Προς το περιεχόμενο

Indiana Jones and the Great Circle [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 20/8/2025 στις 10:28 ΠΜ, Psycho_Warhead είπε

Με πληρωμή θα είναι και απ' ότι βλέπω δεν το δίνουν μόνο του για αγορά, πρέπει να κάνεις upgrade στην digital premium(35 ευρώ).

Σωστά ναι, μου το έβγαλε και σε μπανεράκι στο Series X για upgrade. Nah, θα περιμένω κάποιο sale ή κλειδάδικο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, lucanis είπε

Εχω τελειώσει το Indiana Jones πριν λίγο καιρό.
Μόνο εμένα δεν με εντυπωσίασε το DLC?

Γιατί που το έπαιξες ;

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, lucanis είπε

Εννοώ από αυτά που έχουμε δει μέχρι τώρα.

Χάρτης σε Ρώμη, αρχαία υπόγεια Ρώμη, Κολοσσαίο και ίσως Ανταρκτική(αν ισχύει το secret cutscene απο το βασικό παιχνίδι) για το κερασάκι στη τούρτα. Μια χαρα.

Αν έχει και διάρκεια γύρω στις 10 ώρες σαν expansion θα είναι περισσότερο παρά DLC. 

  • Like 1
Δημοσ.
10 minutes ago, psof said:

Αν έχει και διάρκεια γύρω στις 10 ώρες σαν expansion θα είναι περισσότερο παρά DLC. 

Πολύ δύσκολο μου ακούγεται να έχει 10 ώρες σαν dlc.

Αν ισχύει και δεν είναι λόγω filler content, παίζει και να αξίζει την τιμή του.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, just getting started είπε

Πολύ δύσκολο μου ακούγεται να έχει 10 ώρες σαν dlc.

Αν ισχύει και δεν είναι λόγω filler content, παίζει και να αξίζει την τιμή του.

Για complete 100% το είπα. Τόσο περίπου μου πηρε το Βατικανό στο βασικό παιχνίδι. Εγώ νομίζω τόση ή και μεγαλύτερη θα είναι η διάρκειά του γιατί είναι και ακριβούτσικο το DLC για αυτούς που το έπαιξαν μέσω gamepass.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η τιμή είναι στα 35 ευρώ για αναβάθμιση από την βασική έκδοση(Αν έχεις Gamepass) τα οποία είναι πολλά, θα πρέπει να δώσουν επιλογή να πουλάνε το DLC ξεχωριστά στα 15-20 ευρώ ξέρω 'γω. Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχει denuvo..

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 2
Δημοσ.

Το βασικο παιχνιδι ειναι 38 ωρες για 100% που ειναι παρα πολυ τιμιο για τετοιο παιχνιδι. Το dlc λογικα στο 10ωρο για 100%. Τελικα αξιζε η premium οταν την εδιναν για steam απο το nvidia bundle που επαιζε αρκετα χαμηλα. Τωρα αναμονη για οταν ριξουν την Premium να αγοραστει κανονικα με το dlc. Γιατι τα 35 ειναι αρκετα τσιμπημενη ταριφα για ενα dlc. 

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Indiana Jones and the Great Circle™ Update 5 Patch Notes

https://steamdb.info/patchnotes/19682311/

Spoiler

Bug Fixes & Game Updates

Please note that these can provide minor spoilers for the game!

General

Fixed an issue where fast-travel signposts may become unusable if player died while the combat timer was cooling down. Restarting a checkpoint will make the signposts usable again now.

Fixed issue where markers for the Open Season and Sleight of Hand adventure books may not appear if the player had already purchased the Vatican Books map before installing Update 4 of the game

Fixed an issue where, if you have the Punch Out II ability, the controls could get locked if you died in the middle of doing a stealth takedown on an enemy

Fixed an issue where mantling/vaulting at the same time as you’re placing an object down might cause the object to disappear or cause controls to get stuck

Fixed an issue where Indy’s whip may not animate correctly later in the game if you had died during the Dart Trap in Peru, or during the last stage of the final fight with Voss

Fixed a slight animation snap that occurred if tapping the button to raise your candle

Indy’s hand now animates when collecting coins from a coin purse

Missions & Quests

The Vatican

Fixed an issue where you could block yourself in the Necropolis by throwing the Antique Bust (needed to open a gate) into an unreachable location

Fixed an issue where the “Secret of Giants” inscription number counter may not be correct if revisiting the Vatican using a savegame made using Update 3

Gizeh

Fixed an issue where the player may be blocked from entering Nawal’s tent if they had died while in combat nearby to the tent

Fixed an issue where Gina may not follow you through to the last scorpion room in the Sanctuary of the Guardians mission if you run through the level quickly

Fixed an issue where revisiting Gizeh might result in the player appearing in the “buried in sand” scorpion fight once more, but not able to complete it

Indy will now give a voice clue about needing to burn objects if trying to pass through the first Stelae tomb before having purchased the Lighter

Fixed a crash that might occur in rare circumstances while escaping from the Nazi Compound with Gina

Fixed an issue where you may not be able to talk to Professor Savage at the Gizeh Village market in certain circumstances

Fixed an issue where the game might crash in rare circumstances if revisiting Gizeh with a savegame that was made while playing the Update 3 version of the game

Nepal

Improved Gina’s enter and exit into and from wall-presses, so she doesn’t appear to be making unnatural sidesteps

Sukhothai

Fixed an issue where Indy’s whip might detach itself from a branch in the spiral staircase leading down to the “leech room” in the Blessed Pearl mission

Fixed camera shaking issue if player tried to dive in shallow water during the first visit to the Sukhothai village at night

Iraq

Fixed an issue where the clouds during the end credits appeared in very low detail if you were not using the Higher Resolution Texture Pack (which is not installed on Xbox Series S unless the player chooses to)

UI

Fixed an issue where the “continue” button might appear visually corrupted if pausing during a level load

Fixed the description of the “Performance Metrics” menu option

Accessibility

The in-game Manual text now adjusts to match the player’s choice of enabling/disabling control toggles

Audio

Fixed an issue where the sound of plane propellers might be heard persistently in other levels after revisiting Shanghai

Gina’s voice lines when using the boat radio in Sukhothai are now radio-processed correctly

PC

Fixed an issue where switching between Native TAA and other upscalers (DLSS, XeSS or FSR) might cause a crash on some systems

Fixed an issue where Frame Generation might disable when skipping cutscenes or restarting checkpoints

Fixed an issue where the glass on Clerical Doors appeared incorrectly when using DLSS Ray Reconstruction

Fixed an issue where water caustic reflection effects may not appear on walls when DLSS Ray Reconstruction is used

Fixed an issue where applying some ray tracing options while in the Shanghai level may have caused a crash in certain situations

Fixed an issue where, if you linked your Steam version saves to your Xbox account, you could temporarily corrupt your saves on one of your devices if quitting a play session before any progress was made in that session

Xbox

Fixed an issue where subtitles might briefly flicker between camera cuts in cutscenes

Steam Deck

Fixed issue where there may be a black screen for a long while generating shader pipelines during the first launch

Localization

Additional one-liners from Indy when finishing combat are now available in non-English languages too

Fixed an issue where controller input was reversed in the Arabic localization on the “Apply Video Settings” confirmation menu

When playing in the Russian language, based on community feedback, the keyboard bindings now always use Latin alphabet characters rather than Cyrillic

 

Δημοσ.

Το ειχα τελιωσει οταν ειχε βγει.. εβαλα τωρα να παιξω το dlc  εχει γινει ακομα πιο ομορφο απο οτι ηταν με τα πατς.. γενικα πανεμορφο παιχνιδι και ελπιζω να αξιζει και το dlc

Δημοσ.

Τέλος και το DLC, μικρό γύρω στις 4 ώρες αλλά εξίσου καλό με το κύριο παιχνίδι. Τα puzzles λόγω first-person ήταν λίγο ζαλάδα βέβαια 😛

Ελπίζω να ετοιμάζουν sequel μιας και μπορώ να παίζω τέτοιο στυλ παιχνίδια ακούραστα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...