soak Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Εταιρία κουριερ (ACS) έχει ένα δέμα μου εδώ και 14 ημέρες το οποίο έχω προπληρώσει με κάρτα χωρίς καμία ενημέρωση για το που βρίσκεται, οι υπάλληλοι του καταστήματος είναι αγενέστατοι και δεν δίνουν καμία πληροφορία, όπως επίσης και αυτοί της εξυπηρέτησης πελατών. Έκανα αίτημα ακύρωσης παραγγελίας από το κατάστημα από το οποίο αγόρασα το προϊόν διότι δεν υπήρχε συνεννόηση με την μεταφορική, και το κατάστημα έστειλε αίτημα επιστροφής στην acs εδώ και αρκετές ημέρες. Επικοινώνησα με την κουριερ δύο φορές και μου είπαν πως δεν έχουν λάβει κάποια ειδοποίηση επιστροφής του δέματος. Επίσης, ύστερα από τόσες μέρες χωρίς κάποια δραστηριότητα του δέματος δεν γνωρίζουν που βρίσκεται πλέον το δέμα, το οποίο υπάρχει πιθανότητα να θεωρείται και χαμένο, μου είπαν όμως πως μετά από 1 μήνα μπορεί να θεωρηθεί χαμένο στην οποία περίπτωση πρέπει να γίνει αίτημα αποζημίωσης του δέματος από πλευράς του καταστήματος για να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Μπορώ να κάνω κάτι πέρα από το να περιμένω να περάσει ένας μήνας έτσι ώστε να θεωρηθεί το δέμα απολεσθέν; Μπορώ να κάνω αίτημα από το κατάστημα για την επιστροφή των χρημάτων; Διότι μου λένε οτι αν δεν λάβουν το δέμα πίσω δε μπορούν να κάνουν επιστροφή χρημάτων. Γενικότερα δεν γνωριζω ποιό είναι το δικαίωμα μου σαν καταναλωτής και απο ποιόν να το απαιτήσω, και εννοείται οτι ο ενας πετάει το μπαλάκι στον αλλον.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα