Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

 

Για MultiPlayer μιλάω, θα κάθεσαι να χαζεύεις τα γραφικά η θα βαράς κόσμο ??

Βγάλε το internet explorer και εγκατέστησε chrome ή brave... σε περίπτωση που δε το έχεις πάρει χαμπάρι δεν είναι cs 1.6 ούτε medal of honor, ακόμα και σε multi να παίξεις όλα δεξιά και απαραίτητο το dlss/fsr... εκτος από κάτι νερντουλες που λιώνουν λες και θα κερδίσουν παγκόσμιο πρωτάθλημα και βγάζουν settings μήπως και φύγει κάνας θάμνος απ τη μέση

  • Like 2
  • Haha 1
  • Απαντ. 13,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 minute ago, Tambas91 said:

ακόμα και σε multi να παίξεις όλα δεξιά και απαραίτητο το dlss/fsr... 

Για αυτό μαχαιρώνω κόσμο από πισω και δεν με βλέπουν, τώρα το κατάλαβα.

  • Haha 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Aten-Ra είπε

Για αυτό μαχαιρώνω κόσμο από πισω και δεν με βλέπουν, τώρα το κατάλαβα.

Η απλά είσαι ο σιωπηλός εκτελεστής :P 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

Παίζω BF Multiplayer σε LAN από το BF1942 και online Multiplayer από το BF2/2142, δεν έβαλα ποτέ όλα στο Ultra σε Online MP, κάποια settings ναι τα ανεβάζεις αλλά πάντα προτιμάς να έχεις σταθερά fps που βγάζει το μόνιτορ για να βάλεις cap. Τώρα αν ο άλλος θέλει να βλέπει τα χορτάρια στα 10 km και να του κρύβουν τον αντίπαλο κανένα πρόβλημα, αλλά μην λέμε ότι χρειαζόμαστε Upscaler για να παίξουμε Online MP FPS παιχνίδια.

Παρομοίως.

Η μόνη σειρά που έχω αγοράσει όλα, αρχίζοντας από το BF Bad Company 2. Ακόμα και το άκυρο Battlefield Hardline έχω 😂

Spoiler

image.png.50de5c685110f584f07800f4ffe8d6fa.png

Και τα περισσότερα είχαν γραφικάρες για την εποχή τους. Αυτός ήταν τομέας που πάντα τα διαφοροποιούσε από άλλα multiplayer. Γιατί να κάνει τη βλακεία κάποιος να μη βλέπει τα ωραία γραφικά τους; Και αν τα fps δεν αρκούν, ας βάλει upscaler. Μια χαρά.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν μ'αφήνει 4:3 και ultra low εγώ BF6 δεν παίζω! Το πληκτρολόγιο επίσης κάθετα μπροστά μου σαν να παίζω κλαρίνο και τα μάτια 5 εκατοστά μακριά απο την οθόνη. Αυτά για το single player κομμάτι. Για το multiplayer κάνω και 1 ώρα γιόγκα πριν αρχίσω.

zywoo-pc-17027.jpg

  • Haha 8
Δημοσ.
11 ώρες πριν, JohnTheReaper89 είπε

Μπράβο φίλε! Ωραίος! Καλοπαίχνιδη!

Υ.Γ. Τι όργια έχεις κάνει με την κάρτα σου και βγάζεις τέτοια σκορ στο 3dmark; Μόνο στο TimeSpy Extreme σε περνάω.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, fremendog είπε

Μπράβο φίλε! Ωραίος! Καλοπαίχνιδη!

Υ.Γ. Τι όργια έχεις κάνει με την κάρτα σου και βγάζεις τέτοια σκορ στο 3dmark; Μόνο στο TimeSpy Extreme σε περνάω.

Σε ευχαριστώ πολύ!! +300 core και +3000 memory σε heavy debloated Windows11 😉

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ξεψυριζετε τη μαιμου μου φαινεται με τα FSR3, FSR4  & DLSS4 κλπ. οποιο upscaler και να λειτουργει για οποιον το επιλεγει ειναι καλοδεχουμενο και σιγουρα θα δει διαφορα ειδικα σε μετριες καρτες στα 1080p, τα υπολοιπα δεν πολυεχουν νοημα, δλδ καποια Amd exclusives που εχουν μονο FSR θα καθεται και θα στραβωνει ο gamer με nvidia καρτα για κατωτερη εμπειρια upscaling; αυτα που συζηταμε τις περισσοτερες φορες φαινονται μονο σε screenshots με 4Χ zoom... μονο που κανεις δε παιζει παιχνιδι με το μεγεθυντικο φακο

Επεξ/σία από Odyss3us
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Odyss3us είπε

ξεψυριζετε τη μαιμου μου φαινεται με τα FSR3, FSR4  & DLSS4 κλπ. οποιο upscaler και να λειτουργει για οποιον το επιλεγει ειναι καλοδεχουμενο και σιγουρα θα δει διαφορα ειδικα σε μετριες καρτες στα 1080p, τα υπολοιπα δεν πολυεχουν νοημα, δλδ καποια Amd exclusives που εχουν μονο FSR θα καθεται και θα στραβωνει ο gamer με nvidia καρτα για κατωτερη εμπειρια upscaling; αυτα που συζηταμε τις περισσοτερες φορες φαινονται μονο σε screenshots με 4Χ zoom... μονο που κανεις δε παιζει παιχνιδι με το μεγεθυντικο φακο

Αυτά ισχύουν για 1440p/4K και από FSR3.1 quality (αν είναι καλή η υλοποίηση) και πιο πάνω ράφι upscalers. Δεν έχουν όμως όλα τα παιχνίδια τις πιο σύγχρονες versions και δε μπαίνει εύκολα παντού optiscaler. Ή κάποια μπορεί να είναι τόσο βαρίδια (MH Wilds γκουχ γκουχ) που αναγκάζεσαι να τα παίξεις σε DLSS/FSR4 ή ακόμα χειρότερα FSR3 performance/ultra performance με γήινες κάρτες και εκεί κάνει μπαμ η διαφορά από χιλιόμετρα στην κίνηση (ειδικά σε 1080p). 

Για παράδειγμα θα σου δώσω επίσης το witchfire που ναι μεν είναι Early Access game ακόμα αλλά επειδή είναι UE4 έχει ξεμείνει με FSR/FSR2/XESS1 και DLSS. Πίστεψέ με η διαφορά μεταξύ DLSS και XESS είναι μεγάλη και μεταξύ XESS και FSR απλά χαοτική σε σημείο να αλλοιώνονται/κόβονται visuals και effects - δε το έχω ξαναδεί αυτό πουθενά.

Η μεγαλύτερη αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια και ειδικά με τα UE5 ports ο κάτοχος AMD πιο πολύ είχε ξενερώσει που δεν είχε κάτι αντίστοιχο σε ποιότητα με το DLSS παρά που είχε κατώτερο performance σε RT/path tracing. Έτσι και αλλιώς τα περισσότερα κονσολοπαίχνιδα δε κάνουν ευρεία χρήση RT, και σε όσα μπήκε τσόντα και κάνουν μοιάζουν πιο πολύ για tech demos του πέτσινου αφού για PT που είναι όντως άλλη εμπειρία χρειάζεσαι 5090 για να παίξεις native 1080p με το ζόρι. Αν το FSR4 δε φορτσάρει πιο γρήγορα να χώσει άμεσα υποστήριξη σε ότι έχει FSR3.1 και πάνω και να συνεργαστεί ή να δουλέψει έστω workarounds με ότι είχε παλιότερα FSR ή ήταν DLSS exclusive, η amd θα χάσει για άλλη μια φορά το τραίνο. Ο κόσμος πιο πολύ για αυτό δε παίρνει 9070s παρά που είναι 50-100 ευρώ πιο πάνω από το msrp (klein mein).

Δημοσ.
16 minutes ago, ilos said:

Αυτά ισχύουν για 1440p/4K και από FSR3.1 quality (αν είναι καλή η υλοποίηση) και πιο πάνω ράφι upscalers. Δεν έχουν όμως όλα τα παιχνίδια τις πιο σύγχρονες versions και δε μπαίνει εύκολα παντού optiscaler. Ή κάποια μπορεί να είναι τόσο βαρίδια (MH Wilds γκουχ γκουχ) που αναγκάζεσαι να τα παίξεις σε DLSS/FSR4 ή ακόμα χειρότερα FSR3 performance/ultra performance με γήινες κάρτες και εκεί κάνει μπαμ η διαφορά από χιλιόμετρα στην κίνηση (ειδικά σε 1080p). 

Για παράδειγμα θα σου δώσω επίσης το witchfire που ναι μεν είναι Early Access game ακόμα αλλά επειδή είναι UE4 έχει ξεμείνει με FSR/FSR2/XESS1 και DLSS. Πίστεψέ με η διαφορά μεταξύ DLSS και XESS είναι μεγάλη και μεταξύ XESS και FSR απλά χαοτική σε σημείο να αλλοιώνονται/κόβονται visuals και effects - δε το έχω ξαναδεί αυτό πουθενά.

Η μεγαλύτερη αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια και ειδικά με τα UE5 ports ο κάτοχος AMD πιο πολύ είχε ξενερώσει που δεν είχε κάτι αντίστοιχο σε ποιότητα με το DLSS παρά που είχε κατώτερο performance σε RT/path tracing. Έτσι και αλλιώς τα περισσότερα κονσολοπαίχνιδα δε κάνουν ευρεία χρήση RT, και σε όσα μπήκε τσόντα και κάνουν μοιάζουν πιο πολύ για tech demos του πέτσινου αφού για PT που είναι όντως άλλη εμπειρία χρειάζεσαι 5090 για να παίξεις native 1080p με το ζόρι. Αν το FSR4 δε φορτσάρει πιο γρήγορα να χώσει άμεσα υποστήριξη σε ότι έχει FSR3.1 και πάνω και να συνεργαστεί ή να δουλέψει έστω workarounds με ότι είχε παλιότερα FSR ή ήταν DLSS exclusive, η amd θα χάσει για άλλη μια φορά το τραίνο. Ο κόσμος πιο πολύ για αυτό δε παίρνει 9070s παρά που είναι 50-100 ευρώ πιο πάνω από το msrp (klein mein).


ναι ρε παιδι μου, αλλα για να φτασεις σαυτο το συμπερασμα θα πρεπει να εχεις παιξει 100 παιχνιδια μεσα σε ενα χρονο, ουτε επαγγελματιας reviewer να ησουν δηλαδη..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/8/2025 στις 11:41 ΠΜ, Psycho_Warhead είπε

Γενικά υπάρχει θέμα το FSR 4. βγαίνουν νέα παιχνίδια και υποστηρίζουν μέχρι το FSR 3. Θα πρέπει η AMD να το δουλέψει λίγο αυτό και να ανοίξει επίσημα το support για FSR 4 και στις RDNA 3 ώστε οι devs να μην το βλέπουν τόσο ''niche''.

Νομίζω αυτό δε γίνεται λόγω hardware limitations της σειράς 7000.

Πάντως fsr 3.1 = fsr 4

Πολλά παιχνίδια έχουν απλά fsr 2.xxx το οποίο είναι χάλια.

Επεξ/σία από thanosAIAS

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...