filipprin Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Το θεμα ειναι οτι οι ιδιοι δεν γνωριζουν τούς όρους βαση τον οποιων παρεχουν την υπηρεσια τους και απαντουν με ανακρίβειες στον πελατη.Κανονικα επρεπε να ενημερώσουν οτι σε περιπτωση μη αποδοχής απο το καταστημα ο πελάτης θα εχει προστιμο.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.Αρα ειναι το ιδιο υπευθυνοι οσο και εγω που δεν τούς γνωριζω Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2023 από filipprin
dbrillis Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 1 hour ago, filipprin said: Το θεμα ειναι οτι οι ιδιοι δεν γνωριζουν τούς όρους βαση τον οποιων παρεχουν την υπηρεσια τους και απαντουν με ανακρίβειες στον πελατη.Κανονικα επρεπε να ενημερώσουν οτι σε περιπτωση μη αποδοχής απο το καταστημα ο πελάτης θα εχει προστιμο.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.Αρα ειναι το ιδιο υπευθυνοι οσο και εγω που δεν τούς γνωριζω Μαν, στην πραγματική ζωη δεν υπάρχει το ιδανικό. Οπως εσυ δεν ξέρεις τι αποδέχτηκες ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ, ετσι και ενας υπάλληλος στο Support εκανε ενα λαθος. Οι "υπεύθυνοι" που αναφέρεις εχουν μια χαρά φροντισει να στο δωσουν γραπτώς. Οπότε μάλλον καπου εσυ μπερδεύεσαι 😁. Δεν φταις εσυ ομως, εσυ μπορείς να κάνεις λαθος, ολοι οι αλλοι δεν μπορούν να κανουν λαθος γιατι θα τους βαλεις στη θέση τους στο ίντερνετ. Υ. Γ. Γραψε ενα βιβλίο, θα γίνει best seller. Σου δινω και τίτλο "Αχαριστία, ενω ειμαι αλάνθαστος, θα ειμαι μια ζωη υπάλληλος". 3
atypicalcoder Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Δεν θέλω να σχολιάσω επί του θέματος γιατί στην τελική δεν με ενδιαφέρει ποιος έχει δίκιο, αλλά θέλω να κάνω ένα γενικό σχόλιο. Παρατηρώ τελευταία βρε παιδί μου ότι τρωγόμαστε με τα πάντα. Είναι λίγο sad αυτό για την κοινωνία μας. Καταλαβαίνω ότι ζούμε σε μια δύσκολη κοινωνία αλλά ξέρω γω; να είμαστε λίγο πιο φιλικοί? Γενικό σχόλιο αυτό ο ts μπορεί να έχει όλα τα δίκαια. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2023 από atypicalcoder 3
panostza Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 15 minutes ago, atypicalcoder said: Δεν θέλω να σχολιάσω επί του θέματος γιατί στην τελική δεν με ενδιαφέρει ποιος έχει δίκιο, αλλά θέλω να κάνω ένα γενικό σχόλιο. Παρατηρώ τελευταία βρε παιδί μου ότι τρωγόμαστε με τα πάντα. Είναι λίγο sad αυτό για την κοινωνία μας. Καταλαβαίνω ότι ζούμε σε μια δύσκολη κοινωνία αλλά ξέρω γω; να είμαστε λίγο πιο φιλικοί? Γενικό σχόλιο αυτό ο ts μπορεί να έχει όλα τα δίκαια. Όχι ρε να σχολιάσεις!!! Τι τρωγόμαστε με τα πάντα; Εμείς τρωγόμαστε με τα πάντα; Εσείς τρωγόσαστε! Και είμαστε ΠΟΛΥ φιλικοί και η κοινωνία μας μια χαρά είναι. Και το σχόλιό σου είναι ειδικό , όχι γενικό! Άντε πια με όλους όσους έχουν διαφορετική άποψη από εμένα και με όσους νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και εκνευρίζουν εμένα που τα ξέρω όλα. 🤣🤣🤣 Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2023 από panostza
liakjim Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Στις 27/10/2023 στις 5:15 ΜΜ, Haldol είπε Δηλαδή η κοροϊδία είναι το 20% του 1,70€, ήτοι 0,34€, ενώ η επιχείρηση απασχόλησε το προσωπικό της ώστε να ετοιμάσει την παραγγελία σου, αλλά κι εσύ αξιοποίησες τόσο την πλατφόρμα, όσο και το τηλεφωνικό κέντρο; Αν ναι, ναι, είσαι παράλογος. Δλδ με τη λογική σου θα ήταν οκ να χρεωθεί 200€ για να παραγγελία των 1000€... 1
Haldol Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 37 minutes ago, liakjim said: Δλδ με τη λογική σου θα ήταν οκ να χρεωθεί 200€ για να παραγγελία των 1000€... Ναι. Και ίσα - ίσα σε τέτοια μεγέθη πιθανότατα να υπάρχει ακόμα και πολιτική no cancelation / no refund. Απλώς λόγω του μεγέθους αυξάνεται ο χρόνος εκπλήρωσης της παραγγελίας, οπότε ίσως να υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο ακύρωσης (χωρίς χρέωση). Αλλά σε μεγάλες παραγγελίες (ανεξάρτητα από το "είδος" της παραγγελίας) είναι αρκετά συνηθισμένο να υπάρχει non-refundable deposit. Εγώ όπως έγραψα και πριν, πιθανολογώ ότι έχουν γενικά no cancelation / no refund πολιτική, και απλώς του έκαναν χάρη με το 20% διότι ίσως να μην είχε ήδη ετοιμαστεί η παραγγελία (που εκεί θα ήταν 100%).
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Εγώ δεν κατάλαβα πως κάνεις εκ παραδρομής παραγγελία. 2
filipprin Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, dbrillis είπε αν, στην πραγματική ζωη δεν υπάρχει το ιδανικό. Οπως εσυ δεν ξέρεις τι αποδέχτηκες ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ, ετσι και ενας υπάλληλος στο Support εκανε ενα λαθος. Οι "υπεύθυνοι" που αναφέρεις εχουν μια χαρά φροντισει να στο δωσουν γραπτώς. Οπότε μάλλον καπου εσυ μπερδεύεσαι 😁. Τα λαθη πληρώνονται σε αυτη την ζωη και φυσικα οχι απο τον υππαλληλο των 300 ευρω με το ζορι .Επρεπε να εχει σωστη ενημερωση.Ειμαι σίγουρος οτι ετσι και σου φανε μια δεκαρα θα γυρισεις τον κοσμο αναποδα για να την πάρεις πισω.Πολυ λαρτζε σε βρισκω με τα λευτα των αλλων. 27 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Εγώ δεν κατάλαβα πως κάνεις εκ παραδρομής παραγγελία. τι ακριβώς δεν καταλαβες??? 40 λεπτά πριν, Haldol είπε Εγώ όπως έγραψα και πριν, πιθανολογώ ότι έχουν γενικά no cancelation / no refund πολιτική, και απλώς του έκαναν χάρη με το 20% διότι ίσως να μην είχε ήδη ετοιμαστεί η παραγγελία (που εκεί θα ήταν 100%). Αν του το λεγαν απο την αρχη οτι η ακυρωση πιθανώς να επιφέρει πεναλντι μπορει ο νηματοθετης να μην ακυρωνε τελικα.........Το θεμα ειναι γιατι δεν του το ειπαν .Απλη και γρηγορη εξηγηση που δεν θελει πανω απο 1 λεπτο για να ειπωθεί και να ειναι ξεκαθαρα ολα. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2023 από filipprin 1
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 6 λεπτά πριν, filipprin είπε τι ακριβώς δεν καταλαβες??? Στο ΒΟΧ ένα μόνο πάτημα κάνεις για να παραγγείλεις κάτι;Τόσο αυτόματα δουλευει;
filipprin Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Μπορει να αλλαξε γνωμη.Ο πρωτος ειναι η ο τελευταίος.Αν του λεγανε οτι θα εχει πεναλντι η ακυρωση πιθανώς να μην ακυρωνε η αν ακυρωνε τελικώς θα ειχε αδικο να διαμαρτυρηθεί εφοσον ειχε ενημερωθει.Εδω πρωτα του ειπαν οτι τελικα ακυρωθηκε και μετα χωρίς να ειναι ενημερωμένος χρεωθηκε το πεναλντι.Λάθος του υπαλληλου που χειρίστηκε την υποθεση.Φυσικα δεν ζηταει κανείς να του παρει το κεφαλι αλλα ετσι όπως πηγε η υποθεση εχει δικιο να διαμαρτύρεται ο νηματοθετης Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2023 από filipprin
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 4 λεπτά πριν, filipprin είπε Μπορει να αλλαξε γνωμη.Ο πρωτος ειναι η ο τελευταίος.Αν του λεγανε οτι θα εχει πεναλντι η ακυρωση πιθανώς να μην ακυρωνε η αν ακυρωνε τελικώς θα ειχε αδικο να διαμαρτυρηθεί εφοσον ειχε ενημερωθει.Εδω πρωτα του ειπαν οτι τελικα ακυρωθηκε και μετα χωρίς να ειναι ενημερωμένος χρεωθηκε το πεναλντι.Λάθος του υπαλληλου που χειρίστηκε την υποθεση.Φυσικα δεν ζηταει κανείς να του παρει το κεφαλι αλλα ετσι όπως πηγε η υποθεση εχει δικιο να διαμαρτύρεται ο νηματοθετης το εκ παραδρομής και το άλλαξα γνώμη ειναι διαφορετικά πράγματα. 2
filipprin Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Εχεις δικιο ωστόσο καταληγουν στο ιδιο αποτελεσμα.Δεν αλλαζει η ουσια του θέματος Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2023 από filipprin
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 2 λεπτά πριν, filipprin είπε Καταληγουν όμως στο ιδιο αποτελεσμα.Δεν αλλαζει η ουσια του θέματος Δεν ρώτησα για το αποτέλεσμα.
filipprin Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Και εγω σου απαντησα.Αμα θες να παιζουμε με τις λεξεις εισαι εκτος θεματος.Αν θες να μάθεις πως γινεται η παραγγελιά στο box μπες να μαθεις Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2023 από filipprin 1
mourouzis2005 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2023 Δεν ισχυει η ακυρωση παραγγελιας/επιστροφη αν γινει ηλεκτρονικα η παραγγελια και σε αυτη την περιπτωση? Δεν εγινε κατι delivery. Θεωρητικα τετοια πραγματα προσμετρωνται στην τιμη (πχ ενας φουρνος προσμετρα στην τιμη των προιοντων του τα ψωμια που θα πεταξει στο τελος της ημερας).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα