maltron66 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Ξεκινώ λέγοντας πως είμαι παντελώς άσχετος σε ό,τι έχει να κάνει με κρυπτονομίσματα. Εξαιτίας μιας δουλειάς που ήθελα να κάνω και καθ' υπόδειξη τρίτου, έφτιαξα λογαριασμό στην εφαρμογή Cake Wallet και αγόρασα XMR αξίας 35 ευρώ. Από αυτά ξόδεψα τα 20, τελικά όμως τελείωσα τη δουλειά μου με άλλο τρόπο, με αποτέλεσμα να μου μένουν στο Cake Wallet 15 ευρώ, τα οποία έχουν γίνει τώρα 18. Θα ήθελα να τα μεταφέρω στο λογαριασμό μου στην τράπεζα Πειραιώς αλλά δεν έχω ιδέα πώς γίνεται κάτι τέτοιο. Έκανα μια μικρή έρευνα μόνος μου αλλά όλα τα αποτελέσματα που βρήκα στο insomnia πάνω στο θέμα αφορούν μεταφορές μεγάλων ποσών μέσω της εφαρμογής Binance. Δε με βοηθούν. Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος;
mcstefan7 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2023 11 ώρες πριν, maltron66 είπε Ξεκινώ λέγοντας πως είμαι παντελώς άσχετος σε ό,τι έχει να κάνει με κρυπτονομίσματα. Εξαιτίας μιας δουλειάς που ήθελα να κάνω και καθ' υπόδειξη τρίτου, έφτιαξα λογαριασμό στην εφαρμογή Cake Wallet και αγόρασα XMR αξίας 35 ευρώ. Από αυτά ξόδεψα τα 20, τελικά όμως τελείωσα τη δουλειά μου με άλλο τρόπο, με αποτέλεσμα να μου μένουν στο Cake Wallet 15 ευρώ, τα οποία έχουν γίνει τώρα 18. Θα ήθελα να τα μεταφέρω στο λογαριασμό μου στην τράπεζα Πειραιώς αλλά δεν έχω ιδέα πώς γίνεται κάτι τέτοιο. Έκανα μια μικρή έρευνα μόνος μου αλλά όλα τα αποτελέσματα που βρήκα στο insomnia πάνω στο θέμα αφορούν μεταφορές μεγάλων ποσών μέσω της εφαρμογής Binance. Δε με βοηθούν. Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; Wallet -> ανταλλακτήριο -> sepa σε Πειραιώς Αλλιώς ,με καπέλο, wallet -> p2p
maltron66 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2023 59 λεπτά πριν, mcstefan7 είπε Wallet -> ανταλλακτήριο -> sepa σε Πειραιώς Αλλιώς ,με καπέλο, wallet -> p2p Όπως είπα και στην αρχή του post, είμαι παντελώς άσχετος. Χωρίς επεξήγηση, αυτοί οι όροι δε μου λένε απολύτως τίποτα. Μπορείς να μου πεις, λίγο πιο συγκεκριμένα, πού και τι να κάνω;