νορμα. Το raster εχει μια εξελιξη δεκαδων χρονων για να φτασουμε να δουμε rdr 2. Φαντασου τωρα οτι μολις ηρθε το path tracing εχουμε alan wake 2 που λες βλεπω κατι αληθινο το 2077 με τον ολο τρελο φωτισμο και wukong επισης παρα πολυ δυνατο και το πιο βαρυ σημερα. Σκεψου τωρα που θα ειμαστε σε 10-15 χρονια στο path tracing και τι εχουμε να δω αν μεσα σε 2 χρονια με το PT εχουμε τετοια γραφικα. 

Οσον αφορα το upscaling το ΑΙ ειναι η μονη λυση για αξιολογη εικονα χωρις artifacts ghosting κτλ και ευτυχως το πηρε χαμπαρι και η amd η οποια δοκιμασε και με temporal και με απλο upscaling+sharpen και δεν της βγηκε ειδικα οσον προχωραει το dlss που και αυτο ειχε πολλα θεματα προ 2.5.1 εκδοσης ειδικα δεν αναφερω καν την εκδοση 1 που ηταν tragic. Το checkerboard το φαγαμε στη μαπα πολλα χρονια ειδικα στο ps3 που το ειχα λιωσει εποχες 2010-2013 οπου προσθεταν απειρο motion blur ωστε να κρυψουν τις αδυναμιες της τεχνολογιας. 

Συμφωνώ και να πω πως μετά το path tracing δεν υπάρχει κάτι άλλο και δεν θα μπορεί να υπάρξει κάτι άλλο και χίλια χρόνια να περάσουν πάλι path tracing θα έχουμε 😁 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...