Προς το περιεχόμενο

Μεγάλο κύμα διαδικτυακής απάτης από την Κίνα, με θύματα πάνω από 800.000 καταναλωτές σε Ευρώπη και ΗΠΑ


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όσο περνά ο καιρός οι απάτες θα πολλαπλασιάζονται λόγω έλλειψης ψηφιακής παιδείας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, Alexaras1991 είπε

Όταν ταλαιπωρείστε με τηλέφωνα, email, τρέχα γύρευε με την τράπεζα κτλ πόσο μάλλον με τραπεζική κατάθεση σε άγνωστο μη-πιστοποιημένο κατάστημα όπως έγινε πολλάκις με το peristore αντί να πάτε σε πιστοποιημένο κατάστημα ή γνωστή αλυσίδα ή Σκρουτζ/Paypal. 

Τόση ταλαιπωρία και άγχος, χωρίς την εγγύηση ότι θα πάρεις το προϊόν ή τα λεφτά σου πίσω, για ποιον λόγο; Για να γλιτώσετε μερικά ψωροευρώ; Τι να πω, μερικοί είστε άξιοι της μοίρας σας.

Αν δεν κάνω λάθος, ακομα και με μαγαζιά από skroutz έχουν γίνει απάτες, άνοιγαν εδώ νήματα και γκρίνιαζαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν πουλάει γυαλιά rayban 20 Euro ενώ επίσημα έχει 120 και ο άλλος αγοράζει, για μένα δεν φταίει ο απατεώνας 🤣🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Εγώ προσέχω τα παρακάτω.

  • Όταν υπάρχει συντακτικό λάθος έστω και στο κόμμα, μάλλον είναι απάτη.
  • Όταν κάτι είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό, τότε δεν είναι.
  • Όταν σου ζητάνε Pin δεν το δίνεις ποτέ ούτε το βάζεις σε site. Και αν θες να κάνεις συναλλαγή με ρίσκο μόνο με Apple Pay, PayPal , Prepaid κτλ. Εξαίρεση αναγνωρισμένες πλατφόρμες ή έμπιστοι έμποροι με έδρα και ΑΦΜ στην χώρα και αυτό με redirect στην τράπεζα.
  • Πάντα βάζουμε 2 step authentication.
  • Βάζουμε Μobile Βanking. Ώστε να μπορέσουμε να δούμε την περίεργη συναλλαγή σχετικά άμεσα και να κάνουμε προσωρινή φραγή μέχρι να δούμε τί έγινε. (Σε συσκευή που δεν βάζουμε ότι να 'ναι Apps και μπορεί να έχει χακαριστε;i)
  • Βάζουμε χαμηλά όρια στις ημερήσιες συναλλαγές όταν δεν μας χρειάζονται.
  • Δεν επιτρέπουμε συναλλαγές στο εξωτερικό παρά μόνο την στιγμή που θέλουμε. Αν είμαστε υπερβολικοί μπλοκάρουμε και τις online συναλλαγές (αυτό δεν ξέρω πως λειτουργεί σε συνδρομές και δεν το κάνω).

Ειδικά για το mobile banking. Προσωπικά μού είχε πέσει το πορτοφόλι σε ταξί και με το που το κατάλαβα έκανα προσωρινή φραγή σε όλες τις κάρτες. Ευτυχώς το ταξί ήταν από app και λίγο μετά με πήρε ο άνθρωπος τηλέφωνο και μου το έφερε. Δεν ήθελε καν να πάρει λεφτά έστω για την κούρσα που έκανε να το φέρει. Αν και τελικά του τα άφησα με το ζόρι. Να τα λέμε και αυτά για τους ταρίφες δεν είναι μόνο αρνητικά.

Αν για κάποιο λόγο δεν θέλει κάποιος mobile banking τουλάχιστον να κάνει φραγή τηλεφωνικά.

Απορία...όταν απενεργοποίησα τις συναλλαγές στο εξωτερικό στην πιστωτική της εθνικής, δε μπορούσα να πληρώσω τα τέλη κυκλοφορίας σε άτοκες δόσεις.

Έπρεπε να ενεργοποιήσω την υπηρεσία και μετά έγινε οπότε το απενεργοποίησα πάλι.

Ούτε σε υποκατάστημα μπόρεσα να βρω άκρη όταν το έψαχνα. Βασικά αυτοί μου το είπαν και το έκανα τελικά έτσι.

Ξέρει κανείς γιατί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/5/2024 στις 1:04 ΜΜ, anax111 είπε

Πραγματικά απορώ πως υπάρχουν άνθρωποι που ψωνίζουν από τέτοια μαγαζιά χωρίς να ψάξουν πρώτα τα σχόλια για αγορές από το κατάστημα αυτό στο διαδίκτυο και πάνε και πληρώνουνε κατευθείαν με την κάρτα τους σε άγνωστα καταστήματα. Εάν το κατάστημα δεν δέχεται Paypal βρωμάει η δουλειά. Στην πραγματικότητα είναι τόσο απλό να τσεκάρεις τέτοια καταστήματα. Αλλά από ότι φαίνεται υπάρχουν πολλοί άσχετοι με το άθλημα των διαδικτυακών αγορών που τους πιάνουν κορόιδα τα λαμόγια, τόσοι που συντηρούν μια ολόκληρη βιομηχανία απάτης. 

Εγώ αγόρασα από τέτοιο κατάστημα που είχε όμως Paypal. Απλώς το Paypal μου επέστρεψε τα χρήματα.

23 ώρες πριν, ethereum είπε

επειδή ανέφερες Μονκλέρ , το σηματάκι του π.χ στο μπουφάν έχει απο μέσα ραμμένο NFC  σκανάρεται με το κινητό και καταλαβαίνεις ότι είναι γνήσιο

Μπορείς να το κάνεις και διαδικτυακά αυτό ?

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

On 08/05/2024 at 14:06, bill987 said:

Ένας είναι ο αρχηγός!!!

 

 

ένας συνάδελφος μου ήταν από τους τυχερούς παρέλαβε κανονικά Poco X6 Pro με ένα μήνα αναμονής βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/5/2024 στις 2:50 ΠΜ, mariosnik_ είπε

Αν δεν κάνω λάθος, ακομα και με μαγαζιά από skroutz έχουν γίνει απάτες, άνοιγαν εδώ νήματα και γκρίνιαζαν. 

Και να γίνει η στραβή τουλάχιστον παίρνεις τα λεφτά σου πίσω και τελείωσε η υπόθεση. Γι'αυτό υπάρχει το καλάθι του σκρουτζ εξάλλου.

Στην συνέχεια, τέτοια κατάστηματα συνήθως παίρνουν πόδι από το σκρουτζ,  προφανώς αν δεν πληρούν κάποιες προδιαγραφές.

Κι εμένα μου έτυχε κάμποσες φορές να μην παραδώσουν προϊόντα λόγω μη διαθεσιμότητας ή κάποιας άλλης δικαιολογίας και ακυρώνουν την παραγγελία  αφού έχω πληρώσει ήδη! Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν φταίει το σκρουτζ αλλά το κατάστημα. Το σκρουτζ πάντα όμως μου έβαζε τα χρήματα πίσω. Και όλα αυτά χωρίς ταλαιπωρίες με τηλέφωνα, email κτλ που για μένα είναι το βασικότερο.

Επεξ/σία από Alexaras1991
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Alexaras1991 είπε

Και να γίνει η στραβή τουλάχιστον παίρνεις τα λεφτά σου πίσω και τελείωσε η υπόθεση. Γι'αυτό υπάρχει το καλάθι του σκρουτζ εξάλλου.

Στην συνέχεια, τέτοια κατάστηματα συνήθως παίρνουν πόδι από το σκρουτζ,  προφανώς αν δεν πληρούν κάποιες προδιαγραφές.

Κι εμένα μου έτυχε κάμποσες φορές να μην παραδώσουν προϊόντα λόγω μη διαθεσιμότητας ή κάποιας άλλης δικαιολογίας και ακυρώνουν την παραγγελία  αφού έχω πληρώσει ήδη! Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν φταίει το σκρουτζ αλλά το κατάστημα. Το σκρουτζ πάντα όμως μου έβαζε τα χρήματα πίσω. Και όλα αυτά χωρίς ταλαιπωρίες με τηλέφωνα, email κτλ που για μένα είναι το βασικότερο.

Οποτε οι περιπτώσεις που θυμάμαι εγώ δεν ήταν μέσω skroutz. Θυμάμαι που δεν μπορούσαν να παρουν τα λεφτά τους πίσω και θελαν μηνύσεις δικαστήρια και ένα σωρό διαδικασίες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 8/5/2024 στις 8:17 ΜΜ, filippos79 είπε

Ο JMC δεν ειναι καλυτερος, εχω παραγγελια κινητου απο τις 22 Μαρτιου την πρωτη και 24 τη δευτερη και ακομη δεν εχω παραλαβει, ενημερωθηκα πως θα χρειαστουν αλλες τουλαχιστον 10 εργάσιμες, ή αλλιώς 16 ημερολογιακες, για να παραλαβουν οι ιδιοι, μετα για την αποστολη/παραλαβή από εμένα, αγνωστο, αλλα μαλλον θα χτυπησουμε τις 70.

Μολις το παρέτειναν στις 90. 90 ημέρες απο την τοποθέτηση της παραγγελίας για να παραλαβουν οι ιδιοι, "τουλάχιστον", όπως ανέφεραν. Βλέπω να χτυπάμε τις 100 για να παραλάβω εγώ, άάνετα! Ξεπερνάει πλέον κάθε λογική, καταντάει πλέον ειρωνικό. Από καθυστέρηση σε καθυστέρηση, χωρις ποτέ καμία ουσιαστική αιτιολογηση. Ειμαι σιγουρος πως δεν εχουν κανει καν παραγγελια απο τον προμηθευτη τους.. Τέτοιες καθυστερήσεις είναι ανήκουστες. Η κοροϊδία και ο εμπαιγμός έχουν τα όρια τους. Θα προσφυγω σε κάθε νόμιμο μέσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...