Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 14,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μλκιες για να δικαιολογήσει την ηλιθια μηχανή του που stutterαρει σε όλα τα παιχνίδια και με οποιοδήποτε dev team από πίσω..

Να ξεκινάνε λέει από το χαμηλά tier, γιατί αυτό θα λύσει τα traversal stutters που ευθύνεται 100% γι' αυτά η μηχανή γραφικών ? Ακόμα και άψογα να τρέχει ένα παιχνίδι σε FPS, τα stutters υπάρχουν πάντα.

Μόνο η Coalition με τα Gears of War καταφέρνει να μην έχει stutters και μιλάμε για studio που χρησιμοποιεί heavily modified UE στα μέτρα του..

  • Like 3
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Μλκιες για να δικαιολογήσει την ηλιθια μηχανή του που stutterαρει σε όλα τα παιχνίδια και με οποιοδήποτε dev team από πίσω..

Να ξεκινάνε λέει από το χαμηλά tier, γιατί αυτό θα λύσει τα traversal stutters που ευθύνεται 100% γι' αυτά η μηχανή γραφικών ? Ακόμα και άψογα να τρέχει ένα παιχνίδι σε FPS, τα stutters υπάρχουν πάντα.

Μόνο η Coalition με τα Gears of War καταφέρνει να μην έχει stutters και μιλάμε για studio που χρησιμοποιεί heavily modified UE στα μέτρα του..

Μια χαρά τα λέει και εννοείται αυτός ξέρει περισσότερα από τον καθένα, η Coalition για να πετύχει να τρέχει butter smooth το gow5 ξεκίνησε με βάση το αδύναμο hardware xbox ones/x στις κονσόλες και τα αδύναμα pc της εποχής και όχι τις 1080/1080ti/2080. Ο στόχος πάντα ήταν τα 60fps στο campaign (εκτός του X1S) και 30fps στα cinematics που τρέχαν πολύ πιο dense polycounts real time. Ξέραν ότι οι κονσόλες είχαν αδύναμα cpu's και μόνταραν την μηχανή να τρέχει τα βαριά εφέ στις gpu's. Έκαναν monitoring σε κάθε σκηνή του παιχνιδιού το performance και είτε έκοβαν εφε, είτε χρησιμοποιούσαν άλλες τεχνικές για να πετύχουν τον στόχο τους. Έτσι κάνεις σωστό optimization από κάτω προς τα πάνω. Ότι in engine τεχνική της UE δεν τους ταίριαζε την μονταραν προσθέτοντας νέα. 

Όλοι οι devs έχουν πρόσβαση στον source code της UE και μπορούν να μοντάρουν είτε να προσθέσουν δικές τους τεχνικές, ποιο studio θα κάτσει νομίζεις να τα κάνει αυτά? Εδώ οι περισσότεροι χρησιμοποιούν τα ίδια assets με τα γνωστά αποτελέσματα να μοιάζουν όλα τα παιχνίδια μεταξύ τους, δεν κάθονται να ασχοληθούν με το optimization, πετάνε ότι έχει έτοιμη η μηχανή μέσα και ο Θεός βοηθός. Πχ το Lumen που γονατίζει τα πάντα δεν θα το κλείσουν στο αδύναμο hardware είτε θα χρησιμοποιήσουν στατικό φωτισμό, δεν τους νοιάζει, ούτε θα κάτσουν να μειώσουν τις πηγές στο δυνατό hardware για να έχουν σωστό performance. Αυτά που έκανε και κάνει η Coalition με την UE δεν τα κάνει κανένα Studio είτε απο απειρία είτε από στενό χρονοδιάγραμμα. Το ότι τους έφερε η epic να κάνουν το optimization του Matrix Awakening tech demo να τρέχει με τα ίδια features και στο SeriesS και στο Series X μιλάει από μόνο του για τους άλλους "άμπαλους" devs που φωνάζουν για το hardware του SeriesS. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

image.png.81aae63cafe09bc82c107d6f20dfc60c.png~785 Ευρώ (revolut) + BORDERLANDS 4

Seller AMAZON . EU

Αντε ρε συ επιτέλους καλορίζικη θα δεις τεράστια διαφορά από την 3070. Αναμένουμε εντυπώσεις μόλις έρθει. Να τη χαρείς στο έπακρο. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

image.png.81aae63cafe09bc82c107d6f20dfc60c.png~785 Ευρώ (revolut) + BORDERLANDS 4

Seller AMAZON . EU

Με γεια!! Επιτέλους έδειξες την αφοσίωση στον αρχηγό καί απέδειξες την στήριξη σου. Ο @Tambas91 μπορεί να είναι υπερήφανος.

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@7nisiotis και αν το steam δεν βγάλει survey μόλις τη βάλεις θα κάνεις uninstall και install όσες φορές χρειαστεί μέχρι να βγάλει survey. Πρέπει να ανεβάσουμε τα νούμερα του Jensen μας.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
  • Haha 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...