Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ δεν έχω καταλάβει ένα πράγμα: τελικά το FG είναι fake frames ναι ή όχι;; Αν έχεις 60 καρέ αξίζει να το ενεργοποιήσεις ή είναι προτιμότερο να χαμηλώσεις τα γραφικά ;; 

  • Απαντ. 13,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Εγώ δεν έχω καταλάβει ένα πράγμα: τελικά το FG είναι fake frames ναι ή όχι;; Αν έχεις 60 καρέ αξίζει να το ενεργοποιήσεις ή είναι προτιμότερο να χαμηλώσεις τα γραφικά ;; 

εννοειται αξιζει με χιλια το fg,fake η οχι σου δινει smoothness.

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Εγώ δεν έχω καταλάβει ένα πράγμα: τελικά το FG είναι fake frames ναι ή όχι;; Αν έχεις 60 καρέ αξίζει να το ενεργοποιήσεις ή είναι προτιμότερο να χαμηλώσεις τα γραφικά ;; 

Ειναι frames που δεν τα βγαζει η cpu. Δεν ειναι fake δηλαδη ειναι κανονικες εικονες που μπαινουν ενδιαμεσα στα frames που παραγει η cpu. Δινει εξαιρετικο smoothness artifacts δεν θα δεις εκτος αν βαλεις το 4x fg η αν εχεις πολυ λιγα cpu rendered frames. Πχ με 20fps αν βαλεις 3x fg θα δεις παρα πολλα artifacts δεν ειναι για τετοια χρηση το FG. Γραφικα χαμηλωνεις μονο αν σε δινουν performance χωρις καθολου αντικτυπο στην εικονα. Εχουν αρκετες τετοιες ρυθμισεις τα παιχνιδια ειδικα τα ΑΑΑ. 

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Εγώ δεν έχω καταλάβει ένα πράγμα: τελικά το FG είναι fake frames ναι ή όχι;; Αν έχεις 60 καρέ αξίζει να το ενεργοποιήσεις ή είναι προτιμότερο να χαμηλώσεις τα γραφικά ;; 

PT+RT και fg*2 κανουν παπαδες σε πολυ βαριά παιχνίδια

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aκόμα και με την 5090 εννοείται πως κάνεις συμβιβασμούς σε games με PT. 

Για τα native res τα έχουμε πει πολλάκις, ακόμα και να το σηκώνει η κάρτα σου (με PT με την καμία) δεν το προτιμάς.
Προτιμάς το DLSS 4 που είναι εξαιρετικό και μπορούμε σε αρκετές περιπτώσεις να  αποφύγουμε τα x3/x4 τα οποία imo είναι οριακά playable σε όσα games έχω τεστάρει.

Προφανώς αυτά που το έχουν πάρει με update και δεν γίνεται via driver force, τα πάνε καλύτερα συγκριτικά αλλά και πάλι όσο μπορώ να αποφύγω την χρήση του FG γενικότερα, το κάνω. Αν πρέπει να χρησιμοποιηθεί διότι δεν γίνεται αλλιώς, τότε μέχρι x2. Μετά απλώς παίζεις με τα Quality/Balance etc αναλόγως ποιος είναι ο στόχος σε fps.

Εγώ πλέον είμαι λάτρης του Ultra Quality aka 77% του native res.

 

Επεξ/σία από Alex21121988
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Aκόμα και με την 5090 εννοείται πως κάνεις συμβιβασμούς σε games με PT. 

Για τα native res τα έχουμε πει πολλάκις, ακόμα και να το σηκώνει η κάρτα σου (με PT με την καμία) δεν το προτιμάς.
Προτιμάς το DLSS 4 που είναι εξαιρετικό και μπορούμε σε αρκετές περιπτώσεις να  αποφύγουμε τα x3/x4 τα οποία imo είναι οριακά playable σε όσα games έχω τεστάρει.

Προφανώς αυτά που το έχουν πάρει με update και δεν γίνεται via driver force, τα πάνε καλύτερα συγκριτικά αλλά και πάλι όσο μπορώ να αποφύγω την χρήση του FG γενικότερα, το κάνω. Αν πρέπει να χρησιμοποιηθεί διότι δεν γίνεται αλλιώς, τότε μέχρι x2. Μετά απλώς παίζεις με τα Quality/Balance etc αναλόγως ποιος είναι ο στόχος σε fps.

Εγώ πλέον είμαι λάτρης του Ultra Quality aka 77% του native res.

