panakos_thess Δημοσ. Παρασκευή στις 07:30 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 07:30 μμ (επεξεργασμένο) η πλακα ειναι οταν δεν διχνει τριχες παλι εχεις χασουρα FPS χαχα!!980ti μεχρι να σβησει ο ηλιος Καπου πετυχε το ματακι μου εναν Παστορα ΦΑΛΑΚΡΟΚΟΡΑΚΑ και εκει εχεις ποιο μεγαλη ηττα στα FPS Επεξ/σία Παρασκευή στις 07:34 μμ από panakos_thess 1
Psycho_Warhead Δημοσ. Παρασκευή στις 08:37 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 08:37 μμ (επεξεργασμένο) 2-5FPS τρώει το RTX Hair, τίποτα το σπουδαίο. Επίσης το παιχνίδι τρέχει αισθητά καλύτερα από το launch αφού βελτίωσαν το peformance. Κατά τα άλλα το παιχνίδι ρίχνει σαγόνια με PT και HDR, κάποιες σκηνές είναι λες και βγήκαν από offline rendering. Επεξ/σία Παρασκευή στις 08:38 μμ από Psycho_Warhead 5
just_a_dude Δημοσ. Παρασκευή στις 09:34 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:34 μμ (επεξεργασμένο) Εγώ είχα παίξει το Indiana πριν κάνα 1-2 μήνες και στην Ταϊλάνδη εκεί στο δάσος σε μια φάση που βρέχει πολύ με όλα τέρμα, DLSS performance 4Κ και FG πάθαινε κάτι εγκεφαλικά και τα FPS έπεφταν στα 30 και έπεφτε και το power draw. Άρα σε κάποια σημεία τα 16GB vram λογικά χαιρετανε. Επεξ/σία Παρασκευή στις 09:35 μμ από just_a_dude 7
Arkin Δημοσ. Παρασκευή στις 09:43 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:43 μμ 5 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Εγώ είχα παίξει το Indiana πριν κάνα 1-2 μήνες και στην Ταϊλάνδη εκεί στο δάσος σε μια φάση που βρέχει πολύ με όλα τέρμα, DLSS performance 4Κ και FG πάθαινε κάτι εγκεφαλικά και τα FPS έπεφταν στα 30 και έπεφτε και το power draw. Άρα σε κάποια σημεία τα 16GB vram λογικά χαιρετανε. Ενα 7ωρο που είχα παίξει χωρίς fg μιας και η έκδοση game pass είχε θεμα με το fg ημουν σχεδον παντα στο max vram usage με μηδέν όμως stutters. 3440x1440 και dlss quality συν max PT. Με FG λογικά θα έτρωγε φρίκη η vram οπότε σε 4Κ κιόλας λογικό να γονάτισε. Το μόνο παιχνίδι που είδα τόση χρήση vram στην ανάλυση που παίζω με μηδέν όμως shutters και πολυ καλα fps. Day one όμως από τότε έχει πάρει patches οπότε θεωρητικά έστρωσε το vram usage θα δούμε όταν το ξανά πιάσουμε όταν πέσει η τιμή του. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. Παρασκευή στις 10:31 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 10:31 μμ Τα cutscenes είναι λίγο juddery πάντως ενώ στο gameplay είναι φλούδα.
thn Δημοσ. Παρασκευή στις 10:37 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:37 μμ 5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Τα cutscenes είναι λίγο juddery πάντως ενώ στο gameplay είναι φλούδα. Μπάμπη σουγιά εσύ? Μήτσος ο Μαχαίρας εδω
7nisiotis Δημοσ. χθες στις 12:50 πμ Δημοσ. χθες στις 12:50 πμ 3 hours ago, just_a_dude said: Εγώ είχα παίξει το Indiana πριν κάνα 1-2 μήνες και στην Ταϊλάνδη εκεί στο δάσος σε μια φάση που βρέχει πολύ με όλα τέρμα, DLSS performance 4Κ και FG πάθαινε κάτι εγκεφαλικά και τα FPS έπεφταν στα 30 και έπεφτε και το power draw. Άρα σε κάποια σημεία τα 16GB vram λογικά χαιρετανε. Μήπως φταίει κανα Wifi module?
just_a_dude Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 5 ώρες πριν, 7nisiotis είπε Μήπως φταίει κανα Wifi module? Μπα είναι κλασσική περίπτωση vram. gpu usage στο 99% αλλά το power draw πέφτει πολύ και μαζί και τα fps, και όταν πας σε μια περιοχή λίγο παρακάτω που λογικά είναι λίγο πιο εύκολη στη vram, όλα βελτιώνονται. Και στο witcher 3 με όλα τέρμα και fg το έχω δει αυτό. Υπάρχουν σημεία σε κάποια games που αν βάλεις fg δεν φτάνουν τα 16gb 2
aetos1988 Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες Το θέμα δεν είναι ότι ρίχνει λίγο ή πολύ τα fps το HDR Τρίχες αλλά ότι είναι ένα ανούσιο χαρακτηριστικό...
