Red_Bear Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου (επεξεργασμένο) . ΑΜΑΝ, τι ειναι αυτα ρε παιδιά ???? 🤓🤓🤓 Φάτε μάτια ψάρια !!! Επεξ/σία 10 Ιουλίου από Red_Bear 1
Nabuko Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 1 ώρα πριν, Red_Bear είπε .ΑΜΑΝ, τι ειναι αυτα ρε παιδιά ???? 🤓🤓🤓 Φάτε μάτια ψάρια !!! Ωραία φαίνονται αλλά είναι η αντιγραφή της αντιγραφής, ω αντιγραφή. Σα να βλέπω το ίδιο αυτοκίνητο από διάφορες εταιρίες με άλλο σηματάκι στο καπό. 3
Red_Bear Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου . Η Hyundai διαλύει (ξανά) τον ανταγωνισμό με το Ioniq 6N . . Κονιορτοποιεί όλα τα ρεκόρ. Hail to the new KING !!!. 2
manolis940 Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου 12 ώρες πριν, Nabuko είπε Ωραία φαίνονται αλλά είναι η αντιγραφή της αντιγραφής, ω αντιγραφή. Σα να βλέπω το ίδιο αυτοκίνητο από διάφορες εταιρίες με άλλο σηματάκι στο καπό. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λόγο του ότι η αεροδυναμική παίζει τεράστια σημασία, σιγά σιγά θα γίνονται όπως τα smartphones. Ίδια με ελάχιστες διαφορές στην διάταξη καμερών. Πάντως όταν κάτι είναι ήδη καλό δεν χρειάζεται να το αλλάζεις αλλά να το βελτιώνεις. 9 ώρες πριν, Red_Bear είπε . Η Hyundai διαλύει (ξανά) τον ανταγωνισμό με το Ioniq 6N . . Κονιορτοποιεί όλα τα ρεκόρ. Hail to the new KING !!!. Το Drift Optimizer είναι τρομερό αν έχεις τέτοιο αμάξι και θες να μπεις σε μια πίστα. Ο ήχος θερμικού κινητήρα στα δικά μου γούστα ανούσιος. Προτιμώ να ακούω τον αέρα και τα λάστιχα. Ίσα ίσα παίρνω περισσότερη πληροφορία για το πότε ξεκινάει να ολισθαίνει το αυτοκίνητο μου, κάτι που μου χρειάζεται γιατί στο drift είμαι..... οδηγάρα . Μακάρι να ζούσε ο Ken Block να δούμε κάνα ηλεκτρικό show 3
chek2fire Δημοσ. 11 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 3 ώρες πριν, manolis940 είπε Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λόγο του ότι η αεροδυναμική παίζει τεράστια σημασία, σιγά σιγά θα γίνονται όπως τα smartphones. Ίδια με ελάχιστες διαφορές στην διάταξη καμερών. Πάντως όταν κάτι είναι ήδη καλό δεν χρειάζεται να το αλλάζεις αλλά να το βελτιώνεις. Το Drift Optimizer είναι τρομερό αν έχεις τέτοιο αμάξι και θες να μπεις σε μια πίστα. Ο ήχος θερμικού κινητήρα στα δικά μου γούστα ανούσιος. Προτιμώ να ακούω τον αέρα και τα λάστιχα. Ίσα ίσα παίρνω περισσότερη πληροφορία για το πότε ξεκινάει να ολισθαίνει το αυτοκίνητο μου, κάτι που μου χρειάζεται γιατί στο drift είμαι..... οδηγάρα . Μακάρι να ζούσε ο Ken Block να δούμε κάνα ηλεκτρικό show τον ήχο του θερμικού τον έχουν βάλει πιο πολύ για τον οδηγό για να γνωρίζει που βρίσκεται από θέμα ταχύτητας Το νέο Ioniq πολύ πιο όμορφο από το παλιό στα μάτια μου για το δεύτερο μιλάμε για supercar
ghostaki Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Δε πρέπει να 'ναι καλό αυτό το Nevera, πολύ γρήγορα πέφτει η μπαταρία 😆 Άσε που δε κυκλοφορούνε και πολλά, μούφα θα 'ναι Επεξ/σία 11 Ιουλίου από ghostaki 3
Red_Bear Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου Mηχανή οδηγικής ευτυχίας !!! (Ο τύπος το διασκέδασε παρα πολύ πάντως)
Ntinaras Δημοσ. Δευτέρα στις 04:32 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:32 μμ Συνάδελφος σκέφτεται να δώσει το ford focus που έχει, και να πάρει EV. Μάλλον κάτι σε BYD dolphin / dolphin surf , μιας και δε βλέπω κάτι άλλο να αξίζει. 1
newlynx Δημοσ. Τρίτη στις 10:34 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:34 πμ (επεξεργασμένο) Αρχικές τιμές και εκδόσεις για το CHR+. Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή άλλο αυτοκίνητo στην ελληνική αγορά με 77άρα μπαταρία που ξεκινά από τα 39.990 χωρίς επιδότηση (κρατική ή εταιρική). Επεξ/σία Τρίτη στις 11:01 πμ από newlynx 1
haHa Δημοσ. Τρίτη στις 10:45 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:45 πμ 11 λεπτά πριν, newlynx είπε Αρχικές τιμές και εκδόσεις για το CHR+. Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή άλλο αυτοκίνητη στην ελληνική αγορά με 77άρα μπαταρία που ξεκινά από τα 39.990 χωρίς επιδότηση (κρατική ή εταιρική). Εχουμε κανα review ; Τι λεει απο αυτονομια/καταναλωση σε πραγματικες συνθηκες;
newlynx Δημοσ. Τρίτη στις 11:03 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:03 πμ 16 λεπτά πριν, haHa είπε Εχουμε κανα review ; Τι λεει απο αυτονομια/καταναλωση σε πραγματικες συνθηκες; Δεν υπάρχει τίποτα αυτή τη στιγμή, ακόμα και τα αυτοκίνητα που παρουσιάστηκαν πριν λίγους μήνες ήταν μη λειτουργικά.
teodor_ch Δημοσ. Τρίτη στις 02:34 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:34 μμ (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, newlynx είπε Αρχικές τιμές και εκδόσεις για το CHR+. Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή άλλο αυτοκίνητo στην ελληνική αγορά με 77άρα μπαταρία που ξεκινά από τα 39.990 χωρίς επιδότηση (κρατική ή εταιρική). 84άρα μπαταρία 39.690 € χωρίς την επιδότηση IONIQ 5 Facelift 84 kWh 230ps RWD PREMIUM – Διαμορφώστε το Hyundai σας Και μιλάμε για αμάξι με τεράστιους χώρους. Επεξ/σία Τρίτη στις 02:35 μμ από teodor_ch 5
chek2fire Δημοσ. Τρίτη στις 02:46 μμ Μέλος Δημοσ. Τρίτη στις 02:46 μμ 3 ώρες πριν, haHa είπε Εχουμε κανα review ; Τι λεει απο αυτονομια/καταναλωση σε πραγματικες συνθηκες; στα spec δίνουν 600 χιλιόμετρα. Πάρα πολύ καλά και σε αυτή τη τιμή και Toyota με 10 χρόνια εγγύηση της μπαταρίας. Tα δύο πιο ακριβά τους μπορεί να δίνουν πολύ περισσότερα άλογα αλλά με μικρότερη αυτονομία. Το υποστηριζόμενο ac στα 22kw νομίζω δεν έχει νόημα σε οικιακή φόρτιση καθώς δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος στο σπίτι του να δώσει 22kw σε μια συσκευή. Θα κρεμάσει όλο το δίκτυο του μετά. Η alpine έβγαλε ηλεκτρικό και είναι και είναι σαν το Renault 5 1
giopa62 Δημοσ. Τρίτη στις 03:42 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 03:42 μμ 1 hour ago, teodor_ch said: 84άρα μπαταρία 39.690 € χωρίς την επιδότηση IONIQ 5 Facelift 84 kWh 230ps RWD PREMIUM – Διαμορφώστε το Hyundai σας Και μιλάμε για αμάξι με τεράστιους χώρους. Επειδή το σκέφτηκα πολύ το συγκεκριμένο μαζί με το EV3 δυστυχώς το ICCU πρόβλημα είναι εκτός ελέγχου προς το παρόν. Πιθανόν να περιμένεις ανταλλακτικό καιρό. https://insideevs.com/features/752768/hyundai-kia-genesis-iccu-failure/ Και είναι ο λόγος που περιμένω το τουοτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα