Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kkatzos είπε

Τι γκάφα έκανε πάλι το TPU.

5080 στα ίδια με 4090 και 5070  πάνω από τη 4070 Ti ??? 🙃

Αλλά τη μεγαλύτερη γκάφα, που δεν είχαν τη στοιχειώδη ευπρέπεια να διορθώσουν είναι το pcgameshardware.de

Βγάζει στο BF6 τον 14600Κ να είναι 40% !!!!!! πάνω από τον 9800Χ3D και διάφορα άλλα τέρατα!!! 🤩🤩🤩

https://www.pcgameshardware.de/Battlefield-6-Spiel-75270/Specials/Open-Beta-Release-Gameplay-Live-Benchmarks-Test-1479164/2/#a1

Στη μαύρη λίστα και αυτοί....

το bad windows installation εχει χτυπησει παντου!

 

https://en.gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/battlefield-6-open-beta-test-gpu-cpu

 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, @topos είπε

Εαν την αγορασεις μεσω skroutz μιλας με αυτους εαν παθει το οτιδηποτε και γενικα βρισκεις ακρη γρηγορα -συνηθως επιστρεφουν τα χρηματα(τουλαχιστων σε 2-3 περιπτωσεις που το εχω χρειαστει με αγορες ομως του ~100ευρου-)

Επισης για το caseking και λοιπα γερμανικα καταστηματα, αλλη τιμη/μεταφορικα βλεπεις οταν κανεις απλο browsing και αλλη τιμη βγαινει τελικα (εαν εισαι εκτος γερμανιας σου στελνουν μετα την τελικη τιμη σε e-mail πριν τους πληρωσεις- εχουν 19% Φπα και για Ελλαδα αμμεσως αμμεσως πληρωνεις αλλα 5%(λογο 24 που εχουμε εδω)+ τα μεταφορικα ειναι ~50ευρω και τελος εχουν αλλη μια χρεωση που δεν εχω καταλαβει τι ειναι (στην περιπτωση σου υπολογιζω αλλο ενα ~60ευρω)

Δηλαδή αν δεν ήμασταν μέρος της κοινής αγοράς τι θα μας χρέωναν;

Ευρώπη κατά τα άλλα...

Επεξ/σία από thanosAIAS
Δημοσ.

Σύμφωνα με insider, η GPU του PS6 θα είναι επιπέδου 9070XT ενώ του Xbox Next επιπέδου RTX5080. Για την μνήμη του PS6 όμως λένε ότι θα παραμείνουν στα 16GB..Βλέπω να τρώμε 8GB κάρτες μέχρι το 2032..

Δημοσ.

Μεγαλύτερο πρόβλημα βλέπω τα textures που θα παραμείνουν περίπου ίδια, εκτός κι αν αξιοποιήσουν neural textures τεχνικές και δούμε αναβάθμιση.

Στο DOOM The Dark Ages με το path-tracing φαίνονται πολύ χειρότερα τα textures..Τραγικό που δεν έβγαλαν texture pack.

  • Like 2
Δημοσ.

Μιλάς για εταιρεία που ξοδεύει πολύ χρόνο και χρήμα σε optimization για να ξεζουμίσει την κονσόλα, η πλειοψηφία των τίτλων δεν έχει τα textures που πρέπει.

Δημοσ.

Εκεί είναι το πρόβλημα. Το hardware που έχουμε έχει δυνατότητα να δείξει δυνατά visuals με καλό performance αλλά τα studios δεν ασχολούνται με το optimization ή/και βασίζονται σε upscale και frame gen.

  • Like 3
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Υπάρχουν όμως games που έχουν δυνατά textures και δεν έχουν τρελές απαιτήσεις σε vram, π.χ. Last of Us.

Ολα τα far cry. Απίστευτα textures με ελάχιστη χρήση vram. Dunia for the win. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Σύμφωνα με insider, η GPU του PS6 θα είναι επιπέδου 9070XT ενώ του Xbox Next επιπέδου RTX5080. Για την μνήμη του PS6 όμως λένε ότι θα παραμείνουν στα 16GB..Βλέπω να τρώμε 8GB κάρτες μέχρι το 2032..

Που το διαβασες? Μεχρι τωρα διαβαζω udna xx07 επιπεδου 5080 και 24 εως 32 unified μνημη. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ολα τα far cry. Απίστευτα textures με ελάχιστη χρήση vram. Dunia for the win. 

Καλά τι ελάχιστη, το FC6 με το texture pack θέλει 16GB κάρτα για να μην βλέπεις θολά textures που δεν φορτώνουν λόγω μνήμης. Αλλά το θέμα είναι ότι με το HD texture pack δεν βλέπεις ΠΟΥΘΕΝΑ low-res texture,.

2 λεπτά πριν, *demian* είπε

Που το διαβασες? Μεχρι τωρα διαβαζω udna xx07 επιπεδου 5080 και 24 εως 32 unified μνημη. 

X - Kepler_L2

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Καλά για 4Κ textures θες μπόλικη VRAM, σίγουρα 16+ για 1080/1440 και 20+ για 4K.

Μα τι να κάνεις τα 4K textures; Είναι σπατάλη...

Εάν βάλεις ένα 4K texture στην 4K-OLED τηλεόρασή σου, δεν θα καταφέρεις να το δεις σε 1:1 pixels επειδή οι διαστάσεις του είναι διπλάσιες από της τηλεόρασης. Τα 4K, 8K, 16K κτλ, textures είναι για Reference Assets, από τα οποία κάνεις Downscale και optimization για τα παιχνίδια, ή διαφορετικά προορίζονται για κινηματογράφο.

Το πρόβλημα της Unreal Engine είναι ότι προσπαθεί να πουλήσει το παραμύθι πως σαν developer θα πετάξεις το Ultra Quality Reference Asset χωρίς να μπεις στη διαδικασία του Optimization, και το κάνουν επειδή η Epic πουλάει assets και δουλεύει και με αρχιτέκτονες και Hollywood εκτός το Games Industry. 

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Στο DOOM The Dark Ages με το path-tracing φαίνονται πολύ χειρότερα τα textures..Τραγικό που δεν έβγαλαν texture pack.

Δεν είμαι σίγουρος ότι για το πρόβλημά σου φταίει το Texture Resolution. Παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο, όπως το mastering του Shader, αν έχει γίνει σωστά η απόδοση του τι είναι Metal, τι είναι πλαστικό, τι skin, πόση ανακλαστικότητα και bumpiness έχει, με ακρίβεια, κτλ

Επεξ/σία από aki

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...