 

Δεν ειναι ασχημο και το x3. Σε hogwarts και wukong ειδικα στο δευτερο με τις μαχες που εχει και μπορεις να κανεις κινησεις ακριβειας χωρις θεμα με το latency. Τωρα προφανως αν τερματιζεις το monitor με σκετο dlss η και 2x προτιμας αυτα αλλα αν απεχεις αρκετα απο το max του monitor το 3x ειναι πολυ κομπλε. Προφανως native απο το παιχνιδι οχι smooth motion αυτο ακομα δεν το δοκιμασα πηγα να το βαλω στο ac syndicate και κρασαρε το παιχνιδι οποτε δεν δουλευει παντου και δεν ασχοληθηκα παραπανω. 

Δημοσ.

Έτσι για την αλητεία...το 1ο crysis δεν ήταν πανβαρο για cpu, μεταξύ άλλων?

Δεν είναι και το καλύτερο παράδειγμα.

Φαντάρος στη Σάμο, σε internet cafe έπαιζα κάποια παιγνίδια άνετα, το φόρτωσα από περιέργεια και μέτραγα καρέ. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Έτσι για την αλητεία...το 1ο crysis δεν ήταν πανβαρο για cpu, μεταξύ άλλων?

Δεν είναι και το καλύτερο παράδειγμα.

Φαντάρος στη Σάμο, σε internet cafe έπαιζα κάποια παιγνίδια άνετα, το φόρτωσα από περιέργεια και μέτραγα καρέ. 

Ηταν καρα single core αλλα ηταν ακομα πιο βαρυ σε gpu οποτε αντισταθμιζε την βαρυτητα σε cpu οποτε δεν ειχαν και πολυ θεμα μιας και πρωτα ετρωγε το παλουκι η gpu και δεν προλαβαινε να το φαει η cpu. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, Arkin said:

Δεν ειναι ασχημο και το x3. Σε hogwarts και wukong ειδικα στο δευτερο με τις μαχες που εχει και μπορεις να κανεις κινησεις ακριβειας χωρις θεμα με το latency. Τωρα προφανως αν τερματιζεις το monitor με σκετο dlss η και 2x προτιμας αυτα αλλα αν απεχεις αρκετα απο το max του monitor το 3x ειναι πολυ κομπλε. Προφανως native απο το παιχνιδι οχι smooth motion αυτο ακομα δεν το δοκιμασα πηγα να το βαλω στο ac syndicate και κρασαρε το παιχνιδι οποτε δεν δουλευει παντου και δεν ασχοληθηκα παραπανω. 

Σίγουρα παίζει ρόλο και το game και προφανώς αν παίζεις με controller ή όχι. Στο keyboard/mouse δεν τα αισθάνθηκα ποτέ καλά τα x3/x4 (το CP77 ήταν  υποφερτό μέχρι x3). Αλλά αυτά πέρα το αντικειμενικό των αριθμών (latency) είναι και το feeling που λέμε και στο χωριό, και πόσο ευαίσθητος ή όχι είναι κάποιος με το responsiveness. Εντελώς υποκειμενικό λοιπόν το τελευταίο. Αν δεν πειράζει τον user το latency/ghosting του x3/x4 και το αισθάνεται καλά, δεν θα τον κρίνω προφανώς.
 

Πλέον ίσως θα ήταν καλό να σταματήσουμε να μιλάμε για native res, νομίζω αυτό έχει πεθάνει αποδεδειγμένα nowadays. *Το αναφέρω διότι βλέπω αρκετή συζήτηση και πάλι για αναλύσεις και κάρτες. Στην εποχή που χάραξε ο αρχηγός μας με το ΑΙ; Ε όχι... 😁

Και δεν είναι επειδή το λέω εγώ ή άλλοι, οι devs έχουν φροντίσει για αυτό με τα games που μας πουλάνε. Δηλαδή τι να το κάνω το native res+εμετικό ΤΑΑ; Εκεί χίλιες φορές ακόμα και αν η κάρτα μου τερματίζει refresh rate, να ανοίξω DLSS. Αν μπορεί native+DLAA τότε καλώς, αλλά εκεί είναι αρκετά taxing τα πράγματα. 
Αν δεν τα πιάνεις τα επιθυμητά fps anw, παίζεις μπαλίτσα με τα πλέον εξαιρετικά Balanced/Performance presets και όλα καλώς. Aν χρειαστεί FG και πάλι καλώς, υπάρχουν πλέον τρόποι να φέρεις τα games στα μέτρα σου.

Το Smooth Motion δεν λειτουργεί παντού, ευτυχώς τα περισσότερα games έχουν FG πλέον + έχουμε και τα tweaking tools μας να το forcάρουμε αν έχουμε μείνει out of options.
 

