Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τεχνικός COSMOTE  επισκεύθηκε το διμαέρισμα της μητέρας μου (προγραμματισμένα) για να δει το ρουτερ μιας και δεν εχει ιντερνετ και σταθερη. Με παίρνει η μητέρα μου τηλέφωνο να μου τον δώσει να μιλήσουμε για να συνενοηθούμε για κάτι και μου λέει οτι προτείνει μαζί με το ρουτερ της COSMOTE  που θα άλλαζε (λεει κάηκε αυτό που είχε), να βάλει ενα πολυμπριζο στη θέση αυτού του παλιού που είχε η μητέρα μου, πιστοποιημένο απο τη COSMOTE  που θα κόστιζε καπου 14ε. Η πληρωμή μου λέει θα γίνει με κάρτα, αφού θα έδινε εντολή στο λογιστήριο της COSMOTE  να με πάρει και να τους δώσω τηλεφωνικά τον αριθμο της κάρτας μου και το cvc. Του λέω όχι, αφου δε γινεται με άλλο τρόπο.
Ωστοσο, λέω τι στο καλό ειναι αυτό, παίρνω το 13888 και μου λένε δε ξέρουν τετοιο πράγμα και την ίδια στιγμή πήγα στο σπίτι της μανας μου να δω τι τεχνικός ειναι (μένουμε πολύ κοντά σε 10 λεπτά ήμουν εκει). Του έδωσα να μιλήσει στη κοπέλα και κάτι οτι ο πελάτης (εγω) δε κατάλαβε καλά κλπ...
Εχετε ακούσει τέτοιες πληρωμές προς COSMOTE να γινονται τηλεφωνικά και να δινεις ολα τα στοιχεία της κάρτας σου; Η ο τεχνικός κάνει και "πωλήσεις" "εξοπλισμού" σε ηλικιωμένους/ασχετους;
Νομιζω σε άλλη περίπτωση, (αν θυμάμαι), έγινε τηλεφώνημα που με ηχογραφησαν οτι δεχομαι χρέωση και η χρέωση εγινε στον επόμενο λογαριασμό μου.

Επεξ/σία από a_f_a
  • Like 2
Δημοσ.

Δε θα είχα πρόβλημα με τη πώληση. Απλά η πληρωμή με το να δώσω τηλεφωνικά αριθμό κάρτας και cvc.... δεν ασχολούμαι με τη COSMOTE και αυτά ιδιαίτερα και δεν μου έχει τύχει να πρέπει να δώσω στοιχεία τέτοια τηλεφωνικά. Επρεπε ή pos να έχουν οι τεχνικοί ή τηλεφωνικά να δινεις την έγκριση να πιστωθεί το όποιο κόστος στον επόμενο λογιαριασμό.
Ευχαριστώ πάντως για την ενημέρωση περι εξτρα πωλήσεων απο τους τεχνικούς.

Δημοσ.

Την έχω πραγματοποιήσει όταν είχα καλέσει τεχνικό για να φτιάξει την απόδοση της γραμμής

Η πληρωμή έγινε ακριβώς όπως περιέγραψες και δεν είχα κανένα θέμα

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, a_f_a είπε

Τεχνικός COSMOTE  επισκεύθηκε το διμαέρισμα της μητέρας μου (προγραμματισμένα) για να δει το ρουτερ μιας και δεν εχει ιντερνετ και σταθερη. Με παίρνει η μητέρα μου τηλέφωνο να μου τον δώσει να μιλήσουμε για να συνενοηθούμε για κάτι και μου λέει οτι προτείνει μαζί με το ρουτερ της COSMOTE  που θα άλλαζε (λεει κάηκε αυτό που είχε), να βάλει ενα πολυμπριζο στη θέση αυτού του παλιού που είχε η μητέρα μου, πιστοποιημένο απο τη COSMOTE  που θα κόστιζε καπου 14ε. Η πληρωμή μου λέει θα γίνει με κάρτα, αφού θα έδινε εντολή στο λογιστήριο της COSMOTE  να με πάρει και να τους δώσω τηλεφωνικά τον αριθμο της κάρτας μου και το cvc. Του λέω όχι, αφου δε γινεται με άλλο τρόπο.
Ωστοσο, λέω τι στο καλό ειναι αυτό, παίρνω το 13888 και μου λένε δε ξέρουν τετοιο πράγμα και την ίδια στιγμή πήγα στο σπίτι της μανας μου να δω τι τεχνικός ειναι (μένουμε πολύ κοντά σε 10 λεπτά ήμουν εκει). Του έδωσα να μιλήσει στη κοπέλα και κάτι οτι ο πελάτης (εγω) δε κατάλαβε καλά κλπ...
Εχετε ακούσει τέτοιες πληρωμές προς COSMOTE να γινονται τηλεφωνικά και να δινεις ολα τα στοιχεία της κάρτας σου; Η ο τεχνικός κάνει και "πωλήσεις" "εξοπλισμού" σε ηλικιωμένους/ασχετους;
Νομιζω σε άλλη περίπτωση, (αν θυμάμαι), έγινε τηλεφώνημα που με ηχογραφησαν οτι δεχομαι χρέωση και η χρέωση εγινε στον επόμενο λογαριασμό μου.

Ναι οι τεχνικοί πουλάνε πλέον και πολυπριζα , mesh κλπ κλπ κ παίρνουν μια ελάχιστη προμήθεια απο αυτα.

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, a_f_a είπε

αφού θα έδινε εντολή στο λογιστήριο της COSMOTE  να με πάρει και να τους δώσω τηλεφωνικά τον αριθμο της κάρτας μου και το cvc. Του λέω όχι, αφου δε γινεται με άλλο τρόπο.

ποτέ δε δίνουμε τέτοια στοιχεία και σε καμία περίπτωση

  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Δε το ήξερα. Με έπιασε και απροετοιμαστο στο ξαφνικό το τηλέφωνο ενω δουλευα και μου ήρθε πολύ περίεργο. Δεν ήμουν και παρον, ηλικιωμένη η μάνα μου, οπότε κατι δε μου έκατσε σωστά. Ηταν και η υπάλληλος του 13888 που δεν είχε μάλλον κάποια ενημέρωση, οπότε όλα ήταν περίεργα.
Ωστόσο, και πάλι, θεωρώ οτι ειναι πολύ λάθος ο τρόπος πληρωμών με αυτό το τρόπο. Σιγουρα υπάρχουν πιο ασφαλείς τρόποι.
 

  • Like 4
Δημοσ.

Δεν ξέρω για την COSMOTE συγκεκριμένα, αλλά αυτός ο τρόπος χρέωσης είναι πολύ διαδεδομένος. Έτσι κάνουν κράτηση και πολλά ξενοδοχεία. Π.χ. εφόσον δώσεις κάρτα στο Booking για κράτηση, ο αριθμός και το CVC δίνονται στο ξενοδοχείο που τα πληκτρολογεί στο τερματικό του POS και γίνεται η κράτηση ή/και χρέωση. Οπότε πολύ πιθανό να τον χρησιμοποιεί και η COSMOTE αυτόν τον τρόπο αντί να δίνει σε κάθε τεχνικό POS για αν και εφόσον κάνει ποτέ πώληση.

  • Like 1
Δημοσ.

Από φίλο που δουλεύει στον ΟΤΕ έμαθα πως όντως ισχύει από αντικεραυνικά μπριζάκια, ups, πολύ μπριζα ασφαλείας μέχρι και αναμεταδότες για ιντερνετ σε όλους τους ορόφους πουλάνε. όμως ο δικός μου λέει πως επειδή ξέρουν πως ο πελάτης δεν νιώθει ασφάλεια τι κάνει. Τα παίρνει σε μετρητά από τον πελάτη και ο ίδιος δίνει την κάρτα του στο λογιστήριο του ΟΤΕ, τώρα εσύ μάλλον έπεσες στην περίπτωση. Όχι ούτε εγώ θα έδινα τα στοιχεία της κάρτας μου

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ όλους, για την επιβεβαίωση γιατι πραγματικά δε το περίμενα, όλο ήταν ξαφνικό και επειδη μένω κοντά πήγα να δω και τι γίνεται. Δε ξέρω αν η COSMOTE κανονικά δίνει και άλλους τρόπους πληρωμής, αλλά νομίζω έπεσα σε περίπτωση που και να δίνει η COSMOTE , ο τεχνικός δεν ανέφερε καποια άλλη πιο "ασφαλή" και η υπάλληλος στο τηλεφωνικό κέντρο δεν έμοιαζε να ειναι πληροφορημένη οτι γίνονται και πωλήσεις επι τόπου από τους τεχνικούς.
Παντως, επειδή θα πρέπει να έρθει και ηλεκτρολόγος, είπαμε στο τεχνικό να έρθει ηλεκτρολόγος (για τη γραμμή τηλεφώνου) της COSMOTE . Μεσα σε 5 λεπτά αφού έφυγε ο τεχνικός, μας πήραν απο COSMOTE για να κανονίσουμε ραντεβού. Στο τρόπο πληρωμής, η πολύ ευγενική και εξυπηρετική υπάλληλος (άλλη), μου έιπε οτι μπορούν να κανονίσουν να γίνει και με μετρητά η πληρωμή αρκεί να το ξέρει ο ηλεκτρολόγος και να τους δώσουμε εμαιλ για να στείλουν την απόδειξη. Νομίζω δηλαδή, οτι πρέπει να υπάρχει και άλλος τρόπος αλλά θέλει οργάνωση.
Και πάλι ευχαριστώ. Πάντως, όπως είπατε και αρκετοί, και να ειναι επίσημος τρόπος πληρωμής, δε θα έδινα/δωσω ποτέ τηλεφωνικά στοιχεία κάρτας.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως και στην δική μου δουλειά στο τηλεφωνικό κέντρο τους πελάτες έτσι τους χρεώνουν οι υπάλληλοι μέσω τηλεφώνου και ζητάνε όλα τα στοιχεία. Το γνωρίζω γιατι φτιάχνουμε το σύστημα έτσι ώστε να κόβεται η ηχογράφηση της κλήσης όταν μπει στην ιστοσελίδα που χρεώνει την κάρτα. 

Πρακτικά ο υπάλληλος τα πληκτρολογεί όπως πληρώνουμε και εμείς κάτι μέσω internet με κάρτα.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, panostza είπε

Π.χ. εφόσον δώσεις κάρτα στο Booking για κράτηση, ο αριθμός και το CVC δίνονται στο ξενοδοχείο που τα πληκτρολογεί στο τερματικό του POS και γίνεται η κράτηση ή/και χρέωση. Οπότε πολύ πιθανό να τον χρησιμοποιεί και η COSMOTE αυτόν τον τρόπο αντί να δίνει σε κάθε τεχνικό POS για αν και εφόσον κάνει ποτέ πώληση.

Αν ισχύει αυτό είναι από τα μεγαλύτερα κενά ασφαλείας που υπάρχουν.

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεδομένου ότι μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, δε θα έσκαγα ιδιαίτερα. Δίνω την κάρτα μου πολύ εύκολα. Όμως, ευχαριστούμε για την πληροφόρηση ότι οι τεχνικοί της COSMOTE εξελίχθηκαν σε πλασιέ.

Επεξ/σία από doomnx
  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, panostza said:

Οπότε πολύ πιθανό να τον χρησιμοποιεί και η COSMOTE αυτόν τον τρόπο αντί να δίνει σε κάθε τεχνικό POS για αν και εφόσον κάνει ποτέ πώληση.

Δυστυχώς χρησιμοποιεί σίγουρα αυτόν τον τρόπο στην υπηρεσία Home Connect, οπότε πολύ πιθανό και οι πωλήσεις των τεχνικών να γίνονται με τον ίδιο τρόπο.

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, nikopoup είπε

Αν ισχύει αυτό είναι από τα μεγαλύτερα κενά ασφαλείας που υπάρχουν.

Το booking έχει και paypal.

Mάλλον κάπου σε αυτή τη διαδικασία βρηκαν το κόλπο χακερς και χρέωναν κάρτες πριν λίγο καιρό.

https://www.kaspersky.com/blog/booking-com-hacked-hotel-accounts-scam-customers/50109/

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...