newlynx Δημοσ. Κυριακή στις 01:51 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:51 μμ Λίγες μέρες δεν μπήκα στο νήμα και ξεκίνησε νέος κύκλος επιχειρηματολογίας καφενειακού τύπου. Αυτά, βέβαια, παθαίνεις όταν στηρίζεις την ενημέρωσή σου σε αυτοκινητιστικές φυλλάδες του διαδικτύου ή στον μάστορα της γειτονιάς που ξέρει γιατί έχει πηγές. "Επανάσταση οι Κινέζοι, έρχεται διαστημική μπαταρία, με ένα γέμισμα φτάνεις στο Άλφα του Κενταύρου". "Με αυτονομία 2000χλμ το νέο ηλεκτρικό της ΧΥΖ" "Γιατί δεν πουλάνε τα ηλεκτρικά, τι μας κρύβουν;" "Μην αγοράσετε τώρα ηλεκτρικό, έρχεται η όγδοη γενιά το 2093." "Αποκάλυψη, η κρυφή επιστολή του Ιησού για τα ηλεκτρικά." 2 2
QuantumWanderer Δημοσ. Κυριακή στις 02:23 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:23 μμ Στις 8/8/2025 στις 7:56 ΜΜ, avacan23 είπε Οσοι αγόρασαν ηλεκτρικά μέχρι σήμερα δυστυχώς θα έχουν υποδδεστερα σημαντικά αυτοκίνητα από οσους αγοράσουν ηλεκτρικά το 2026 καθώς τέλος οι μπαταρίες λιθίου ένω όλα αλλάζουν με νεες τεχνολογίες μπαταρίας και νέα πατώματα-πλατφορμες με μειωμένο βάρος. Συμπέρασμα όσοι θέλετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο περιμένετε να πάρετε τη 2η γενια με τα νέα πατώματα και τις νέες μπαταρίες με μεγαλη αυτονομία και πολύ γρήγορη φόρτιση αλλα το πιο σημαντικό μεγαλύτερη ασφάλεια! Μεγάλη αλήθεια. Στις 8/8/2025 στις 7:56 ΜΜ, avacan23 είπε TOYOTA ήδη με την μπαταρία του C-HR+ έχει ένα ειδικό σύστημα ψύξης και θέρμανσης ελέγχει τη θερμοκρασία κάθε κελιού ξεχωριστά, ώστε να διασφαλίζεται η μέγιστη απόδοση και ανθεκτικότητα σε κάθε καιρική συνθήκη με εγγύηση απόδοσης της μπαταρίας που μπορεί να φτάσει έως τα 11 έτη ή 1.000.000 χιλιόμετρα. Η Toyota έχει εξαγγείλει ότι μέχρι το 2027 θα λανσάρει τη δική της τεχνολογία μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη, με στόχο αυτονομία άνω των 1.200 χιλιομέτρων και χρόνους φόρτισης μόλις 10 λεπτών. Περιμένω να τα δω όλα της Toyota. Με τα 11 έτη εγγύηση, ασκεί τεράστια πίεση στον ανταγωνισμό, όντας και ένα ήδη φτασμένο όνομα. Θέλω να δω και την αντίδραση και των άλλων μετά από την ανακοίνωση των 11 ετών. 1 ώρα πριν, avacan23 είπε τα ξαναλέμε το Σεπτέμβρη μετά την ΙΑΑ Έχουμε καμιά διαρροή τί αναμένεται να δούμε από μοντέλα;
basilis_k6 Δημοσ. Κυριακή στις 10:49 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:49 μμ εντυπωσιακος χωρος πισω και πολυ εντυπωσιακο το phone mirroring. υπαρχει και σε αλλα μοντελα που κυκλοφορουν ηδη σε τοσο καλη υλοποιηση? 1
QuantumWanderer Δημοσ. χθες στις 12:45 πμ Δημοσ. χθες στις 12:45 πμ Έχει κανείς ανανεωμένη εικόνα για το πότε έρχονται τα νέα ηλεκτρικά της Toyota; Κυρίως Urban Cruiser και C-HR+.
Vasilisxd Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες (επεξεργασμένο) On 08/08/2025 at 19:56, avacan23 said: Σεβομαι ότι υπερασπιζεσαι την επιλογή σου να αγοράσεις ηλεκτρικό 1ης γενιάς αλλά να λές ότι δεν ισχυουν όσα λέω ως γεγονότα θα φανεί απο το Σεπτέμβριο. Οσοι αγόρασαν ηλεκτρικά μέχρι σήμερα δυστυχώς θα έχουν υποδδεστερα σημαντικά αυτοκίνητα από οσους αγοράσουν ηλεκτρικά το 2026 καθώς τέλος οι μπαταρίες λιθίου ένω όλα αλλάζουν με νεες τεχνολογίες μπαταρίας και νέα πατώματα-πλατφορμες με μειωμένο βάρος. Συμπέρασμα όσοι θέλετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο περιμένετε να πάρετε τη 2η γενια με τα νέα πατώματα και τις νέες μπαταρίες με μεγαλη αυτονομία και πολύ γρήγορη φόρτιση αλλα το πιο σημαντικό μεγαλύτερη ασφάλεια! Όσοι πήρατε ηλεκτρικό μέχρι τώρα καλα κανατε και να το χαρείτε με οικονομία σε καύσιμό, και μειωμένο κόστος συντήρησης και κρατήστε το όσο μπορείτε... Σορρυ κιόλας αλλά αυτά που λες είναι - επιεικώς υπερβολικά. Ποιες νέες μπαταρίες... Έχεις την εντύπωση ότι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα δεις πριν το 2030 και σε αμάξια κάτω των 100.000 ευρώ ? Οι απλές μπαταρίες του VW Group που βάζει εδώ και μια 6-ετία στα μοντέλα της έχουν 2.000 κύκλους και της BYD 3.000 κύκλους. Ένα VW με 2.000 κύκλους και 60άρα μπαταρία σε βγάζει για 700.000χλμ - πριν το λεγόμενο γόνατο, που και εκεί να φτάσεις η μπαταρία έχει ακόμα να δώσει. Και λοιπόν ? κάνεις μια αλλαγή στην μπαταρία. Τώρα βρίσκεις με 5.000 ευρώ μπαταρία. Σε 15~20 χρόνια, πόσες μπαταρίες θα βρίσκεις από "τρακαρισμένα" ή ανασκευασμένες κλπ. Βασικότατος παράγοντας διάρκειας μιας μπαταρίας είναι ο χρόνος, δεν πα να έχει και 10.000 κύκλους φόρτισης. Εάν το αμάξι έχει μια 15ετία να το βαράει ο ήλιος τα καλοκαίρια - θα την πάρεις στο χέρι. Επεξ/σία πριν από 15 ώρες από Vasilisxd 3
teodor_ch Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε Σορρυ κιόλας αλλά αυτά που λες είναι - επιεικώς υπερβολικά. Ποιες νέες μπαταρίες... Έχεις την εντύπωση ότι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα δεις πριν το 2030 και σε αμάξια κάτω των 100.000 ευρώ ? Οι απλές μπαταρίες του VW Group που βάζει εδώ και μια 6-ετία στα μοντέλα της έχουν 2.000 κύκλους και της BYD 3.000 κύκλους. Ένα VW με 2.000 κύκλους και 60άρα μπαταρία σε βγάζει για 700.000χλμ - πριν το λεγόμενο γόνατο, που και εκεί να φτάσεις η μπαταρία έχει ακόμα να δώσει. Και λοιπόν ? κάνεις μια αλλαγή στην μπαταρία. Τώρα βρίσκεις με 5.000 ευρώ μπαταρία. Σε 15~20 χρόνια, πόσες μπαταρίες θα βρίσκεις από "τρακαρισμένα" ή ανασκευασμένες κλπ. Βασικότατος παράγοντάς διάρκειας μιας μπαταρίας είναι ο χρόνος, δεν πα να έχει και 10.000 κύκλους φόρτισης. Εάν το αμάξι έχει μια 15ετία να το βαράει ο ήλιος τα καλοκαίρια - θα την πάρεις στο χέρι. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Και για μένα αυτά που γράφει είναι υπερβολικά. Πόσοι εδώ μέσα έχουμε αμάξι με >>300.000χλμ? Πόσοι όταν αγοράζουν αυτοκίνητο σκέφτονται αν θα αντέξει ο κινητήρας/κιβώτιο 400.000+++χλμ? Συμφωνώ σε ένα πράγμα που ίσχυε ΠΑΝΤΑ...και πρίν 20 χρόνια. Αν δεν χρειάζεσαι αυτοκίνητο τώρα δεν το αλλάζεις γιατί σε δύο χρόνια θα υπάρχουν καλύτερα. Αυτό γινόταν πάντα σε μεγάλο βαθμό. Ειδικά μέχρι πρίν το 2009. Μετά επιβράδυναν λίγο μέχρι που ήρθαν τα ηλεκτρικά. @avacan23 και το άλλο που δεν καταλαβαίνεις. Αν σήμερα το αμάξι σου στο κλέψουν (χτύπα ξύλο). Και πές ότι έχεις οικογένεια με παιδιά. 1) Θα περιμένεις δύο χρόνια να αγοράσεις ηλεκτρικό? 2) Θα αγοράσεις μεταχειρισμένο για δύο χρόνια και μετά ηλεκτρικό? 3) Θα αγοράσεις ηλεκτρικό? Δε ξέρω πόσο πιο απλό να το κάνω να το καταλάβεις
EuphangeL Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες Στις 8/8/2025 στις 4:16 ΜΜ, manolis940 είπε Για κανένα λόγο δεν συμφαίρει το leasing ειδικά σε αυτή την περίπτωση. Θα πάρεις για παράδειγμα το dolphin και δίνοντας στα 5 έτη 37000€ και στο τέλος δεν θα έχεις κάτι να πουλήσεις; Θα γλιτώσεις ναι μεν λάστιχα που θα τα αλλάξεις 2 φορές σε αυτά τα χρόνια και την ασφάλεια αλλά και πάλι δεν πρόκειται να βγεις κερδιζένος. Πέρα από την πανάκριβη Instacar που έχεις χρησιμοποιήσει για τον υπολογισμό, κάνεις το κλασικό λάθος που κάνουν όλοι στον λογισμό για leasing σε forum, καφενεία, κλπ: δεν χρησιμοποιείς το δεδομένο οτι αφού πουλήσεις το αμάξι, πρέπει να δώσεις ένα ποσό για να αγοράσεις και καινούριο, εκτός αν αποσυρθείς από την αυτοκίνηση και δεν ξαναοδηγήσεις. Αν τα υπολογίσεις σωστά και πάρεις ως παραδοχή οτι: — Κάνεις αρκετά χιλιόμετρα κάθε χρόνο (15-20k) — Αλλάζεις "συχνά" αμάξι γιατί και λόγω των χιλιομέτρων, δεν θες να είσαι ο ιδιοκτήτης ενός απαξιωμένου αναλώσιμου προϊόντος οπότε θα πουλήσεις στα 5-6 χρόνια — Χρησιμοποιείται / δηλώνεται (είτε ως παροχή σε είδος είτε ως επαγγελματική χρήση) ως έξοδο σε επιχείρηση θα καταλάβεις τι € γλυτώνεις με το leasing σε σχέση με αγορά Ειδικά σε μεγάλη αρχική αξία (premium μάρκες και μοντέλα) η διαφορά είναι εντυπωσιακή. Σε εμένα η διαφορά (κέρδος) με τα απλούστερα νούμερα, χωρίς να είναι υπολογισμένη καμία έξτρα στραβή (μεγάλη ζημιά μετά την λήξη της εγγύησης π.χ.), σε σύμβαση 5 χρόνων είναι €25k Αν βάλεις στον υπολογισμό και το κέρδος που σου επιστρέφει το αρχικό κεφάλαιο που τελικά δεν έδωσες να αυγατίσει κάποιος άλλος, αλλά εσύ, ανεβαίνει κι άλλο η διαφορά.
greg4 Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 40 minutes ago, EuphangeL said: Σε εμένα η διαφορά (κέρδος) με τα απλούστερα νούμερα, χωρίς να είναι υπολογισμένη καμία έξτρα στραβή (μεγάλη ζημιά μετά την λήξη της εγγύησης π.χ.), σε σύμβαση 5 χρόνων είναι €25k Να ρωτήσω κάτι και δεν το λέω ειρωνικά, τα 25κ πως ακριβώς σου βγαίνουν; Επίσης, τι συγκρίνεις με τι; 2
newlynx Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες Για το leasing υπάρχει εδώ θέμα, μην χαλάμε το νήμα.
