Προς το περιεχόμενο

Η Apple μειώνει δραστικά τις προσδοκίες της για τις λειτουργίες του Apple Car


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cmak είπε

Μπορεί να σε σοκάρω αλλά οι αποστάσεις που κάνει κάποιος δεν είναι ανάλογα με το μέγεθος της χώρας της οποίας ζει. 

Οπότε το αν κάνω εγώ ή ο οποιοδήποτε άλλος απόσβεση σε αυτό το κομμάτι το ξέρει για τον ευατό του, άλλα είναι απλά μαθηματικά αν θα ήθελες να ασχολήθεις. 

Τα 50.000 που αναφέρεις προφανώς είναι λόγο αγνοίας διότι to 3 ξεκινάει από 42 και το Υ από 43 που σε αυτά υπολόγισε -8000 από τη κρατική επιδότηση. 

Τώρα αν μιλάμε για αγορά-κτήση αυτοκινήτου εν έτη 2024, επειδή ανάφερες και επενδυτικό κομμάτι στο μήνυμα σου, είσαι off εντελώς. Κάνε ένα leasing, προσμέτρησε τι ισχύει με εκπτώσεις δαπανών και μετά μπορούμε να ξαναμιλήσουμε. 

Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι ξέρεις και έχεις γνώση και όχι απλά έχεις ακούσει κάτι που μπορεί να είπε κάποιος σε έναν γνωστό σου

 

1 )Ας ξεκινήσουμε με αυτό (200% από την μέση ευρωπαϊκή χώρα):

https://frontiergroup.org/resources/fact-file-americans-drive-most/

2) Ναι ξέρεις πολλούς που  θα πάρουν EV με το βασικό εξοπλισμό; Και πάλι είχα πει 30 - 50χιλ μάλλον ήμουν και χαλαρός.

3) Leasing 600 € + ΦΠΑ 24% και δεν είναι και δικό σου. 

   Κοστίζει περίπου 133.000 στα 15 έτη. Άντε και να εκπίπτει το ΦΠΑ 108.000 €.

   Πόσα θες να αφαιρέσεις για τέλη , Service, Ελαστικά , Ασφάλεια στα 15 έτη;

   Τι θα κάνεις θα το αγοράσεις  μετά από 15 χρόνια έστω και τσάμπα δίνοντας καμιά 25.000€ για μπαταρίες;;;;

σ.σ. Και αν μου το πας σε εταιρικό οι περισσότερες  εταιρίες καλύπτουν κατ' ελάχιστο 200€/μήνα για καύσιμα (αν είσαι χαμηλόβαθμος) ενώ αν κάνεις ταξίδι καλύπτει πέρα από την ημερήσια αποζημίωση και τα καύσιμα.

 

Επεξ/σία από Dimitris_1981
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Tsakalos! said:

Τα παλια Accent του 2000-2006 σε πληροφορω ειναι αστερια μπροστα σε πολλα αλλα πχ VAG Group..

Μάλιστα, τα accent, είστε σίγουρος ότι αναφέρεστε στα accent; συνήθως οι κάτοχοι Hyundai είναι συνειδητοποιημένοι ότι έχουν το συγκεκριμένο όχημά καθαρά για οικονομικούς λόγους, τώρα να τα συγκρίνετε με τα Volkswagen, εντάξει...

Επεξ/σία από Dinos1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Tsakalos! είπε

Τα παλια Accent του 2000-2006 σε πληροφορω ειναι αστερια μπροστα σε πολλα αλλα πχ VAG Group..

έπιασες και εσύ πάτο για τη σύγκριση 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, Dimitris_1981 said:

2) Ναι ξέρεις πολλούς που  θα πάρουν EV με το βασικό εξοπλισμό; Και πάλι είχα πει 30 - 50χιλ μάλλον ήμουν και χαλαρός.

Πολλά EVs (κυρίως τα Tesla) δεν έχουν "βασικό εξοπλισμό". Αυτό είναι κυρίως πρακτική παραδοσιακών εταιρειών σε πιο κλασικά αμάξια. Αν πάρεις ένα αμάξι με τα χαρακτηριστικά (χώρους, εξοπλισμό κλπ.) του "φθηνού" Tesla M3, θα δεις ότι αν δεν είναι πιο ακριβό, θα είναι τουλάχιστον περίπου στην ίδια τιμή. Σύγκρινε, πχ., την κορυφαία έκδοση του Honda Civic και θα δεις ότι έχει λιγότερες δυνατότητες/χαρακτηριστικά από το βασικό M3 ενώ κοστίζει 3.000€ παραπάνω (χωρίς να υπολογίζω την επιδότηση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Πολλά EVs (κυρίως τα Tesla) δεν έχουν "βασικό εξοπλισμό". Αυτό είναι κυρίως πρακτική παραδοσιακών εταιρειών σε πιο κλασικά αμάξια. Αν πάρεις ένα αμάξι με τα χαρακτηριστικά (χώρους, εξοπλισμό κλπ.) του "φθηνού" Tesla M3, θα δεις ότι αν δεν είναι πιο ακριβό, θα είναι τουλάχιστον περίπου στην ίδια τιμή. Σύγκρινε, πχ., την κορυφαία έκδοση του Honda Civic και θα δεις ότι έχει λιγότερες δυνατότητες/χαρακτηριστικά από το βασικό M3 ενώ κοστίζει 3.000€ παραπάνω (χωρίς να υπολογίζω την επιδότηση).

Μάλλον στην Tesla δεν ξέρουν….

 

Model s
Μπες στο site της Tesla να δεις.
Ενισχυμένο Auto pilot +3.800€ ή full self driving +7500€ (αχαχα δεν κρατήθηκα) 

Yoke +1000€

Αλλαγή εσωτερικού από το βασικό +2500€

https://www.tesla.com/el_gr/models/design#overview

Model 3

Χρώμα stealth grey + 2000€

Ζαντες sport + 1900€

Κοτσαδόρος !!! +1350€

Ασπρόμαυρο εσωτερικό + 1200€

Ενισχυμένο Auto pilot +3.800€ ή full self driving +7500€ (αχαχα δεν κρατήθηκα) 

https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, Dimitris_1981 said:

Μάλλον στην Tesla δεν ξέρουν….

Model s
Μπες στο site της Tesla να δεις.
Ενισχυμένο Auto pilot +3.800€ ή full self driving +7500€ (αχαχα δεν κρατήθηκα) 

Yoke +1000€

Αλλαγή εσωτερικού από το βασικό +2500€

https://www.tesla.com/el_gr/models/design#overview

Model 3

Χρώμα stealth grey + 2000€

Ζαντες sport + 1900€

Κοτσαδόρος !!! +1350€

Ασπρόμαυρο εσωτερικό + 1200€

Ενισχυμένο Auto pilot +3.800€ ή full self driving +7500€ (αχαχα δεν κρατήθηκα) 

https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview

Τι ακριβώς προσπαθείς να αποδείξεις; Σου εξήγησα ότι το "βασικό" Model 3 έχει περισσότερο εξοπλισμό/χαρακτηριστικά από το πιο ακριβό Honda Civic κι εσύ απλά μου αναρτάς τα 6 έξτρα που μπορείς να βάλεις σε ένα Model 3;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, Dimitris_1981 said:

1 )Ας ξεκινήσουμε με αυτό (200% από την μέση ευρωπαϊκή χώρα):

https://frontiergroup.org/resources/fact-file-americans-drive-most/

2) Ναι ξέρεις πολλούς που  θα πάρουν EV με το βασικό εξοπλισμό; Και πάλι είχα πει 30 - 50χιλ μάλλον ήμουν και χαλαρός.

3) Leasing 600 € + ΦΠΑ 24% και δεν είναι και δικό σου. 

   Κοστίζει περίπου 133.000 στα 15 έτη. Άντε και να εκπίπτει το ΦΠΑ 108.000 €.

   Πόσα θες να αφαιρέσεις για τέλη , Service, Ελαστικά , Ασφάλεια στα 15 έτη;

   Τι θα κάνεις θα το αγοράσεις  μετά από 15 χρόνια έστω και τσάμπα δίνοντας καμιά 25.000€ για μπαταρίες;;;;

σ.σ. Και αν μου το πας σε εταιρικό οι περισσότερες  εταιρίες καλύπτουν κατ' ελάχιστο 200€/μήνα για καύσιμα (αν είσαι χαμηλόβαθμος) ενώ αν κάνεις ταξίδι καλύπτει πέρα από την ημερήσια αποζημίωση και τα καύσιμα.

 

Γενικά δεν ασχολούμαι, αλλά μας έβγαλες τα μάτια ρε μεγάλε. 

1) υπάρχουν έρευνες που 'αποδεικνύουν' ότι η γη είναι επίπεδη. Θες να μας πεις ότι ο μέσος Γερμανός που ζει 100χμ μακριά από την δουλειά του, κάνει λιγότερα από έναν αμερικανό που παίρνει αεροπλάνο για ανά αλλάξει πόλη. Επίσης στον μεσι ευρωπαϊκό όρο πιάνεις Βέλγιο και Βατικανό.

 

2)35000 και ήσουν χαλαρός με τα 30-50; ( αυτό ήταν απλά μια μυρωδιά για το τι ακολουθεί)

 

3) 3x11 3x12 3x15 +11

500 135000 (Αλαφούζο εσύ;)

Έχεις βγάλει 1η δημοτικού;

σσ. Άμα είσαι και υψηλόβαθμος, πάρε φόρα...

 

Τραγικός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, liberostelios είπε

Τι ακριβώς προσπαθείς να αποδείξεις; Σου εξήγησα ότι το "βασικό" Model 3 έχει περισσότερο εξοπλισμό/χαρακτηριστικά από το πιο ακριβό Honda Civic κι εσύ απλά μου αναρτάς τα 6 έξτρα που μπορείς να βάλεις σε ένα Model 3;

Αυτό είπες

Πολλά EVs (κυρίως τα Tesla) δεν έχουν "βασικό εξοπλισμό"

σε απάντηση  σε αυτό

Ναι ξέρεις πολλούς που  θα πάρουν EV με το βασικό εξοπλισμό; 

Τώρα που κολλάει το Civic και γιατί πρέπει να ασχοληθώ δεν ξέρω….

5 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε

Γενικά δεν ασχολούμαι, αλλά μας έβγαλες τα μάτια ρε μεγάλε. 

1) υπάρχουν έρευνες που 'αποδεικνύουν' ότι η γη είναι επίπεδη. Θες να μας πεις ότι ο μέσος Γερμανός που ζει 100χμ μακριά από την δουλειά του, κάνει λιγότερα από έναν αμερικανό που παίρνει αεροπλάνο για ανά αλλάξει πόλη. Επίσης στον μεσι ευρωπαϊκό όρο πιάνεις Βέλγιο και Βατικανό.

 

2)35000 και ήσουν χαλαρός με τα 30-50; ( αυτό ήταν απλά μια μυρωδιά για το τι ακολουθεί)

 

3) 3x11 3x12 3x15 +11

500 135000 (Αλαφούζο εσύ;)

Έχεις βγάλει 1η δημοτικού;

σσ. Άμα είσαι και υψηλόβαθμος, πάρε φόρα...

 

Τραγικός 

1) Εγώ απαντάω με πηγή (link) το Site λέει από που αντλεί τα δεδομένα. Αν δεν σου αρέσουν πρόβλημα σου.

2) Ναι γιατί ξεκινάει πάνω από 35.000 και φτάνει  τόσο ακόμα και με τις επιδοτήσεις.

3) 600 x 12 μήνες x 15 έτη  = 108.000. 108.000 x 1.24 (24% ΦΠΑ) = 133.920. (Εκεί κόλλαγε το περίπου για να σε προλάβω)

Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω. Οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί δείχνουν και το επίπεδο σου.

 Κάνα επιχείρημα έχεις παρόλα αυτά ; Όχι ότι θα σου απαντήσω μετά από αυτό…

 

Επεξ/σία από Dimitris_1981
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

1 )Ας ξεκινήσουμε με αυτό (200% από την μέση ευρωπαϊκή χώρα):

https://frontiergroup.org/resources/fact-file-americans-drive-most/

2) Ναι ξέρεις πολλούς που  θα πάρουν EV με το βασικό εξοπλισμό; Και πάλι είχα πει 30 - 50χιλ μάλλον ήμουν και χαλαρός.

3) Leasing 600 € + ΦΠΑ 24% και δεν είναι και δικό σου. 

   Κοστίζει περίπου 133.000 στα 15 έτη. Άντε και να εκπίπτει το ΦΠΑ 108.000 €.

   Πόσα θες να αφαιρέσεις για τέλη , Service, Ελαστικά , Ασφάλεια στα 15 έτη;

   Τι θα κάνεις θα το αγοράσεις  μετά από 15 χρόνια έστω και τσάμπα δίνοντας καμιά 25.000€ για μπαταρίες;;;;

σ.σ. Και αν μου το πας σε εταιρικό οι περισσότερες  εταιρίες καλύπτουν κατ' ελάχιστο 200€/μήνα για καύσιμα (αν είσαι χαμηλόβαθμος) ενώ αν κάνεις ταξίδι καλύπτει πέρα από την ημερήσια αποζημίωση και τα καύσιμα.

 

Είσαι τρικυμία στο μυαλό και χωρίς λόγο. Παραδέξου ότι έκανες λάθος και προχώρα. 

Εξαιρετική η μελέτη.......για το τίποτα. Τι μου απέδειξες? Ότι δε κάνω πολλά χλμ? Άσε να ξέρω εγώ καλύτερα. 

Leasing 15 χρόνια? Με το ίδιο αυτοκίνητο κιόλας? Το οποίο θα το αγοράσω κιόλας μετά? χαχαχα να είσαι καλά ρε συ. Μου έφταιξες τι διάθεση. Συνέχισε στο ίδιο μοτίβο. Είσαι εξαιρετικός. 

Τώρα για τον εξοπλισμό δε το συζητώ καν, μου έβαλες τον κοτσαδόρο και τις ζάντες. Επειδή δε scripta manent, έγραψες 50.000. Θα μπορούσες να κάνεις edit τουλάχιστον για το 30.000-50.000

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, cmak είπε

Είσαι τρικυμία στο μυαλό και χωρίς λόγο. Παραδέξου ότι έκανες λάθος και προχώρα. 

Εξαιρετική η μελέτη.......για το τίποτα. Τι μου απέδειξες? Ότι δε κάνω πολλά χλμ? Άσε να ξέρω εγώ καλύτερα. 

Leasing 15 χρόνια? Με το ίδιο αυτοκίνητο κιόλας? Το οποίο θα το αγοράσω κιόλας μετά? χαχαχα να είσαι καλά ρε συ. Μου έφταιξες τι διάθεση. Συνέχισε στο ίδιο μοτίβο. Είσαι εξαιρετικός. 

Τώρα για τον εξοπλισμό δε το συζητώ καν, μου έβαλες τον κοτσαδόρο και τις ζάντες. Επειδή δε scripta manent, έγραψες 50.000. Θα μπορούσες να κάνεις edit τουλάχιστον για το 30.000-50.000

 

 

 

Δεν κάνω ποτέ Εdit αδελφέ για να βγω σωστός. Εσύ  απλώς δεν διαβάζεις την κουβέντα και κρατάς αυτά που σε βολεύουν.

image.png.627a3d37f4707c203258aee355f1eb99.png

Τα  πόσα χιλιόμετρα κάνεις εσύ ή αν συμφέρει εσένα  το EV δεν αποτελούν κριτήριο για τον μέσο καταναλωτή. Με την ίδια λογική εγώ μπορεί να κάνω  5.000 χλμ/έτος γιατί με συμφέρει σε χρόνο και κόστος το Μετρό ή δουλεύω με  τηλεργασία και χρησιμοποιώ το αμάξι για ταξίδια και μικρές διαδρομές για ψώνια. 

Τα EV προσπαθούν να τα πουλάνε mainstream ενώ δεν είναι ακόμα ώριμα τεχνολογικά (είτε τα  ίδια είτε η ύπαρξη υποδομών για αυτά). Αυτό ελέγχεται όχι αν υπάρχουν 100 Έλληνες (τυχαίο νούμερο) που μπορεί να τους συμφέρει.

 Όσο για την ουσία του Leasing  όπως και να το δεις πάλι ένα σκασμό θα έχεις δώσει στα  15 χρόνια και δεν θα έχεις δικό σου αμάξι. Δεν είναι εταιρία ο μέσος καταναλωτής για να έχει λόγο να κάνει leasing. Πολύ απλά δεν τον συμφέρει αλλιώς όλοι θα έκαναν leasing σε ηλεκτρικά και μη.....

Το αν θα το αγοράσεις προφανώς το σχόλιο ήταν ότι δεν πρόκειται γιατί δεν συμφέρει. Είτε αυτό  είτε κάποιο άλλο μεταχειρισμένο EV με παλιές μπαταρίες. Και προφανώς δεν θα στο έδιναν τσάμπα.

Edit: Και σε αυτό δεν συνυπολογίσαμε στα EV (αν μιλάμε για αγορά) ότι μετά από μέτρια σχετικά τρακαρίσματα πιθανόν να έχεις τεράστιο επιπλέον έξοδο την αλλαγή μπαταριών. Αν πάλι στο καλύπτει η ασφάλεια δες πόσο πιο ακριβή είναι και που θα πάει μετά από τρακάρισμα.

Edit 2: σε περίπτωση που θεωρείς  ότι έκανα edit. το δικό σου post δεν μπορώ. σωστά;;;

image.png.9f4c92720dda2ee7b058f035dffaee8f.png

Επεξ/σία από Dimitris_1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, koutsis είπε

Γνωριζω πολύ καλύτερα απο σενα τι συμβαινει με την apple και επίσης εχω πολλά apple προιόντα για να έχω ίδια αποψη. Εσύ γνωρίζεις τίποτα? Είχες ποτέ apple προιόν ή απλά παπαγαλίζεις ότι βλέπεις στο internet?

Πάλι τα ίδια. Είχα το iPhone 3GS. Μου κράτησε έξι χρόνια, και το πούλησα ενώ ήταν πλήρως λειτουργικό. Είχα αλλάξει μόνος μου, χωρίς να πληρώσω, την οθόνη του που είχε σπάσει , από ίδιο κινητό που βρήκα στο δρόμο πατημένο από αυτοκίνητο! Εγκατέλειψα το apple οικοσύστημα, διότι δεν μου άρεσε καθόλου αισθητικά το ios 4 και μετά

Τώρα αν αλλάξεις κάτι σε iPhone με μεταχειρισμένο ανταλλακτικό, το κινητό το καταλαβαίνει και μπλοκάρει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Dimitris_1981 said:

Αυτό είπες

Πολλά EVs (κυρίως τα Tesla) δεν έχουν "βασικό εξοπλισμό"

σε απάντηση  σε αυτό

Ναι ξέρεις πολλούς που  θα πάρουν EV με το βασικό εξοπλισμό; 

Τώρα που κολλάει το Civic και γιατί πρέπει να ασχοληθώ δεν ξέρω….

Είπα ότι πολλά EVs δεν έχουν εξοπλισμό και αυτό ισχύει. Το οτι υπάρχουν 6 προαιρετικές επιλογές όλες κι όλες για το M3 (κυρίως κοσμητικές) δεν παίζει κανένα ρόλο. Όλα τα αμάξια σε χρεώνουν για μεγαλύτερη/καλύτερη ζάντα, μεταλλικό χρώμα και κοτσαδόρο. Τα enhanced AP και FSD είναι ψιλο-άχρηστα gimmicks που σχεδόν κανένας δεν παίρνει. Το Autopilot, που είναι κάτι που τα περισσότερα αμάξια το έχουν στο κορυφαίο trim, είναι δωρεάν. Το ίδιο ισχύει για κάθε τι που άλλοι κατασκευαστές βάζουν μόνο σε ακριβές εκδόσεις (πχ. δερμάτινα/θερμαινόμενα καθίσματα/τιμόνι, backup camera, lane-assists κλπ, adaptive cruise control).

Αυτό που εννοώ είναι ότι αν βάλεις ένα οποιοδήποτε ICE αμάξι αντίστοιχου μεγέθους δίπλα στον "βασικό εξοπλισμό" του M3 και προσπαθήσεις να το ματσάρεις σε εξοπλισμό το πιο πιθανό είναι να σου βγει ακριβότερο. Και το Honda Civic είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα.

Επεξ/σία από liberostelios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Είπα ότι πολλά EVs δεν έχουν εξοπλισμό και αυτό ισχύει. Το οτι υπάρχουν 6 προαιρετικές επιλογές όλες κι όλες για το M3 (κυρίως κοσμητικές) δεν παίζει κανένα ρόλο. Όλα τα αμάξια σε χρεώνουν για μεγαλύτερη/καλύτερη ζάντα, μεταλλικό χρώμα και κοτσαδόρο. Τα enhanced AP και FSD είναι ψιλο-άχρηστα gimmicks που σχεδόν κανένας δεν παίρνει. Το Autopilot, που είναι κάτι που τα περισσότερα αμάξια το έχουν στο κορυφαίο trim, είναι δωρεάν. Το ίδιο ισχύει για κάθε τι που άλλοι κατασκευαστές βάζουν μόνο σε ακριβές εκδόσεις (πχ. δερμάτινα/θερμαινόμενα καθίσματα/τιμόνι, backup camera, lane-assists κλπ, adaptive cruise control).

Αυτό που εννοώ είναι ότι αν βάλεις ένα οποιοδήποτε ICE αμάξι αντίστοιχου μεγέθους δίπλα στον "βασικό εξοπλισμό" του M3 και προσπαθήσεις να το ματσάρεις σε εξοπλισμό το πιο πιθανό είναι να σου βγει ακριβότερο. Και το Honda Civic είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα.

Μια μόνο παρατήρηση και πάντα σύμφωνα με το site της Tesla (δεν ξέρω αν παίζει κάποια άλλη προσφορά στο εμπόριο) το βασικό auto pilot είναι δωρεάν. Επίσης δεν ξέρω πιο μοντέλο Tesla δεν έχει τίποτα που μπορεί να ανεβάσει την αρχική τιμή.

Οκ τώρα που ξεκαθάρισες τι θες να πεις.

Αν ήμουν υποχρεωμένος αυτή την στιγμή να κάνω νέα αγορά αυτοκινήτου και είχα budget 30,40,50χιλ θα απέφευγα τα EV γιατί θεωρώ ότι έχουν δρόμο μέχρι να φύγουν οι παιδικές ασθένειες.

Αναφορά σε κείμενο

πχ να λυθεί το θέμα αλλαγής όλης της συστοιχίας μπαταριών

Να μην είναι επικίνδυνα για πρόκληση πυρκαγιάς (παράδειγμα μετά τις πλημμύρες της florida)

Να μην έχουν τόσα θέματα στο ψύχος/ζέστη. Αν μιλάμε για Ελλάδα το ψύχος δεν επηρεάζει   αλλά η ζέστη λογικά προκαλεί φθορά στην μπαταρία.

Να υπάρχει ικανοποιητικά μεγάλο δίκτυο φόρτισης.

(Σου βγάζω έξω την οικολογία που θεωρώ υποκριτική στην παρούσα φάση γιατί δεν απασχολεί όλους).

Αν δεν ήμουν αναγκασμένος θα περίμενα 3-5 χρόνια (που πιθανόν οι τιμές θα είναι ίδιες με τα συμβατικά και χωρίς επιδότηση) αλλά πιθανόν να έχουν λυθεί τα προβλήματα.

Αναφορά σε κείμενο

πχ Να είναι αυτόνομα τα battery cells και όταν χαλάει ένα να αλλάζεις μόνο αυτό.

Να λυθεί το θέμα ασφάλειας σε περίπτωση πυρκαγιάς.

Να βελτιωθεί το δίκτυο και η αυτονομία.

Να έχουμε καθαρότερη ενέργεια στο ηλεκτρικό δίκτυο (Bonus)

Δεν είμαι εναντίον γενικά στα EV αλλά στα EV σήμερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...