7nisiotis Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 8 hours ago, Psycho_Warhead said: Σύμφωνα με insider, η GPU του PS6 θα είναι επιπέδου 9070XT ενώ του Xbox Next επιπέδου RTX5080. Για την μνήμη του PS6 όμως λένε ότι θα παραμείνουν στα 16GB..Βλέπω να τρώμε 8GB κάρτες μέχρι το 2032.. Το PS6 Pro θα είναι το σωστό upgrade parh για τον κονσολά.
just getting started Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 4 hours ago, Saloufas said: Μα δεν μιλάμε για κάτι που γίνεται από πίσω και δεν το βλέπεις, πήγαινε σε ένα ανοιχτό επίπεδο στο TLOU2, κάτσε σε ένα σημείο για όση ώρα θέλεις, αυτό που θα παρατηρήσεις είναι ότι ο ήλιος δεν μετακινείται ποτέ, οι αντανακλάσεις του ήλιου δεν μετακινούνται όπως και οι σκιές που παράγουν στα αντικείμενα, είναι όλα fake. Κάνε το ίδιο στο RDR2 όπου έχει δυναμικό φωτισμό και day/night schedule, θα δεις τα πάντα να αλλάζουν στο περιβάλλον και στα αντικείμενα με βάση την πορεία του ήλιου από σκιές και φωτισμούς, δεν υπάρχει σύγκριση, απλά όταν μου φέρνετε το TLOU2 σαν παράδειγμα για γραφικά μου βαράει νεύρο κατευθείαν! Να τα βράσω τα καλά textures όταν το παιχνίδι είναι flat. Το ότι κάτι δεν είναι dynamic δεν το κάνει και flat. Να τα βράσω και τα dynamic sun shadows με RT αν είναι τίγκα στο noise, το grain και τη low res θολούρα. Επίσης, τι πειράζει αν το game έχει static time of day? Άμα διαδραματίζεται σε συγκεκριμένες ώρες της μέρας, ή κάνουν έξυπνες χρονικές μεταβάσεις? Μια χαρά μάγκες είναι της ND, ας είναι pre baked. Πόσα παιχνίδια του PS4 έχεις δει με πιο εντυπωσιακά γραφικά; 1
just_a_dude Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 29 λεπτά πριν, just getting started είπε Το ότι κάτι δεν είναι dynamic δεν το κάνει και flat. Να τα βράσω και τα dynamic sun shadows με RT αν είναι τίγκα στο noise, το grain και τη low res θολούρα. Επίσης, τι πειράζει αν το game έχει static time of day? Άμα διαδραματίζεται σε συγκεκριμένες ώρες της μέρας, ή κάνουν έξυπνες χρονικές μεταβάσεις? Μια χαρά μάγκες είναι της ND, ας είναι pre baked. Πόσα παιχνίδια του PS4 έχεις δει με πιο εντυπωσιακά γραφικά; Αυτό. Το RT και ακόμη χειρότερα το PT θέλει κυβικά για να το τρέξεις σωστά. Αν η κάρτα είναι στα πρόθυρα του θανάτου και βάζεις κιλά από upscale και fg για να το κάνεις "playable" αλλά καταστρέφεις την εικόνα ή τα studios κάνουν εκπτώσεις σε άλλα στοιχεία (textures ή όπως έγινε στο Resident Evil Χωριό με τα τραγικά reflections) δεν έχει κανένα νόημα. Είναι σαν να σου κάνουν δώρο μια Lamborghini και εσύ να μην έχεις λεφτά ούτε για την βενζίνη. Δεν έχει νόημα. 2
Odyss3us Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες (επεξεργασμένο) 14 hours ago, aki said: Ανέφερες ότι τα textures στο Dark Ages με Path Tracing είναι αδύναμα. Εάν φαίνονται άσχημα και χωρίς PT, τότε ίσως είναι η ανάλυση, αλλά εάν φαίνονται χειρότερα με PT τότε είναι: 1) είτε η αισθητική το πρόβλημα ή 2) το authoring των shaders, με έντονα reflections παντού οπότε χάνεται το κυρίως 3) τα light bounces συνδυαστικά με τα reflections δεν επαρκούν για PT στο σκοτεινό περιεχόμενο, άρα level design + shader authoring, ή τέλος, 4) το DLSS Upscale δουλεύει από χαμηλό base Performance, δοκίμασε Balanced, αυτό κάνει πραγματικά διαφορά στα textures 4K Texture = 4096 x 4096 4K TV/monitor = 3840 x 2160 Κυριολεκτικά δεν χωράει ούτε στον οριζόντιο άξονα για 1:1 Τα 4K textures είναι απαραίτητα σε μοντέλα με περίπλοκη γεωμετρία που αναγκάζει τη χρήση τους. Αυτό που αναφέρεις για 1080p monitor διορθώνεται με αρνητικό LOD bias από τον driver αν θέλεις. δεν ανεφερε τυχαια ο Psycho το Dark Ages, αν και το τελευταιο Doom ειναι προς το παρον μονο single player ολη η σειρα εδω και δεκαετιες βασιζεται σε εξυπνα σχεδιασμενα ελαφρια multiplayer texture maps για οσο το δυνατο ελαχιστοποιηση του lag, (ειτε net ειτε graphical) οπως σου ειπε και ο Psycho καποια objects οπως βραχια ειναι τρισδιαστατα δεν ειναι flat που αυτο σημαινει οτι αν ενας βραχος ειναι curved στον οριζοντιο αξονα θα χρειαστουν πολυ παραπανω απο 4096 πιξελς για να τυλιχτουν γυρω του και να απεικονιστουν σωστα σε 4Κ, επισης καποια αλλα βραχια στρετσαρονται αποτομα καθετα δημιουργωντας αστειες καταστασεις στα textures... επισης αρκετες φορες τα παιχνιδια κανουν ακομα μεγαλυτερο zoom απο 1:1 και εκει καποια ξεγυμνωνονται εντελως, καποια αλλα το εχουν προβλεψει κι εχουν προεπιλεξει τις περιοχες που θα κανεις zoom.. (σχεδον ολα τα fps που εχουν οπλο με σκοπευτρο εχουν τουλαχιστον ενα υποτυπωδες 4Χ zoom για να μη παω σε αλλα με sniper mode) τα textures ειναι οπως τα pvc tiles στα πλακακια στο πατωμα, ειναι αλλο το αποτελεσμα να ντυσεις ενα πατωμα με 20 διαφορετικα και υψηλης ποιοτητας texture tiles και αλλο να το ντυσεις με μονο 4 διαφορετικα και κακοεκτυπωμενα tiles οποτε παιζει τεραστιο ρολο οχι μονο το texture quality αλλα και το texture variety=count in numbers που επισης φορτωνουν τη μνημη τα εφεδακια πoυ αναφερεις δε παιζουν κανενα ρολο οταν κολλας κυριολεκτικα τη μουρη σου πανω στo texture και βλεπεις ολες τις ατελειες, που δεν ειναι μονο λογω κακης ποιοτητας αλλα και κακου σχεδιασμου, γιατι ο εκαστοτε designer βαριοταν ή επελεξε να μη κανει 2-3 παραλλαγες για καθε πιθανο σεναριο παιχνιδια σαν το The Last of Us και το A Plagues Tale, εμειναν στην ιστορια για τα γραφικα τους γιατι χωριζονται σε πολλα parts, καθε Part εχει και το δικο του loading σκηνικο = διαφορετικα objects & textures, που σημαινει οτι δε βλεπεις την ιδια γ@αμημενη νταμιτζανα απο την αρχη ως το τελος σε ασχετα σημεια για να γεμιζει το χωρο και χαλαλι που ειναι και prebaked... το dynamic τo θελει ο Jensen για να σου λεει συνεχως οτι δε θα εχεις ποτε αρκετο processing power οσο θα προσθετεις και περισσοτερα real-time light sources (για να φωτισουν τα scrap textures) Υγ. ενα σχετικο-ασχετο παραδειγμα στο Diablo III εδω και χροοοοοονια απο τοτε που μεγαλωσαν και εβαλαν παραπανω tabs στο stash στο κατω μερος του stash υπαρχει μια κραχτη κακοτεχνια-φωτοσοπια που καθε φορα σε καθε patch περιμενα να το φτιαξουν και ποτε δε φτιαχτηκε, παιζει να υπαρχει ακομα και τωρα και οποτε το βλεπω βαζω τα γελια στο κατω μερος του stash ο καλλιτεχνης εκανε με τοσο ατεχνο τροπο το clone-stamp tool που φαινεται το διπλο-τριπλο-ντουμπλαρισμα σε καποια σημεια, απορω πως περασε το quality control απο το Art Direction και ανεβηκε αυτο το πραγμα που το βλεπουν καθημερινα εκατομμυρια ατομα και δε μιλαμε για ενα indie game που το εφτιαξαν δυο τυποι στο γκαραζ τους... το 1/3 του παιχνιδιου το περνας μεσα στο stash.. δειτε στο κατω μερος την κλωνοποιημενη καφε φασα: Quote Επεξ/σία πριν από 5 ώρες από Odyss3us
Psycho_Warhead Δημοσ. πριν από 1 ώρα Μέλος Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) ZOTAC GeForce RTX 5090 experiences Battlefiled 6 “Levolution”, card catches fire during intense battle Ο τύπος έζησε την BETA σε 4D με απίστευτη αληθοφάνεια Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από Psycho_Warhead 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα