Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

Φταίνε οι devs αν παρατάνε τις in house engines για τον εμετό την unreal. Βασικά ούτε οι devs φταίνε. Οι CEOs φταίνε. Θέλουν την unreal γιατί διευκολύνει την διαδικασία.

Ε ναι αυτο ακριβως δεν ειναι οτι φταινε οι devs αν η unreal ειναι για πεταμα ανεκαθεν ειχαμε τρελο θεμα με αυτη τη μηχανη. Traversal stutters micro stutters shader stutters σκουπιδι ειναι σαν μηχανη γραφικων περα απο το μηδενικο physics. Και η dunia εχει μηδεν physics δειχνει το ιδιο ομορφη με την unreal αλλα δεν εχει ιχνος stutter ολα τα far cry τρεχουν εξαιρετικα. Δεν εκαναν τους devs τεμπεληδες τα dlss κτλ απλα δεν μπορουν να γραψουν σωστα με αυτη την αθλια μηχανη. Το παλευουν εκει στην epic να την στρωσουν με συνεχομενα updates ε καποια στιγμη δεν μπορει. In house θελουμε ας δουμε rdr 2 ας δουμε μηχανες της ubisoft περα απο το unity ας δουμε plague tale τη μηχανη τους. Unreal 5 μαζι με ray tracing η συνταγη για σιγουρα stutters. 

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Αυτό εσύ σκέψου το. Εγώ έχω μια ιδέα…

Πάντα φταίνε οι devs όταν είναι unoptimized ένα παιχνίδι.

Ναι δεν υπάρχει καμία συνεννόηση, αλλιώς θα έτρεχαν χάλια στο PC και στις κονσόλες θα πέταγαν αλλά guess what..

Εδώ τώρα βγήκε το DK Bananza(1st party τίτλος) για το Switch 2 και χρησιμοποιεί FSR 1 και Double-Buffered V-Sync με frame drops.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Αυτό εσύ σκέψου το. Εγώ έχω μια ιδέα…

Πάντα φταίνε οι devs όταν είναι unoptimized ένα παιχνίδι.

H μηχανη φταιει οχι οι devs. Βαλε jedi survivor τα traversal δεν τα γλιτωνεις και τον καλυτερο dev του κοσμου να παρεις. Ειναι θεματα της μηχανης και μονο δεν φτιαχνονται ετσι απλα δεν φταινε οι devs. Η sony εφαγε χιλια ζορια με το last of us το πρωτο μια nixxes εσωσε την κατασταση στα παιχνιδια της sony μιας και ειναι οι τοπ απο εποχες tomb raider. Και το 2077 με δικη τους μηχανη στην αρχη ετρεχε χαλια μετα απο καμια 30αρια updates το εστρωσαν αυτο ελειπε. Της unreal τα θεματα ειναι fixed ομως δεν στρωνουν με τιποτα εκτος αν επεμβουν εις βαθος πχ στο gears 5 ενα απο τα σωστα unreal 4 παιχνιδια. 

Δημοσ.

Οταν είσαι dev studio με κακαλα λοιπόν φτιάχνεις in house μηχανή την χρησιμοποιείς για 2-3-4 παιχνίδια τρέχει βούτυρο και σε πολλές κάρτες και δεν χρειάζεται να αλλάζει ο άλλος κάθε δύο χρόνια κάρτα για να παλεύει να πιάσει 60 fps ΜΕ ΚΑΡΤΑ 2000 ΕΥΡΩ. Και θα μου πείτε τώρα ότι δεν συμφέρει τις εταιρίες των καρτών γραφικών όλο αυτό το μπάχαλο με τα unoptimized παιχνίδια;

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dimoskoutr είπε

Οταν είσαι dev studio με κακαλα λοιπόν φτιάχνεις in house μηχανή την χρησιμοποιείς για 2-3-4 παιχνίδια τρέχει βούτυρο και σε πολλές κάρτες και δεν χρειάζεται να αλλάζει ο άλλος κάθε δύο χρόνια κάρτα για να παλεύει να πιάσει 60 fps ΜΕ ΚΑΡΤΑ 2000 ΕΥΡΩ. Και θα μου πείτε τώρα ότι δεν συμφέρει τις εταιρίες των καρτών γραφικών όλο αυτό το μπάχαλο με τα unoptimized παιχνίδια;

Ειναι παρα πολλα τα παιχνιδια παρα πολλες οι μηχανες εκει εξω το hardware εχει χιλιαδες συνδυασμους εδω οι κονσολες που ειναι ενα πραγμα και βλεπεις πως τρεχουν καποια παιχνιδια. Στο pc καποια γινονται brute force με τα πολλα tflops που εχουμε συν καλυτερες τεχνολογιες απο οτι στις κονσολες. Το hogwarts που ειναι το πιο σκουπιδι σε optimize και παρολο που ο 14600k γονατιζει το παιχνιδι παει μια χαρα λογο των τεχνολογιων που εχει η 5080. Και 9800x3D να παρεις το καλυτερο gaming cpu παλι θα τρωει BN η καρτα και δεν φταινε οι devs απλα ειναι αχρηστη η unreal μαζι με το ray tracing. Θελω να δω και το jedi survivor οταν το πιασω να δω πως τρεχει και αυτο γιατι δεν ακουω τα καλυτερα ευτυχως εβαλαν FG και σε αυτο οποτε θα τρεχει καλα πιστευω με ολα τα κολπα. 

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Οταν είσαι dev studio με κακαλα λοιπόν φτιάχνεις in house μηχανή την χρησιμοποιείς για 2-3-4 παιχνίδια τρέχει βούτυρο και σε πολλές κάρτες και δεν χρειάζεται να αλλάζει ο άλλος κάθε δύο χρόνια κάρτα για να παλεύει να πιάσει 60 fps ΜΕ ΚΑΡΤΑ 2000 ΕΥΡΩ. Και θα μου πείτε τώρα ότι δεν συμφέρει τις εταιρίες των καρτών γραφικών όλο αυτό το μπάχαλο με τα unoptimized παιχνίδια;

Τα in-house engines τα παρατάνε τα studios και πάνε όλοι σε UE 5 σιγά σιγά γιατί βρίσκουν πολύ πιο εύκολα developers που να ξέρουν τη μηχανή.

Τις εταιρείες τις συμφέρει σίγουρα, αλλά δεν υπάρχει συνεννόηση να βγει το παιχνίδι μπάχαλο γιατί δεν θα κάνουν πωλήσεις. Απλά είναι άμπαλοι οι devs ή τους πιέζουν οι publishers κλπ και τα βγάζουν όπως τα βγάζουν.

Τώρα το Jedi Survivor που έτρεχε σε 648P στο PS5 με frame-drops, δε νομίζω να συμφέρει κάποιον, ε ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι δεν υπάρχει καμία συνεννόηση, αλλιώς θα έτρεχαν χάλια στο PC και στις κονσόλες θα πέταγαν αλλά guess what..

Εδώ τώρα βγήκε το DK Bananza(1st party τίτλος) για το Switch 2 και χρησιμοποιεί FSR 1 και Double-Buffered V-Sync με frame drops.

Όλοι συνεννοημένοι είναι φιλαράκο τι δεν καταλαβαίνεις? 

delevopers, studios, publishers... όλοι κάτω από το άγρυπνο βλέμμα του μεγάλου ηγέτη που τους κοιτάει σαν τον sauron!!! κόβουν και ράβουν για να πουλάει 2k κάρτες στα χαϊβάνια...

IMG_4365.jpeg.d5c5764d25af9f6c3f22a70fa2c4eda6.jpeg

Επεξ/σία από Tambas91
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...