Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, giopa62 είπε

Επειδή το σκέφτηκα πολύ το συγκεκριμένο μαζί με το EV3 δυστυχώς το ICCU πρόβλημα είναι εκτός ελέγχου προς το παρόν. Πιθανόν να περιμένεις ανταλλακτικό καιρό.

https://insideevs.com/features/752768/hyundai-kia-genesis-iccu-failure/

Και είναι ο λόγος που περιμένω το τουοτα. 

 

Γιατί το έχει και το EV6 το πρόβλημα ήταν πολύ πιο έντονο πριν κανά δύο χρόνια. Τωρα είναι αρκετά σπάνιο στα καινούργια μοντέλα.

Οπως και να έχει είτε το αντιμετωπίζουν με αναβάθμιση λογισμικού η με ανταλλακτικό που δεν πιστεύω να κάνει και πολύ να έρθει. 

Γενικά μόνο το 1% έχει επηρεαστεί από το πρόβλημα στο EV6

 

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Προς τους γνωστες του νηματος το Ford Puma Gen E ειναι αξιολογο...? Εχει εντοπιστει καποιο σοβαρο ελαττωμα..?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, giopa62 είπε

Επειδή το σκέφτηκα πολύ το συγκεκριμένο μαζί με το EV3 δυστυχώς το ICCU πρόβλημα είναι εκτός ελέγχου προς το παρόν. Πιθανόν να περιμένεις ανταλλακτικό καιρό.

https://insideevs.com/features/752768/hyundai-kia-genesis-iccu-failure/

Και είναι ο λόγος που περιμένω το τουοτα. 

 

Το πρόβλημα είναι σχετικά σπάνιο ~1% και στην Ελλάδα έχω διαβάσει για ένα περιστατικό που νομίζω έκαναν ~1 μήνα να το φτιάξουν (παρακολουθώ KIA/Hyundai). Έχει και εγγύηση 8 χρόνια (πέρα απο την ανάκληση που λογικά έχει έξτρα καλύψεις συν ότι η hyundai έχει δηλώσει ότι μάλλον και εκτός της εγγύησης κάτι θα κάνει...).

Επίσης κάποια στιγμή μπορεί να βγεί νέο revision χωρίς το θέμα.

 

Απο εκεί πέρα δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.

Δεν θές ένα αμάξι που κυκλοφορεί απο το 2022 και έχει γράψει άπειρα χλμ (κάποιοι έχουν >300.000χλμ) με το μοναδικό θέμα που να βγάζει να είναι αυτό και προτιμάς ένα μοντέλο που δεν θα ξέρουμε τίποτα απολύτως!

Εκτός αν περιμένεις >1 χρόνο να δείς τί θα βγάλει για να αποφασίσεις.

 

Δημοσ.
38 minutes ago, mtifosi said:

Προς τους γνωστες του νηματος το Ford Puma Gen E ειναι αξιολογο...? Εχει εντοπιστει καποιο σοβαρο ελαττωμα..?

Το ελάττωμα είναι ότι λανσάρεται με 43kWh μπαταρία, περιορίζεται σε αστική/περιαστική μετακίνηση. 

 

  • Like 3
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Το ελάττωμα είναι ότι λανσάρεται με 43kWh μπαταρία, περιορίζεται σε αστική/περιαστική μετακίνηση. 

 

Σε αυτη την τιμη ολα σχεδον την ιδια χωρητικοτητα εχουν. Μονο το νεο elroq ανεβαινει μετα και απο byd το atto 3 ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

55 minutes ago, teodor_ch said:

Το πρόβλημα είναι σχετικά σπάνιο ~1% και στην Ελλάδα έχω διαβάσει για ένα περιστατικό που νομίζω έκαναν ~1 μήνα να το φτιάξουν (παρακολουθώ KIA/Hyundai). Έχει και εγγύηση 8 χρόνια (πέρα απο την ανάκληση που λογικά έχει έξτρα καλύψεις συν ότι η hyundai έχει δηλώσει ότι μάλλον και εκτός της εγγύησης κάτι θα κάνει...).

Επίσης κάποια στιγμή μπορεί να βγεί νέο revision χωρίς το θέμα.

 

Απο εκεί πέρα δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.

Δεν θές ένα αμάξι που κυκλοφορεί απο το 2022 και έχει γράψει άπειρα χλμ (κάποιοι έχουν >300.000χλμ) με το μοναδικό θέμα που να βγάζει να είναι αυτό και προτιμάς ένα μοντέλο που δεν θα ξέρουμε τίποτα απολύτως!

Εκτός αν περιμένεις >1 χρόνο να δείς τί θα βγάλει για να αποφασίσεις.

 

Κάνε ένα search εδώ με iccu και δες και για διαθεσιμότητες ανταλλακτικού. Ίδιο πρόβλημα με EV6 , Ioniq , Inster.

https://www.facebook.com/groups/370136422585029

https://www.reddit.com/r/KiaEV3/

https://www.kiaevforums.com/forums/kia-ev-issues-solutions.36/

Πραγματικά αυτό το αμάξι ήταν πολύ καλό για μένα αλλά δε μπορώ να το εμπιστευτώ. Και δε με παίρνει να πηγαινοέρχεται συνεργείο.Όπως υπάρχουν άνθρωπου με 300κ χλμ υπάρχουν και άλλοι με 2 και 3 αλλαγές στο iccu (το οποίο δεν είναι άμεσα διαθέσιμο ανταλλακτικό) .

Φταίει και η Kia που δεν έχει ξεκαθαρίσει τι φταίει και αν κάνει κάτι γι αυτό. 

Για το Toyota όντως θα περιμένω λίγο.

Όπως κρίνει ο καθένας , δε χρειάζεται να καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου. 

Επεξ/σία από giopa62
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Προς τους γνωστες του νηματος το Ford Puma Gen E ειναι αξιολογο...? Εχει εντοπιστει καποιο σοβαρο ελαττωμα..?

Εγω δεν καταλαβα γιατι δεν αφησαν τις γριλιες εμπρος και το εκαναν ετσι στη μουρη. Ναι δεν θελει ψυξη αλλα είναι κακασχημο.

Στα τεστ παντως λενε καλα λογια και εχει και μεγαλο χωρο πισω. 

  • Like 2
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, giopa62 είπε

 

Κάνε ένα search εδώ με iccu και δες και για διαθεσιμότητες ανταλλακτικού. Ίδιο πρόβλημα με EV6 , Ioniq , Inster.

https://www.facebook.com/groups/370136422585029

https://www.reddit.com/r/KiaEV3/

https://www.kiaevforums.com/forums/kia-ev-issues-solutions.36/

Πραγματικά αυτό το αμάξι ήταν πολύ καλό για μένα αλλά δε μπορώ να το εμπιστευτώ. Και δε με παίρνει να πηγαινοέρχεται συνεργείο.Όπως υπάρχουν άνθρωπου με 300κ χλμ υπάρχουν και άλλοι με 2 και 3 αλλαγές στο iccu (το οποίο δεν είναι άμεσα διαθέσιμο ανταλλακτικό) .

Φταίει και η Kia που δεν έχει ξεκαθαρίσει τι φταίει και αν κάνει κάτι γι αυτό. 

Για το Toyota όντως θα περιμένω λίγο.

Όπως κρίνει ο καθένας , δε χρειάζεται να καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου. 

μα και στο reddit του EV3 είναι πολύ πιο σπάνια η αναφορά του προβλήματος αντί για το EV6 reddit καθώς εκεί έχει κόσμος μοντέλα από το 2023 και πριν που υπήρχαν πιο πολλά ελαττωματικά iccu.

Σε όλα τα μοντέλα έκαναν και ένα update που αντιμετώπιζε κατά πολύ το θέμα και στις ανακλήσεις σου έβλεπαν αν είχες ελαττωματικό iccu για αλλαγή.  

Δημοσ.
1 hour ago, mtifosi said:

Σε αυτη την τιμη ολα σχεδον την ιδια χωρητικοτητα εχουν. Μονο το νεο elroq ανεβαινει μετα και απο byd το atto 3 ...

Σε αυτό περίπου το budget (υπολογίζω τα 38600€ της μεσαίας έκδοσης του Puma gen E) και με 60αρα τουλάχιστον μπαταρία παίζουν Tesla model 3 SR, BYD ATTO 3 και dolphin, το νέο Geely EX5, Lynk&Co 2 (66kwh), leapmotor C10, Kia ev3 (58kWh και στα 40Κ 81kwh), οριακά το VW ID3 (58kWh).

Αν βγαίνεις εκτός προϋπολογισμού για το EV3 με τη μεγάλη μπαταρία, το Lynk and Co και το Tesla είναι σαφώς πιο χρηστικά από το puma, ακολουθούν τα BYD και Geely. 

 

Εκτός αν το Puma προορίζεται για 2ο όχημα και εκτός νομού θα βγαίνεις με θερμικό όχημα, τότε οκ, δε σε πειράζει.

  • Like 2
Δημοσ.

To Puma το ηλεκτρικό είδα έχει προωθητική περίπου στα 31000 ευρώ για την πρώτη έκδοση, χωρίς την επιδότηση.

Πώς το αξιολογούμε σε αυτή την τιμή; Έχουμε οδηγητικές εμπειρίες και ιδέα για τα τεχνικά του θέματα, τυχόν;

2 ώρες πριν, doctorkostis είπε

Το ελάττωμα είναι ότι λανσάρεται με 43kWh μπαταρία, περιορίζεται σε αστική/περιαστική μετακίνηση. 

 

Γι' αυτό το προφίλ θέλω ηλεκτρικό, εγώ πάντως.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, giopa62 είπε

 

Κάνε ένα search εδώ με iccu και δες και για διαθεσιμότητες ανταλλακτικού. Ίδιο πρόβλημα με EV6 , Ioniq , Inster.

https://www.facebook.com/groups/370136422585029

https://www.reddit.com/r/KiaEV3/

https://www.kiaevforums.com/forums/kia-ev-issues-solutions.36/

Πραγματικά αυτό το αμάξι ήταν πολύ καλό για μένα αλλά δε μπορώ να το εμπιστευτώ. Και δε με παίρνει να πηγαινοέρχεται συνεργείο.Όπως υπάρχουν άνθρωπου με 300κ χλμ υπάρχουν και άλλοι με 2 και 3 αλλαγές στο iccu (το οποίο δεν είναι άμεσα διαθέσιμο ανταλλακτικό) .

Φταίει και η Kia που δεν έχει ξεκαθαρίσει τι φταίει και αν κάνει κάτι γι αυτό. 

Για το Toyota όντως θα περιμένω λίγο.

Όπως κρίνει ο καθένας , δε χρειάζεται να καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου. 

Παρακολουθώ και στο reddit και στο fb το θέμα και διαβάζω σχεδόν καθημερινά περιστατικά. Οι χρόνοι αντικατάστασης έχουν μειωθεί και στην Ευρώπη είναι μικρότεροι απο ότι στην Αμερική.

Στην Ελλάδα όμως δεν έχουμε περιστατικά και τα περισσότερα είναι στην Αμερική. Δε ξέρω αν φταίνε τα περισσότερα Ampere επειδή έχουν 120ν. 

Για το σκεπτικό σου εξήγησα. 

Δεν διαλέγεις ένα μοντέλο δοκιμασμένο σε όλα του (αμάξωμα, μπαταρία με γνωστό ελάχιστο degradation κλπ), που βγήκε και facelift με τις όποιες διορθώσεις, επειδή μπορεί να σου βγάλει ΕΝΑ πρόβλημα και διαλέγεις ένα νέο μοντέλο που μπορεί να βγάλει το οτιδήποτε και δεν ξέρεις πως συμπεριφέρεται στον χρόνο. 

Εγώ βλέπω μεγαλύτερο ρίσκο στο άγνωστο :)

Δεν διαφώνησα στην επιλογή. Στην αιτιολογία της επιλογής κόλλησα.

ΥΓ. Εγώ την είχα "πατήσει" με το 3θυρο golf 6 που το πήρα απο τους πρώτους και στις μπροστινές πόρτες δεν έκλεινε τελείως με αποτέλεσμα να ακούω θόρυβο απο έξω. Δεν έβαζε νερά αλλά σε βρεγμένο θόρυβο άκουγες το νερό και νόμιζες ότι είχες ανοιχτό παράθυρο. Με πολλά εμαιλ/τηλέφωνα το έφτιαξαν απλά βάζοντας κάτι λαστιχάκια για να εξέχει το λάστιχο. Αργότερα έβγαλαν νέο λάστιχο πόρτας αλλά έπρεπε να το πληρώσω. 

Αυτά δεν θέλω και ποτέ δεν αγοράζω νέο μοντέλο αν δεν περάσει 1 έτος.

Πόσο μάλλον στα ηλεκτρικά και ακόμα περισσότερο σε ηλεκτρικά εταιριών που κάνουν τα πρώτα τους βήματα.

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, teodor_ch είπε

Παρακολουθώ και στο reddit και στο fb το θέμα και διαβάζω σχεδόν καθημερινά περιστατικά. Οι χρόνοι αντικατάστασης έχουν μειωθεί και στην Ευρώπη είναι μικρότεροι απο ότι στην Αμερική.

Στην Ελλάδα όμως δεν έχουμε περιστατικά και τα περισσότερα είναι στην Αμερική. Δε ξέρω αν φταίνε τα περισσότερα Ampere επειδή έχουν 120ν. 

Για το σκεπτικό σου εξήγησα. 

Δεν διαλέγεις ένα μοντέλο δοκιμασμένο σε όλα του (αμάξωμα, μπαταρία με γνωστό ελάχιστο degradation κλπ), που βγήκε και facelift με τις όποιες διορθώσεις, επειδή μπορεί να σου βγάλει ΕΝΑ πρόβλημα και διαλέγεις ένα νέο μοντέλο που μπορεί να βγάλει το οτιδήποτε και δεν ξέρεις πως συμπεριφέρεται στον χρόνο. 

Εγώ βλέπω μεγαλύτερο ρίσκο στο άγνωστο :)

Δεν διαφώνησα στην επιλογή. Στην αιτιολογία της επιλογής κόλλησα.

ΥΓ. Εγώ την είχα "πατήσει" με το 3θυρο golf 6 που το πήρα απο τους πρώτους και στις μπροστινές πόρτες δεν έκλεινε τελείως με αποτέλεσμα να ακούω θόρυβο απο έξω. Δεν έβαζε νερά αλλά σε βρεγμένο θόρυβο άκουγες το νερό και νόμιζες ότι είχες ανοιχτό παράθυρο. Με πολλά εμαιλ/τηλέφωνα το έφτιαξαν απλά βάζοντας κάτι λαστιχάκια για να εξέχει το λάστιχο. Αργότερα έβγαλαν νέο λάστιχο πόρτας αλλά έπρεπε να το πληρώσω. 

Αυτά δεν θέλω και ποτέ δεν αγοράζω νέο μοντέλο αν δεν περάσει 1 έτος.

Πόσο μάλλον στα ηλεκτρικά και ακόμα περισσότερο σε ηλεκτρικά εταιριών που κάνουν τα πρώτα τους βήματα.

καλά κάνεις και το ψάχνεις γενικά για να είσαι σίγουρος για μια αγορά και έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Εγω δεν καταλαβα γιατι δεν αφησαν τις γριλιες εμπρος και το εκαναν ετσι στη μουρη. Ναι δεν θελει ψυξη αλλα είναι κακασχημο.

Στα τεστ παντως λενε καλα λογια και εχει και μεγαλο χωρο πισω. 

Για μενα δεν το χαλαει τοσο προφανως θελουν τα ηλεκτρικα να εχουν αυτη τη γραμμη σαν το mach -e . Εξακολουθει να ειναι για μενα ενα κομψο Bsuv και μαζι με το Lbx, οπως επισης βρισκω ωραιο και το νεο elroq.

2 ώρες πριν, doctorkostis είπε

Σε αυτό περίπου το budget (υπολογίζω τα 38600€ της μεσαίας έκδοσης του Puma gen E) και με 60αρα τουλάχιστον μπαταρία παίζουν Tesla model 3 SR, BYD ATTO 3 και dolphin, το νέο Geely EX5, Lynk&Co 2 (66kwh), leapmotor C10, Kia ev3 (58kWh και στα 40Κ 81kwh), οριακά το VW ID3 (58kWh).

Αν βγαίνεις εκτός προϋπολογισμού για το EV3 με τη μεγάλη μπαταρία, το Lynk and Co και το Tesla είναι σαφώς πιο χρηστικά από το puma, ακολουθούν τα BYD και Geely. 

 

Εκτός αν το Puma προορίζεται για 2ο όχημα και εκτός νομού θα βγαίνεις με θερμικό όχημα, τότε οκ, δε σε πειράζει.

Μια χαρα ειναι αυτα τα μοντελα αλλα ανεβαινουν σε τιμη.

  • Like 1
Δημοσ.
12 hours ago, mtifosi said:

Σε αυτη την τιμη ολα σχεδον την ιδια χωρητικοτητα εχουν. Μονο το νεο elroq ανεβαινει μετα και απο byd το atto 3 ...

Το Puma δεν είναι SUV, έχει 129εκ απόσταση από το έδαφος, το Dolphin π.χ έχει 130, οπότε δεν υπάρχει λόγος σύγκρισης με SUV τύπου Elrog/Atto.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...