Προς το περιεχόμενο

Η GM διακόπτει τις πωλήσεις του Chevy Blazer EV λόγω δυσλειτουργιών στο software


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, Gk2016 είπε

Σήμερα το απόγευμα, στο κέντρο της Αθήνας πήγα σε parking. Δίπλα στη θέση που πάρκαρα ήταν έναν μαύρο lamborghini aventador με ελβετικές πινακίδες. 

ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Ίσως να είναι και το δικό μου ...

Αυτά που περιγράφει το άρθρο και όλα τα συναφή άρθρα για όλα τα ηλεκτρικά παιχνίδια (βλ. ΙΧ) είναι έπεα πτερόεντα για πομφόλυγες (για να μη πω κάτι βαρύτερο).

Calabasas-Luxury-Motorcars-Lamborghini-Aventador.jpg

Οτιδήποτε μη ηλεκτρικό θα ταξινομείται όσονουπω ως ματρακας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χτυπάει το ακρόμπαρο πας στο μάστορα της γειτονιάς δίνεις ένα 30άρι συν ανταλλακτικά το φτιάχνεις.

Αναβοσβήνει ένα ρημαδι φωτάκι στην οθόνη από το EV πρέπει να πας στην επίσημη αντιπροσωπεία (γιατί ο μάστορας της γειτονιάς θα το βλέπει σαν ουφο) να κατεβάσεις το παντελόνι και να περιμένεις.

Αμάξι θέλω ρε σεις να πάω στη δουλειά μου με ένα καντραν να βλέπω ταχύτητα , στροφές , θερμοκρασία , υπόλοιπο καυσίμου , χιλιόμετρα που έκανα, απλά καθημερινά πραγματάκια. Δεν θέλω μια οθόνη που για να καταλάβω τι λέει πρέπει  να κάνω άπειρα σεμινάρια και με το παραμικρό να τρέχω στην επίσημη αντιπροσωπεία γιατί κανείς άλλος δεν ξέρει να μου λύσει το πρόβλημα. και να κάνω συνεχείς ενημερώσεις λες και δεν έχω αμάξι αλλά υπολογιστή με  win 10.

ο 20άρης ο 30άρης κάποια στιγμή (όχι όλοι γιατί υπάρχουν και στουρνάρια) θα καταφέρει να κατανοήσει την οθόνη του  EV ο 50άρης ο 60άρης να μην πω και πιο κάτω πρέπει να σταματήσει να οδηγεί;;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τα αυτοκίνητα αυτά λύνονται πολλαπλά προβλήματα … για τις εταιρείες.

1) Ανταλλακτικα και service μόνο αντιπροσωπεία. 
2) Μεταχειρισμενα; Ξεχάστε τα. Το κόστος για να κάνεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό και πάλι λειτουργικό (αντικατάσταση μπαταρίας, επισκευή φθαρμένων ηλεκτρονικών κτλ) θα είναι μεγαλύτερο από το να πάρεις το όχημα καινούριο...

3) Χρόνος ζωής; 10 χρόνια max, μετά θα αρχίζουν τα προβλήματα...

4) Τιμή; Στο θεό. Σήμερα αγοράζουμε αυτοκίνητα και με 20.000€, ενώ τα επωνυμα ηλεκτρικά κοστίζουν πολύ παραπάνω.

5) Οικονομικά; Σκέψου το κόστος αλλαγής των μπαταριών….

6) Περιβάλλον; Το περισσότερο ρεύμα στον πλανήτη παράγεται με τρόπους που ρυπαίνουν το περιβάλλον. Ακόμα και το φυσικό αέριο στη Ρωσία παράγεται με αμφιλεγόμενα στανταρ και προκαλεί μεγάλη ρύπανση του περιβάλλοντος.

Κατασκευάζουνε εντυπωσιακά αυτοκίνητα, ώστε να πωλούνται ακριβά, όχι αντάξια να σταθούν στο χρόνο. 

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 minutes ago, Tlykog said:

Με τα αυτοκίνητα αυτά λύνονται πολλαπλά προβλήματα … για τις εταιρείες.

1) Ανταλλακτικα και service μόνο αντιπροσωπεία. 
2) Μεταχειρισμενα; Ξεχάστε τα.

3) Χρόνος ζωής; 10 χρόνια max.

4) Τιμή; Στο θεό.

5) Οικονομικά; Σκέψου το κόστος αλλαγής των μπαταριών….

Κατασκευάζουμε εντυπωσιακά αυτοκίνητα, ώστε να πωλούνται ακριβά, όχι αντάξια να σταθούν στο χρόνο. 

1) Για ποιο Service μιλάμε ? Για τακάκια και φίλτρο καμπίνας ?

2) ...

3) 10 χρόνια έχουν εγγύηση οι μπαταρίες σε πολλά από αυτά. Μηχανολογικά έχουν ελάχιστα εξαρτήματα και είναι και το αμάξωμα. Θα έχει το αμάξωμα 10 χρόνια ζωής ? 

4) ...

5) Σε 20 χρόνια που θα θες αλλαγή, γιατί δε θα βγάζει τα χλμ που χρειάζεσαι για ταξίδι (εντός πόλης μια χαρά θα είσαι), θα κάνεις αλλαγή/ανακατασκευή πάμφθηνα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

1) Για ποιο Service μιλάμε ? Για τακάκια και φίλτρο καμπίνας ?

2) ...

3) 10 χρόνια έχουν εγγύηση οι μπαταρίες σε πολλά από αυτά. Μηχανολογικά έχουν ελάχιστα εξαρτήματα και είναι και το αμάξωμα. Θα έχει το αμάξωμα 10 χρόνια ζωής ? 

4) ...

5) Σε 20 χρόνια που θα θες αλλαγή, γιατί δε θα βγάζει τα χλμ που χρειάζεσαι για ταξίδι (εντός πόλης μια χαρά θα είσαι), θα κάνεις αλλαγή/ανακατασκευή πάμφθηνα.  

1) Καταρχήν, είσαι σίγουρος ότι ακόμα και τα παραδοσιακά ανταλλακτικά θα μπαίνουν με τον ίδιο τρόπο όπως και στα συμβατικά αυτοκίνητα; Οι εταιρείες θα τα διαθέσουν μαζικά στην αγορά, ώστε να τα έχουν όλοι; Θα δέχονται ημιτασιόν ή θα σου χτυπάει "μη συμβατό ανταλλακτικό"... με το νέο update;... Και ένα σωρό άλλα ερωτήματα...

2) Elaborate please...

3) Μόνο αμάξωμα και μπαταρίες είναι το αυτοκίνητο; Ένα μεγάλο μέρος του είναι τα ψηφιακά και ηλεκτρονικά κυκλώματα. Ειδικά αν κάποιος το αφήσει στον ελληνικό καλοκαιριάτικο ήλιο, μην περιμένεις και αντοχή στο χρόνο... Κάτι μου λέει ότι η αλλαγή τους θα είναι πανάκριβη. Η εγγύση των μπαταριών δεν καλύπτει τη φυσική φθορά. Χρησιμοποίησε συχνά το όχημα και θα δεις αν θα αντέξουν 10 χρόνια...

4)  Elaborate please...

5) Σε 20 χρόνια;... Ναι. Ότι πεις... Γιατί ως γνωστόν ΟΛΑ τα ηλεκτρονικά όσο κρατάνε... Πάμφθηνα, μόνο οι μπαταρίες μερικές χιλιάδες € (10.000-20.000, ανάλογα το μοντέλο) και τα ηλεκτρονικά μερικές χιλιάδες € ακόμα... Δε μπορώ να καταλάβω που στηρίζεις αυτή τη λογική. Έχεις δει πολλά ηλεκτρονικά να κρατάνε τόσο; Μιλάω πάντα για ηλεκτρονικά που είναι εκτεθιμένα στο περιβάλλον, όπως των αυτοκινήτων. Εκτός αυτο, η αξιοπιστία των ηλεκτρικών οχημάτων μονο καλή δεν είναι...

Σύμφωνα με το άρθρο, που παραθέτω στις πηγές, το κόστος του service ενός Tesla υψηλότερο αυτού ενός συμβατικού αυτοκινήτου

Πηγές:

https://www.howtogeek.com/830513/how-much-does-it-cost-to-replace-a-tesla-battery/

https://repairpal.com/tesla

https://www.topspeed.com/tesla-reliability-and-repair-costs-the-true-story/

 

 

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, papoys1 said:

ο 20άρης ο 30άρης κάποια στιγμή (όχι όλοι γιατί υπάρχουν και στουρνάρια) θα καταφέρει να κατανοήσει την οθόνη του  EV ο 50άρης ο 60άρης να μην πω και πιο κάτω πρέπει να σταματήσει να οδηγεί;;;

Φίλε μου υποτιμάς την επεξεργαστική ισχύ των 50άρηδων και 60άριδων.

Αν χρειαστεί να δουλέψουν σε touchscreen σε EV και να βάλουν app στο κινητό τους για να φορτίζουν, να είσαι σίγουρος ότι θα το μάθουν και θα το κάνουν μιά χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Tlykog said:

5) Σε 20 χρόνια;... Ναι. Ότι πεις... Γιατί ως γνωστόν ΟΛΑ τα ηλεκτρονικά όσο κρατάνε... Πάμφθηνα, μόνο οι μπαταρίες μερικές χιλιάδες € (10.000-20.000, ανάλογα το μοντέλο) και τα ηλεκτρονικά μερικές χιλιάδες € ακόμα... Δε μπορώ να καταλάβω που στηρίζεις αυτή τη λογική. Έχεις δει πολλά ηλεκτρονικά να κρατάνε τόσο; Μιλάω πάντα για ηλεκτρονικά που είναι εκτεθιμένα στο περιβάλλον, όπως των αυτοκινήτων. Εκτός αυτο, η αξιοπιστία των ηλεκτρικών οχημάτων μονο καλή δεν είναι...

Σύμφωνα με το άρθρο, που παραθέτω στις πηγές, το κόστος του service ενός Tesla υψηλότερο αυτού ενός συμβατικού αυτοκινήτου

Να παραθέσω άρθρο με τα κόστη Service μιας Porsche ? Συγκρίνεις κόστος Service ενός Tesla με τι ? Ένα VW ID3 θέλει ~200 ευρώ ανά 2 έτη στην επίσημη αντιπροσωπία.   

Η "μπαταρία" δεν είναι ένα ενιαίο κομμάτι και δε χρειάζεται να γίνει εκ νέου αγορά. Αποτελείται από μονάδες/modules με μικρές μπαταρίες ή πουγκιά όπως των κινητών.

Το ηλεκτρονικό κομμάτι σε μια ανακατασκευή δεν αλλάζει, αλλάζουν μόνο όσες μικρές μπαταριούλες έχουν φθαρεί.

Με άλλα λόγια, σε 20 χρόνια που θα χρειαστείς αλλαγή, θα πας για ανακατασκευή και όχι αγορά και το κόστος θα είναι πολύ μικρό.

 

image.png.df8f7e1f84c70fcb08e81911d68252a4.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, Gk2016 said:

Σήμερα το απόγευμα, στο κέντρο της Αθήνας πήγα σε parking. Δίπλα στη θέση που πάρκαρα ήταν έναν μαύρο lamborghini aventador με ελβετικές πινακίδες. 

ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Ίσως να είναι και το δικό μου ...

Αυτά που περιγράφει το άρθρο και όλα τα συναφή άρθρα για όλα τα ηλεκτρικά παιχνίδια (βλ. ΙΧ) είναι έπεα πτερόεντα για πομφόλυγες (για να μη πω κάτι βαρύτερο).

Calabasas-Luxury-Motorcars-Lamborghini-Aventador.jpg

Τι ακριβός κάνει αυτό το πράγμα στην Ελβετία οεο που αν περάσεις το όριο που είναι 120 το μέγιστο πρόστημο έρχεται χθες (κάμερες παντού) η αν περάσεις το όριο κατά 20 χιλομετρα βγάζουν περιπολικά να σε μαζέψουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

1) Για ποιο Service μιλάμε ? Για τακάκια και φίλτρο καμπίνας ?

2) ...

3) 10 χρόνια έχουν εγγύηση οι μπαταρίες σε πολλά από αυτά. Μηχανολογικά έχουν ελάχιστα εξαρτήματα και είναι και το αμάξωμα. Θα έχει το αμάξωμα 10 χρόνια ζωής ? 

4) ...

5) Σε 20 χρόνια που θα θες αλλαγή, γιατί δε θα βγάζει τα χλμ που χρειάζεσαι για ταξίδι (εντός πόλης μια χαρά θα είσαι), θα κάνεις αλλαγή/ανακατασκευή πάμφθηνα.  

Ξες τι εύκολα βγαίνει εκτός εγγύησης η μπαταρία;

Επεξ/σία από Superuser
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Να παραθέσω άρθρο με τα κόστη Service μιας Porsche ? Συγκρίνεις κόστος Service ενός Tesla με τι ? Ένα VW ID3 θέλει ~200 ευρώ ανά 2 έτη στην επίσημη αντιπροσωπία.   

Η "μπαταρία" δεν είναι ένα ενιαίο κομμάτι και δε χρειάζεται να γίνει εκ νέου αγορά. Αποτελείται από μονάδες/modules με μικρές μπαταρίες ή πουγκιά όπως των κινητών.

Το ηλεκτρονικό κομμάτι σε μια ανακατασκευή δεν αλλάζει, αλλάζουν μόνο όσες μικρές μπαταριούλες έχουν φθαρεί.

Με άλλα λόγια, σε 20 χρόνια που θα χρειαστείς αλλαγή, θα πας για ανακατασκευή και όχι αγορά και το κόστος θα είναι πολύ μικρό.

 

image.png.df8f7e1f84c70fcb08e81911d68252a4.png

Ποια Porsche; Τα άρθρα που σου παράθεσα τα διαβασες; Όχι. Ξεκάθαρα όχι. Διάβασε το και ξαναγράψε παρακαλώ.

"According to the same report, the average annual repair cost for a Tesla vehicle is estimated to be $832, compared to $652 for a vehicle on average"

https://www.topspeed.com/tesla-reliability-and-repair-costs-the-true-story/

Το ξέρω ότι η μπαταρία δεν είναι εννιαίο κομμάτι. Αν ήταν θα ήθελαν 2 μέρες να φορτίσουν. Σε κάθε περίπτωση η υγεία της ΚΑΘΕ μπαταρίας πέφτει, ανάλογα με τον αριθμό των φορτίσεων, τις συνθήκες λειτουργίας, τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος και άλλα. Σε κάθε περίπτωση οι μικρές μπαταρίες που αναφέρεις έχουν συγκεκριμένο αριθμό φορτίσεων πριν χρειαστούν αλλαγή. Η αποκλήσεις στη φθορά είναι μικρές, οπότε, στο τέλος ΟΛΕΣ θα τις αλλάξεις και θα τα σκάσεις χοντρά. KAMIA από αυτές δε θα σου βγάλει 20 χρόνια. Στο κάνω και γραπτώς αυτό αν θέλεις. Αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο συχνά, τότε να περιμένεις το πολύ 10 χρόνια, με καλές συνθήκες λειτουργίας και σωστές φορτίσεις.

Σύμφωνα με την Tesla, σε 10 χρόνια (στα ακριβά μοντέλα) και στα 8 χρόνια (στα πιο οικονομικά μοντέλα) και όχι με ταχυφορτιστές. Σε κάθε περίπτωση αν το πάρεις μεταχειρισμένο στη 10 ετία, πιθανόν, θα χρειαστείς αλλαγή. Επιπλέον, να θυμίσω ότι μιλάμε για αυτοκίνητα, τα οποία εξαρχής δεν έχουν τρομερή αυτονομία, σε σχέση με τα εσωτερικής καύσης, οπότε και το 10-15% να χάσει η μπαταρία είναι πρόβλημα. H Tesla γράφει ότι θα κρατήσει το 70% σε 10 χρόνια... Αν θέλεις κράτα το εσύ 20 χρόνια...

Σε 10 χρόνια τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου (οθόνες κτλ), ειδικά με τον ελληνικό ήλιο, πιθανότατα θα χρειάζονται αντικατάσταση. Αν δεν τα αλλάξεις, τότε η ανακατασκευή, που αναφέρεις, δεν έχει ουσία.

Ότι είναι ηλεκτρονικό θα θέλει ανακατασκευή σε 20 χρόνια. Όλα τα υπόλοιπα μέρη θα είναι μια χαρά, αν το προσέχεις. 

Αν θέλεις μιλάμε και για τις βλάβες... Μόνιμη σχέση με την αντιπροσωπεία... Το λες και "δεσμό"...

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Tlykog said:

Ποια Porsche; Τα άρθρα που σου παράθεσα τα διαβασες; Όχι. Ξεκάθαρα όχι. Διάβασε το και ξαναγράψε παρακαλώ.

"According to the same report, the average annual repair cost for a Tesla vehicle is estimated to be $832, compared to $652 for a vehicle on average"

https://www.topspeed.com/tesla-reliability-and-repair-costs-the-true-story/

Το ξέρω ότι η μπαταρία δεν είναι εννιαίο κομμάτι. Αν ήταν θα ήθελαν 2 μέρες να φορτίσουν. Σε κάθε περίπτωση η υγεία της ΚΑΘΕ μπαταρίας πέφτει, ανάλογα με τον αριθμό των φορτίσεων, τις συνθήκες λειτουργίας, τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος και άλλα. Σε κάθε περίπτωση οι μικρές μπαταρίες που αναφέρεις έχουν συγκεκριμένο αριθμό φορτίσεων πριν χρειαστούν αλλαγή. Η αποκλήσεις στη φθορά είναι μικρές, οπότε, στο τέλος ΟΛΕΣ θα τις αλλάξεις και θα τα σκάσεις χοντρά. KAMIA από αυτές δε θα σου βγάλει 20 χρόνια. Στο κάνω και γραπτώς αυτό αν θέλεις. Αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο συχνά, τότε να περιμένεις το πολύ 10 χρόνια, με καλές συνθήκες λειτουργίας και σωστές φορτίσεις.

Σύμφωνα με την Tesla, σε 10 χρόνια (στα ακριβά μοντέλα) και στα 8 χρόνια (στα πιο οικονομικά μοντέλα) και όχι με ταχυφορτιστές. Σε κάθε περίπτωση αν το πάρεις μεταχειρισμένο στη 10 ετία, πιθανόν, θα χρειαστείς αλλαγή. Επιπλέον, να θυμίσω ότι μιλάμε για αυτοκίνητα, τα οποία εξαρχής δεν έχουν τρομερή αυτονομία, σε σχέση με τα εσωτερικής καύσης, οπότε και το 10-15% να χάσει η μπαταρία είναι πρόβλημα. H Tesla γράφει ότι θα κρατήσει το 70% σε 10 χρόνια... Αν θέλεις κράτα το εσύ 20 χρόνια...

Σε 10 χρόνια τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου (οθόνες κτλ), ειδικά με τον ελληνικό ήλιο, πιθανότατα θα χρειάζονται αντικατάσταση. Αν δεν τα αλλάξεις, τότε η ανακατασκευή, που αναφέρεις, δεν έχει ουσία.

Ότι είναι ηλεκτρονικό θα θέλει ανακατασκευή σε 20 χρόνια. Όλα τα υπόλοιπα μέρη θα είναι μια χαρά, αν το προσέχεις. 

Αν θέλεις μιλάμε και για τις βλάβες... Μόνιμη σχέση με την αντιπροσωπεία... Το λες και "δεσμό"...

οπως το λες ακριβός για ελλαδα ειναι σοβαρό θέμα αυτο και γενικες για τς χώρες τριτου κοσμου.. εξω που τα αμάξια κρατάνε δεν κρατανε 7 χρονια τα 8 με 10 χρονια εγγηση τους καλυπτει απολυτα και μετα απλα το στελνουν και παιρνουν αλλο εδω στην ελλαδα που 2ο χρονών αμαξι θεωρείτε ακόμη καινούργιο θα εχουμε πολυ σοβαρό θεμα με τα ηλεκτρικα και γενικος με σύγχρονα αμαξια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, papoys1 είπε

Χτυπάει το ακρόμπαρο πας στο μάστορα της γειτονιάς δίνεις ένα 30άρι συν ανταλλακτικά το φτιάχνεις.

Αναβοσβήνει ένα ρημαδι φωτάκι στην οθόνη από το EV πρέπει να πας στην επίσημη αντιπροσωπεία (γιατί ο μάστορας της γειτονιάς θα το βλέπει σαν ουφο) να κατεβάσεις το παντελόνι και να περιμένεις.

Αμάξι θέλω ρε σεις να πάω στη δουλειά μου με ένα καντραν να βλέπω ταχύτητα , στροφές , θερμοκρασία , υπόλοιπο καυσίμου , χιλιόμετρα που έκανα, απλά καθημερινά πραγματάκια. Δεν θέλω μια οθόνη που για να καταλάβω τι λέει πρέπει  να κάνω άπειρα σεμινάρια και με το παραμικρό να τρέχω στην επίσημη αντιπροσωπεία γιατί κανείς άλλος δεν ξέρει να μου λύσει το πρόβλημα. και να κάνω συνεχείς ενημερώσεις λες και δεν έχω αμάξι αλλά υπολογιστή με  win 10.

ο 20άρης ο 30άρης κάποια στιγμή (όχι όλοι γιατί υπάρχουν και στουρνάρια) θα καταφέρει να κατανοήσει την οθόνη του  EV ο 50άρης ο 60άρης να μην πω και πιο κάτω πρέπει να σταματήσει να οδηγεί;;;

Χωρίς να διαφωνώ με τη γενική λογική, θα έλεγα ότι όσον αφορά το τελευταίο κομματι, οι εξηντάρηδες  καλό θα ήταν να συμβιβαζοντσι με την ιδέα ότι σύντομα θα σταματήσουν να οδηγούν. 

Με ηλεκτρονικά μπλιμπλικια ή χωρίς η οδήγηση πάνω από τα 70 είναι extreme sport για πεζούς και τους υπόλοιπους οδηγούς. Ασχετο, απλά το λέω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...