Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 minutes ago, nikos5800 said:

Γενικά τα παιχνίδια της ue5 είναι πολύ πιο advanced από το cyberpunk.

Και παρόλα αυτά καταλήγουν πολλές φορές να δείχνουν σκατά.

Καλά και πέρα απ' το nanite (που είναι απίστευτα βαρύ για αυτό που προσφέρει) συνήθως δεν έχουν κάτι παραπάνω από το cp2077.

Meta human ή όπως λέγεται, παίζει να έχουμε δει σε 1 τίτλο?

  • Like 1
  • Απαντ. 14,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Απλά να ξέρεις το cyberpunk πιέζει πολύ την μηχανή επιταχύνσεις path tracing ενώ η unreal λόγω επειδή μπορεί να δώσει πολύ γεωμετρία ,πιέζει πολυ και το rasterization 👍

Γενικά τα παιχνίδια της ue5 είναι πολύ πιο advanced από το cyberpunk.

ναι αλλά εγώ κρίνω με τα μάτια μου. Δείχνουν χειρότερα. Για 'μένα αυτό μετράει. Τo CP77 σε κάποια σημεία με Path Tracing δείχνει σχεδόν photorealistic. Όπως επίσης και το Metro Exodus δείχνει φοβερό, ειδικά αν σκεφτείς ότι τρέχει και καλά. Το Hellblade 2 από UE5 είναι όντως δυνατό αλλά έβαλαν και 5 κιλά post processing (που δεν μπορείς να το βγάλεις χωρίς mods) και μου πήγε ο αστιγματισμός στο 22.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Τo CP77 σε κάποια σημεία με Path Tracing δείχνει σχεδόν photorealistic.

Συμφωνώ σε αυτό,το cyberpunk ρίχνει σαγόνια σε κάποια σημεία την νύχτα μέσα στην πόλη.

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Συμφωνώ σε αυτό,το cyberpunk ρίχνει σαγόνια σε κάποια σημεία την νύχτα μέσα στην πόλη.

Αυτό δεν το έχω δει σε κάποιο UE5 game. Στο hellblade 2 τα δυνατά σημεία είναι τα animations. Αλλά από φωτισμό είναι αρκετά flat, αφού κατά 90% είναι μαυρίλα και βράδυ. Το Mafia είναι καλό επίσης σε character models και φωτισμό σε κάποια σημεία αλλά και αυτό τρέχει χάλια. Το θέμα με την UE5 είναι ο λόγος visuals/performance. Δεν δείχνουν άσχημα τα games αλλά όχι αρκετά καλά για να δικαιολογούν το performance.

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Αυτό δεν το έχω δει σε κάποιο UE5 game. Στο hellblade 2 τα δυνατά σημεία είναι τα animations. Αλλά από φωτισμό είναι αρκετά flat, αφού κατά 90% είναι μαυρίλα και βράδυ. Το Mafia είναι καλό επίσης σε character models και φωτισμό σε κάποια σημεία αλλά και αυτό τρέχει χάλια. Το θέμα με την UE5 είναι ο λόγος visuals/performance. Δεν δείχνουν άσχημα τα games αλλά όχι αρκετά καλά για να δικαιολογούν το performance.

Το hellblade χρησιμοποιεί software lumen👍επίσης είναι τίγκα στην γεωμετρία,τόσο στα περιβάλλοντα αλλά και στους χαρακτήρες,είναι ένα πλήρες πακέτο,δύσκολο να του βρεις αδυναμίες στον οπτικό τομέα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Το hellblade χρησιμοποιεί software lumen👍επίσης είναι τίγκα στην γεωμετρία,τόσο στα περιβάλλοντα αλλά και στους χαρακτήρες,είναι ένα πλήρες πακέτο,δύσκολο να του βρεις αδυναμίες στον οπτικό τομέα.

τα βράχια φαίνονται εμετός όμως, όπως και το έδαφος. το Avatar έχει πολύ καλύτερα textures σε αυτά.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To έχω αναφέρει πολλές φορές αυτό για την UE, αλλά so be it.

Φωτορεαλιστικά μεν άψυχα δε. Όμορφες μακέτες, να δείχνουν όλα ωραία για να βαδίζεις πάνω τους, να βγάζεις φωτογραφίες στο Photo Mode. Interaction; Όχι και τόσο καλά τα πράγματα.

Πας να κουνήσεις μια καρέκλα και συμπεριφέρεται λες και είναι τοιχείο στήριξης σε πολυκατοικία. Και δεν το έχω δει μόνο σε ένα UE5 game αυτό, έχω βαρεθεί να βλέπω παντελή έλλειψη physics/destruction στα games που χρησιμοποιείται, δηλαδή στο 95% των games nowadays...  Ναι, ωραίο το nanite, ωραίο το Lumen, αλλά μόνο για να το θαυμάσεις.
Αν ήθελα μόνο να θαυμάσω, θα έβλεπα καμιά ταινία.

Για να τα λέμε όλα, το engine μπορεί να τα προσφέρει όλα αυτά που δεν βλέπω, είναι ότι δεν ψήνονται να το δουλέψουν οι τεμπελχανάδες οι devs. 
Να δείχνει ωραίο το tech demο τους, μόνο αυτό τους νοιάζει, και μετά σου λέει, άνοιξε DLSS/FG να δεις ανθρώπινα fps. 

Ηellblade 2, δεν λέω, πανέμορφο, αλλά εντάξει, αυτό έλλειπε, linear af είναι, δεν έχεις interact με τίποτα πάνω σε όλο αυτόν τον χώρο που σου δίνει. Και να πω και κάτι άλλο; Και το The Order 1886 στο fuckin ps4 δεν ήταν σε καμία UE, και για την εποχή του (που ακόμα και τώρα ρίχνει σαγόνια imo) από τα καλύτερα που έχω δει οπτικά. Ναι, και αυτό linear af, αλλά πλέον υπάρχει δυνατότητα να βγάζουν τέτοιου είδους φωτορεαλιστικά παιχνίδια, χωρίς πολύ κόπο με την UE5, και αν τα δουλέψουν και λίγο παραπάνω, τότε θα βγει κάτι δυνατό.

Εγώ πάντα θα είμαι ενάντια, ειδικά για τα μεγάλα studio που έχουν καλό budget, να κάνουν discard το engine τους.
Δηλαδή τώρα μένει να μας την κάνει καμιά R* μελλοντικά ή ακόμη χειρότερα καμιά Naughty Dog/Guerilla/Insomniac/Santa Monica/Sucker Punch... Υπόψιν ότι η Guerilla χρησιμοποιεί την Decima engine, η οποία χρησιμοποιείται (και) από τον Kojima, και προφανώς δεν έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτα από την UE5, δείτε Death Stranding visuals για παράδειγμα. 
 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 2
Δημοσ.

interaction με καλά physics έχει το 007 Fist Light λόγω Glacier Engine, αλλά υστερεί σε όλα τα υπόλοιπα που υπερτερεί η UE 5.

Μόνο η CryEngine μπορεί να δώσει τα πάντα καλά αλλά είναι πολύ δύσκολη στον χειρισμό της και μόνο η CryTek μπορεί να την αξιοποιήσει σωστά αλλά αυτοί έχουν μείνει απένταροι και δεν μπορούν να βγάλουν ούτε Crysis 4.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...