cmaniac Δημοσ. Παρασκευή στις 01:43 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:43 μμ 7 λεπτά πριν, Nabuko είπε Το Subaru Uncharted Όλες οι εκδόσεις, εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 74,7 kWh, με μέγιστη αυτονομία που φτάνει τα 492 χλμ. Το πότε θα έρθει Ευρώπη και πόσο θα κοστίζει θα φανεί στην πορεία Βρε τι μου θυμίζει.. Τι μου θυμίζει.. 1 2
Nabuko Δημοσ. Παρασκευή στις 01:46 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:46 μμ 2 λεπτά πριν, cmaniac είπε Βρε τι μου θυμίζει.. Τι μου θυμίζει.. Το γράφει μέσα. Το CHR+ είναι 😄 1
basilis_k6 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:14 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:14 μμ τετραγωνα τιμονια, αυτη η μαστιγα 2
QuantumWanderer Δημοσ. Παρασκευή στις 10:36 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:36 μμ (επεξεργασμένο) Έκανα test-drive το Ford Puma Gen-E. Μού έκανε εξαιρετική εντύπωση σε κύλιση. Επίσης, εξαιρετικά ελαφρύ για ηλεκτρικό της κατηγορίας του. Όσο απογοητευμένος ήμουν όταν δοκίμασα το KIA EV3, τόσο ικανοποιημένος έμεινα από αυτό. Μού θύμισε τα ωραία πατήματα των λίγο παλιότερων Ford. Γενικότερα και ωραία αίσθηση μέσα στην καμπίνα. Από τα αυτοκίνητα που θα τα έχω σίγουρα υποψήφια πρώτα-πρώτα, αν είναι να κινηθώ σε B-SUV ηλεκτρικό. Όσο για το χώρο αποσκευών με το Gigabox, μαγεία. Edit: ξέχασα να προσθέσω την καταπληκτική ενσωμάτωση του Google στο infotainment του, χωρίς τις άλλες custom προσεγγίσεις των άλλων πιο κλειστών συστημάτων του κάθε κατασκευαστή, που πασχίζεις σε μερικές ενέργειες να τα κάνεις να παίξουν γρήγορα και εύκολα με το κινητό σου (π.χ. Google maps κατευθείαν από το κινητό σου) Επεξ/σία Παρασκευή στις 10:46 μμ από QuantumWanderer 8
QuantumWanderer Δημοσ. χθες στις 10:06 πμ Δημοσ. χθες στις 10:06 πμ (επεξεργασμένο) Με τα δεδομένα που έχουμε ως σήμερα, θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο η ύπαρξη LFP μπαταρίας σε ένα μοντέλο έναντι μιας NMC, στην επιλογή σας για αγορά ηλεκτρικού; Επεξ/σία χθες στις 12:26 μμ από QuantumWanderer
gbras Δημοσ. χθες στις 12:13 μμ Δημοσ. χθες στις 12:13 μμ (επεξεργασμένο) 13 hours ago, QuantumWanderer said: Έκανα test-drive το Ford Puma Gen-E. Μού έκανε εξαιρετική εντύπωση σε κύλιση. Επίσης, εξαιρετικά ελαφρύ για ηλεκτρικό της κατηγορίας του. Όσο απογοητευμένος ήμουν όταν δοκίμασα το KIA EV3, τόσο ικανοποιημένος έμεινα από αυτό. Μού θύμισε τα ωραία πατήματα των λίγο παλιότερων Ford. Γενικότερα και ωραία αίσθηση μέσα στην καμπίνα. Από τα αυτοκίνητα που θα τα έχω σίγουρα υποψήφια πρώτα-πρώτα, αν είναι να κινηθώ σε B-SUV ηλεκτρικό. Όσο για το χώρο αποσκευών με το Gigabox, μαγεία. Edit: ξέχασα να προσθέσω την καταπληκτική ενσωμάτωση του Google στο infotainment του, χωρίς τις άλλες custom προσεγγίσεις των άλλων πιο κλειστών συστημάτων του κάθε κατασκευαστή, που πασχίζεις σε μερικές ενέργειες να τα κάνεις να παίξουν γρήγορα και εύκολα με το κινητό σου (π.χ. Google maps κατευθείαν από το κινητό σου) Ναι αλλα με αυτο ξεχνας ταξιδια. Ουτε χωρητικοτητα εχει η μπαταρια ουτε σοβαρη ταχυτητα φορτισης. 2 hours ago, QuantumWanderer said: Με τα δεδομένα που έχουμε ως σήμερα, θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο η ύπαρξη LFP μπαταρίας σε ένα μοντέλο έναντι μιας NCM, στην επιλογή σας για αγορά ηλεκτρικού; Οχι καθολου Επεξ/σία χθες στις 12:13 μμ από gbras
manolis940 Δημοσ. χθες στις 12:25 μμ Δημοσ. χθες στις 12:25 μμ 3 λεπτά πριν, gbras είπε Ναι αλλα με αυτο ξεχνας ταξιδια. Ουτε χωρητικοτητα εχει η μπαταρια ουτε σοβαρη ταχυτητα φορτισης. Οχι καθολου Γιατί όχι. Αν και δεν έχουμε μακράς διάρκειας δεδομένα αλλά φαίνεται να αντέχουν περισσότερους κύκλους οι LFP σε σχέση με τις NMC. Επίσης και στην αντοχή θερμοκρασιών οι LFP είναι αρκετά ανώτερες. Εκεί που κερδίζουν οι NMC βέβαια είναι στην πυκνότητα(Energy Density). Δεν είναι ότι θα απέκλεια την αγορά ενός αυτοκινήτου με NMC αλλά αν είχα να το συγκρίνω με ένα παρόμοιο με LFP σίγουρα θα κέρδιζε το δεύτερο ένα πόντο.
QuantumWanderer Δημοσ. χθες στις 12:25 μμ Δημοσ. χθες στις 12:25 μμ (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, gbras είπε Οχι καθολου Ακούω από κάποιους ότι με την LFP άφοβα την φορτίζεις μέχρι 100% χωρίς να σκέφτεσαι τη μακροχρόνια επίπτωση, ειδικά για χρήση εκτός πόλης, όπου δεν είναι άνετο να ξεκινάς ταξίδι με τους περιορισμούς 20-80% των NMC, οπότε επί της πράξης (λένε αυτοί), δεν έχεις όλο το εύρος με τις NMC. Επεξ/σία χθες στις 12:26 μμ από QuantumWanderer
gbras Δημοσ. χθες στις 12:34 μμ Δημοσ. χθες στις 12:34 μμ (επεξεργασμένο) 9 minutes ago, manolis940 said: Γιατί όχι. Αν και δεν έχουμε μακράς διάρκειας δεδομένα αλλά φαίνεται να αντέχουν περισσότερους κύκλους οι LFP σε σχέση με τις NMC. Επίσης και στην αντοχή θερμοκρασιών οι LFP είναι αρκετά ανώτερες. Εκεί που κερδίζουν οι NMC βέβαια είναι στην πυκνότητα(Energy Density). Δεν είναι ότι θα απέκλεια την αγορά ενός αυτοκινήτου με NMC αλλά αν είχα να το συγκρίνω με ένα παρόμοιο με LFP σίγουρα θα κέρδιζε το δεύτερο ένα πόντο. Αν ειναι ταξι εχει νοημα, αλλιως και οι NMC κρατανε για αρκετες εκατονταδες χιλιομετρα. Πολυ παραπανω απο οτι θα κανει καποιος με φυσιολογικη χρηση. Στην πραξη λοιπον δεν εχει σημασια και δεν θα επρεπε καποιος να κοιταει την χημεια της μπαταριας. 8 minutes ago, QuantumWanderer said: Ακούω από κάποιους ότι με την LFP άφοβα την φορτίζεις μέχρι 100% χωρίς να σκέφτεσαι τη μακροχρόνια επίπτωση, ειδικά για χρήση εκτός πόλης, όπου δεν είναι άνετο να ξεκινάς ταξίδι με τους περιορισμούς 20-80% των NMC, οπότε επί της πράξης (λένε αυτοί), δεν έχεις όλο το εύρος με τις NMC. Το ιδιο αφοβα το κανεις και με τις NMC. Εγω το κανω οποτε το χρειαζομαι μην αφηνοντας για ωρες ομως το αυτοκινητο στο 100% ακινητο. Το ευρος αυτο το βαζουμε εμεις για καλυτερη διαχειρηση, δεν ειναι τεχνικος περιορισμος και ουτε απαγορευται να το πας στο 0% εως 100% αν και οταν αυτο χρειαζεται. Τα ιδια ισχυουν και για τις LFP με την διαφορα οτι στις LFP πρεπει να την πηγαινεις στο 100% και να την αδειαζεις μια στο τοσο ωστε να εχεις σωστες ενδειξεις της χωρητικοτητας. Η διαφορα ειναι οτι οι LFP αντεχουν διπλασιους η τριπλασιους κυκλους φορτισης που ομως στην πραξη δεν εχει και τοσο σημασια για τον μεσο οδηγο. Αν κανει καποιος 100κ χιλιομετρα το χρονο τοτε ναι εχει σημασια. Επεξ/σία χθες στις 12:35 μμ από gbras 2
QuantumWanderer Δημοσ. χθες στις 12:37 μμ Δημοσ. χθες στις 12:37 μμ 2 λεπτά πριν, gbras είπε Η διαφορα ειναι οτι οι LFP αντεχουν διπλασιους η τριπλασιους κυκλους φορτισης που ομως στην πραξη δεν εχει και τοσο σημασια για τον μεσο οδηγο. Αν κανει καποιος 100κ χιλιομετρα το χρονο τοτε ναι εχει σημασια. Εννοείς ότι ναι μεν έχουν διαφορά στα χαρτιά, αλλά για το μέσο οδηγό στα χρόνια που θα κρατήσει το αυτοκίνητο και με τα χιλιόμετρα που κάνει (ο μέσος πάντα), δεν θα έχει νόημα να καθίσει να ασχολείται με τέτοια θέματα.
gbras Δημοσ. χθες στις 12:41 μμ Δημοσ. χθες στις 12:41 μμ 3 minutes ago, QuantumWanderer said: Εννοείς ότι ναι μεν έχουν διαφορά στα χαρτιά, αλλά για το μέσο οδηγό στα χρόνια που θα κρατήσει το αυτοκίνητο και με τα χιλιόμετρα που κάνει (ο μέσος πάντα), δεν θα έχει νόημα να καθίσει να ασχολείται με τέτοια θέματα. Ναι και οτι ειναι και πιο ασφαλεις που και παλι στην πραξη δεν εχει πλεον διαφορα. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα