Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με σασμάν;


Αϊνστάιν Ρόζεν

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα στην όμορφη κοινότητα και Χριστός Ανέστη!

Αγόρασα πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο με αυτόματο κιβώτιο και έχω ορισμένες απορίες. Καταρχάς είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που αγοράζω και οδηγώ αυτόματο οπότε ίσως όλα να είναι θέματα κακού οδηγικού χειρισμού(θέμα χρόνο μέχρι να εξοικειωθώ) και να είναι αλλού το πρόβλημα. Έχω παρατηρήσει ότι όταν ξεκινάω τη διαδρομή ομαλά το αυτοκίνητο ζορίζεται καθώς αναπτύσσει ταχύτητα και ανεβάζει πολλές στροφές(3000-3500 περίπου) και κινείται με 30χλμ/ώρα σαν να έχει ακόμη πρώτη σχέση. Έπειτα νιώθω να γίνεται η αλλαγή και να ηρεμεί το αυτοκίνητο. Μετά πηγαίνει μια χαρά ομαλά.

Όταν όμως κινούμαι π.χ. με 70χλμ/ώρα και θέλω να ελαττώσω ταχύτητα μέχρι τα 25-30χλμ/ώρα τότε νιώθω ένα άγριο τίναγμα και το αμάξι ορμάει εμπρός λες και με χτύπησε απο πίσω άλλο αμάξι. Έκανα μόνο δύο βόλτες από τότε που το αγόρασα και πίστευα πραγματικά ότι απλά χάνω εγώ τον έλεγχο γιατί έχω μάθει μόνο σε χειροκίνητο και επειδή στα test drives δεν μου τα έκανε αυτά.

Έλα όμως που άναψε το check engine μαζί με ένα λαμπάκι για το σασμάν και μου γράφει και ολογράφως στο καντράν "Check Transmission ERROR" και κάτι τέτοια. Επίσης παρατήρησα υγρά κάτω από το αμάξι και σίγουρα δεν είναι ούτε λάδια ούτε paraflu ούτε τίποτα γιατί τα έλεγξα πάμπολλες φορές. Είναι κατά 99% υγρά από το σασμάν.

Υπάρχει κάποιος που είχε παρόμοιες εμπειρίες με αυτόματα; Παρακαλώ για τις απόψεις και τις γνώμες σας και ευχαριστώ εκ των προτέρων 🙏

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι αμαξι ειναι?? Απο μαντρα το πηρες?? Αν ναι, μιλας με τον μαντρα και απαιτεις να αναλαβει την επισκευη…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόσφατη αγορά που γράφεις ίσως σε βοηθήσει να την βγάλεις τσάμπα ή φθηνά. 

Εννοείται πως μιλάς πρώτα με αυτόν που στο πούλησε και όχι με συνεργείο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω αυτόματο σασμάν εδω και σχεδον 20 χρονια χωρις προβλημα .Ολα Honda . Civic , Jazz και crv

Το πρωτο ηταν ενα Polo αλλα το εδωσα νωρις 

Εχω ακουσει καλα λογια για αυτον 

https://www.transmission.gr/el/

Που μενεις ?

Η μετάβαση από μηχανικό σε αυτόματο σασμάν είναι υπόθεση λίγων χλμ 

Ξεχνάς ότι έχεις... αριστερό πόδι. 

Συνήθως έχουν ένα τακο για να πατάς το αριστερό πόδι στη θέση του συμπλέκτη. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

του ποτε ειναι αμαξι? κάτι τετοια μονο τα πολύ αρχαια αμαξια εκαναν (ελπιζω αφου πήρες αυτόματο να πύρες τπτ έστω 2016  και πάνω γιατι τα περισσότερα παλιά αυτοματα σασμάν ήταν για ανάθεμα ειχαν δεν ειχαν θεμα )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

του ποτε ειναι αμαξι? κάτι τετοια μονο τα πολύ αρχαια αμαξια εκαναν (ελπιζω αφου πήρες αυτόματο να πύρες τπτ έστω 2016  και πάνω γιατι τα περισσότερα παλιά αυτοματα σασμάν ήταν για ανάθεμα ειχαν δεν ειχαν θεμα )

Γιατι το λες αυτο ?

Του 2008 το crv μου δεν εχει κανενα προβλημα 

Το δικο μου δεν εχει κανει πολλα χλμ (122.000) αλλα ξερω αλλους με πολυ πιο πολλα χλμ  ιδιας γενιας χωρις προβλημα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Γιάννης Platano said:

Γιατι το λες αυτο ?

Του 2008 το crv μου δεν εχει κανενα προβλημα 

Το δικο μου δεν εχει κανει πολλα χλμ (122.000) αλλα ξερω αλλους με πολυ πιο πολλα χλμ  ιδιας γενιας χωρις προβλημα 

τα περισσότερα αυτοματα σασμάν (με εξαίρεση dsg που άλλου πονούσαν τα παλιά οχι στον τρόπο λειτουργίας) η αλλαγές ταχυτήτων δεν ήταν και οτι καλύτερο όπως και σταθερότητα στης αλλαγές αυτό λύθηκε με τον καιρό με καινουργια σασμάν και στης μέρες μας πλέον ειναι πάνω κάτω το ίδιο αξιόπιστα και σωστά με τα manual και προφανώς πολύ ποιο ανετα
η κακή λειτουργεια φαινόταν έντονα στους μικρούς κινητήρες (1000-1600) λόγο έλλειψης ροπής και δυναμης στα ποιο μεγάλα κυβικά και άλογα το φαινόμενο ηταν αρκετά μικρότερο
λογικά το δικο σου ειναι 2 λίτρο με 150 αλογα  αν ναι αυτο το φαινόμενο ήταν ελάχιστο σε σένα (μόνο αν οδηγήσεις κατι καινουργιο καταλαβαίνεις οτι κάτι δεν πάει καλά στο παλιό), στο μόνο που έπασχε το δικο σου ειναι σοβαρές ζημιές λόγο χιλιομέτρων.. αλλά από οτι γράφεις εχεις 120,000 που πρακτικά αν άλλαζες τα λάδια του σασμάν στην ωρα του δεν εχεις καποιο θεμα και βάση ηλικιας την ζωη του την έχει ζήσει και δύσκολα θα φτάσει στα 200,000 όπως φαινεται βάση χρίσης που κάνεις (πριν αλλάξεις το οχιμα δλδ)..... ετσι μάλλον δεν θα συναντήσεις και πότε καποιο θέμα
 

για αυτο και αναφέρθηκε πριν τι οχημα ειναι αν ειναι παλιό κλπ στα παλιά λογο χιλιομέτρων και γενικός κακοί σασμάν βαράνε solenoid δλδ μπορει να μην του μπαίνει και ποτέ η δευτέρα ταχύτητα πχ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Black Demis είπε

τα περισσότερα αυτοματα σασμάν (με εξαίρεση dsg που άλλου πονούσαν τα παλιά οχι στον τρόπο λειτουργίας) η αλλαγές ταχυτήτων δεν ήταν και οτι καλύτερο όπως και σταθερότητα στης αλλαγές αυτό λύθηκε με τον καιρό με καινουργια σασμάν και στης μέρες μας πλέον ειναι πάνω κάτω το ίδιο αξιόπιστα και σωστά με τα manual και προφανώς πολύ ποιο ανετα
η κακή λειτουργεια φαινόταν έντονα στους μικρούς κινητήρες (1000-1600) λόγο έλλειψης ροπής και δυναμης στα ποιο μεγάλα κυβικά και άλογα το φαινόμενο ηταν αρκετά μικρότερο
λογικά το δικο σου ειναι 2 λίτρο με 150 αλογα  αν ναι αυτο το φαινόμενο ήταν ελάχιστο σε σένα (μόνο αν οδηγήσεις κατι καινουργιο καταλαβαίνεις οτι κάτι δεν πάει καλά στο παλιό), στο μόνο που έπασχε το δικο σου ειναι σοβαρές ζημιές λόγο χιλιομέτρων.. αλλά από οτι γράφεις εχεις 120,000 που πρακτικά αν άλλαζες τα λάδια του σασμάν στην ωρα του δεν εχεις καποιο θεμα και βάση ηλικιας την ζωη του την έχει ζήσει και δύσκολα θα φτάσει στα 200,000 όπως φαινεται βάση χρίσης που κάνεις (πριν αλλάξεις το οχιμα δλδ)..... ετσι μάλλον δεν θα συναντήσεις και πότε καποιο θέμα
 

για αυτο και αναφέρθηκε πριν τι οχημα ειναι αν ειναι παλιό κλπ στα παλιά λογο χιλιομέτρων και γενικός κακοί σασμάν βαράνε solenoid δλδ μπορει να μην του μπαίνει και ποτέ η δευτέρα ταχύτητα πχ

Η αλήθεια είναι ότι και στο civic 1800 κυβικα αλλά και στο jazz 1400 κυβικα του 2007 και 2008 οδεν είχα πρόβλημα που μάλιστα είχαν κιβώτιο απεριόριστων σχέσεων αλλά τα κράτησα λίγα χρόνια. Κάποτε αλλάζαμε γρήγορα αυτοκίνητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τω μεταξύ συνεχίζεται μια συζήτηση χωρίς ακόμα να έχει διευκρινίσει ο -εξαφανισμένος- TS το ποιό ακριβώς αυτοκίνητο έχει και τι είδους "αυτόματο σασμάν" έχει! CVT, DCT, μετατροπέα ροπής, robotized;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Γιάννης Platano said:

Η αλήθεια είναι ότι και στο civic 1800 κυβικα αλλά και στο jazz 1400 κυβικα του 2007 και 2008 οδεν είχα πρόβλημα που μάλιστα είχαν κιβώτιο απεριόριστων σχέσεων αλλά τα κράτησα λίγα χρόνια. Κάποτε αλλάζαμε γρήγορα αυτοκίνητα. 

το jazz το ειχαμε και στην οικογενια χάρος οτι αφορά το κιβώτιο όποτε γούσταρε αλλαζε ταχύτητες και στης 170 κάτι χιλιάες βαρεσε κιολας δεν έμπαινε ποτε η τριτη και ήθελε πλυρες rebuild  πήραμε αργοτερα  ενα καινουργιο swift αυτοματο και μηλαμε μερα με νυχτα η αλλαγες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

το jazz το ειχαμε και στην οικογενια χάρος οτι αφορά το κιβώτιο όποτε γούσταρε αλλαζε ταχύτητες και στης 170 κάτι χιλιάες βαρεσε κιολας δεν έμπαινε ποτε η τριτη και ήθελε πλυρες rebuild  πήραμε αργοτερα  ενα καινουργιο swift αυτοματο και μηλαμε μερα με νυχτα η αλλαγες

Εγρψα οτι το ειχα για λιγα χλμ καπου στα 50000  .Δεν μπορω να ξερω για πιο μετα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, Γιάννης Platano said:

Εγρψα οτι το ειχα για λιγα χλμ καπου στα 50000  .Δεν μπορω να ξερω για πιο μετα 

Την καλύτερη δουλειά έκανες, το να κρατάς όχημα για 50 με 90 χιλιάδες και 4 5 χρόνια είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνεις κάποιος και για την τσέπη του και για την ψυχολογία του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Την καλύτερη δουλειά έκανες, το να κρατάς όχημα για 50 με 90 χιλιάδες και 4 5 χρόνια είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνεις κάποιος και για την τσέπη του και για την ψυχολογία του

Καποτε μπορουσαμε απο το 1988 μεχρι το 2008 ,3 nissan, ενα avensis ,ενα polo  το πρώτο με αυτόματο κιβώτιο και 4 Honda όλα αυτόματα ...τωρα εχω μενει και δεν προβλεπω αλλαγη με το crv του 2008 αλλα λιγα σχετικα χλμ

Να το πουλησω κατω απο 10000 ευρω και να παρω τι ????

Τραγικό αυτόματο κιβώτιο έχει το c1 της κόρης μου. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...