Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, oykas2001 είπε

Πως γίνεται αυτό; 

Το βγάζεις και το πλένεις με βενζίνη. Θεωρείται αγγαρεία για τα συνεργεία οπότε ή το κάνει κάποιος μόνος του ή σε συνεννόηση με κάποιο μάστορα. Όσο παλαιότερο το αυτοκίνητο τόσο ευκολότερο το κατέβασμα - ανέβασμα (όχι ότι είναι και κάτι το ιδιαίτερα δύσκολο). Στα συνεργεία για να το αποφύγουν θα σου πουν ότι δεν χρειάζεται τέτοια φασαρία και ότι θα σου βάλουν ένα τάδε καθαριστικό που είναι εξαιρετικό κτλ κτλ κτλ.

  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Απαντ. 265
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, oykas2001 είπε

Πως γίνεται αυτό; 

Εγω προσωπικα το αδειαζω (μεσω εντολης στον εγκεφαλο ειτε απο το ρελε) , βγαζω τρομπα και μπαινω μεσα με πανια μικροινων που δεν μαδανε ουτε λιωνουν (παρε 2-3 ποικιλιες και κανε δοκιμη πριν το χωσεις μεσα) και το καθαριζω, στον πατο θα βρεις νερο και ιζημα. Αντε και καποια λιγα σκουπιδακια. Αν φοβασαι παρε sloggi φανελες 100% βαμβακι.

image.png.6d100ceeed6ae10ac496cea16e44d09f.png

7 λεπτά πριν, liakinen είπε

Στα συνεργεία για να το αποφύγουν θα σου πουν ότι δεν χρειάζεται τέτοια φασαρία και ότι θα σου βάλουν ένα τάδε καθαριστικό που είναι εξαιρετικό κτλ κτλ κτλ

Ναι καλα να δεις στον λακο της τρομπας τι μαζευει

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.
Στις 8/4/2025 στις 11:49 ΜΜ, atheatos είπε

 καλά άμα είναι να πάει από τα LM σε μάρκα με έκαψες , καλύτερα να πάει σε κάτι φτηνό και πιστοποιημένο ¨https://www.amazon.de/dp/B009AQISLS?linkCode=xm2&camp=2025&creative=165953&smid=A1PZR6JKV9D55R&creativeASIN=B00KRAB5AM&tag=geizhals10-21&language=en_GB&th=1

Παίρνει 2 και του έρχεται με δωρεάν μεταφορικά.

Tα lidl ειναι ειτε Penassol είτε Avista, γερμανικές εταιρίες με λάδια made in germany οπότε δεν βλέπω να μην ειναι πιστοποιημένα. Μιλάμε για μοτέρ του 2002, οι τακτικές αλλαγές είναι το πιο σημαντικό και εκεί παίζει ρόλο αν θα του βγεί 30€ ή 60€ η αλλαγή.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Παντα μπορεις να πας και τηγανέλαια

Πιστοποιημένα γερμανικά λάδια δεν τα λές και τηγανέλαια.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, lary7 είπε

Πιστοποιημένα γερμανικά λάδια δεν τα λές και τηγανέλαια.

Πάντως έτσι για την πληροφορία στα γερμανικά lidl δεν πουλάνε λάδια καθόλου..

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, lary7 είπε

Πιστοποιημένα γερμανικά λάδια δεν τα λές και τηγανέλαια.

μολις εκανα μια ερευνα για την avista.ειναι μπλεντερ με δικο της εργοστασιο.ολο και μαθαινουμε νεες εταιρειες.

εχει δικιο ο φιλος οτι εχει πιστοποιησεις-εγκρισεις.οι περισοτερες ειναι για την μερτσεντες και μετα καποιες λιγοτερες για τις υπολοιπες γερμανικες και αλλες.φαινεται σοβαρη εταιρεια.

παντως αναφερει ανακριβειες παραπλανητικες οσον αφορα την συνθεση τους. παραδειγμα 

https://www.skroutz.gr/s/26482178/Avista-Pace-EVO-Ladi-Aytokinitou-5W-30-5lt.html

στο μπουκαλι απεξω γραφει PAO based  αλλα οταν πας στην σελιδα τους γραφει HC BASED

https://www.avista-lubes.de/en/products/detail/avista-pace-evo-fe-sae-5w-30/

και στα specs του γραφει pour point -33, καμμια σχεση με ΡΑΟ.

παντως για 40/5λτ ευρω καλα ειναι,παραπανω δεν αξιζουν.μην τα αφηνετε για παραπανω απο 6.000χιλ οσοι τα αγοραζετε.

τα 10-40 τους παντως δεν εχουν εγκρισεις

Στις 8/4/2025 στις 10:22 ΜΜ, lary7 είπε

Εγώ θα έλεγα πάνε πάρε 2-3 τέτοια να έχεις για αλλαγές και συμπλήρωμα στα 18€ https://www.lidl-hellas.gr/p/w5-ladi-micanis-10-w-40/p10053936?pageId=10068296&tabCode=Current_Sales_Week και κάνε αλλαγές ανα 5.000χλμ, το πολύ 7.500 ή χρόνο. Καίγανε τα 9N της εποχής, ιδιαίτερα τα 1.4 απο καινούργια. Ίσως θα αξιζε να δοκιμάσεις μια φορά 5W-40 να δείς αν αυξάνει την κατανάλωση, το θεωρώ πιο κατάλληλο για αυτό το μοτέρ.

η πιο σωστη συμβουλη.πολλες φορες οταν αρχιζει και καιει λαδι καλο ειναι οταν ζηταει ενα λιτρο σαυτα τα χιλ. δλδ. περιπου 5000χιλ να κανουμε αλλαγη.εχει παρατηρηθει οτι με καποια σωστα λαδια αυξανεται σταδιακα σε ορισμενες περιπτωσεις το διαστημα αλλαγης.π.χ κατα 1000 χιλ.

φυσικα η μαρκα του φιλου ειναι γνωστη για το καψιμο,εχει παθογενεια,αλλα μπορει να το βελτιωσει.

λαδια που βοηθουν σε τετοιες περιπτωσεις ειναι αυτα που εχουν ψηλο flash point ,χαμηλο viscosity index να μην εχουν δλδ πολλους vii ,χαμηλο noack.τετοια λαδια ειναι τα εστερικα ,τα οποια εκτος των αλλων καθαριζουν τον κινητηρα απο τυχον επικθισεις και μαλακωνουν τα τσιμουχακια των βαλβιδων.

το δυσκολο εδω ειναι να βρεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ εστερικα γιατι πεφτει πολυ παραμυθι,ακομα και στην μοτουλ που ειναι γνωστη για την εστερομανια της.θεωρω ομως οτι αν θες εστερικο αυτοκινητου ειναι μονοδρομος,αυτη και η redline,που ξεφευγουν ομως σε τιμη.

 

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, andreas-d είπε

Πάντως έτσι για την πληροφορία στα γερμανικά lidl δεν πουλάνε λάδια καθόλου..

1 ώρα πριν, andreas-d είπε

Πάντως έτσι για την πληροφορία στα γερμανικά lidl δεν πουλάνε λάδια καθόλου..

Καλά αυτό δεν λέει και κάτι, πωλούνται σε τόσες χώρες.

28 λεπτά πριν, mike15 είπε

μολις εκανα μια ερευνα για την avista.ειναι μπλεντερ με δικο της εργοστασιο.ολο και μαθαινουμε νεες εταιρειες.

εχει δικιο ο φιλος οτι εχει πιστοποιησεις-εγκρισεις.οι περισοτερες ειναι για την μερτσεντες και μετα καποιες λιγοτερες για τις υπολοιπες γερμανικες και αλλες.φαινεται σοβαρη εταιρεια.

παντως αναφερει ανακριβειες παραπλανητικες οσον αφορα την συνθεση τους. παραδειγμα 

https://www.skroutz.gr/s/26482178/Avista-Pace-EVO-Ladi-Aytokinitou-5W-30-5lt.html

στο μπουκαλι απεξω γραφει PAO based  αλλα οταν πας στην σελιδα τους γραφει HC BASED

https://www.avista-lubes.de/en/products/detail/avista-pace-evo-fe-sae-5w-30/

και στα specs του γραφει pour point -33, καμμια σχεση με ΡΑΟ.

παντως για 40/5λτ ευρω καλα ειναι,παραπανω δεν αξιζουν.μην τα αφηνετε για παραπανω απο 6.000χιλ οσοι τα αγοραζετε.

τα 10-40 τους παντως δεν εχουν εγκρισεις

η πιο σωστη συμβουλη.πολλες φορες οταν αρχιζει και καιει λαδι καλο ειναι οταν ζηταει ενα λιτρο σαυτα τα χιλ. δλδ. περιπου 5000χιλ να κανουμε αλλαγη.εχει παρατηρηθει οτι με καποια σωστα λαδια αυξανεται σταδιακα σε ορισμενες περιπτωσεις το διαστημα αλλαγης.π.χ κατα 1000 χιλ.

φυσικα η μαρκα του φιλου ειναι γνωστη για το καψιμο,εχει παθογενεια,αλλα μπορει να το βελτιωσει.

λαδια που βοηθουν σε τετοιες περιπτωσεις ειναι αυτα που εχουν ψηλο flash point ,χαμηλο viscosity index να μην εχουν δλδ πολλους vii ,χαμηλο noack.τετοια λαδια ειναι τα εστερικα ,τα οποια εκτος των αλλων καθαριζουν τον κινητηρα απο τυχον επικθισεις και μαλακωνουν τα τσιμουχακια των βαλβιδων.

το δυσκολο εδω ειναι να βρεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ εστερικα γιατι πεφτει πολυ παραμυθι,ακομα και στην μοτουλ που ειναι γνωστη για την εστερομανια της.θεωρω ομως οτι αν θες εστερικο αυτοκινητου ειναι μονοδρομος,αυτη και η redline,που ξεφευγουν ομως σε τιμη.

 

Τόσο παλιά μοτέρ δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις με τα σημερινα. Ουτε ανλτίες υψηλής, ουτε πολύπλοκες καδένες, ούτε ελατηρια μειωμένης τάσης. Αν ο φίλος θέλει να βγάλει κάποια χρόνια η μόνη λύση είναι οι συχνές αλλαγές. Αν σηκώνει η τσέπη του να πάρει λάδι 20€/λιτρο ακόμα καλύτερα αλλά δεν βλέπω να αξίζει ούτε θα έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Επεξ/σία από lary7
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, lary7 είπε

Καλά αυτό δεν λέει και κάτι, πωλούνται σε τόσες χώρες.

Τόσο παλιά μοτέρ δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις με τα σημερινα. Ουτε ανλτίες υψηλής, ουτε πολύπλοκες καδένες, ούτε ελατιρια μειωμένης τάσης. Αν ο φίλος θέλει να βγάλει κάποια χρόνια η μόνη λύση είναι οι συχνές αλλαγές. Αν σηκώνει η τσέπη του να πάρει λάδι 20€/λιτρο ακόμα καλύτερα αλλά δεν βλέπω να αξίζει ούτε θα έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα.

οκ, σωστο.εγω παντως εγραψα μερικα πραγματα που μπορει να αφορουν και αλλους που εχουν πιο νεα μοτερ.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mike15 είπε

οκ, σωστο.εγω παντως εγραψα μερικα πραγματα που μπορει να αφορουν και αλλους που εχουν πιο νεα μοτερ.

ΓΙα τα πιο νεα είδα πως μονο τα 5W-30 τηρούνε τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές 504-507 αν και δεν τα έχω δοκιμάσει.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...