Psycho_Warhead Δημοσ. πριν από 14 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 14 ώρες Έχει διαφορά προς το καλύτερο για το τόσο μικρό performance hit καλοδεχούμενο.
just_a_dude Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες 26 λεπτά πριν, aetos1988 είπε Το θέμα δεν είναι ότι ρίχνει λίγο ή πολύ τα fps το HDR Τρίχες αλλά ότι είναι ένα ανούσιο χαρακτηριστικό... Αυτό είναι σχετικό. Αντίστοιχα και κάποιοι θα έλεγαν ανούσια τα screen space reflections όταν βγήκαν γιατί "ποιος κοιτάει τις αντανακλάσεις;". Το ίδιο και με τα RT reflections αργότερα. Ή όταν τα games απέκτησαν σκιές, κάποιος θα έλεγε "εγώ θέλω να παίζω και τα όπλα να κάνουν πίου πίου, δεν με νοιάζει αν βλέπω σκιές". Και άπειρα αντίστοιχα παραδείγματα, στα οποία έχω να απαντήσω τα εξής: 1. Κάποιος που θέλει να παίξει με απλοϊκά γραφικά απλά κατεβάζει τα settings. Σε PC είμαστε, όχι σε κονσόλα. Ή απλά παίζει παλιά ή online games. 2. Κανείς δεν υποχρεώνει κάποιον να ανοίξει όλα τα settings στο τέρμα, ή να παίζει τα βαριά games ή να αγοράσει σύστημα που να μπορεί να παίξει τα βαριά games. 3. Μια ζωή τα γραφικά στα games εξελίσσονταν, γιατί πάντα έτσι γίνεται. Το πρόβλημα είναι όταν τα studios εστιάζουν πιο πολύ στα visuals και αφήνουν τα υπόλοιπα στη μοίρα τους, που πάντοτε γινόταν σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό έτσι και αλλιώς. 4. To path tracing και τα μαλλιά και τα καλύτερα textures και όλα αυτά είναι απαραίτητα για να δούμε καλύτερα visuals στα games. Και κατά τη γνώμη μου τα γραφικά είναι μέρος της εμπειρίας και ανεβάζουν ένα ήδη καλό game. Παίξτε μια παιχιδάρα τύπου Witcher 3 ή RDR2 με όλα low και σε μια basic 1080p TN οθόνη και πείτε μου αν η εμπειρία είναι ίδια σε σχέση με ένα high end σύστημα. 5. Το πρόβλημα δεν είναι οι τεχνολογίες αλλά ότι το perf jump per gen είναι πάρα πολύ μικρό και βλέπεις κάρτες των 800 και 1000 ευρώ (και παραπάνω) να δυσκολεύονται. 2
Psycho_Warhead Δημοσ. πριν από 11 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 11 ώρες Το Indiana Jones είναι απίστευτο σε performance/visual ratio, δεν χρειάζεται να ανοίξεις καν FG με 4090/5090 και αυτό λέει πολλά για το optimizaiton του. Στα UE 5 games το χρειάζεσαι ακόμα και σάπιο SW Lumen να έχει. Βούτυρο gameplay χωρίς stutters εφόσον το HW μπορεί. Στο μόνο που υστερεί είναι τα facial animations, θα μπορούσαν να είναι καλύτερα. Αυτό και το CP 2077 είναι τα δύο παιχνίδια με τα καλύτερα visuals και χωρίς stuttering. Ο λόγος είναι ότι ΔΕΝ χρησιμοποιούν Unreal Engine 3
Alex21121988 Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες (επεξεργασμένο) 2 hours ago, Psycho_Warhead said: Το Indiana Jones είναι απίστευτο σε performance/visual ratio, δεν χρειάζεται να ανοίξεις καν FG με 4090/5090 και αυτό λέει πολλά για το optimizaiton του. Στα UE 5 games το χρειάζεσαι ακόμα και σάπιο SW Lumen να έχει. Βούτυρο gameplay χωρίς stutters εφόσον το HW μπορεί. Στο μόνο που υστερεί είναι τα facial animations, θα μπορούσαν να είναι καλύτερα. Αυτό και το CP 2077 είναι τα δύο παιχνίδια με τα καλύτερα visuals και χωρίς stuttering. Ο λόγος είναι ότι ΔΕΝ χρησιμοποιούν Unreal Engine Στην CD Projekt Red πες τα, που πέταξε στα σκουπίδια την μηχανή γραφικών της και πήγε σε UE για το Witcher 4. Μεγάλη μάστιγα η UE. Οκ, κατανοητό, εύκολη, προσβάσιμη, εμφανίσιμη η κυρία, αλλά ως γνωστόν, αν δεν την δουλέψεις καλά ως developer, έχει γέλια έπειτα με το performance. Η χαρά του user tweaking με λίγα λόγια. Επεξ/σία πριν από 9 ώρες από Alex21121988 3
philos Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες Καλησπέρα! Σχετικά με τα anti-sag συστήματα που έχουν συνήθως οι κάρτες γραφικών (πχ Gigabyte RTX 5070 Ti Aero η οποία είναι και τούβλο). Επειδή μου φαίνονται άσχημα, αν βάλω κάτι τέτοιο στην τέρμα γωνία της GPU, θα κάνει δουλειά; Τα πουλάει το temu.
panakos_thess Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 4 minutes ago, philos said: Καλησπέρα! Σχετικά με τα anti-sag συστήματα που έχουν συνήθως οι κάρτες γραφικών (πχ Gigabyte RTX 5070 Ti Aero η οποία είναι και τούβλο). Επειδή μου φαίνονται άσχημα, αν βάλω κάτι τέτοιο στην τέρμα γωνία της GPU, θα κάνει δουλειά; Τα πουλάει το temu. οτι και να βαλεις κανει δουλεια και το συγκεκριμενο το κανει αριστα!! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα