Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης, υπάρχουν κι' άλλα θέματα πλέον με το να πετύχεις καλό φωτισμό χωρίς την χρήση RT. Παρακάτω βλέπουμε τι θα χρειαζόταν για να έχει το AC: Shadows τον φωτισμό του AC: Unity(game του 2014).

It would take 2 years, and 2TB of data, to pre-bake the lighting of Assassin’s Creed Shadows

Αυτό που πρέπει να κάνουν οι devs είναι σωστό optimization αλλά με την UE 5 που μπλέξαμε δύσκολα τα πράγματα.Τις κονσόλες ειδικά τις έχουν χαντακώσει εντελώς, sub-720P με FPS drops παίζουν σε κάποια σημεία.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Thanks 1
  • Απαντ. 14,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Έχει να κάνει και με το game πάντως. To Avatar και τα Last of us έχουν ίσως τα καλύτερα textures που έχω δει. Είναι και πόσο το studio θα ασχοληθεί. Αλλά όταν έχεις και ray/path tracing μέσα εκεί πιέζεται η vram, και αν είναι και open world ακόμη χειρότερα. Γενικά το ray tracing δεν κάνει καλό στις κονσόλες γιατί πολύ απλά δεν μπορούν να το τρέξουν και το τραβάνε απ' τα μαλλιά με 15 κιλά upscale και fg για να την παλέψουν και καταλήγουν να έχουν χειρότερη εμπειρία. Χίλιες φορές να έκαναν focus στα textures και να έβαζαν baked lighting παρά να προσπαθούν με το ζόρι να βάλουν RT και να καταλήγεις με σάπιο image quality λόγω upscale. 

Δυστυχώς και εμείς στο PC κατά 99% επηρεαζόμαστε απ' τις κονσόλες. Αν ήταν ικανές να τρέχουν games με καλά visuals σε ανθρώπινες συνθήκες τότε και στο PC θα βλέπαμε ανάλογα games. Τώρα τα μόνα δυνατά games είναι όσα pushαρει o Jensen. E δεν γίνεται έτσι. 

Επειδή τώρα άρχισα το The Last of Us μπορώ να πω ότι όντως έχει καταπληκτικά γραφικά! Δεν χρειάζεται καν RT... είναι περιττό με τα γραφικά που έχει! 

 

Επεξ/σία από aetos1988
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, aetos1988 είπε

Επειδή τώρα άρχισα το The Last of Us μπορώ να πω ότι όντως έχει καταπληκτικά γραφικά! Δεν χρειάζεται καν RT... είναι περιττό με τα γραφικά που έχει! 

 

Αν κάνεις ανάλυση Digital Foundry θα δεις ότι δεν είναι real time οι φωτισμοί και όλα αυτά. Αλλά ποιος νοιάζεται; Τρέχει τέλεια και σαν αποτέλεσμα αυτό που βλέπεις στην οθόνη συνολικά είναι άψογο. Και είναι και παιχνιδάρα. Βρείτε μου ένα παιχνίδι με RT που να είναι τόσο καλό σαν παιχνίδι όπως αυτό.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ναι δεν έχει RT, έχει prebaked φωτισμό ο οποίος δείχνει σαν RT αλλά τους πήρε πολύ καιρό και με πολύ optimize για να φτάσει και να δείχνει έτσι.

Δεν είναι όλα τα studios NaughtyDog ή Rockstar και εννοείται πως ακόμα και αυτοί στα επόμενα releases θα έχουν RT στα παιχνίδια τους καθώς τους γλιτώνει πολλές εργατοώρες και όχι μόνο.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, Psycho_Warhead said:

Ο φωτορεαλισμός είναι το μέλλον για αληθοφάνεια, τι να τα κάνεις τα τέλεια textures αν ο φωτισμός είναι αλλού για αλλού.

Ό,τι και να κάνεις αριστερά χωρίς PT θα φαίνεται ψεύτικο.

cyberpunk-2077-path-tracing-raster-vs-ov



ενα videogame ετσι κι αλλιως δημιουργει και σε βαζει μεσα σε ενα φτιαχτο περιβαλλον, το ποσο ρεαλιστικο ειναι αυτο εξαρταται σε πρωτο βαθμο απο τα αντικειμενα και το περιβαλλον που απεικονιζει,  οι φωτισμοι  και τα shadows  οσο ρεαλιστικα και αν ειναι περνουν σε τριτοτεταρτη μοιρα, πολλες φορες δεν παει καν το ματι σε αυτα

Επεξ/σία από Odyss3us
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Odyss3us είπε



ενα videogame ετσι κι αλλιως δημιουργει και σε βαζει μεσα σε ενα ψευτικο περιβαλλον, το ποσο ρεαλιστικο ειναι αυτο εξαρταται σε πρωτο βαθμο απο τα αντικειμενα και το περιβαλλον που απεικονιζει,  οι φωτισμοι  και τα shadows  οσο ρεαλιστικα και αν ειναι περνουν σε τριοτοτεταρτη μοιρα, πολλες φορες δεν παει καν το ματι σε ολα αυτα

Σκοπός είναι να φτάσουμε το Matrix όμως, ένας κόσμος ολόιδιος με τον πραγματικό αλλά ψεύτικος.

Κατά τα άλλα μια χαρά πάει το μάτι αν είναι single pkayer τίτλος, σε γρήγορα multiplayer δεν σε νοιάζει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Σκοπός είναι να φτάσουμε το Matrix όμως, ένας κόσμος ολόιδιος με τον πραγματικό αλλά ψεύτικος.

Κατά τα άλλα μια χαρά πάει το μάτι αν είναι single pkayer τίτλος, σε γρήγορα multiplayer δεν σε νοιάζει.


αυτος ειναι ο σκοπος αλλα καλυτερα να ξεκιναμε απο το να απεικονιζουμε με μεγαλυτερη λεπτομερεια τον χωρο και οχι να βαραινουμε ενα παιχνιδι αναπαραγοντας 54 διαφορετικες σκιες απο τα κερια που κρεμονται απο τους πολυελαιους..

ακριβως τα ιδια προβληματα ειχε και το physx οταν πρωτοβγηκε ωραιο σα concept αλλα ηταν υπερβαρο για τις τοτε καρτες, καποια features προσθετουν δυσαναλογο βαρος σε σχεση με το ρεαλισμο που προσφερουν,
ειναι λαθος ιεραρχηση προτεραιοτητων, 
το Cyberpunk2077 οταν βγηκε ηταν κορυφαιο και χωρις το PT/RT,

ελαχιστα παιχνιδια που ειναι horror/exploration μεσα σε κατακομβες και μπουντρουμια οπου το παραμικρο ιχνος φωτος αναδεικνυει το περιβαλλον αξιζουν να εχουν PT/RT που πραγματικα εκει το εκτιμας, δυστυχως ομως οι devs δεν εχουν φαντασια στο να δημιουργησουν τετοια παιχνιδια και τσουβαλιαζουν τα εφε σε οτι βγει οτι κι αν απεικονιζει..

Επεξ/σία από Odyss3us
Δημοσ.

Το last of us ειναι δυνατο. Nαι σαν art design και οπτικα ειναι πανεμορφο αλλα τον ρεαλισμο του path tracing δεν μπορει να τον πιασει. Μονο το RDR 2 μπορω να πω οτι αγγιζει φωτορεαλισμο path tracing ειδικα το βραδυ στο saint denis. 

Ομορφα παιχνιδια σαν το last of us εχουμε παρα πολλα πχ jedi fallen order η το guardians of the galaxy δειχνουν τρομερα ομορφα και κρυσταλλο στα textures και overall εικονα. Αλλα μπορουμε να πουμε οτι αγγιζουν παιχνιδια με PT?

Textures τρομερα βλεπουμε εδω και πανω απο 10ετια. Ποσες φορες ομως ειδαμε ρεαλιστικο φωτισμο πριν το metro exodus με την enhanced εκδοση?

The-Last-of-Us-Part-I-Screenshot-2023-04
The-Last-of-Us-Part-I-Screenshot-2023-04
The-Last-of-Us-Part-I-Screenshot-2023-04

 

Αλλα δεν μπορει να αντικαταστησει παιχνιδια με path tracing

Alan-Wake-2-Screenshot-2024-02-15-18-24-
Alan-Wake-2-Screenshot-2024-02-15-18-44-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-14-20-

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 minutes ago, Arkin said:

Το last of us ειναι δυνατο. Nαι σαν art design και οπτικα ειναι πανεμορφο αλλα τον ρεαλισμο του path tracing δεν μπορει να τον πιασει. Μονο το RDR 2 μπορω να πω οτι αγγιζει φωτορεαλισμο path tracing ειδικα το βραδυ στο saint denis. 

Ομορφα παιχνιδια σαν το last of us εχουμε παρα πολλα πχ jedi fallen order η το guardians of the galaxy δειχνουν τρομερα ομορφα και κρυσταλλο στα textures και overall εικονα. Αλλα μπορουμε να πουμε οτι αγγιζουν παιχνιδια με PT?

Textures τρομερα βλεπουμε εδω και πανω απο 10ετια. Ποσες φορες ομως ειδαμε ρεαλιστικο φωτισμο πριν το metro exodus με την enhanced εκδοση?

The-Last-of-Us-Part-I-Screenshot-2023-04
The-Last-of-Us-Part-I-Screenshot-2023-04
The-Last-of-Us-Part-I-Screenshot-2023-04

 

Αλλα δεν μπορει να αντικαταστησει παιχνιδια με path tracing

Alan-Wake-2-Screenshot-2024-02-15-18-24-
Alan-Wake-2-Screenshot-2024-02-15-18-44-
Cyberpunk-2077-Screenshot-2023-04-14-20-


ωραια ειναι σαν screenshots αλλα το ματι κατα τη διαρκεια του παιχνιδου εστιαζει στις ατελειες πχ στα πιξελιασμενα καδρα στον τοιχο και τα πιξελιασμενα φρουτακια, 
σε μια σκηνη που δεν εχει ατελειες να εστιασει, δε θα αναρωτηθεις γιατι ηλιος πχ. δεν κανει σωστη σκια στα κλαδια ενος δεντρου, 

εφε που κανουν μια 5090 των 2500$ να κοκκινιζει απο ντροπη δειχνουν οτι ειναι πρωιμα για να γινονται κοινος τοπος απο τοσο νωρις, παρολαυτα ειναι ωραια να τα χαζευεις σε still photos και να βλεπεις οτι ειναι το μελλον

Επεξ/σία από Odyss3us
  • Like 4
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, aetos1988 είπε

Επειδή τώρα άρχισα το The Last of Us μπορώ να πω ότι όντως έχει καταπληκτικά γραφικά! Δεν χρειάζεται καν RT... είναι περιττό με τα γραφικά που έχει! 

 

Ακριβώς. Τι RT και PT κτλ κτλ. Έχει software AO και GI που κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.

Το τελείωσα πριν από 3 μέρες.

Για εμένα τη διαφορά στα γραφικά την έκαναν:

1) Αφαίρεση του ενσωματωμένου sharpening με μια μικρή πατέντα.

2) Override DLSS 3 --> 4

Το εγγενές sharpening του παιχνιδιού το κάνει κάπως χάλια. Μοιαζει σα να έχουν περάσει με παστελ χρώμα τους χαρακτήρες κτλ. Επίσης κάνει την εικόνα περισσότερο sharp από όσο χρειάζεται.

Και βάζοντας μετά DLSS4 κερδίζεις ένα μέρος από τη χαμένη ευκρίνεια.

  • Like 5
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Odyss3us είπε


ωραια ειναι σαν screenshots αλλα το ματι κατα τη διαρκεια του παιχνιδου εστιαζει στις ατελειες πχ στα πιξελιασμενα καδρα στον τοιχο και τα πιξελιασμενα φρουτακια, 
σε μια σκηνη που δεν εχει ατελειες να εστιασει , δε θα αναρωτηθει γιατι ηλιος δε κανει σκια πχ. στα κλαδια ενος δεντρου, 

εφε που κανουν μια 5090 των 2500$ να κοκκινιζει απο ντροπη δειχνουν οτι ειναι πρωιμα για να γινονται κοινος τοπος απο τοσο νωρις, παρολαυτα ειναι ωραια να τα χαζευεις σε still photos και να βλεπεις οτι ειναι το μελλον

Κοιτα ειδικα το 2077 ηθελε το ray reconstruction για να δειξει οπως πρεπει το path tracing. Οπως και στο hogwarts μερα με τη νυχτα και αν και δεν ακουγεται οσο θα επρεπε το ray reconstruction ειναι τρομερη τεχνολογια. 

Το ματι συνηθως πεφτει σε textures γενικα μια overall ομορφη εικονα για αυτο παιχνιδια οπως far cry η horizon zero dawn δειχνουν πανεμορφα και ας μην ειναι ρεαλιστικα ενω το alan wake πχ που ειναι πολυ πιο ρεαλιστικο δεν χτυπαει τοσο στο ματι να πεις wow. Αν το παρατηρησεις θα δεις την ομορφια του οπως και το indiana jones και αυτο πανεμορφο με PT. Σε real gameplay δεν θα κανει τοσο διαφορα οσο ο θαυμασμος που γινεται σε screenshots μιας και εκει σε ενδιαφερει το gameplay δεν στεκεσαι τοσο στα απτα γραφικα αλλα για αυτο δεν αγοραζουμε τοσο ακριβες καρτες? Για να δουμε γραφικα που με αλλες καρτες δεν θα μπορουσαμε να βλεπουμε λογο τεχνολογιων και με οσο γινεται πιο σωστα frames και ομαλη εμπειρια.

Δημοσ.

Το ιδανικό θα ήταν να έχουμε τα καλά και των δύο κόσμων. 

Καλό παιχνίδι/art design, οverall good visuals.

Realistic lighting, via RT + RR etc.

Δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο συχνά. 

Αν πρέπει να μπω στην διαδικασία να διαλέξω θα προτιμήσω να θυσιαστεί το 2ο, και να πάρω ένα καλό παιχνίδι. 

Βέβαια, από ότι λένε και οι ίδιοι οι devs πιο πολύ τους παίρνει να φτιαχτούν τα prebaked lighting sources από το να πετάξουν ένα PT και να γλιτώσουν έναν σκασμό εργατοώρες.

Το θέμα που δημιουργείται είναι στο πόσα συστήματα μπορούν να το τρέξουν το PT και να προσφέρουν μια ομαλή εμπειρία.

Οι κονσόλες που είναι και το κύριο έσοδο για τους Publishers, σίγουρα δεν είναι έτοιμες για τέτοια features. Και σύμφωνα με τα leaks, αν ισχύουν, ουτε το PS6 φαίνεται capable για κάτι ανάλογο.

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Το ιδανικό θα ήταν να έχουμε τα καλά και των δύο κόσμων. 

Καλό παιχνίδι/art design, οverall good visuals.

Realistic lighting, via RT + RR etc.

Δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο συχνά. 

Αν πρέπει να μπω στην διαδικασία να διαλέξω θα προτιμήσω να θυσιαστεί το 2ο, και να πάρω ένα καλό παιχνίδι. 

Βέβαια, από ότι λένε και οι ίδιοι οι devs πιο πολύ τους παίρνει να φτιαχτούν τα prebaked lighting sources από το να πετάξουν ένα PT και να γλιτώσουν έναν σκασμό εργατοώρες.

Το θέμα που δημιουργείται είναι στο πόσα συστήματα μπορούν να το τρέξουν το PT και να προσφέρουν μια ομαλή εμπειρία.

Οι κονσόλες που είναι και το κύριο έσοδο για τους Publishers, σίγουρα δεν είναι έτοιμες για τέτοια features. Και σύμφωνα με τα leaks, αν ισχύουν, ουτε το PS6 φαίνεται capable για κάτι ανάλογο.

Η αληθεια ειναι οτι και εγω δεν ξερω τι προτιμαω. Art design η πιο πολυ στον ρεαλισμο? Αν παμε στο δευτερο και εχουμε παιχνιδια οπως το bodycam θα ειναι ολα ιδια? Δεν θα μου αρεσει αυτο και ας ειναι ολα ρεαλιστικα. Αν λειψει το art design τοτε τι θα μεινει? Δηλαδη γουσταρω παιχνιδια οπως forbidden west που το art design ειναι στο θεο η ghost of tsushima που δεν λες οτι εχουν φωτορεαλιστικα γραφικα αλλα ειναι τοσα ομορφα στο ματι αλλα μου αρεσουν και πχ το wukong που ειναι σε πιο κοντα στο ρεαλισμο. Τι προτιματε? Αν πανε τα ΑΑΑ ολα προς το PT ολα πανω κατω θα ειναι ιδια και θα μεινουν τα indie για κατι διαφορετικο και μοναδικο art design. Μας εξαπτουν τωρα τα πρωτα παιχνιδια με PT γιατι ειναι τα πρωτα αν ομως βγουν αλλα 500 παιχνιδια τα επομενα χρονια με τοσο φωτορεαλιστικα γραφικα θα μας αρεσει μακροπροθεσμα? Θα χαθει ο χαρακτηρας του developer και αυτου που φτιαχνει τα γραφικα. Θα δειξουν τα επομενα χρονια αν καταφερουν να κρατησουν χαρακτηρα με το art design η ολοι οι ΑΑΑ πανε προς καθαρο φωτορεαλισμο χωρις ταυτοτητα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Alex21121988 said:

Το ιδανικό θα ήταν να έχουμε τα καλά και των δύο κόσμων. 

Καλό παιχνίδι/art design, οverall good visuals.

Realistic lighting, via RT + RR etc.

Δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο συχνά. 

Αν πρέπει να μπω στην διαδικασία να διαλέξω θα προτιμήσω να θυσιαστεί το 2ο, και να πάρω ένα καλό παιχνίδι. 

Βέβαια, από ότι λένε και οι ίδιοι οι devs πιο πολύ τους παίρνει να φτιαχτούν τα prebaked lighting sources από το να πετάξουν ένα PT και να γλιτώσουν έναν σκασμό εργατοώρες.

Το θέμα που δημιουργείται είναι στο πόσα συστήματα μπορούν να το τρέξουν το PT και να προσφέρουν μια ομαλή εμπειρία.

Οι κονσόλες που είναι και το κύριο έσοδο για τους Publishers, σίγουρα δεν είναι έτοιμες για τέτοια features. Και σύμφωνα με τα leaks, αν ισχύουν, ουτε το PS6 φαίνεται capable για κάτι ανάλογο.


για να φτασουμε σε επιπεδα ομαλου PT/ΡΤ σε 4K θα πρεπει οι καρτες να εχουν τριπλασια ισχυ μιας 5090, γιαυτο επαναλαμβανω οτι θα πονεσουν τα ματακια μας μαζι μετα νευρα μας, για να φτασουμε σε τετοιο ομαλο επιπεδο, θα χρειαστει τουλαχιστον μια 5ετια

53 minutes ago, Arkin said:

Η αληθεια ειναι οτι και εγω δεν ξερω τι προτιμαω. Art design η πιο πολυ στον ρεαλισμο? Αν παμε στο δευτερο και εχουμε παιχνιδια οπως το bodycam θα ειναι ολα ιδια? Δεν θα μου αρεσει αυτο και ας ειναι ολα ρεαλιστικα. Αν λειψει το art design τοτε τι θα μεινει? Δηλαδη γουσταρω παιχνιδια οπως forbidden west που το art design ειναι στο θεο η ghost of tsushima που δεν λες οτι εχουν φωτορεαλιστικα γραφικα αλλα ειναι τοσα ομορφα στο ματι αλλα μου αρεσουν και πχ το wukong που ειναι σε πιο κοντα στο ρεαλισμο. Τι προτιματε? Αν πανε τα ΑΑΑ ολα προς το PT ολα πανω κατω θα ειναι ιδια και θα μεινουν τα indie για κατι διαφορετικο και μοναδικο art design. Μας εξαπτουν τωρα τα πρωτα παιχνιδια με PT γιατι ειναι τα πρωτα αν ομως βγουν αλλα 500 παιχνιδια τα επομενα χρονια με τοσο φωτορεαλιστικα γραφικα θα μας αρεσει μακροπροθεσμα? Θα χαθει ο χαρακτηρας του developer και αυτου που φτιαχνει τα γραφικα. Θα δειξουν τα επομενα χρονια αν καταφερουν να κρατησουν χαρακτηρα με το art design η ολοι οι ΑΑΑ πανε προς καθαρο φωτορεαλισμο χωρις ταυτοτητα.


αν πανε ολα τα ΑΑΑ προς το PT τοτε θα εχουμε ενα θεσπεσιο lag fest με ολα τερμα δεξια, και θα χαζευουμε τα υπεροχα γραφικα σε screenshots απο τουμπανα Pc χρηστων στο νετ,
λες και δε μας φτανουν μεχρι τωρα τα κακοφτιαγμενα console ports με τους extra anti-theft μηχανισμους

χαρακτηριστικο παραδειγμα το Space Marine 2 που ειναι καλοδουλεμενη παιχνιδαρα με φοβερο artwork και ατμοσφαιρα, θα προτιμουσα αντι για PT λιγο καλυτερη εμφαση στα textures που τα παταω ολη την ωρα παρα να δω εξτρα φωτορεαλιστικα εφεδακια σε φωτα και σκιες:
 

Quote

YCwfHDe.jpeg

NdrwoYK.jpeg

Επεξ/σία από Odyss3us
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Odyss3us είπε


για να φτασουμε σε επιπεδα ομαλου PT/ΡΤ σε 4K θα πρεπει οι καρτες να εχουν τριπλασια ισχυ μιας 5090, γιαυτο επαναλαμβανω οτι θα πονεσουν τα ματακια μας μαζι μετα νευρα μας, για να φτασουμε σε τετοιο ομαλο επιπεδο, θα χρειαστει τουλαχιστον μια 5ετια


αν πανε ολα τα ΑΑΑ προς το PT τοτε θα εχουμε ενα θεσπεσιο lag fest με ολα τερμα δεξια, και θα χαζευουμε τα υπεροχα γραφικα σε screenshots απο τουμπανα Pc χρηστων στο νετ,
λες και δε μας φτανουν μεχρι τωρα τα κακοφτιαγμενα console ports με τους extra anti-theft μηχανισμους

Ελα μην το λες αυτο.

Indiana jones με PT τρεχει εξαιρετικα μηδεν lag

Alan Wake 2 με PT τρεχει εξαιρετικα με μηδεν lag

2077 με PT τρεχει εξαιρετικα με μηδεν lag

Δεν φταιει το PT δηλαδη αλλα η αθλια unreal engine που ειτε RT ειτε PT ειτε raster εχει τα θεματα της με shader cache με traversal stutters και ολα τα καλα. Jedi survivor+hogwarts και τα 2 πολυ ομορφα παιχνιδια με RT σε unreal 4 και ειδαμε ποσο καλα πηγαν απο stutters. Ευκολη μηχανη μαλλον για να γραψεις παιχνιδι αλλα τα απειρα θεματα της εχουν κανει παρα πολλα παιχνιδια να εχουν αυτα τα κολληματα. Kena Hellblade και ενα σωρο ακομα που δεν μπορουν να ξεφυγουν. Custom engines εταιριων οπου πατανε πανω στο PT τρεχουν εξαιρετικα. Και μαζι με αυτες θα εβαζα και ολες τις μηχανες της ubisoft anvil snowdrop dunia αλλα και frostbite που τρεχουν υποδειγματικα και εχουν γραφικα που ριχνουν σαγονια. Το lag fest ειναι σε συγκεκριμενες μηχανες. Λιγα παιχνιδια οπως dead island 2 η το gears 5 που τρεχουν σε unreal και ειναι stutter free.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...