EuphangeL Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες 57 λεπτά πριν, greg4 είπε Να ρωτήσω κάτι και δεν το λέω ειρωνικά, τα 25κ πως ακριβώς σου βγαίνουν; Επίσης, τι συγκρίνεις με τι; Συνέχεια εδώ 1
manolis940 Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 3 ώρες πριν, EuphangeL είπε Πέρα από την πανάκριβη Instacar που έχεις χρησιμοποιήσει για τον υπολογισμό, κάνεις το κλασικό λάθος που κάνουν όλοι στον λογισμό για leasing σε forum, καφενεία, κλπ: δεν χρησιμοποιείς το δεδομένο οτι αφού πουλήσεις το αμάξι, πρέπει να δώσεις ένα ποσό για να αγοράσεις και καινούριο, εκτός αν αποσυρθείς από την αυτοκίνηση και δεν ξαναοδηγήσεις. Αν τα υπολογίσεις σωστά και πάρεις ως παραδοχή οτι: — Κάνεις αρκετά χιλιόμετρα κάθε χρόνο (15-20k) — Αλλάζεις "συχνά" αμάξι γιατί και λόγω των χιλιομέτρων, δεν θες να είσαι ο ιδιοκτήτης ενός απαξιωμένου αναλώσιμου προϊόντος οπότε θα πουλήσεις στα 5-6 χρόνια — Χρησιμοποιείται / δηλώνεται (είτε ως παροχή σε είδος είτε ως επαγγελματική χρήση) ως έξοδο σε επιχείρηση θα καταλάβεις τι € γλυτώνεις με το leasing σε σχέση με αγορά Ειδικά σε μεγάλη αρχική αξία (premium μάρκες και μοντέλα) η διαφορά είναι εντυπωσιακή. Σε εμένα η διαφορά (κέρδος) με τα απλούστερα νούμερα, χωρίς να είναι υπολογισμένη καμία έξτρα στραβή (μεγάλη ζημιά μετά την λήξη της εγγύησης π.χ.), σε σύμβαση 5 χρόνων είναι €25k Αν βάλεις στον υπολογισμό και το κέρδος που σου επιστρέφει το αρχικό κεφάλαιο που τελικά δεν έδωσες να αυγατίσει κάποιος άλλος, αλλά εσύ, ανεβαίνει κι άλλο η διαφορά. Ναι φυσικά πρέπει να δώσεις ένα ποσό για να αγοράσεις καινούργιο όμως αν έχεις δώσει ας πούμε 28Κ για να πάρεις ένα dolphin και το πουλήσεις 10Κ σε πέντε έτη είναι σαν να σου κόστισε 18Κ και όχι 37Κ που θα σου κοστίσει το επόμενο. Έχεις μια πολύ καλή προκαταβολή στην άκρη για το επόμενο. Τα 20Κ χιλιόμετρα δεν είναι πολλά, είναι normal και οι περισσότερες εταιρείες leasing σε χρεώνουν επιπλέον αν κάνεις παραπάνω. Έχω στην επιχείρηση μου επαγγελματικό χωρίς leasing και όλα τα έξοδα του μπαίνουν στην επιχείρηση. Έχει ο αδερφός μου και ο πατέρας μου επίσης το ίδιο. Έχω ακούσει ότι κάποιοι ΚΑΔ απαιτούν leasing η αλήθεια είναι ότι δεν έχω βρει κάτι συγκεκριμένο. Εκεί ίσως αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ναι είναι μία απ' τις υποπεριπτώσεις που το leasing θα σου βγάλει χρήματα. Ίσως βέβαια προσθέτοντας ένα ακόμη ΚΑΔ να το έλυνες αυτό το πρόβλημα. Σε γενικές γραμμές πάντως το leasing δεν αποτελεί καλύτερη επιλογή. Όσον αφορά την Instacar έχεις κάποια πιο οικονομική να δώσεις ένα παράδειγμα; Πχ το δικό σου; Τι αμάξι είναι από που το πήρες κτλ; Στις 8/8/2025 στις 7:56 ΜΜ, avacan23 είπε Στην Ελλάδα ήρθε το ΕΧ5 που σύμφωνα με τις δοκιμές της Geely, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας με τεχνολογία Short Blade μπορεί να φτάσει τους 3.500 κύκλους φόρτισης, που ισοδυναμούν με φόρτιση και οδήγηση για 1.000.000 χιλιόμετρα, με ελάχιστη επίδραση στην αυτονομία της μπαταρίας. Με βάση τη μέση οικογένεια που οδηγεί 20.000 χιλιόμετρα ετησίως, η μπαταρίας Short Blade μπορεί να λειτουργεί έως και 50 χρόνια, παρατείνοντας σημαντικά τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, βελτιώνοντας την υπολειμματική αξία των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων και μειώνοντας τις εκπομπές άνθρακα κατά περισσότερο από 80.000 τόνους ετησίως. Απο Σεπτέμβριο ομως ανακοινωνουν οι Γερμανοι bmw neu Klasse (IX3) νέα τεχνολογία όπου η χωρητικότητα της μπαταρίας NMC (νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου) αναμένεται να αγγίζει τα 107,9 kWh, ενώ η ίδια η εταιρεία έχει κάνει γνωστό ότι η νέα iX3 θα προσφέρει έως και 800 km αυτονομίας. Συνδυάζοντας αυτόν τον αριθμό με την τεχνολογία 800V που παρέχει η πλατφόρμα Neue Klasse, θα ανακτώνται 350 km αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά, επομένως μια πλήρης φόρτιση θα διαρκεί λιγότερο από 25 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή, χάρη στην υψηλή ταχύτητα φόρτισης (400 kW) που προσφέρει η αρχιτεκτονική. Εκτός αυτού, η BMW θα στερεώσει τα εμπρός καθίσματα πάνω στη μονάδα της μπαταρίας για πρώτη φορά, με στόχο τη βελτιστοποίηση τόσο της αεροδυναμικής, όσο και του χώρου στην καμπίνα και προκειμένου το βάρος να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα. Ακόμη και τώρα οι μπαταρίες που κυκλοφορούν σηκώνουν τους συγκεκριμένουν κύκλους φόρτισης το οποίο είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο απ' ότι θα αντέξει το αυτοκίνητο στο χρόνο. Τώρα ωραία η ανακοίνωση της BMW αλλά σε πόσα χρόνια θα είναι προσιτή στον μέσο αγοραστή; Θα βγει σε ένα αυτοκίνητο που θα κοστίζει 30000€ ή 60000€ ; Θα είναι όντως έτσι; κοκ . Στις 8/8/2025 στις 10:24 ΜΜ, basilis_k6 είπε θα κανεις 200.000χλμ σε 10 χρονια?! Ρε συ κάνεις την ίδια ερώτηση ξανά και ξανά. Ναι μια χαρά τα κάνεις. Δεν ζούμε όλοι σε ένα μαντρί που ονομάζεται πόλη ούτε δουλεύουμε αποκλειστικά μέσα σε αυτή. 3
teodor_ch Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 41 λεπτά πριν, manolis940 είπε Kάνεις την ίδια ερώτηση ξανά και ξανά. Ναι μια χαρά τα κάνεις. Δεν ζούμε όλοι σε ένα μαντρί που ονομάζεται πόλη ούτε δουλεύουμε αποκλειστικά μέσα σε αυτή. Και στην επαρχία αυτά τα χιλιόμετρα είναι χωρίς κίνηση, χωρίς φανάρια. Μήν φαντάζεται κανείς ότι είμαστε όλη μέρα μέσα στο αμάξι. Σε 10' διανύω 12χλμ όλο το χρόνο με νορμάλ ταχύτητες. Στο σκούτερ άλλαξα τακάκια πρώτη φορά μπροστά πίσω στα 50.000χλμ και στο golf στα ~120.000χλμ.
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Μαθαίνω ότι το Toyota Urban Cruiser θα εμφανιστεί στις ελληνικές εκθέσεις από το 2026. Βλέπω το 2026 να έρχεται καταιγισμός και άλλων μοντέλων. Για κάποιον που δεν βιάζεται να μπει σήμερα στην ηλεκτροκίνηση, πιστεύω ότι είμαστε ένα βήμα πριν το επόμενο ανέβασμα επιπέδου στα ηλεκτρικά, από άποψη ανταγωνισμού. Αξίζει να περιμένει κανείς να το αξιολογήσει από το νέο έτος. 1
bandit650 Δημοσ. πριν από 37 λεπτά Δημοσ. πριν από 37 λεπτά Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα 30 με 35χιλ. Θεωρείται ότι η τουοτα και όποια άλλη έχει τη σούπερ μπαταρία και τεχνολογία θα κοστολογήσει το προιόν κάτω από 45χιλ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα