Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα ομάδα ήθελα να ανοίξω το θέμα τις δυσκοκυλης μιας και απέκτησα μια 05-Ι1 και Μ πρότειναν χειρουργείου επειδή μουδιάζει το πόδι μ

Screenshot_2024-05-03-20-13-09-229_com.mi.android.globalFileexplorer.jpg

Επεξ/σία από Tsoufis1989
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Tsoufis1989 είπε

Με τρομάζει η εγχείρηση και ότι κάτι θα πάει στραβά όπως πχ υποτροπή είσαι παθών?

όχι αλλά δεν είμαι και γιατρός.Περαστικά να είναι .

• Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Tsoufis1989 είπε

Απλά ήθελα να δω αν είναι άλλα άτομα παθών εδώ μέσα και πως το αντιμετώπισαν...

Χωρίς να είμαι παθών αλλά ούτε και γιατρός, βλέπω ότι οι επιλογές σου είναι οι παρακάτω...

1. Κάνεις το χειρουργείο, με ότι αυτό συνεπάγεται.

2. Δεν κάνεις το χειρουργείο, με ότι αυτό συνεπάγεται.

3. Δεν υπάρχει τρίτη επιλογή.

Οπότε πρέπει να το συζητήσεις με τον γιατρό σου γιατί η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και στο είδος και στον βαθμό και ότι και να σου πει κάποιος θα αφορά την δική του, αποκλειστικά, περίπτωση και μπορεί να μην καλύπτει την δικιά σου.

• Like 1
Δημοσ.

Γενικώς, εάν είπε ο γιατρός ότι πρέπει να γίνει επέμβαση, άλλη επιλογή δεν υπάρχει. 

Δεν χάνεις κάτι όμως να πάρεις και δεύτερη γνώμη. 

Παλιότερα είχα διαβασει για κάτι τεχνικές με την εισροη ενός τζελ που γλιτωνες την δισκεκτομη. Αλλά ανέφεραν οι πάσχοντες πως το πρόβλημα επανήλθε μετά και έδωσαν τζάμπα λεφτά. Γενικά κάνε μια έρευνα σε τι γιατρούς πηγές η θα πας για το πρόβλημα σου. Διότι δεν είναι όλοι οι γιατροί ίδιοι. 

Μετα την επέμβαση πολύ προσοχή στις οδηγίες του γιατρού και τυχόν κινήσεις μην γίνει υποτροπή. 

• Like 1
Δημοσ.

Αδυνάτισμα, κοιλιακούς και ραχγαιους κάθε μέρα από 300, Φυσικοθεραπείες και κορτιζονουχα ένεση στον μεσοσπονδυλίο δίσκο να μειώσει την φλεγμονή.

Μην ακούς τον γιατρό με το καλημέρα εγχείρηση όλοι λένε για να τσιμπήσουν το διχιλιαρο

Αν είσαι Θεσσαλονίκη, πάνε στον Καρπωνη Αθανάσιο στην Καλαμαριά.