Επεξ/σία από Alex21121988
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Alex21121988 είπε

Σίγουρα παίζει ρόλο και το game και προφανώς αν παίζεις με controller ή όχι. Στο keyboard/mouse δεν τα αισθάνθηκα ποτέ καλά τα x3/x4 (το CP77 ήταν  υποφερτό μέχρι x3). Αλλά αυτά πέρα το αντικειμενικό των αριθμών (latency) είναι και το feeling που λέμε και στο χωριό, και πόσο ευαίσθητος ή όχι είναι κάποιος με το responsiveness. Εντελώς υποκειμενικό λοιπόν το τελευταίο. Αν δεν πειράζει τον user το latency/ghosting του x3/x4 και το αισθάνεται καλά, δεν θα τον κρίνω προφανώς.
 

Πλέον ίσως θα ήταν καλό να σταματήσουμε να μιλάμε για native res, νομίζω αυτό έχει πεθάνει αποδεδειγμένα nowadays. Και δεν είναι επειδή το λέω εγώ ή άλλοι, οι devs έχουν φροντίσει για αυτό με τα games που μας πουλάνε. Δηλαδή τι να το κάνω το native res+εμετικό ΤΑΑ; Εκεί χίλιες φορές ακόμα και αν η κάρτα μου τερματίζει refresh rate, να ανοίξω DLSS. Αν μπορεί native+DLAA τότε καλώς, αλλά εκεί είναι αρκετά taxing τα πράγματα. 
Αν δεν τα πιάνεις τα επιθυμητά fps anw, παίζεις μπαλίτσα με τα πλέον εξαιρετικά Balanced/Performance presets και όλα καλώς. Aν χρειαστεί FG και πάλι καλώς, υπάρχουν πλέον τρόποι να φέρεις τα games στα μέτρα σου.

Το Smooth Motion δεν λειτουργεί παντού, ευτυχώς τα περισσότερα games έχουν FG πλέον + έχουμε και τα tweaking tools μας να το forcάρουμε αν έχουμε μείνει out of options.
 

Αποκλειστικα με mouse/keyboard παιζω το ποντικι στα 8000dpi. Για ghosting μονο με το x4 εχω δει και αυτο γιατι προσπαθουσα να γεμισω με fake frames 165αρα οθονη ενω με x4 επιανε 300+. 

Το native res εχει πεθανει το γραφουμε χρονια δεν εχει νοημα πια το dlss quality το ανοιγεις πρωτου καν δεις πως τρεχει το παιχνιδι προσωπικα και το fg 2x το εχω μονιμα ανοιχτο σε οτι παιζω και αν χρειαστω βαζω και το x3 για να γεμισω το monitor και να ειναι ακομα πιο smooth το ολο gameplay. Το ΤΑΑ οπου εχει sharpen slider στρωνει οπου οχι ειναι κλαφτα η θολουρα η ιδια και δεν στρωνει με τιποτα. 

Για το smooth motion θα μπορουσε να χρειαστει σε παλιοτερα παιχνιδια κυριως αν παιζει cpu BN για να maxareis το monitor αλλα οπως φαινεται αλλου δουλευει αλλου οχι. Τα νεα παιχνιδια τουλαχιστον εδω και 2 χρονια εχουν ολα τα βαρια dlss/fsr ελαχιστα δεν εχουν καθολου δεν μου ερχεται καποιο αυτη τη στιγμη. 

Εχουμε πολλες τεχνολογιες καποιοι θεωρουν οτι ολα αυτα ειναι σταχτη στα ματια για να μην δινουν πραγματικο performance οπως καποτε απο γενια σε γενια. Ξεχνανε ομως οτι ο τοιχος και η δυσκολια για πραγματικο jump επιδοσεων εχει δυσκολεψει παρα πολυ στα nm που ειμαστε αυτη τη στιγμη. Ουτε γινεται οπως ειδαμε να χωσουν απειρα cuda μιας και η καταναλωση ξεφευγει τελειως και η συχνοτητα ειναι ηδη τερματισμενη με τις τελευταιες γενιες των 2 εταιριων. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το MFG(x3/x4) έχει νόημα μόνο σε 240Hz+ monitors, σε μέχρι 120hz μόνο x2 γιατί αλλιώς ρίχνει το base frame-rate και ανεβαίνει το input lag.

Γενικά το MFG το θεωρώ πολύ meh feature, το transformer model έκανε την διαφορά με το DLSS 4 αλλά κι' αυτό έχει θέματα σε κάποιες περιπτώσεις, π.χ στο AC: Shadows που έχει ομίχλη υπάρχει smearing στο foliage.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 5
Δημοσ.
1 minute ago, Arkin said:

Αποκλειστικα με mouse/keyboard παιζω το ποντικι στα 8000dpi. Για ghosting μονο με το x4 εχω δει και αυτο γιατι προσπαθουσα να γεμισω με fake frames 165αρα οθονη ενω με x4 επιανε 300+. 

Το native res εχει πεθανει το γραφουμε χρονια δεν εχει νοημα πια το dlss quality το ανοιγεις πρωτου καν δεις πως τρεχει το παιχνιδι προσωπικα και το fg 2x το εχω μονιμα ανοιχτο σε οτι παιζω και αν χρειαστω βαζω και το x3 για να γεμισω το monitor και να ειναι ακομα πιο smooth το ολο gameplay. Το ΤΑΑ οπου εχει sharpen slider στρωνει οπου οχι ειναι κλαφτα η θολουρα η ιδια και δεν στρωνει με τιποτα. 

Για το smooth motion θα μπορουσε να χρειαστει σε παλιοτερα παιχνιδια κυριως αν παιζει cpu BN για να maxareis το monitor αλλα οπως φαινεται αλλου δουλευει αλλου οχι. Τα νεα παιχνιδια τουλαχιστον εδω και 2 χρονια εχουν ολα τα βαρια dlss/fsr ελαχιστα δεν εχουν καθολου δεν μου ερχεται καποιο αυτη τη στιγμη. 

Εχουμε πολλες τεχνολογιες καποιοι θεωρουν οτι ολα αυτα ειναι σταχτη στα ματια για να μην δινουν πραγματικο performance οπως καποτε απο γενια σε γενια. Ξεχνανε ομως οτι ο τοιχος και η δυσκολια για πραγματικο jump επιδοσεων εχει δυσκολεψει παρα πολυ στα nm που ειμαστε αυτη τη στιγμη. Ουτε γινεται οπως ειδαμε να χωσουν απειρα cuda μιας και η καταναλωση ξεφευγει τελειως και η συχνοτητα ειναι ηδη τερματισμενη με τις τελευταιες γενιες των 2 εταιριων. 

Υπάρχει ghosting και στο x3 αλλά πρέπει να το παρατηρήσεις, συνήθως το βλέπεις στο κάτω μέρος της οθόνης σου, ειδικά σε 1st person games, στο έδαφος. Δεν προλαβαίνει να τα δώσει γρήγορα τα δεδομένα στο x3 και γίνεται αντιληπτό. Αλλά anw, είμαι και εγώ λίγο ψείρας με το visual quality, θέλω όλα να είναι crystal clear σαν την meth του Heisenberg 😉

Eννοείται ανοιχτό το DLSS ότι και να γίνει, το FG το αποφεύγω (με παίρνει κιόλας με την 5090) αλλά με PT τι να κάνεις, θα το ανοίξεις xD

Smooth Motion σε old games αν είναι unoptimized af και σε μερικούς τίτλους που είναι ναι μεν new αλλά δεν έχουν τίποτα από FSR/DLSS/XeSS. πχ Helldivers 2, game του 2024.

Στο τελευταίο με βρίσκεις σύμφωνο, νομίζω το hw αν δεν αλλάξει κάτι επαναστατικά, είναι λίγο πολύ τερματισμένο, ή τουλάχιστον κοντά στο τέρμα του. Δηλαδή μόνο ρεύμα θα προσθέτουν για το κάτι παραπάνω. Τώρα το πόσο θα είναι αυτό, θα το δούμε στην επόμενη γενιά.

Αρχικά δώσε λίγη παραπάνω vram στον λαό σου Jensen, δεν είναι ότι δεν χρειάζεται το vram headroom με την χρήση του DLSS, και μπορεί να γίνει ακόμα πιο απαιτητικό στις επόμενες γενιές.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Το MFG(x3/x4) έχει νόημα μόνο σε 240Hz+ monitors, σε μέχρι 120hz μόνο x2 γιατί αλλιώς ρίχνει το base frame-rate και ανεβαίνει το input lag.

Γενικά το MFG το θεωρώ πολύ meh feature, το transformer model έκανε την διαφορά με το DLSS 4 αλλά κι' αυτό έχει θέματα σε κάποιες περιπτώσεις, π.χ στο AC: Shadows που έχει ομίχλη υπάρχει ghosting/smearing στο foliage.

Το αναφεραμε και πιο πισω το 3x ειναι για 165 180hz και το 4x για 240 και 360 αναλογα τι base εχεις. 120hz προφανως δεν βαζεις πανω απο 2x οπως και δεν βαζεις 4x σε κατω απο 240. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...